Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa italialainen katua käytöstään

Vierailija
09.09.2024 |

Kerroin joskus aiemmin italialaisesta miehestä, jonka kanssa kaikki oli sujunut kuin tanssi noin vuoden ajan. Tapaaminen oli kyllä puheissa, ei ollut tarkoitus että ollaan vain jotain kirjekavereita. Olemme kuulleet toistemme äänet.

Tuossa kolmisen kuukautta sitten hän vain yhtäkkiä muuttui kuin taikaiskusta. Emme olleet yhtä ainuttakaan kertaa riidelleet mistään. Kommunikaatio sujui melkeinpä täydellisesti.

Kesällä tosiaan aivan yhtäkkiä mies suuttui* ja blokkasi minut joka paikassa. Itkin jopa enemmän kuin erotessani, koska en olisi ikinä uskonut hänestä, ja kun kommunikaatio toimi niin mahtavasti. Se oli hirveä isku vasten kasvoja. 

Nyt olen huomannut, että hänen fb-profiilinsa näkyy taas, ainakin muilla tunnuksillani. Aiemmin ei näkynyt yhtään millään profiilillani.

Yhteydenottoa en ole saanut, mutta minä blokkasin miehen omalla pääprofiilillani, enkä usko että hän alkaa viestittelemään noihin muihin, vaikka on niistä tietoinen. Ne ovat vähän epämääräisiä profiileja kuitenkin.

Mitäköhän tunnen tällä hetkellä. En edes tiedä. Muistan vain kuinka helvetisti itkin silloin. Olin aivan sairaan ahdistunut, kun ajattelin etten kuule miehestä enää ikinä mitään. En ole kuullut tähän päivään mennessä, mutta jostain syystä en ole näköjään enää estossa.

Jos minun pitäisi nyt päättää että haluaisinko olla yhteyksissä, en osaisi sanoa. En voi sanoin kuvailla kuinka hirveä isku se täysin yhtäkkinen takinkääntö oli. Seurustellessa oppii huomaamaan toisen temput, eivätkä ne tule puskista. Tuon miehen kanssa kaikki sujui kuin tanssi, kunnes täysin yllättäen kaikki meni päälaelleen.

*väitti ettei ollut vihainen, mutta en usko. Ei sille käytökselle ollut mitään muutakaan loogista selitystä. Mies on introvertti, joten ei tosiaankaan tuosta noin vain ryhdy tapailemaan ketä tahansa. En ainakaan sellaiseen usko.

Kommentit (458)

Vierailija
161/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, että aloituksessa Miekkoshullu pyrkii esiintymään rauhallisena, jotta häntä ei tunnistettaisi. Sitten tulee omana räyhäävänä itsenään kertomaan, ettei ole aloittaja (koska totta kai hän oli ihan sattumalta lukemassa ketjua). Nyt ei pysty enää pidättelemään, vaan tuttu räyhääminen tulee läpi.

Mikä hemmetin miekkoshullu? :D 

Vierailija
162/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amore, bella donna. Mine täälä, sinu italialaine ori. Laav juu. Kaiki väärinkäsitys, lähettä lisä raha. Minä lentäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ilmiselvää että ap on ennen yrittänyt suomalaisia miehiä muttei ole kelvannut kun mt-ongelmat paistoivat läpi.

Nyt hän on katkera ja yrittää "kostaa" sen deittailemalla ulkkareita ja väittämällä ettei suomimiehet kelpaa hänelle. Noh, eipähän se italiaanokaan tyytynyt mihin tahansa paskaan vaikka olisi helppo pilu.

Seuraavaksi ap siirtyy afrikkamiehiin ja itkee sitten 1-2v päästä täällä kun se on yhoo jolla on mokkapala vaunussa. Saatte nähä...

Mikä v.. sinua vaivaa? :D Jep, minähän haluan suomalaisen ennemmin kuin italialaisen, belgialaisen, sveitsiläisen, espanjalaisen jne. Totta kai 😂

On se kumma sattuma kun nää naiset joille "suomimies ei kelpaa" ovat aina jotain mt-ongelmaisia vähemmän kauniita ja tai lihavia tapauksia.

Jos suomimiehet ovat niin rumia ja

Mitä sinä sekoilet? Minä en ole mt-ongelmainen, lihava enkä vähemmän kaunis :D mistä hemmetistä revit tuon täysin irrallisen kommentin?! Jos olet noi kateellinen, voit itsekin keskittyä ulkomaalaisiin. Ainiin, eihän sinulla riitä kielitaito eikä ulkonäkö. 

Missä kohdassa sanoin suomalaisten ulkonäöstä jotain? Oletko ihan vtun sekaisin oikeasti?

Vierailija
164/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdit kertoa että lähetit miehelle kuvan toisesta miehestä joka on sinusta kiinnostunut. Sen jälkeen hänen käytöksensä muuttui. Että ei se nyt ihan puskista tullut.

No eihän siinä ole mitään logiikkaa, että alkaa tuollaisesta kiukuttelemaan. Meidän piti olla kavereita ainakin toistaiseksi.

Miksi lähetit kuvan toisesta miehestä?

Vierailija
165/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialaisella taitaa olla aika monta pohjoismaalaista kierrossa. Kuka tahansa kelpaa kunhan pillua saa. Älä nyt hyvä Suomi-nainen mene ton äijän hömpötyksiin. Pitää sua varalla, jotta pääsee höyläämään sua kun saapuu Suomeen ja ilmainen majapaikka. Et ole ikinä edes tavannu kys. äijää. Unohda se. Piste.

Vierailija
166/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, että aloituksessa Miekkoshullu pyrkii esiintymään rauhallisena, jotta häntä ei tunnistettaisi. Sitten tulee omana räyhäävänä itsenään kertomaan, ettei ole aloittaja (koska totta kai hän oli ihan sattumalta lukemassa ketjua). Nyt ei pysty enää pidättelemään, vaan tuttu räyhääminen tulee läpi.

Ööö, joo minulla on ihan samanlainen pääsy näihin ketjuihin kuin kaikilla muillakin X'DDDDD en voi sille mitään että se hämmästyttää ja kummastuttaa sinua noin paljon. Mi-nä seu-rus-te-len, ymmärrätkö? XDDDDD ei saa.tana olette oikeasti sekopäitä. 

Vierailija
167/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aika moneen kertaan olen maininnut miehen olevan introvertti.

Meidän piti olla toistaiseksi kavereita ja tavata jossain vaiheessa. Sitten mies suuttui siitä, että joku oli kiinnostunut minusta :D "

Miksi sitten aloituksessa väitit, että mies suuttui täysin tyhjästä yllättäen ilman mitään syytä?

Kusetit meitä heti aloitustekstissäsi.

Mies ehdotti pelkkää kaveruutta ja ap:lle kävi luonnon päälle ja lähetti italikomistukselle vieraan miehen kuvan. :DDDDD  Kypsä nainen, tosi kypsä.  :DDDDD

Vierailija
168/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italialaisella taitaa olla aika monta pohjoismaalaista kierrossa. Kuka tahansa kelpaa kunhan pillua saa. Älä nyt hyvä Suomi-nainen mene ton äijän hömpötyksiin. Pitää sua varalla, jotta pääsee höyläämään sua kun saapuu Suomeen ja ilmainen majapaikka. Et ole ikinä edes tavannu kys. äijää. Unohda se. Piste.

Voi v*tun typerys, kaikki mitä kirjoitin ketjussa on, että italialainen on ottanut eston pois Facebookissa :D 

Miten hemmetissä saat aasinsillan Facebook-estosta johonkin h*lvetin vedätyksiin :D 

En oikeasti jaksa vängätä kanssanne. En alun perinkään ole pyytänyt kommentteja. Tuo sairaalloinen kateus on oikeasti jo epänormaalia. Hirveä haukkuminen ja herjaaminen siitä, että italialainen on ottanut eston pois Facebookissa:"D mikä teitä oikeasti vaivaa.

Vierailija
169/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdit kertoa että lähetit miehelle kuvan toisesta miehestä joka on sinusta kiinnostunut. Sen jälkeen hänen käytöksensä muuttui. Että ei se nyt ihan puskista tullut.

No eihän siinä ole mitään logiikkaa, että alkaa tuollaisesta kiukuttelemaan. Meidän piti olla kavereita ainakin toistaiseksi.

Miksi lähetit kuvan toisesta miehestä?

Olenko tilivelvollinen sinulle? 

Vierailija
170/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on se, että italialainen on edelleen minun estolistallani ja pysyy siellä ainakin niin kauan, että saan selviteltyä ajatuksiani. Tuli niin puskista tuo eston poistaminen, etten ole osannut edes ajatella asiaa. Olen yrittänyt vain elää elämää. Katson jos jossain vaiheessa loppuvuodesta tulee tunne, että haluan ottaa eston pois. Nyt saa mies kärvistellä keskenään. Mitäs aloitti.

Vierailija
171/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylisi kirjoittaa ja kiukutella on niin hämmästyttävän samanlainen kuin eräällä tuttavallani, että voisin uskoa sinun olevan tämä tuttavani. Hänellä on samanlainen viehtymys italialaisiin. Hänellä on myös suuria luuloja omasta itsestään. Jos olet hän, niin tiedän sinun olevan varsin epävakaa. Jos taas et ole, niin ainakin olet sisäisesti hyvin ruma. 

Vierailija
172/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kirjoittaa tänne, jos ei halua kommentteja.

Vierailija
173/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiloin ap:n.

Hän on selkeästi yli 40-vuotias, pahasti siipeensä saanut seurustelusuhteissa. Käytös huokuu vaihdevuosi-iän mielialavaihteluita ja räjähdysherkkyyttä. Voi hyvinkin olla hyvännäköinen, mutta erittäin helposti kiivastuva, suuttuva ja tempperamenttinen perusluonteeltaan. Varmaankin saanut paljon käytöstään anteeksi ihan vain ulkonäkönsä takia. Vastaa pieneenkin vittuiluun vielä pahemmalla vittuilulla, koska ei voi yhtään nöyrtyä. Hänen pitää alistaa ja päästä niskan päälle koko ajan.

Puhuu todella rumasti kaikille, jotka vähäänkään "arvostelevat", en usko, että hänellä on paljoa naisia kavereina. Vittuilee meille kaikille tässä ketjussa.

Hyvännäköisyytensä takia on saanut paljon miehiä, luultavasti sellaisia miehiä, joille ulkonäkö on tärkein ominaisuus naisessa. Ja tämmöset miehet tiedetään. Eli he kohtelevat naisia huonosti ja pettävät, koska itse ovat hyvännäköisiä ja sellaiset miehet ei pysty olee uskollisia, koska on tarjontaa.

Ap krtoo asioista monesti siten, että näyttää itse paremmalta ja "uhrilta". Esim. aloituksesta jätti kätevästi kertomatta tuon, mistä italialainen suuttui. Väitti, että suuttui tyhjästä, mikä ei olekaan totta. 

Vierailija
174/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Profiloin ap:n.

Hän on selkeästi yli 40-vuotias, pahasti siipeensä saanut seurustelusuhteissa. Käytös huokuu vaihdevuosi-iän mielialavaihteluita ja räjähdysherkkyyttä. Voi hyvinkin olla hyvännäköinen, mutta erittäin helposti kiivastuva, suuttuva ja tempperamenttinen perusluonteeltaan. Varmaankin saanut paljon käytöstään anteeksi ihan vain ulkonäkönsä takia. Vastaa pieneenkin vittuiluun vielä pahemmalla vittuilulla, koska ei voi yhtään nöyrtyä. Hänen pitää alistaa ja päästä niskan päälle koko ajan.

Puhuu todella rumasti kaikille, jotka vähäänkään "arvostelevat", en usko, että hänellä on paljoa naisia kavereina. Vittuilee meille kaikille tässä ketjussa.

Hyvännäköisyytensä takia on saanut paljon miehiä, luultavasti sellaisia miehiä, joille ulkonäkö on tärkein ominaisuus naisessa. Ja tämmöset miehet tiedetään. Eli he kohtelevat naisia huonosti ja pettävät, koska itse ovat hyvännäköisiä ja sellais

Hienosti profiloitu, mutta kaikki täysin väärin :D 

Minulla on ollut oikein empaattisia miehiä. Monilla vain omat ongelmansa, jotka kaatavat minun niskaan.

En muista mitä muuta bullshittiä viestissä luki, mutta mikään ei mennyt nappiin, että silleen. 

Vierailija
175/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Esim. aloituksesta jätti kätevästi kertomatta tuon, mistä italialainen suuttui. Väitti, että suuttui tyhjästä, mikä ei olekaan totta."

Eli sinun mielestäsi on normaalia suuttua kaverille hänen miehistään :D 

Vierailija
176/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiki erehdys. Mine vain sinu. Mine rakasta minu kaunis suomi tyttö. Mine lääkäri, mine lentäjä. Mine kiihkeä itaali. Mine tulla Suomi. Tuoda paljo raha minu kaunis suomi tyttö. 

Vierailija
177/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä suuttuisi jostakin kuvan lähettämisestä, mutta pitäisin sitä niin omituisena, että voisin estää ihan vaan siitä syystä. 

Vierailija
178/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hienosti profiloitu, mutta kaikki täysin väärin :D 

Minulla on ollut oikein empaattisia miehiä. Monilla vain omat ongelmansa, jotka kaatavat minun niskaan.

En muista mitä muuta bullshittiä viestissä luki, mutta mikään ei mennyt nappiin, että silleen."

Eli et olekaan hyvännäköinen, mitä väitit aiemmin tässä ketjussa?

Miksi muuten tyylisi kommunikoida kaikille on noin agressiivinen? Siis suoraan alat nimittelemään meitä typeryksiksi, idiooteiksi ja todella hyökkäävä tyyli. Ootko aina tommonen, myös sille italialaiselle? En yhtään tajua tota sun tyyliä. Selitätkö vähän.

Vierailija
179/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on se, että italialainen on edelleen minun estolistallani ja pysyy siellä ainakin niin kauan, että saan selviteltyä ajatuksiani. Tuli niin puskista tuo eston poistaminen, etten ole osannut edes ajatella asiaa. Olen yrittänyt vain elää elämää. Katson jos jossain vaiheessa loppuvuodesta tulee tunne, että haluan ottaa eston pois. Nyt saa mies kärvistellä keskenään. Mitäs aloitti.

Oon käsityksessä, että jos oot estäny jonku ihmisen, et pääse näkemään häntä siten, että pystyisit näkemään hänen ollessa estossa, että oletko sinä hänen estossaan.

Eli miten sä näät, että se otti sut pois estosta, jos sä pidät häntä yhä estossa?

Vierailija
180/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Esim. aloituksesta jätti kätevästi kertomatta tuon, mistä italialainen suuttui. Väitti, että suuttui tyhjästä, mikä ei olekaan totta."

Eli sinun mielestäsi on normaalia suuttua kaverille hänen miehistään :D 

Kyllä. Ja epänormaalia on sun väittää, että tyhjästä suuttui, kun itsekin tajusit, että suuttui toisen miehen valokuvasta, jonka lähetit.

Sun ois pitäny aloitukseen sanoa, että "mies suuttui minun mielestäni turhaan siitä, että lähetin hänelle toisen miehen kuvan, joka on musta kiinnostunut. Siksi hän blokkasi mut ja itkin. Ja nyt hän on poistanu mut estosta."

Miksi jätit kertomatta noin oleellisen syyn?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi