Taitaa italialainen katua käytöstään
Kerroin joskus aiemmin italialaisesta miehestä, jonka kanssa kaikki oli sujunut kuin tanssi noin vuoden ajan. Tapaaminen oli kyllä puheissa, ei ollut tarkoitus että ollaan vain jotain kirjekavereita. Olemme kuulleet toistemme äänet.
Tuossa kolmisen kuukautta sitten hän vain yhtäkkiä muuttui kuin taikaiskusta. Emme olleet yhtä ainuttakaan kertaa riidelleet mistään. Kommunikaatio sujui melkeinpä täydellisesti.
Kesällä tosiaan aivan yhtäkkiä mies suuttui* ja blokkasi minut joka paikassa. Itkin jopa enemmän kuin erotessani, koska en olisi ikinä uskonut hänestä, ja kun kommunikaatio toimi niin mahtavasti. Se oli hirveä isku vasten kasvoja.
Nyt olen huomannut, että hänen fb-profiilinsa näkyy taas, ainakin muilla tunnuksillani. Aiemmin ei näkynyt yhtään millään profiilillani.
Yhteydenottoa en ole saanut, mutta minä blokkasin miehen omalla pääprofiilillani, enkä usko että hän alkaa viestittelemään noihin muihin, vaikka on niistä tietoinen. Ne ovat vähän epämääräisiä profiileja kuitenkin.
Mitäköhän tunnen tällä hetkellä. En edes tiedä. Muistan vain kuinka helvetisti itkin silloin. Olin aivan sairaan ahdistunut, kun ajattelin etten kuule miehestä enää ikinä mitään. En ole kuullut tähän päivään mennessä, mutta jostain syystä en ole näköjään enää estossa.
Jos minun pitäisi nyt päättää että haluaisinko olla yhteyksissä, en osaisi sanoa. En voi sanoin kuvailla kuinka hirveä isku se täysin yhtäkkinen takinkääntö oli. Seurustellessa oppii huomaamaan toisen temput, eivätkä ne tule puskista. Tuon miehen kanssa kaikki sujui kuin tanssi, kunnes täysin yllättäen kaikki meni päälaelleen.
*väitti ettei ollut vihainen, mutta en usko. Ei sille käytökselle ollut mitään muutakaan loogista selitystä. Mies on introvertti, joten ei tosiaankaan tuosta noin vain ryhdy tapailemaan ketä tahansa. En ainakaan sellaiseen usko.
Kommentit (458)
Miksi sua edes kiinnostaa olla tekemisissä missään tuttavamielessä ihmisen kanssa, joka pitää sua estolistalla ja ottaa pois. Ymmärrätkö, ettei tyyppi halua olla sun kanssa tekemisissä.
Mine osta sinu kallis kello. Kello mennä rikki. Sinä sano kello kakka. Suomi liike sano kello ranta rolex. Ei olla. Mine aina puhu totta. Kello kallis. Mine ei perhe ja kuusi lasta. Kaikki valhe. Mine rakasta vain sinu. Mine vain sinu ori.
ÄLÄ TAKERRU "ITALIALAISEESI?" äläkä kehenkään muuhunkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on se, että italialainen on edelleen minun estolistallani ja pysyy siellä ainakin niin kauan, että saan selviteltyä ajatuksiani. Tuli niin puskista tuo eston poistaminen, etten ole osannut edes ajatella asiaa. Olen yrittänyt vain elää elämää. Katson jos jossain vaiheessa loppuvuodesta tulee tunne, että haluan ottaa eston pois. Nyt saa mies kärvistellä keskenään. Mitäs aloitti.
Oon käsityksessä, että jos oot estäny jonku ihmisen, et pääse näkemään häntä siten, että pystyisit näkemään hänen ollessa estossa, että oletko sinä hänen estossaan.
Eli miten sä näät, että se otti sut pois estosta, jos sä pidät häntä yhä estossa?
En jaksa selittää Facebookin perusteita. En ala selittämään asiaa myöskään siksi, että olen täysin kyllästynyt näihin katkeriin v**tuiluihin täällä. Joka ikinen uusi kommentti on syy hy ökätä kimppuun. Voit kokeilla itse miten homma toimii fb:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Kaiki erehdys. Mine vain sinu. Mine rakasta minu kaunis suomi tyttö. Mine lääkäri, mine lentäjä. Mine kiihkeä itaali. Mine tulla Suomi. Tuoda paljo raha minu kaunis suomi tyttö.
Mistäs sulla viilaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua edes kiinnostaa olla tekemisissä missään tuttavamielessä ihmisen kanssa, joka pitää sua estolistalla ja ottaa pois. Ymmärrätkö, ettei tyyppi halua olla sun kanssa tekemisissä.
En todellakaan ymmärrä, että joku ei halua olla tekemisissä silloin, kun ottaa eston pois :'D oikeasti lopettakaa jo, olette niin nolon kateellisia.
Huvittaa kun tuo yksi laittoi sanat suuhuni :D nyt olen kuulemma jo haukkunut suomalaiset miehet rumiksi ja ties miksi :D vielä kun löytäisin itsekin sen olemattoman kommentin :D mikä hitto siinä menee ihmisten tunteisiin, jos en ole kiinnostunut suomalaisista?? Totta kai joku ulkomaalainen on kiinnostunut eksoottisista suomalaisista, huoh. Minä en ole kiinnostunut, piste. Yrittäkää päästä yli.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on se, että italialainen on edelleen minun estolistallani ja pysyy siellä ainakin niin kauan, että saan selviteltyä ajatuksiani. Tuli niin puskista tuo eston poistaminen, etten ole osannut edes ajatella asiaa. Olen yrittänyt vain elää elämää. Katson jos jossain vaiheessa loppuvuodesta tulee tunne, että haluan ottaa eston pois. Nyt saa mies kärvistellä keskenään. Mitäs aloitti.
Kyllä se mies jatkaa ja on varmasti jo jatkanut oman elämänsä elämistä. Kukaan ei jaksa pelata tuollaista peliä mitä sinä pelaat.
Ikäväksemme kerron myös, että toimin italialaisen kanssa tasan kuten itse haluan. Tällä hetkellä haluan etäisyyttä, joten hän pystyy estossa. Katselen myöhemmin tilannetta uudestaan. Minulla on sellainen asetus facessa, että minua ei kovin helpolla löydä sieltä.
Jossain vaiheessa ehkä poistan eston ja katson pääsemmekö puheväleihin. Tällä hetkellä en ole valmis asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se mies jatkaa ja on varmasti jo jatkanut oman elämänsä elämistä. Kukaan ei jaksa pelata tuollaista peliä mitä sinä pelaat.
Mitä hemmetin peliä? :D Etkö sinä nyt ymmärrä, että ketju koskee aihetta "mies on ottanut eston pois Facebookissa" 🙄 tuli minulle puskista, en osannut asiaa odottaa. Tässä ole kyse mistään hel#etin peleistä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiki erehdys. Mine vain sinu. Mine rakasta minu kaunis suomi tyttö. Mine lääkäri, mine lentäjä. Mine kiihkeä itaali. Mine tulla Suomi. Tuoda paljo raha minu kaunis suomi tyttö.
Mistäs sulla viilaa?
Mine ei viila eikä pora, mine käydä pitkä koulu. Olla rikas. Mine olla astronautti. Olla juuri avaruus. Mine katsoa täälä minu kaunis suomi tyttö kuva. Mine tulla Soomi. Tuoda paljo raha koru suomi tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Maniaa taitaa pukata
Okei, no sitä ei tarvitse ilmoittaa täällä. Toivottavasti menee pian ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ymmärrä, että joku ei halua olla tekemisissä silloin, kun ottaa eston pois :'D oikeasti lopettakaa jo, olette niin nolon kateellisia.
Siis kateellisia siitä, että joku ottaa sinut pois estolistalta? Listalta? Onko ihmisillä ihan listoja ja useita estettyjä?
Minä saatan olla kateellinen, kun joku menestyy samalla alalla hyvin tai saa yhtäkkiä satumaisen summan rahaa. Kaveri sai testamentilla 2 miljoonaa euroa. Myönnän, että olin hetken kateellinen, mutta en onneksi enää. Joskus olen kateellinen hienosta ja nopeasta autosta myös, koska rakastan kauniita autoja (vaikka olen nainen).
Mutta en tiedä miten kukaan voisi olla kateellinen siitä, että joku poistaa sinut jostain estoista. En tiedä onko kukaan minua estänyt missään ikinä, enkä välitä vaikka olisi tai ei olisi.
Hetken luin tätä ketjua, koska olet ap todella outo tapaus. Mutta meitähän on moneksi, on eri kohtaloita ja joidenkin ihmisten älykkyys on tosiaan alle 100 ja reippaastikin näköjään. Muistaakseni tyhmimmät ihmiset ovat keskimäärin onnellisempia. Ehkä ap:kin on, kun pähkinöi noin pienten ongelmien kanssa kuin onko jollain "estolistalla" vai ei.
Sellaisen vinkin sanon, että peliähän sinä olet pelannut, kun olet lähettänyt jonkun kuvan jostain miehestä ja voisit miettiä miksi niin teit. Haluat nähdä miehen ja olet hänestä kiinnostunut, mutta halusit silti kiusata häntä jollain kuvalla? Sehän on aika ilkeää ja jos et sitä tajua, vaan selität, että olette "kavereita" niin joko esität tyhmää tai olet sitä. Suhteet on parhaita silloin, kun niissä ei pelata tai manipuloida mitään. Ollaan hyviä ja rehellisiä.
Harvoin tapaa näin vastenmielisiä ihmisiä kuin ap-
Hyi.
"Hetken luin tätä ketjua, koska olet ap todella outo tapaus."
Sama mulla, todella agressiivinen ja luotaantyöntävä tyyli.
Oon törmänny samaan tyyliin aiemminkin täällä, taitaa olla sama tyyppi kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin tapaa näin vastenmielisiä ihmisiä kuin ap-
Hyi.
Eihän me häntä tunneta, mutta hyvin katkeralta ja elämäänsä pettyneeltä ihmiseltä hän kyllä vaikuttaa. Hän odottaa saavansa kommentteja; kun hän niitä sitten saa; on vastaukset äkäisiä...
Jos italialaisen kanssa haluaa olla, pitää ymmärtää draama. Kyllä kotimaisetkin miehet (joita löytyy myös italialaisilla sukujuurilla) osaavat hermostua, mutta yleensä syystä. Välimeren maissa kuuluu olevan usein, että poikalapsia paapotaan niin, että heillä on lyhyempi pinna.
Mutta kyllä yleensä näihin äksyilyihin on jokin syy, mitä ei vain tajua. Jotkut eivät ymmärrä, että ihmisiä harmittaa kuulla, kuinka toinen on niin täydellinen ja hänessä itsessään olisi tekemistä vaikka kuinka paljon. Sanotaan, että miehillä itsetunto on tosi ohuen narun varassa, eikä siten sen romahduttamiseen tarvitse kovinkaan paljoa työtä. Naisethan 'miekkailevat' pitkälti sanan voimin, kun taas miehet tekevät asioita konkreettisesti. Se tarkoittaa myös, että sanallisen väännön jälkeen miehet haluavat tehdä jotain. Esimerkiksi korjata sen repsottavan seinälaudan tai sitten ottaa etäisyyttä, jos kerran eivät vaikuta kelpaavan toiselle henkilölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmetin peliä? :D Etkö sinä nyt ymmärrä, että ketju koskee aihetta "mies on ottanut eston pois Facebookissa" 🙄 tuli minulle puskista, en osannut asiaa odottaa. Tässä ole kyse mistään hel#etin peleistä :D
Sarjassamme trollaajien sopimattomiin paikkoihin laitetut hymiöt, osa 666.
Jos et kuitenkaan nyt yleistäisi. Maailmalla elää ja asuu paljon suom. naisia- missejä, malleja, tutkijoita, liike- elämässä mukana olevia jne.jne. Viehättäviä naisia, joilla monilla on sikäläinen puoliso ja lapsiakin.