Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa italialainen katua käytöstään

Vierailija
09.09.2024 |

Kerroin joskus aiemmin italialaisesta miehestä, jonka kanssa kaikki oli sujunut kuin tanssi noin vuoden ajan. Tapaaminen oli kyllä puheissa, ei ollut tarkoitus että ollaan vain jotain kirjekavereita. Olemme kuulleet toistemme äänet.

Tuossa kolmisen kuukautta sitten hän vain yhtäkkiä muuttui kuin taikaiskusta. Emme olleet yhtä ainuttakaan kertaa riidelleet mistään. Kommunikaatio sujui melkeinpä täydellisesti.

Kesällä tosiaan aivan yhtäkkiä mies suuttui* ja blokkasi minut joka paikassa. Itkin jopa enemmän kuin erotessani, koska en olisi ikinä uskonut hänestä, ja kun kommunikaatio toimi niin mahtavasti. Se oli hirveä isku vasten kasvoja. 

Nyt olen huomannut, että hänen fb-profiilinsa näkyy taas, ainakin muilla tunnuksillani. Aiemmin ei näkynyt yhtään millään profiilillani.

Yhteydenottoa en ole saanut, mutta minä blokkasin miehen omalla pääprofiilillani, enkä usko että hän alkaa viestittelemään noihin muihin, vaikka on niistä tietoinen. Ne ovat vähän epämääräisiä profiileja kuitenkin.

Mitäköhän tunnen tällä hetkellä. En edes tiedä. Muistan vain kuinka helvetisti itkin silloin. Olin aivan sairaan ahdistunut, kun ajattelin etten kuule miehestä enää ikinä mitään. En ole kuullut tähän päivään mennessä, mutta jostain syystä en ole näköjään enää estossa.

Jos minun pitäisi nyt päättää että haluaisinko olla yhteyksissä, en osaisi sanoa. En voi sanoin kuvailla kuinka hirveä isku se täysin yhtäkkinen takinkääntö oli. Seurustellessa oppii huomaamaan toisen temput, eivätkä ne tule puskista. Tuon miehen kanssa kaikki sujui kuin tanssi, kunnes täysin yllättäen kaikki meni päälaelleen.

*väitti ettei ollut vihainen, mutta en usko. Ei sille käytökselle ollut mitään muutakaan loogista selitystä. Mies on introvertti, joten ei tosiaankaan tuosta noin vain ryhdy tapailemaan ketä tahansa. En ainakaan sellaiseen usko.

Kommentit (458)

Vierailija
341/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi per se! Miksei ap lähde jo Italiaan! 🤤 Sehän on jo kosinta, kun ei ole somessa estetty.

Vierailija
342/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te idiootit sotkettu fb-bannit ja estämisen, ja haukutte minua idiootiksi 😂😂 Sori mutta bannit ei liity eston yhtään millään tavalla :D Profiili blokataan ja esto otetaan ihan itse pois (: bannit antaa fb, eivätkä bannit liity tähän millään tavalla😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkette*

Vierailija
344/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Facebookissa on muka määräaikainen esto? Piti ihan mennä katsomaan enkä mä kyllä saa näkyviin kuin pelkän estämisen. Ei saa valittua mitään määräaikaista estoa.

Vierailija
345/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että voitte päästä yli nyt tuosta sairaalloisesta kateudestanne ja lopettaa kommentoimisen. Olette aivan totaalisen tyhmiä enkä jaksa tuhlata aikaani tällaiseen vääntämiseen. Italialainen on poistanut estoni, minä en ole poistanut, katselen ajan kanssa miltä tuntuu ja toimin sen mukaan. Luultavasti juttelemme asiat halki sitten kun on parempi ajankohta.

That's it.

Vierailija
346/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Facebookissa on muka määräaikainen esto? Piti ihan mennä katsomaan enkä mä kyllä saa näkyviin kuin pelkän estämisen. Ei saa valittua mitään määräaikaista estoa.

Et vain osaa.

Vierailija
347/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vain osaa.

Miten niin en osaa? Ei ole kuin yksi kohta missä laittaa esto eikä se tarjoa eri vaihtoehtoja.

Vierailija
348/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootit täällä huutelevat kateuksissaan :D ei siellä ole mitään määräaikaista estoa ikinä ollut. Pitää vain yrittää kaikkensa, että alkaisin kuvittelemaan ettei italialaista kiinnosta. En tiedä mikä näitä ihmisiä vaivaa, ei ole normaalia olla noin sairaalloisen kateellinen.

Vierailija
349/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kukaan ole mistään kateellinen. Tämä ketju vain on todella viihdyttävää sekoilua. Toisaalta en ole ihan varma, pitäisikö aloittajaa kuitenkin vähän sääliä. On varmasti rasittavaa olla tuollainen. 

Vierailija
350/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootit täällä huutelevat kateuksissaan :D ei siellä ole mitään määräaikaista estoa ikinä ollut. Pitää vain yrittää kaikkensa, että alkaisin kuvittelemaan ettei italialaista kiinnosta. En tiedä mikä näitä ihmisiä vaivaa, ei ole normaalia olla noin sairaalloisen kateellinen.

Niin mistä sulle pitäisi olla kateellinen? En edelleenkään tajua.

N45

Vierailija
351/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän yksi jo "kertoi tuntevansa" minut irl ja joku toinen tollo meni heti kyselemään, että pitävätkö minun kertomat asiat paikkansa 😂😂 ainut vaan, että tuo tyyppi tosiaan keksi päästään, että olen varmasti joku hänen tuttunsa, ja toitotti sitä tänne totuutena. Minä välttelen ihmisiä, koska en jaksa valtaosaa heistä. Että ei, en todellakaan ole tämä kyseinen henkilö. :D

Vierailija
352/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, ettet ole?

Vierailija
353/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän yksi jo "kertoi tuntevansa" minut irl ja joku toinen tollo meni heti kyselemään, että pitävätkö minun kertomat asiat paikkansa 😂😂 ainut vaan, että tuo tyyppi tosiaan keksi päästään, että olen varmasti joku hänen tuttunsa, ja toitotti sitä tänne totuutena. Minä välttelen ihmisiä, koska en jaksa valtaosaa heistä. Että ei, en todellakaan ole tämä kyseinen henkilö. :D

Kyllä se on niin päin, että valtaosa ihmisistä ei jaksa sua kun huomaavat minkälainen olet ja käytös sua kohtaan on sitten sen mukaista. Sitten sä harhaisesti kuvittelet, että vika on muissa ihmisissä.

Vierailija
354/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä kukaan ole mistään kateellinen. Tämä ketju vain on todella viihdyttävää sekoilua. Toisaalta en ole ihan varma, pitäisikö aloittajaa kuitenkin vähän sääliä. On varmasti rasittavaa olla tuollainen. 

Jep, kukaan ei ole kateellinen, mutta ketju on täynnä v i h a p u h e t t a ja haukkumista ja uskottelua, että italialaisella ei ole ollut mitään erityistä syytä ottaa estoa pois :'D kyllä on, ja se syy on se että hän haluaa kuulla minusta. Huonompi homma ettei tule kuulemaan ihan lähiaikoina. 

Sitten keksitte MÄÄRÄAIKAISEN ESTON Facebookissa, vaikka sellaista ei ole ikinä ollut olemassa edes 😂😂 kyllä teette aivan kaikkenne, että "luulisin" ettei häntä kiinnosta. Harmi teille ettei tuollainen sonta vaikuta minun tekemisiini yhtään mitenkään eikä poista faktoja.

Vierailija
355/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että voitte päästä yli nyt tuosta sairaalloisesta kateudestanne ja lopettaa kommentoimisen. Olette aivan totaalisen tyhmiä enkä jaksa tuhlata aikaani tällaiseen vääntämiseen. Italialainen on poistanut estoni, minä en ole poistanut, katselen ajan kanssa miltä tuntuu ja toimin sen mukaan. Luultavasti juttelemme asiat halki sitten kun on parempi ajankohta.

That's it.

Vierailija
356/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

That's it.

No mene sitten itse pois jos et jaksa meitä. Ainoa tyhmä tässä olet sä itse. Kukaan ei ole kateellinen tuollaiselle sekopäälle.

Vierailija
357/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, ettet ole?

Varmaankin siitä että a) olen kaunis ja b) en ole tekemisissä ihmisten kanssa tällä hetkellä. Omasta halustani. Tiedän tasan tarkasti millaisia kommentteja tähänkin tulee, mutta voin sanoa vaikka kymmeneen kertaan: välttelen ihmisiä. Itse. Paitsi perhettä.

Vierailija
358/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

(En ole ollut tuttavani kanssa vähään aikaan tekemisissä, koska hän on niin negatiivinen ja inhottava luonteeltaan.)

Vierailija
359/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

That's it.

No mene sitten itse pois jos et jaksa meitä. Ainoa tyhmä tässä olet sä itse. Kukaan ei ole kateellinen tuollaiselle sekopäälle.

Ai että minä menisin pois omasta ketjustani? :'D No en todellakaan mene. Yhä edelleen jatkuu sekopääksi haukkuminen, ja syynä se että näen miehen kuvan hakupalkissa😂😂👍🏻 sekopäitä taitavat olla nämä kateelliset haahkat, jotka sekoilevat jostain määräaikaisesta estosta jota fb:ssä ei ole ikinä edes ollut 😂😂👍🏻

Vierailija
360/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(En ole ollut tuttavani kanssa vähään aikaan tekemisissä, koska hän on niin negatiivinen ja inhottava luonteeltaan.)

??? Ketä kiinnostaa kenen kanssa olet tekemisissä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän