MTV: Ari, 47, haluaa isäksi ja itkee tinderissä - miksi nuoret naiset eivät tajua että hän olisi paras mahdollinen valinta heidän lastensa i
47-vuotias Ari Lanamäki haaveilee yhä isäksi tulemisesta ja etsii aktiivisesti kumppania deittisovelluksista. Arin mukaan ikä on kuitenkin haaste, sillä monet nuoremmat naiset pitävät häntä liian vanhana perheen perustamiseen. Ari kokee tilanteen turhauttavana, koska hän olisi valmis sitoutumaan ja tarjoamaan vakaan ja turvallisen kodin lapsille.
Rehellisesti sanottuna Arin ikää korostetaan aivan liikaa, kun todellisuudessa nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen. Kyseessä on kuitenkin aikuinen, vakaa ja vastuuntuntoinen mies, jolla on elämä jo hallussa, eikä enää tarvetta rellestää viikonloppuisin baareissa. Nuorten naisten kannattaisi katsoa pintaa syvemmälle, sillä tällaiset miehet arvostavat perhettä aivan eri tavalla kuin nuoremmat hulivilit.
Kommentit (1525)
Vierailija kirjoitti:
Ari on lähes 50-vuotias ja jos on nuorena ryypännyt ja rellestänyt, niin saattaa kuolla jo ihan lähivuosina. Sitten on lapset isättömiä. Kyllä ne lapset pitää tehdä ajallaan eikä eläkeikää lähestyttäessä.
Lapset saavat aika hyvän eläkkeen jos kääkkä potikii tyhjää, eikä leskeneläkekään aina huono ole.
Emmä nyt tiedä. Kolmekymppinen tai alle sen jaksaa juosta taaperon perässä ja viedä töidne jälkeen puistoon jne. Mun toinen lapsi tuli, kun olin 38v ja en jaksanut yhtä hyvin kuin 28v.
Siis ihan perusterveellistä elämää viettäneenä totean että ei vaan jaksanut toisen kanssa ja jäi puistoreisut usein tekemättä ja ulkoilut viemättä ihan väsymyksen takia.
Et tää ari ei tiedä. Se ei tiedä mitään. Arin pitäisi olla jo ukki lapsenlapsilleen ikänsä puolesta.
Ari taitaa vain unohtaa, että ei se nuori nainen ole vain etsimässä tulevaa isää lapselleen, vaan myös sitä kumppania. Kumppanuusvanhemmuus on sitten eri asia, eikä sitä taideta etsiä seuranhakupalveluista.
Vierailija kirjoitti:
Emmä nyt tiedä. Kolmekymppinen tai alle sen jaksaa juosta taaperon perässä ja viedä töidne jälkeen puistoon jne. Mun toinen lapsi tuli, kun olin 38v ja en jaksanut yhtä hyvin kuin 28v.
Siis ihan perusterveellistä elämää viettäneenä totean että ei vaan jaksanut toisen kanssa ja jäi puistoreisut usein tekemättä ja ulkoilut viemättä ihan väsymyksen takia.
Et tää ari ei tiedä. Se ei tiedä mitään. Arin pitäisi olla jo ukki lapsenlapsilleen ikänsä puolesta.
Biologinen tosiasia.
Niin no useimmat vaan hakee ensisijaisesti kumppania itselleen, ja moni nuorempi nainen ei koe kovin paljon itseään vanhempaa kumppania hyväksi valinnaksi. Joskus toki poikkeuksellinen rakastuminen tai tunne sielunkumppaanuudesta, tai toisen kuuluisuus, varakkuus, komeus, voi ohittaa näitä esteitä. Mutta pääasiassa ihmiset ei halua itseään merkittävästi vanhempaa kumppania koska erilainen elämäntilanne, ja sitten sitä miettii sitäkin, että kun tästä vielä vanhetaan niin mitä sitten kun itse olen vielä suht nuori ja hyväkuntoinen ja toinen alkaa olla hoidettava vanhus -osastoa.
Elähtänyt vanha ukko päättää, nuoruuden rellestettyään ja kohdeltuaan naisia pelkkinä pelinappuloina olevansa nyt valmis perheeseen. Se juna meni jo! Nuoret naiset saavat nuoren miehen. Jonkun kunnollisen joka jaksaa hoitaa lapsia ja on isänä pitkään. Joka on vielä terve ja hyvännäköinen, kuten nainen itse. Ei kukaan halua isänsä ikäistä pappaa joka on vasta vanhoilla päivillään kypsä ottamaan vastuuta.
Oma valinta, niin makaat kuin petaat. Kun ei nuorempana kelvannut perustaa perhettä silloin oman ikäisen naisen kanssa, on se myöhäistä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ari on lähes 50-vuotias ja jos on nuorena ryypännyt ja rellestänyt, niin saattaa kuolla jo ihan lähivuosina. Sitten on lapset isättömiä. Kyllä ne lapset pitää tehdä ajallaan eikä eläkeikää lähestyttäessä.
Lapset saavat aika hyvän eläkkeen jos kääkkä potikii tyhjää, eikä leskeneläkekään aina huono ole.
Ei se raha korvaa isää mitenkään ikinä.
Mitä tämä Ari on tehnyt viimeiset 30 vuotta?
"Nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen"
Juu, nelikymppinen nimenomaan voisi olla nuoren naisen ISÄ, ei puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kääkät potkaisevat tyhjää, myös sinun isäsi ja sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leskeneläkkeen määrää on reilusti laskettu vuoden 1975 jälkeen syntyneiltä.
Herra 47! Groooovy! Herra 47 on klassikko!
Tyköystävälliset jalkineet jalkaan ja hypätään sujuvasti lahkeisiin. Kauluspaita luonnollisesti housujen uumeniin läps.
Kaulukset pystyyn ja geeliä päälaelle, tai aurinkovoidetta riippuen geissistä. Oho! Unohdit avata kolme ylänappia paidasta, olet menossa viihteelle ja feel oul raight!
Sukellat kuin hai terassipöytien välistä, notkeus on hylje. Notkeus on hylje.
Mun esikoinen oli 20-vuotias kun täytin 47 vuotta.
m55
Arille ei ole lainkaan kohderyhmää.
Olen lähellä hänen ikäänsä ja olisin mieluummin yksin kuin tuollaisen juntin kanssa.
Nuoret katselevat omanikäisiään eivätkä tuollaisia kääkkiä.
Vierailija kirjoitti:
"Nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen"
Juu, nelikymppinen nimenomaan voisi olla nuoren naisen ISÄ, ei puoliso.
Tämä! Parinkymmenen vuoden ikäero alkaa kostautua. Siskoni meni naimisiin alle 30 -vuotiaana viisikymppisen miehen kanssa (tosin sillä miehellä oli jo aikuisia lapsia edellisestä avioliitosta). Nyt kun siskoni on jäämässä eläkkeelle, se ukko on jo yli 80. Eivät ole enää naimisissa.
Rahalla saa mutta sitä ei taida olla tarjolla? Ehkä sit Thaimaasta tai Filippiineiltä kannatta kokeilla?
Vierailija kirjoitti:
Nuor nainen saisi tehdä kaiken ja juosta lapsen perässä ja vaihdella vaippoja. Ei kyllä herkulta kuulosta. Ja ukko maksaa kaiken, mutta tarjoaa vain korkeintaan perus alimman keskiluokkaisen elämän vanhemmalla miehellä. Ei kuulosta ihan täydelliseltä diililtä.
Vierailija kirjoitti:
Mun esikoinen oli 20-vuotias kun täytin 47 vuotta.
m55
Niin sen pitää mennäkin. Oma mieheni oli 32 kun esikoinen syntyi. Ja isäni oli 52 kun sai ensimmäisen lastenlapsensa.
Vierailija kirjoitti:
Arille ei ole lainkaan kohderyhmää.
Olen lähellä hänen ikäänsä ja olisin mieluummin yksin kuin tuollaisen juntin kanssa.
Nuoret katselevat omanikäisiään eivätkä tuollaisia kääkkiä.
On niitäkin naisia mutta tosi vähässä ja sitten pitää myös muistaa tinkiä ulkoisista asioista. Kyllä löytyy, mutta js perhe on tärkein, niin naisen ulkonäkö ei ole sitten pääasia. Etenkään tuossa iässä olevalle miehelle.