Mitä tehdä tällaisille tilanjakajille?
https://auctionet.com/fi/2184446-sebastian-lonnqvist-sermi-tilanjakaja-…
Pari tällaista ylimääräisenä ja meinasin tehdä niistä ulos oleskelualueen "lattiaa". Mutta kestääkö tuo maata vasten edes yhtä kesää?
Mihin muuhun voisi käyttää? Iskeä seinään "seinäpaneloinniksi" pieneen tilaan? 😄 Tilanjakajana ei tarvita.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Pistä paloiksi ja vie kaatopaikalle.
No en, kun olisi ne kiva jotenkin käyttää. Mietin vaan kestävätkö yhtään ulkona. Ap
En veisi ulos noin hienoja pilaantumaan. Myy ne jos ei ole käyttöä.
Polta saunapuina.
Sahaa lyhyiksi pätkiksi ja käytä kukkapenkin reunana.
Vierailija kirjoitti:
Polta saunapuina.
Sahaa lyhyiksi pätkiksi ja käytä kukkapenkin reunana.
Noissa puurimojen välissä on kumi, eli vaikea sahattava.. ap
Jos et keksi muuta käyttöä sisätiloissa, niin myy pois. Ulkona menevät pilalle saman tien.
Käsittele jollain että kestää ulkona. Vedä vaikka venelakka päälle? Ei ikuinen tietenkään ole mutta ei ole mikään muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Käsittele jollain että kestää ulkona. Vedä vaikka venelakka päälle? Ei ikuinen tietenkään ole mutta ei ole mikään muukaan.
Tätä voisi kokeilla 👍 ap
Vierailija kirjoitti:
Mikset myy, jos itse et tarvitse?
No miksi myisin, jos kerran keksin käyttöä? Vaikka sitten ulkona. Ao
Saisikohan noista miesluolan akustiikkaan parannusta.
Harkitsisin myös maalaamista - siis taideteoksen maalaamista niiden jokaiselle pinnalle.
Saahan niistä todella järeät pimennysverhotkin, mutta ripustuksen on oltava massiivinen.
Se kumikeskiöhän noissa lie juuri äänen eristämiseen. Siltäkin kannalta pohdin, mihin sitä ominaisuutta tarvitsisi. Ainoat paikat on ulkona ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin vanhoista huonekaluista kuulee jatkuvasti tätä. Jos ei halua pitää sellaisenaan vaan haluaa esim maalata niin "myy mieluummin pois". En tajua näitä. Tai "arvo laskee jos maalaat". Mitä väliä jos ja kun käyttöarvo on käyttäjällä? En tiedä miten käyttäisin aloituksen sermit mutta toivottavasti keksit jotain. Tuskin myydessäkään olisi edes kysyntää. Maalaa, lakkaa, whatever. Oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin vanhoista huonekaluista kuulee jatkuvasti tätä. Jos ei halua pitää sellaisenaan vaan haluaa esim maalata niin "myy mieluummin pois". En tajua näitä. Tai "arvo laskee jos maalaat". Mitä väliä jos ja kun käyttöarvo on käyttäjällä? En tiedä miten käyttäisin aloituksen sermit mutta toivottavasti keksit jotain. Tuskin myydessäkään olisi edes kysyntää. Maalaa, lakkaa, whatever. Oma valinta.
Samaa ihmetellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmetellyt.
Siksi, ettei pilata vanhoja hienoja alkuperäisiä huonekaluja. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmetellyt.
Siksi, ettei pilata vanhoja hienoja alkuperäisiä huonekaluja. Siksi.
No nämä nyt ei ole kummoisia sermejä. En tiedä kuka tällaisia edes ostaisi? Ne on nyt mulla ja keksin niille jotain käyttöä jossa aikansa kestävät. Ap
Pistä paloiksi ja vie kaatopaikalle.