Onko kohteliasta muita kohtaan antaa lapselle tissiä uimahallin pukkarissa?
Yksi äiti teki niin. Monet toiset naiset olivat vaivautuneita hänet nähdessään. Miksei ottanut lapselle pulloa uimahalliin, ja imettänyt tissistä vasta kotona??
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka isosta lapsesta oli kyse? Alakoululaisestako?
Lukiolaisesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Pukkarissa jos jossain luonnollista, äitien keskellä.
Entä murrosikäiset tytöt? He voivat traumatisoitua.
Tietenkin on OK ja kohteliasta, ihan missä vaan, kunhan on pikkuinen kaunis tisu ja kaunis (ei lihava) äippä. Kohteliasta on pitää hirviörinta/-rinnat piilossa.
Tämän vuoden kesänä olen ihaillut noin kymmentä (lastaan) imettävää ihanhyvännäköistä äippää, uimalassa/-rannoilla.
Vierailija kirjoitti:
Täh? En kyllä tiedä ketään naista, joka on oikeasti vaivautunut siitä, että toinen nainen imettää lastaan. Ei sellaiseen edes kiinnitetä yleensä huomiota edes, varsinkaan jossain pukkarissa, missä muutenkin kuljetaan puoli alasti.
Joillekkin on näemmä aivan luonnollinen asia järkytys.
Parempihan se tietysti olisi ollut huudattaa sitä lasta nälkäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Parempihan se tietysti olisi ollut huudattaa sitä lasta nälkäisenä.
Ei kato ku täällä netissä on varsinkin näitä, joiden mielestä katukuvassa tai missään muuallakaan ei saisi näkyä ketään alle 25-vuotiasta (tai yli 60-vuotiasta)....
Ihan sopivaa. Puiston penkillä ja uimarannalla yms. Ainoa mikä minua jostain syystä tökkii, on ravintolassa näkyvästi imettäminen. En tiedä mikä siinä on.
Onko ulkopuolisen hetken "järkytyksen" myötäily tärkeämpi asia kuin pienen vauvan fyysisesti ikävältä tuntuva nälkä?
Mistä kumpuaa haitallinen miellyttäminen?
Ja ravintolassakin vauvan pitäisi ruokailla vessassa missä arvon väki käy p:lla.. Ihan oikeesti:(
Onkohan ap sama kun tuli aikoinaan mulle huutamaan uimahallin pukkarissa kun imetin 1v.tä että täällä ei saisi harrastaa seksiin liittyviä tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Pukkarissa jos jossain luonnollista, äitien keskellä.
Entä kun siellä on myös 59v Pertti joka on identifioitunut naiseksi. Huomenna ehkä taas mieheksi.
Lapsen imettäminen on ihan luonnollista ja sitä saa tehdä missä vaan jos lapsella on nälkä. Jos joku häiriintyy siitä, niin vika on hänessä, ei äidissä ja lapsessa
Naisten puolella? No ihan normaalia.
Jos lastenhoidon ihmeet yllättää noin paljon niin kannattaa perehtyä asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko ulkopuolisen hetken "järkytyksen" myötäily tärkeämpi asia kuin pienen vauvan fyysisesti ikävältä tuntuva nälkä?
Mistä kumpuaa haitallinen miellyttäminen?
Ja ravintolassakin vauvan pitäisi ruokailla vessassa missä arvon väki käy p:lla.. Ihan oikeesti:(
Osa äideistä imettää niin, ettei sitä edes huomaa. Sitten on toiset jotka tuntuvat tekevänsä kaikkensa , että heidät huomataan.
Mielestäni ravintolassa vaivihkaa imettäminen on asiallisenpaa kuin vessa tai "katsokaa minua" tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ap sama kun tuli aikoinaan mulle huutamaan uimahallin pukkarissa kun imetin 1v.tä että täällä ei saisi harrastaa seksiin liittyviä tekoja.
Oikeesti? Ei kai?
Minusta imetysiässä oleva lapsi enemmänkin pitää imettää pukkarissa uinnin jälkeen. Se on vauvalle raskasta ja tarvitsee sen ravinnon ja ennen muuta nesteytyksen siinä vaiheessa. Toki jos kyseessä on pitkään imetetty taapero, niin ei ole välttämätöntä.
Meille aikanaan vauvauinnin infossakin sanottiin, että uinnin jälkeen pukkarissa ehdottomasti ruokinta. Mahtoi silloin olla vaivaannuttavaa, kun imettäviä oli kymmenen rivissä...
No on noloa jos vaan omalle vauvalle antaa. Entä muut? Kaikille olis pitänyt tarjota. Tai no keskustelun aloittajalle nyt ainakin 🤭