Onko kohteliasta muita kohtaan antaa lapselle tissiä uimahallin pukkarissa?
Yksi äiti teki niin. Monet toiset naiset olivat vaivautuneita hänet nähdessään. Miksei ottanut lapselle pulloa uimahalliin, ja imettänyt tissistä vasta kotona??
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Miksi mennä sinne vauvan kanssa? Vauva jää hoitoon siksi aikaa tai menee kun ei imetä enää.
Oletko kuullut vauvauinnista? Käsittääkseni se on ihan normaali ja yleisesti hyväksytty tapa (myös ilman ohjattua toimintaa), eikä sille tietääkseni ole vielä omia nimikkouimahalleja.
On epäkohteliasta. Siellä uikkarin kahviossa olisi pitänyt vauvakin ruokkia eikä pukkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Täh? En kyllä tiedä ketään naista, joka on oikeasti vaivautunut siitä, että toinen nainen imettää lastaan. Ei sellaiseen edes kiinnitetä yleensä huomiota edes, varsinkaan jossain pukkarissa, missä muutenkin kuljetaan puoli alasti.
No minusta on ällöttävää kun imetetään toisten nähden. En itse imettänyt missään muualla kuin kotona.
Tottakai omalle lapselle. Ei kysytä saako.
Eikös se pukkari ole juuri se oikein paikka imettää lasta? Ei ehkä rauhallisin lapsen kannalta, mutta parempi siellä kuin muulla.
Sitten kun olet itse aikuinen ja saat omia lapsia ei vieraan ihmisen tissin näkeminen ole niin jännää ja kauheaa kuin nyt tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se pukkari ole juuri se oikein paikka imettää lasta? Ei ehkä rauhallisin lapsen kannalta, mutta parempi siellä kuin muulla.
Sitten kun olet itse aikuinen ja saat omia lapsia ei vieraan ihmisen tissin näkeminen ole niin jännää ja kauheaa kuin nyt tuntuu.
Ihan olen aikuinen enkä halua nähdä toisten tissejä enkä sitä että niitä imetään.
Nythän naiset saavat olla yläosattomissa uimahalleissa niin samalla sitä sitten imettääkin.
Muutenhan uima-altaaseen jäisi valkoinen vana
Minua ei vaivaannuttaisi nähdä imettämistä, mutta jollain lailla epäkohteliaana saattaisin sitä kyllä pitää - ehkä ennemmin kuitenkin avuttoman näköisenä. Ratkaisevaa olisi varmaankin se, miten hyvin imettäjä ja vauva ovat peitettyjä tai vaatetettuja tilanteessa. Uimahallin pukuhuone ei kylläkään julkisen imettämisen tilaksi ole ollenkaan sopimattomimmasta päästä, vaan päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Pukuhuone ei ole ruokailutila
Minne pitäs mennä? Vessaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi mennä sinne vauvan kanssa? Vauva jää hoitoon siksi aikaa tai menee kun ei imetä enää.
Kun vauvana ui, niin ei koskaan huku.
On ihan normaalia. Tuo ajatus siitä, että sun takia pitäisi ottaa joku tuttipullo mukaan, ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan olen aikuinen enkä halua nähdä toisten tissejä enkä sitä että niitä imetään.
Sitten uimahalli tai pukkari ei varmaankaan ole oikea paikka sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? En kyllä tiedä ketään naista, joka on oikeasti vaivautunut siitä, että toinen nainen imettää lastaan. Ei sellaiseen edes kiinnitetä yleensä huomiota edes, varsinkaan jossain pukkarissa, missä muutenkin kuljetaan puoli alasti.
No minusta on ällöttävää kun imetetään toisten nähden. En itse imettänyt missään muualla kuin kotona.
Mikä siinä on sinusta niin ällöttävää? Sulla on sielussa joku oksennus kun normaali elämä aiheuttaa ällötystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko kaikki naiset peittämään rintansa kun sinä menet uimahalliin?
Tissiä annetaan vauvalle ihan missä vaan. Ei kato aikaa, eikä paikkaa. Kyse on vauvan ravinnosta ja parhaimman ravinnon vauva saa äidinmaidosta.
Vierailija kirjoitti:
Pukuhuone ei ole ruokailutila
Mitä olen itse uimahallissa käynyt, niin syö siellä lapset ja aikuiset pukuhuoneessa, monella on leipää ja pillimehua mukana. Enkä oikeasti usko että kukaan vaivaantuu pukuhuoneessa lapsen imetyksestä
Vierailija kirjoitti:
Vauvauinti ?
Uimahallin pukuhuone on täynnä tissejä. En ymmärrä miten se voi haitata jos vauva imee sellaista. Nehän on imemiseen tarkoitettu. Ap taitaa olla lapseton ja sellaisena pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me emme halua nähdä kun kukaan syö. Etenkin kun maiskutus kuuluu ja näkyy kilometrien päähän. Miten kuvottava, miksi pitää yleisissä paikoissa syödä. Hyi hell... Jotain rajaa missä pitäisi syödä.