Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa italialainen katua käytöstään

Vierailija
09.09.2024 |

Kerroin joskus aiemmin italialaisesta miehestä, jonka kanssa kaikki oli sujunut kuin tanssi noin vuoden ajan. Tapaaminen oli kyllä puheissa, ei ollut tarkoitus että ollaan vain jotain kirjekavereita. Olemme kuulleet toistemme äänet.

Tuossa kolmisen kuukautta sitten hän vain yhtäkkiä muuttui kuin taikaiskusta. Emme olleet yhtä ainuttakaan kertaa riidelleet mistään. Kommunikaatio sujui melkeinpä täydellisesti.

Kesällä tosiaan aivan yhtäkkiä mies suuttui* ja blokkasi minut joka paikassa. Itkin jopa enemmän kuin erotessani, koska en olisi ikinä uskonut hänestä, ja kun kommunikaatio toimi niin mahtavasti. Se oli hirveä isku vasten kasvoja. 

Nyt olen huomannut, että hänen fb-profiilinsa näkyy taas, ainakin muilla tunnuksillani. Aiemmin ei näkynyt yhtään millään profiilillani.

Yhteydenottoa en ole saanut, mutta minä blokkasin miehen omalla pääprofiilillani, enkä usko että hän alkaa viestittelemään noihin muihin, vaikka on niistä tietoinen. Ne ovat vähän epämääräisiä profiileja kuitenkin.

Mitäköhän tunnen tällä hetkellä. En edes tiedä. Muistan vain kuinka helvetisti itkin silloin. Olin aivan sairaan ahdistunut, kun ajattelin etten kuule miehestä enää ikinä mitään. En ole kuullut tähän päivään mennessä, mutta jostain syystä en ole näköjään enää estossa.

Jos minun pitäisi nyt päättää että haluaisinko olla yhteyksissä, en osaisi sanoa. En voi sanoin kuvailla kuinka hirveä isku se täysin yhtäkkinen takinkääntö oli. Seurustellessa oppii huomaamaan toisen temput, eivätkä ne tule puskista. Tuon miehen kanssa kaikki sujui kuin tanssi, kunnes täysin yllättäen kaikki meni päälaelleen.

*väitti ettei ollut vihainen, mutta en usko. Ei sille käytökselle ollut mitään muutakaan loogista selitystä. Mies on introvertti, joten ei tosiaankaan tuosta noin vain ryhdy tapailemaan ketä tahansa. En ainakaan sellaiseen usko.

Kommentit (458)

Vierailija
141/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole ihana etkä kaunis. Se on fakta. 

Vierailija
142/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ilmiselvää että ap on ennen yrittänyt suomalaisia miehiä muttei ole kelvannut kun mt-ongelmat paistoivat läpi.

Nyt hän on katkera ja yrittää "kostaa" sen deittailemalla ulkkareita ja väittämällä ettei suomimiehet kelpaa hänelle. Noh, eipähän se italiaanokaan tyytynyt mihin tahansa paskaan vaikka olisi helppo pilu.

Seuraavaksi ap siirtyy afrikkamiehiin ja itkee sitten 1-2v päästä täällä kun se on yhoo jolla on mokkapala vaunussa. Saatte nähä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehkuttanut hahhah. 

Niin? Hehkuttanut minua ihanaksi ja kauniiksi (:

Taitaa olla sokea ja yhtä hullu kuin sinäkin.

Vierailija
144/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmintä piisaa tervesin Nigerian italiaano..

Vierailija
145/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä huomaa, että nyt on estot poissa...  😂

Vierailija
146/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon melua tyhjästä - tämän draaman nimi.

Vierailija
147/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeroitunut ja äkäinen ihminen on tämä AP. Oletko saanut "kunnolla turpiin"jonkun suomalaisen miehen taholta? Nyt kehittelet juttuja, joissa ei ole päätä ei häntää!

Vierailija
148/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joillekin voi ottaa parisuhteen loppuminen noin koville? Onneksi en ole noin heikko.

Vierailija
149/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ilmiselvää että ap on ennen yrittänyt suomalaisia miehiä muttei ole kelvannut kun mt-ongelmat paistoivat läpi.

Nyt hän on katkera ja yrittää "kostaa" sen deittailemalla ulkkareita ja väittämällä ettei suomimiehet kelpaa hänelle. Noh, eipähän se italiaanokaan tyytynyt mihin tahansa paskaan vaikka olisi helppo pilu.

Seuraavaksi ap siirtyy afrikkamiehiin ja itkee sitten 1-2v päästä täällä kun se on yhoo jolla on mokkapala vaunussa. Saatte nähä...

Mikä v.. sinua vaivaa? :D Jep, minähän haluan suomalaisen ennemmin kuin italialaisen, belgialaisen, sveitsiläisen, espanjalaisen jne. Totta kai 😂

Vierailija
150/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole ihana etkä kaunis. Se on fakta. 

Etkö ymmärrä edes hävetä kun kirjoittelet tuollaista päätöntä pa skaa netissä kasvottomalle? :'D siis tuohan on tosi sekopäistä. Olen kyllä molempia, eikä minua kiinnosta jauhaa kanssanne. Jään katsomaan milloin tuo alkaa viestittelemään. Tosin sijhen voi mennä aikaa, koska olen blokannut hänet :D 

Vierailija
151/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat kyllä aivan uskomattoman kateellista kansaa, ei voi muuta sanoa :D

Vierailija
152/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon ehdit lähettää rahaa "italialaisellesi"?

Vierailija
153/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain hyväksyttävä, että ne rahat ovat menneet eikä niitä enää takaisin saa.

Vierailija
154/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon ehdit lähettää rahaa "italialaisellesi"?

Mitä v itun rahaa mihin? On minulla rahaa toki, en vain ymmärrä kysymystäsi. En ylipäätään ymmärrä minkä takia joka hemmetin kerta ulkomaalaisista puhuttaessa alkaa tuo kulunut jankkaus rahasta. Ettekö ihan oikeasti keksi mitään uutta ikinä? Ihmettelen myös SYVÄSTI että minkä hemmetin takia ventovieraat kokevat tarvetta HAUKKUA minua siksi, että italialainen on ottanut eston pois Facebookissa :"D siis ettekö te edes ymmärrä kuinka säälittävän läpinäkyviä olette? Ei tuossa ole yhtään mitään järkeä. Jos olette noin kateellisia, kokeilkaa riittääkö ulkonäkönne omaan italialaiseenne :D turha teidän on minulle vihoitella siitä, että komeat miehet ovat minuun päin.

Vierailija
155/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että tuo somepelleilu vie vain turhaa energiaa.

Toivottavasti pääset yli miehestä ja löydät jotain parempaa

Vierailija
156/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että aloituksessa Miekkoshullu pyrkii esiintymään rauhallisena, jotta häntä ei tunnistettaisi. Sitten tulee omana räyhäävänä itsenään kertomaan, ettei ole aloittaja (koska totta kai hän oli ihan sattumalta lukemassa ketjua). Nyt ei pysty enää pidättelemään, vaan tuttu räyhääminen tulee läpi.

Vierailija
157/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä v.. sinua vaivaa? :D Jep, minähän haluan suomalaisen ennemmin kuin italialaisen, belgialaisen, sveitsiläisen, espanjalaisen jne. Totta kai 😂

On se kumma sattuma kun nää naiset joille "suomimies ei kelpaa" ovat aina jotain mt-ongelmaisia vähemmän kauniita ja tai lihavia tapauksia.

Jos suomimiehet ovat niin rumia ja kauheita, miksi nainen jolla on varaa valita yleensä valitsee sellaisen?

Vierailija
158/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aika moneen kertaan olen maininnut miehen olevan introvertti.

Meidän piti olla toistaiseksi kavereita ja tavata jossain vaiheessa. Sitten mies suuttui siitä, että joku oli kiinnostunut minusta :D "

Miksi sitten aloituksessa väitit, että mies suuttui täysin tyhjästä yllättäen ilman mitään syytä?

Kusetit meitä heti aloitustekstissäsi.

Vierailija
159/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap epävakaa pershäiriö? Kuulostaa siltä. 

Vierailija
160/458 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aika moneen kertaan olen maininnut miehen olevan introvertti.

Meidän piti olla toistaiseksi kavereita ja tavata jossain vaiheessa. Sitten mies suuttui siitä, että joku oli kiinnostunut minusta :D "

Miksi sitten aloituksessa väitit, että mies suuttui täysin tyhjästä yllättäen ilman mitään syytä?

Kusetit meitä heti aloitustekstissäsi.

No v#### onko sinun mielestäsi loogista suuttua kaverille hänen miehistään? :'D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi