Olen 32v ja minua sytyttää mua huomattavasti vanhemmat miehet
Pitääkö olla huolissaan.. Asia tiiviisti jo otsikossa.
En nää itseni ikäisissä miehissä mitään "viehättävää". Olen naimisissa oleva pienten lasten vanhempi. Olemme puolisoni kanssa samanikäisiä ja vasta viime viikkoina olen tajunnut, että minähän sytyn paljon vanhemmista miehistä.. En kuitenkaan haluaisi jättää miestäni tai tehdä asialle mitään, enemmänkin kaipaan vertaistukea..Meneehän tämä ohi joskus?
Kommentit (39)
32 nainen on vielä ihan ok kumppani 50+ miehelle.
En suosittele. Miehellä ei ota eteen enää 50 jälkeen, ainakaan kunnolla. Ja 60 mennessä se lysti on loppu.
Vierailija kirjoitti:
En suosittele. Miehellä ei ota eteen enää 50 jälkeen, ainakaan kunnolla. Ja 60 mennessä se lysti on loppu.
Eturauhasen suurentuma ja höyläys edessä.
En suosittele. Tylsimyksiä, joilla liuta jopa itsellään lapsia edellisistä liitoista. Elä vain omaa elämääsi rauhassa perheesi kanssa, kaikille sekään ei ole itsestäänselvyys.
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan jaksaa vääntää tätä samaa sopaa. Oletko koskaan kuullut lääkkeistä? Niitä saa ko. vaivaan samalla tavalla kuin buranaa apteekista. Ja seisoo vaikka 3 tuntia putkeen ja sinä et edes tiedä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eturauhasen suurentuma ja höyläys edessä.
Auttaako höyläys? Kenellä kokemusta, niin saa kertoa.
Yksi vaihtoehto on sopia puolisosi kanssa erilaisesta elämästä suhteita ajatellen.
Niin? Hyvin tavallista. Yleensä naiset tykkäävät oman ikäisistä tai vanhemmista miehistä. Erikoista tosin ehkä, jos olet vasta nyt alkanut tykätä vanhemmista miehistä. Yleensä naisilla on tuo mielenkiinto jo paljon nuoremmalla iällä. Toki ikäero on usein suhteessa naisen omaan ikään.
Mutta siis, miksi vastaan muilta osin selvään provoon?
Rakastamasi puolisosi sekä lastesi elämään astuisi harmaahipsi? No anna mennä jos siltä tuntuu. Vanhassa vara ei ole aina parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan jaksaa vääntää tätä samaa sopaa. Oletko koskaan kuullut lääkkeistä? Niitä saa ko. vaivaan samalla tavalla kuin buranaa apteekista. Ja seisoo vaikka 3 tuntia putkeen ja sinä et edes tiedä miksi.
Lääkkeet lisäävät eturauhasen syövän riskiä. Kaikki eivät halua.
Ihan normaalia ja ei sen tarvitse mennä ohi. Voit ihan hyvin viehättyä tai tuntea vetoa tai kokea pientä ihastustakin johonkin vanhempaan mieheen vaikka naimisissa oletkin. Se on ihan ok todellakin. Itsellä aika sama homma. Olen sun ikäinen ja mun oma mies on mua "vain" 6 vuotta vanhempi, mutta juuri vähän vanhempia katselen enemmän sillä silmällä kuin jotain kolmekymppisiä poikia 😅
Niinkö? Vai oletko sittenkin oikeasti mies joka haluaa korostaa sitä kuinka vanhemmat miehet on viehättäviä nuorempien naisten silmissä? Joidenkin mielestä ehkä, mutta ei se mikään yleispätevä totuus ole.
Tarkoitatko papparaisia vai 50 miehiä? Taisi käydä tuuri vanhoilla miehillä nyt kun joku kiinnostuu.
minä 41 ja huomattsvasti nuoremmat naiset
Aivan varmasti. Taas näitä vanhan ukon tehtailemia aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo pätee lähinnä monisairaisiin ja niihin jotka eivät huolehdi terveydestään. Ja niille vähemmänkin terveille on niitä ilopillereitä.
Olen 50 ja pystyn panemaan 1-2 tuntia putkeen kovalla munalla ja ilman erektiolääkettä. Toki myös urheilen, enkä ole koskaan tupakoinut.
😅 Kestosuosikki aihe saada mammojen ohimosuonet pullistumaan.
Lisää näitä .
Kylläpä on paljon suolaisia naisia ketjussa.
M44
Rakkaus ja vanhanpojan metsärahat kestää varmaan yhtä kauan.
Näinhän se Raimo tahtoo olla. Aivan normaalia.