Taitaa italialainen katua käytöstään
Kerroin joskus aiemmin italialaisesta miehestä, jonka kanssa kaikki oli sujunut kuin tanssi noin vuoden ajan. Tapaaminen oli kyllä puheissa, ei ollut tarkoitus että ollaan vain jotain kirjekavereita. Olemme kuulleet toistemme äänet.
Tuossa kolmisen kuukautta sitten hän vain yhtäkkiä muuttui kuin taikaiskusta. Emme olleet yhtä ainuttakaan kertaa riidelleet mistään. Kommunikaatio sujui melkeinpä täydellisesti.
Kesällä tosiaan aivan yhtäkkiä mies suuttui* ja blokkasi minut joka paikassa. Itkin jopa enemmän kuin erotessani, koska en olisi ikinä uskonut hänestä, ja kun kommunikaatio toimi niin mahtavasti. Se oli hirveä isku vasten kasvoja.
Nyt olen huomannut, että hänen fb-profiilinsa näkyy taas, ainakin muilla tunnuksillani. Aiemmin ei näkynyt yhtään millään profiilillani.
Yhteydenottoa en ole saanut, mutta minä blokkasin miehen omalla pääprofiilillani, enkä usko että hän alkaa viestittelemään noihin muihin, vaikka on niistä tietoinen. Ne ovat vähän epämääräisiä profiileja kuitenkin.
Mitäköhän tunnen tällä hetkellä. En edes tiedä. Muistan vain kuinka helvetisti itkin silloin. Olin aivan sairaan ahdistunut, kun ajattelin etten kuule miehestä enää ikinä mitään. En ole kuullut tähän päivään mennessä, mutta jostain syystä en ole näköjään enää estossa.
Jos minun pitäisi nyt päättää että haluaisinko olla yhteyksissä, en osaisi sanoa. En voi sanoin kuvailla kuinka hirveä isku se täysin yhtäkkinen takinkääntö oli. Seurustellessa oppii huomaamaan toisen temput, eivätkä ne tule puskista. Tuon miehen kanssa kaikki sujui kuin tanssi, kunnes täysin yllättäen kaikki meni päälaelleen.
*väitti ettei ollut vihainen, mutta en usko. Ei sille käytökselle ollut mitään muutakaan loogista selitystä. Mies on introvertti, joten ei tosiaankaan tuosta noin vain ryhdy tapailemaan ketä tahansa. En ainakaan sellaiseen usko.
Kommentit (458)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän on Miekkoshullu, joka on muuttanut vähän kirjoitustyyliään.
Okei, no minä seurustelen, kuten olen aika monta kertaa kertonut, että se siitä XDDDDDDDD voitte lopettaa minusta jauhamisen joka v:n paikassa. Arvasin että tässäkin keskustelussa jauhetaan taas minusta, enkä ollut väärässä.
No älä kirjoita tänne, niin kukaan ei jauha, Simple as that.
Tämä aloitus ei liity minuun mitenkään ja kirjoitan ihan missä itse haluan X""DDDDD Mitä vttua se sinulle kuuluu?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota suomalainen mies ja lopeta toi draamailu. En kasanut lukea koko vuodatusta.
Minua ei kiinnosta suomalaiset miehet. Miksi ottaisin sellaisen, joka ei kiinnosta? Hän aloitti draaman ihan itse, sori vaan (:
No jos haluat elämääsi "haasteita" ota vierasmaalainen introvertti. Go baby go!
Jos kommunkointisi hänen kanssaan on ollut edes puoliksi näin sekavaa kuin tänä aamuna täällä niin en todellakaan ihmettele italiaanosi käyttäytymistä :D
Vierailija kirjoitti:
Jos kommunkointisi hänen kanssaan on ollut edes puoliksi näin sekavaa kuin tänä aamuna täällä niin en todellakaan ihmettele italiaanosi käyttäytymistä :D
En minäkään ole ihmetellyt sitä, että hän on poistanut estoni :D päinvastoin, pidän sitä erittäin loogisena ottaen huomioon historiamme ja sen kuinka hän on minua hehkuttanut aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole ihmetellyt sitä, että hän on poistanut estoni :D päinvastoin, pidän sitä erittäin loogisena ottaen huomioon historiamme ja sen kuinka hän on minua hehkuttanut aiemmin.
Teillä ei ole yhteistä historiaa, ei yhteistä tätä päivää eikä teillä tule olemaan yhteistä tulevaisuutta! Tiedät sen itsekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota suomalainen mies ja lopeta toi draamailu. En kasanut lukea koko vuodatusta.
Minua ei kiinnosta suomalaiset miehet. Miksi ottaisin sellaisen, joka ei kiinnosta? Hän aloitti draaman ihan itse, sori vaan (:
Voisit muuttaa pois Suomesta. Kukaan ei jää kaipaamaan.
Katsoin nyt teidän mieliksenne pääprofiilistani ja on poistanut eston sieltäkin (: mahtaa teitä v ituttaa :D
Vierailija kirjoitti:
Katsoin nyt teidän mieliksenne pääprofiilistani ja on poistanut eston sieltäkin (: mahtaa teitä v ituttaa :D
Olet harhainen. Ketään ei oikeasti kiinnosta muu kuin nähdä, miten sekaisin joku voikaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Miten tää eston poisto on nyt sulle noin iso juttu? Varmaan kohtelias tyyppi, joka ajatellut että aikaa kun kulunut niin ottaa sen pois tai jotain sellaista. Tuskin on nyt rakkaudesta sinuun sitä tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on kyllä tosi outoja käsityksiä. Miksi ihmeessä minua v ituttaisi jonkun täysin tuntemattoman tyypin mieskuviot? Kyllä se on vähän eri tärkeysluokan asiat joihin moista energiaa tuhlaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet harhainen. Ketään ei oikeasti kiinnosta muu kuin nähdä, miten sekaisin joku voikaan olla.
:'D Miten joku voi olla noin katkera tuntemattomalle?
Lakkasin lukemassa siinä kohtaa, kun ap horisi "pääprofiilista". Kenellä on helvetti aikaa ja intressejä pyörittää jossain Facebookissa useampia profiileita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tää eston poisto on nyt sulle noin iso juttu? Varmaan kohtelias tyyppi, joka ajatellut että aikaa kun kulunut niin ottaa sen pois tai jotain sellaista. Tuskin on nyt rakkaudesta sinuun sitä tehnyt.
:'D Nyt menee jo säälittäväksi tuo katkera selittely. Menen suihkuun :D
Vierailija kirjoitti:
Lakkasin lukemassa siinä kohtaa, kun ap horisi "pääprofiilista". Kenellä on helvetti aikaa ja intressejä pyörittää jossain Facebookissa useampia profiileita?
Sellaisella jolla on vakavia mt-ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:'D Miten joku voi olla noin katkera tuntemattomalle?
Olet vähän kuin liikenneonnettomuus. Ei pitäisi katsoa täystuhoa, mutta katsoo silti. Minä katson, kuinka saat itsesi upotettua omaan paskaasi yhä syvemmälle ja syvemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Ööö. Sinähän et tiedä minun profiileistani tuon taivaallista :D ei ole myöskään ihan kamala vaiva vaihtaa profiilien välillä puhelimella. Kestää noin sekunnin. Yleensä elämästäni liikenee aikaa sen verran :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei ole yhteistä historiaa, ei yhteistä tätä päivää eikä teillä tule olemaan yhteistä tulevaisuutta! Tiedät sen itsekin
:'DDDD nolo...
Vierailija kirjoitti:
Hehkuttanut hahhah.
Niin? Hehkuttanut minua ihanaksi ja kauniiksi (:
Missä kohdassa sanoin tarkistaneeni?