Taitaa italialainen katua käytöstään
Kerroin joskus aiemmin italialaisesta miehestä, jonka kanssa kaikki oli sujunut kuin tanssi noin vuoden ajan. Tapaaminen oli kyllä puheissa, ei ollut tarkoitus että ollaan vain jotain kirjekavereita. Olemme kuulleet toistemme äänet.
Tuossa kolmisen kuukautta sitten hän vain yhtäkkiä muuttui kuin taikaiskusta. Emme olleet yhtä ainuttakaan kertaa riidelleet mistään. Kommunikaatio sujui melkeinpä täydellisesti.
Kesällä tosiaan aivan yhtäkkiä mies suuttui* ja blokkasi minut joka paikassa. Itkin jopa enemmän kuin erotessani, koska en olisi ikinä uskonut hänestä, ja kun kommunikaatio toimi niin mahtavasti. Se oli hirveä isku vasten kasvoja.
Nyt olen huomannut, että hänen fb-profiilinsa näkyy taas, ainakin muilla tunnuksillani. Aiemmin ei näkynyt yhtään millään profiilillani.
Yhteydenottoa en ole saanut, mutta minä blokkasin miehen omalla pääprofiilillani, enkä usko että hän alkaa viestittelemään noihin muihin, vaikka on niistä tietoinen. Ne ovat vähän epämääräisiä profiileja kuitenkin.
Mitäköhän tunnen tällä hetkellä. En edes tiedä. Muistan vain kuinka helvetisti itkin silloin. Olin aivan sairaan ahdistunut, kun ajattelin etten kuule miehestä enää ikinä mitään. En ole kuullut tähän päivään mennessä, mutta jostain syystä en ole näköjään enää estossa.
Jos minun pitäisi nyt päättää että haluaisinko olla yhteyksissä, en osaisi sanoa. En voi sanoin kuvailla kuinka hirveä isku se täysin yhtäkkinen takinkääntö oli. Seurustellessa oppii huomaamaan toisen temput, eivätkä ne tule puskista. Tuon miehen kanssa kaikki sujui kuin tanssi, kunnes täysin yllättäen kaikki meni päälaelleen.
*väitti ettei ollut vihainen, mutta en usko. Ei sille käytökselle ollut mitään muutakaan loogista selitystä. Mies on introvertti, joten ei tosiaankaan tuosta noin vain ryhdy tapailemaan ketä tahansa. En ainakaan sellaiseen usko.
Kommentit (458)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiki erehdys. Mine vain sinu. Mine rakasta minu kaunis suomi tyttö. Mine lääkäri, mine lentäjä. Mine kiihkeä itaali. Mine tulla Suomi. Tuoda paljo raha minu kaunis suomi tyttö.
Mistäs sulla viilaa?
Mine ei viila eikä pora, mine käydä pitkä koulu. Olla rikas. Mine olla astronautti. Olla juuri avaruus. Mine katsoa täälä minu kaunis suomi tyttö kuva. Mine tulla Soomi. Tuoda paljo raha koru suomi tyttö.
Muta minu säkki raha ole tullis. Tarvi viisi sata euro että maksa tulli sitten säkki raha tule Suomi ja mene yhdes iso juhlat pitä!
On Italia siamo piu ricchi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiki erehdys. Mine vain sinu. Mine rakasta minu kaunis suomi tyttö. Mine lääkäri, mine lentäjä. Mine kiihkeä itaali. Mine tulla Suomi. Tuoda paljo raha minu kaunis suomi tyttö.
Mistäs sulla viilaa?
Mine ei viila eikä pora, mine käydä pitkä koulu. Olla rikas. Mine olla astronautti. Olla juuri avaruus. Mine katsoa täälä minu kaunis suomi tyttö kuva. Mine tulla Soomi. Tuoda paljo raha koru suomi tyttö.
Muta minu säkki raha ole tullis. Tarvi viisi sata euro että maksa tulli sitten säkki raha tule Suomi ja mene yhdes iso juhlat pitä!
On Italia siamo piu ricchi.
Eli ......IN ITALIA SIAMO PIÙ RICCHI.
Vierailija kirjoitti:
Jos kommunkointisi hänen kanssaan on ollut edes puoliksi näin sekavaa kuin tänä aamuna täällä niin en todellakaan ihmettele italiaanosi käyttäytymistä :D
Joo, hoida ensin oma pääsi kuntoon ennen kuin haaveilet vakavasti parisuhteesta. Kuulostaa kovin lapselliselta touhusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kommunkointisi hänen kanssaan on ollut edes puoliksi näin sekavaa kuin tänä aamuna täällä niin en todellakaan ihmettele italiaanosi käyttäytymistä :D
Joo, hoida ensin oma pääsi kuntoon ennen kuin haaveilet vakavasti parisuhteesta. Kuulostaa kovin lapselliselta touhusi.
Mistä hemmetin parisuhteesta olen nyt puhunut?? Niin ja mitä luulette saavuttavanne tuolla kateellisella haukkumisellanne? :D minä katson ihan ajan kanssa miten asiat menevät. Ehkä joulun tienoilla otan eston pois, ehkä aiemmin, ehkä myöhemmin, en tiedä. En ole ennustaja. Tällä hetkellä haluan etäisyyttä. Emme ole koskaan riidelleet, joten en tiennyt miten tähän hommaan pitäisi suhtautua. Miten tosissaan hänet pitäisi ottaa yms. Tuli tosi puskista tämä tilanne, että on ottanut eston pois. Katsellaan miten asiat etenevät. Ehkä pääsemme joskus sopuun (minun puoleltani mitään riitaa ei edes ollut) ja tapaamme ja ken tietää mitä siitä voisi seurata. Antaa ajan näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua edes kiinnostaa olla tekemisissä missään tuttavamielessä ihmisen kanssa, joka pitää sua estolistalla ja ottaa pois. Ymmärrätkö, ettei tyyppi halua olla sun kanssa tekemisissä.
En todellakaan ymmärrä, että joku ei halua olla tekemisissä silloin, kun ottaa eston pois :'D oikeasti lopettakaa jo, olette niin nolon kateellisia.
Siis kateellisia siitä, että joku ottaa sinut pois estolistalta? Listalta? Onko ihmisillä ihan listoja ja useita estettyjä?
Minä saatan olla kateellinen, kun joku menestyy samalla alalla hyvin tai saa yhtäkkiä satumaisen summan rahaa. Kaveri sai testamentilla 2 miljoonaa euroa. Myönnän, että olin hetken kateellinen, mutta en onneksi enää. Joskus olen kateellinen hienosta ja nopeasta autosta myös, koska rakastan kauniita autoja (vaikka olen nainen). <
Voi luoja että jaksatte esittää :'D
Mitä hittoa sinä luulet tietäväsi minun elämästäni ja siitä mitä me olemme puhuneet? Meidän piti olla alkuun kavereita. Silloin minä voin lähettää ihan mitä haluan olla kenelle haluan. Ei miehen pitäisi siitä olla moksiskaan. Näköjään olikin. Eli pelaa peliä, kun on ensin kaveria ja sitten ei olekaan :D
Kyllähän sinun tyhmyytesi paljastuu jo tuossa kun koet tarvetta ilmoittaa olevasi nainen. Elämme 2020-luvulla ja sinun mielestäsi autot ovat miesten juttu :'D
En ole pelannut mitään hemmetin peliä, mikä siinä on niin vaikeaa tajuta?!
Kateellisia olette siitä, että italialainen on tullut katumapäälle siitä draamastaan. Jo edellisessä ketjussa kovasti toivottiin pahaa minulle :D joidenkin on niin uskomattoman vaikeaa hyväksyä, että ulkomaalainen :O voi kiinnostua suomalaisesta :D
Sekin on aivan uskomatonta, että jotkut kokevat tarvetta takertua aivan _kaikkeen_. "Ai onko jollain ihan estolista? :OOoOOooOO" öö no on? Sinähän et tiedä mistä syystä olen joutunut estämään monia ihmisiä netissä :D Vttu tuollaisestakin täytyy tehdä kauhea numero.
Aivan naurettavaa tuo teidän pakkomielteenne huutaa ja meuhkata täällä siitä, että joku katuu estämistäni :D ei luulisi vaikuttavan teidän elämäänne :D niin ei kun tietysti se eston poistaminen oli vain KOHTELIAISUUTTA :'D Kun on italialainen kyseessä. Jos olisi kyseessä Teuvan Pertti, olisi ihan aavistuksen eri ääni kellossa :D
Vierailija kirjoitti:
Jos italialaisen kanssa haluaa olla, pitää ymmärtää draama.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos italialaisen kanssa haluaa olla, pitää ymmärtää draama.
:D
Kyllä minä tiesin että ne ovat vähän draamailevan puoleisia. Siksihän minä kysyin alun perin että kauanko tuollainen yleensä kestää. En jotenkin uskonut missään vaiheessa, että se olisi pysyvää (esto), mutta ei minulla ollut mitään kokemusta mistään tällaisesta hänen kanssaan.
Kyllä minä tiesin että ne ovat vähän draamailevan puoleisia. Siksihän minä kysyin alun perin että kauanko tuollainen yleensä kestää. En jotenkin uskonut missään vaiheessa, että se olisi pysyvää (esto), mutta ei minulla ollut mitään kokemusta mistään tällaisesta hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Aivan naurettavaa tuo teidän pakkomielteenne huutaa ja meuhkata täällä siitä, että joku katuu estämistäni :D ei luulisi vaikuttavan teidän elämäänne :D niin ei kun tietysti se eston poistaminen oli vain KOHTELIAISUUTTA :'D Kun on italialainen kyseessä. Jos olisi kyseessä Teuvan Pertti, olisi ihan aavistuksen eri ääni kellossa :D
Ai hyvä luoja, millainen ap on.
Onkohan ap sama tyyppi, joka käy riehumassa "Pitäisi osata päästää irti, miksi se on niin vaikeaa" -ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai hyvä luoja, millainen ap on.
Onkohan ap sama tyyppi, joka käy riehumassa "Pitäisi osata päästää irti, miksi se on niin vaikeaa" -ketjussa?
Nyt seuraa paljastus: minua ei kiinnosta kyseinen ketju tippaakaan.
Täällä joku sanoi, että ap (minä) on varmaan saanut anteeksi ulkonäön takia asioita ja blaa blaa. Ensinnäkin: Minä kerroin täällä, että huomasin italialaisen ottaneen eston pois Facebookissa. Kirjaimellisesti tästä alkoi hirveä show palstan kommenteissa. :D Ette edes ymmärrä kuinka läpinäkyvän kateellisia olette.
Kyllä minä reagoin siihen, että minun kimppuuni hyökätään tyhjästä. En tehnyt muuta kuin että kerroin italialaisen ottaneen eston pois. MIKÄ tässä on syy alkaa haukkumaan ja hyökkäämään kimppuun? Aivan naurettavaa. Säälittävän kateellista touhua. :D
Olen minä yleisesti saanut elämässä hyvää kohtelua ulkomuodon takia, ja vastaavasti myös erittäin huonoa. Työpaikat ovat minulle henkilökohtaisesti painajainen, koska siellä kokoontuu teidän kaltaisenne kateellisen katkerat ihmiset, jotka kokevat oikeudekseen painaa muita alas. Olen saanut kokea sen nahoissani.
Todellisuudessa minulle sanotaan usein (miehet), että "kaipaan keskustelujamme. Olet ihana. Olet hauska." Yms.
Että kyllä minussa on muutakin kuin ulkokuori. Myös niiden miesten mielestä (:
Aikuisena ihmisenä osaan myös vältellä miehiä, joille ulkonäkö on kaikki kaikessa. Ennen olin erittäin imarreltu ulkonäkökommenteista. Sitten tajusin, että ei sellaisista miehistä ole mihinkään aitoon. Nykyään en enää innostu siitä, että eka kehu liittyy ulkonäkööni. En toisaalta innostu siitäkään, jos sisin ratkaisee 110 %, koska tämä kertoo mielestäni epätoivoisuudesta. Kuka tahansa kelpaa, kunhan tullaan hyvin juttuun.
Onko AP autisti, vain ihan vain tavallinen jälkeenjäänyt?
Mikset keskittyisi ihan muihin asioihin ja unahtaisit miehet ihan kokonaan. Voisit hankkia itsellesi jonkin hyvän harrastuksen tai vaikkapa useamman. Miehet ovat ilmeisesti kohdelleet sinua huonosti;kertomaan mukaan... työpaikoillasi työkaverit ovat olleet sinulle pahoja. Italialainen - taitaa olla ihan vain mielikuvituksesi tuotetta!
Vierailija kirjoitti:
Mikset keskittyisi ihan muihin asioihin ja unahtaisit miehet ihan kokonaan. Voisit hankkia itsellesi jonkin hyvän harrastuksen tai vaikkapa useamman. Miehet ovat ilmeisesti kohdelleet sinua huonosti;kertomaan mukaan... työpaikoillasi työkaverit ovat olleet sinulle pahoja. Italialainen - taitaa olla ihan vain mielikuvituksesi tuotetta!
Mielikuvituksen tuotetta :'D eihän noin idioottimaiseen asiaan voi edes sanoa mitään. En tiedä missä harhamaailmassa sinä elät, mutta minun mieleni ei tuota kaikkia niitä keskustelujamme ja italialaisen ääniviestejä. Huonompi homma jos sinun mielesi kykenee tuottamaan tuollaista. Mahtaa olla rankkaa.