Taitaa italialainen katua käytöstään
Kerroin joskus aiemmin italialaisesta miehestä, jonka kanssa kaikki oli sujunut kuin tanssi noin vuoden ajan. Tapaaminen oli kyllä puheissa, ei ollut tarkoitus että ollaan vain jotain kirjekavereita. Olemme kuulleet toistemme äänet.
Tuossa kolmisen kuukautta sitten hän vain yhtäkkiä muuttui kuin taikaiskusta. Emme olleet yhtä ainuttakaan kertaa riidelleet mistään. Kommunikaatio sujui melkeinpä täydellisesti.
Kesällä tosiaan aivan yhtäkkiä mies suuttui* ja blokkasi minut joka paikassa. Itkin jopa enemmän kuin erotessani, koska en olisi ikinä uskonut hänestä, ja kun kommunikaatio toimi niin mahtavasti. Se oli hirveä isku vasten kasvoja.
Nyt olen huomannut, että hänen fb-profiilinsa näkyy taas, ainakin muilla tunnuksillani. Aiemmin ei näkynyt yhtään millään profiilillani.
Yhteydenottoa en ole saanut, mutta minä blokkasin miehen omalla pääprofiilillani, enkä usko että hän alkaa viestittelemään noihin muihin, vaikka on niistä tietoinen. Ne ovat vähän epämääräisiä profiileja kuitenkin.
Mitäköhän tunnen tällä hetkellä. En edes tiedä. Muistan vain kuinka helvetisti itkin silloin. Olin aivan sairaan ahdistunut, kun ajattelin etten kuule miehestä enää ikinä mitään. En ole kuullut tähän päivään mennessä, mutta jostain syystä en ole näköjään enää estossa.
Jos minun pitäisi nyt päättää että haluaisinko olla yhteyksissä, en osaisi sanoa. En voi sanoin kuvailla kuinka hirveä isku se täysin yhtäkkinen takinkääntö oli. Seurustellessa oppii huomaamaan toisen temput, eivätkä ne tule puskista. Tuon miehen kanssa kaikki sujui kuin tanssi, kunnes täysin yllättäen kaikki meni päälaelleen.
*väitti ettei ollut vihainen, mutta en usko. Ei sille käytökselle ollut mitään muutakaan loogista selitystä. Mies on introvertti, joten ei tosiaankaan tuosta noin vain ryhdy tapailemaan ketä tahansa. En ainakaan sellaiseen usko.
Kommentit (458)
Joko se selvisi, mistä meidän pitäisi olla kateellisia? Siitäkö, että joku "italialainen otti eston pois päältä"?
Etkö sinä esitellyt jotain toisia miehiä hänelle ja loukkaantui siitä?
Vierailija kirjoitti:
Joko se selvisi, mistä meidän pitäisi olla kateellisia? Siitäkö, että joku "italialainen otti eston pois päältä"?
Joo tuo oli se mitä ap esitteli syyksi kateudelle. En vain edelleenkään käsitä miksi tuosta pitäisi olla kateellinen. Joku mulle tuntematon poisti eston toiselta mulle tuntemattomalta ihmiseltä. Miksi ihmeessä olisin kateellinen tuollaisesta?
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten te jaksatte edelleen ulista täällä? :o
Olen kertonut jo monta kertaa mikä tilanne on ja miten aion edetä sen kanssa.
Kerrot sitten, jos/ kun romanssinne etenee, siihen asti voidaan olla asiasta hiljaa.
Teidän täytyy ymmärtää että katselen ajan kanssa että milloin olen valmis ottamaan eston pois. Tällä hetkellä en ole valmis puhumaan italialaisen kanssa ja olen välinpitämätön. Hänellä on paikka sydämessäni mutta hän petti luottamukseni pahemman kerran. Tarvitsen nyt aikaa. Oma fiilis kertoo sitten kun on aika ottaa esto pois. Minä en kuitenkaan usko, että alan lähettelemään itse mitään viestiä.
Parempi et, sillä vaikka hänellä on pai
Minusta vaikuttaa vähän hullulta stalkkerilta, kun kehittelee jotain tarinoita päässään ja on kehittänyt pakkomielteen jotain tuntematonta kohtaan.
Samaistun ap:hen. Samanlaisia ongelmia. Kiva tietää, että olen epänormaali.
Takerrun kaikkiin ihmissuhteisiin. Dramaattista, jos nettideitti jättää. Juttelin kreikkalaisen miehen kanssa netissä. Hän päätyi vaan häviämään sitten. Harmittelin tätä jonkun aikaa. Koska en ymmärtänyt syytä.
Puhuttiin paljon sitä ennen.
Itsekin haluan italialaisen miehen. Koska niissä on paljon mustatukkaisia.
Käyttäydyn ehä erilailla ihmissuhteissa. Ehkä ei ole kauheasti kokemusta ja olen puolet elämästäni ollut ujo. Niin sitten kaikki suhteet merkitsevät.
Päädyn häiriköimään miehiä, jotka eivät ole kiinnostuneita.
Itse apn tilanteessa yrittäisin lämmitellä suhdetta ja pahoitella jos tein hänet mustasukkaiseksi.
En tiedä onko tämä järkevä neuvo jos en itsekään ole järkevä.
Vierailija kirjoitti:
Takerrun kaikkiin ihmissuhteisiin. Dramaattista, jos nettideitti jättää. Juttelin kreikkalaisen miehen kanssa netissä. Hän päätyi vaan häviämään sitten. Harmittelin tätä jonkun aikaa. Koska en ymmärtänyt syytä.
Käyttäydyn ehä erilailla ihmissuhteissa. Ehkä ei ole kauheasti kokemusta ja olen puolet elämästäni ollut ujo. Niin sitten kaikki suhteet merkitsevät.
Itse apn tilanteessa yrittäisin lämmitellä suhdetta ja pahoitella jos tein hänet mustasukkaiseksi.
Eipä taida kannattaa lämmitellä jotain nettisuhdetta eikä paloitella yhtään mitään. On paljon mahdollista, ettei ko mies muista häntä enää ollenkaan. Jos italialaiset miehet kiinnostavat, matkustakaa päikan päälle...
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä haluat mustasukkaisen miehen?
Mustatukkaisen, ei sukkaisen.
Tukka
Sukka
Vierailija kirjoitti:
Mustatukkaisen, ei sukkaisen.
Tukka
Sukka
Olet pakkomielteinen.
Ap, pitääkö italialainen sua vielä blokattuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota suomalainen mies ja lopeta toi draamailu. En kasanut lukea koko vuodatusta.
Minua ei kiinnosta suomalaiset miehet. Miksi ottaisin sellaisen, joka ei kiinnosta? Hän aloitti draaman ihan itse, sori vaan (:
Ja näin Luigi vie naista kuin pässiä narussa xD
Ap, joko kirjoittelet taas Luigin kanssa?
Ap, mikäs tilanne italialaisen kanssa?
Jospa AP. tuntee itsensä tällä hetkellä vain yksinäiseksi/ eristäytyneeksi. Hän on kokenut ehkä jotain todella raskasta ja ikävää; se purkautuu hänestä nyt ulos katkeruutena ja vihamielisyytenä.
Tsemppiä hänelle!