Taitaa italialainen katua käytöstään
Kerroin joskus aiemmin italialaisesta miehestä, jonka kanssa kaikki oli sujunut kuin tanssi noin vuoden ajan. Tapaaminen oli kyllä puheissa, ei ollut tarkoitus että ollaan vain jotain kirjekavereita. Olemme kuulleet toistemme äänet.
Tuossa kolmisen kuukautta sitten hän vain yhtäkkiä muuttui kuin taikaiskusta. Emme olleet yhtä ainuttakaan kertaa riidelleet mistään. Kommunikaatio sujui melkeinpä täydellisesti.
Kesällä tosiaan aivan yhtäkkiä mies suuttui* ja blokkasi minut joka paikassa. Itkin jopa enemmän kuin erotessani, koska en olisi ikinä uskonut hänestä, ja kun kommunikaatio toimi niin mahtavasti. Se oli hirveä isku vasten kasvoja.
Nyt olen huomannut, että hänen fb-profiilinsa näkyy taas, ainakin muilla tunnuksillani. Aiemmin ei näkynyt yhtään millään profiilillani.
Yhteydenottoa en ole saanut, mutta minä blokkasin miehen omalla pääprofiilillani, enkä usko että hän alkaa viestittelemään noihin muihin, vaikka on niistä tietoinen. Ne ovat vähän epämääräisiä profiileja kuitenkin.
Mitäköhän tunnen tällä hetkellä. En edes tiedä. Muistan vain kuinka helvetisti itkin silloin. Olin aivan sairaan ahdistunut, kun ajattelin etten kuule miehestä enää ikinä mitään. En ole kuullut tähän päivään mennessä, mutta jostain syystä en ole näköjään enää estossa.
Jos minun pitäisi nyt päättää että haluaisinko olla yhteyksissä, en osaisi sanoa. En voi sanoin kuvailla kuinka hirveä isku se täysin yhtäkkinen takinkääntö oli. Seurustellessa oppii huomaamaan toisen temput, eivätkä ne tule puskista. Tuon miehen kanssa kaikki sujui kuin tanssi, kunnes täysin yllättäen kaikki meni päälaelleen.
*väitti ettei ollut vihainen, mutta en usko. Ei sille käytökselle ollut mitään muutakaan loogista selitystä. Mies on introvertti, joten ei tosiaankaan tuosta noin vain ryhdy tapailemaan ketä tahansa. En ainakaan sellaiseen usko.
Kommentit (458)
Vierailija kirjoitti:
Mine taalla, itaali ori. Sina laheta lise raha, mina rikas lentaja. Tulla Suomi ja osta meille hieno linna. Sine kaunis tyttö. Mine rakasta kaunis suomi tyttö. Sine ei kerto kaikki vauva palsta. Kaikki kateellinen meida onni.
Pasi hyvä! Tuo ei mene läpi, eikä mene nuo helvetin imelät novellisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Miekkoshullu se jaksaa jauhaa :D
Minä seurustelen yhä edelleen, kuten viimeksikin X"DDD idi00tti!!!
S e u r u s t e l e n. En ole p e t t ä j ä :OO
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Facebookissa on muka määräaikainen esto? Piti ihan mennä katsomaan enkä mä kyllä saa näkyviin kuin pelkän estämisen. Ei saa valittua mitään määräaikaista estoa.
Et vain osaa.
Miten niin en osaa? Ei ole kuin yksi kohta missä laittaa esto eikä se tarjoa eri vaihtoehtoja.
Ehkä sinulla on se yksinkertaisempi face. Sitä laajennettua ei tarjota kaikille. Sut on luokiteltu sen verran yksinkertaiseksi, ettei sulle ole kuin karvalakki tarjolla.
Mitä sä nyt muakin aloit haukkumaan? Mitä mä olen sulle tehnyt? En mä ole ap vaan menin katsomaan Facebookia estämisen osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että voitte päästä yli nyt tuosta sairaalloisesta kateudestanne ja lopettaa kommentoimisen. Olette aivan totaalisen tyhmiä enkä jaksa tuhlata aikaani tällaiseen vääntämiseen. Italialainen on poistanut estoni, minä en ole poistanut, katselen ajan kanssa miltä tuntuu ja toimin sen mukaan. Luultavasti juttelemme asiat halki sitten kun on parempi ajankohta.
That's it.
No mene sitten itse pois jos et jaksa meitä. Ainoa tyhmä tässä olet sä itse. Kukaan ei ole kateellinen tuollaiselle sekopäälle.
Ai että minä menisin pois omasta ketjustani? :'D No en todellakaan mene. Yhä edelleen jatkuu sekopääksi haukkuminen, ja syynä se että näen miehen kuvan hakupalkissa😂😂👍🏻 s
Nyt ap jo omistaa palstan.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän yksi jo "kertoi tuntevansa" minut irl ja joku toinen tollo meni heti kyselemään, että pitävätkö minun kertomat asiat paikkansa 😂😂 ainut vaan, että tuo tyyppi tosiaan keksi päästään, että olen varmasti joku hänen tuttunsa, ja toitotti sitä tänne totuutena. Minä välttelen ihmisiä, koska en jaksa valtaosaa heistä. Että ei, en todellakaan ole tämä kyseinen henkilö. :D
Kyllä me kaikki toivotaan ettet ole tuttavapiiristämme tai peräti sukua. Hauska kyllä olet omalla tavallasi, siis hauskuutat meitä. Hupaisa ketju seuranhausta, ihmisen ikävä toisen luo: Pusken vaikka olen estetty, oho, stalkkasin etten ole enää estetty, estän siis itse, olenhan aikuinen järkevä nainen. Lisää jatkokertomusta tähän stooriin. Telkkarista on tullut typerämpiäkin sarjoja. Popparit esiin! Älä petä meitä. 🤗
Luulin, että kaikilla on sama versio fb:stä. No ei vissiin ole. Kyllä mullakin saa määräaikaisen eston laitettua. Siitähän taitaa olla juuri 3 kk kun ap kiusasi miestä kuvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Facebookissa on muka määräaikainen esto? Piti ihan mennä katsomaan enkä mä kyllä saa näkyviin kuin pelkän estämisen. Ei saa valittua mitään määräaikaista estoa.
Et vain osaa.
Miten niin en osaa? Ei ole kuin yksi kohta missä laittaa esto eikä se tarjoa eri vaihtoehtoja.
Ehkä sinulla on se yksinkertaisempi face. Sitä laajennettua ei tarjota kaikille. Sut on luokiteltu sen verran yksinkertaiseksi, ettei sulle ole kuin karvalakki tarjolla.
Mitä sä nyt muakin aloit haukkumaan? Mitä mä olen sulle tehnyt? En mä ole ap vaan menin katsomaan Facebookia estämisen osalta.
Nämä tyypit ovat aivan sekaisin täällä. Hirveän kova kolaus että italialainen on ottanut estoni pois, niin pitää keksiä jotain hemmetin määräaikaisia estoja ja Facebookin karvalakkiversioita😂😂👍🏻 kaikkensa yrittävät, etten vain ajattelisi että italialaista kiinnostaa. Ei s**tana miten hullua touhua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän yksi jo "kertoi tuntevansa" minut irl ja joku toinen tollo meni heti kyselemään, että pitävätkö minun kertomat asiat paikkansa 😂😂 ainut vaan, että tuo tyyppi tosiaan keksi päästään, että olen varmasti joku hänen tuttunsa, ja toitotti sitä tänne totuutena. Minä välttelen ihmisiä, koska en jaksa valtaosaa heistä. Että ei, en todellakaan ole tämä kyseinen henkilö. :D
Kyllä me kaikki toivotaan ettet ole tuttavapiiristämme tai peräti sukua. Hauska kyllä olet omalla tavallasi, siis hauskuutat meitä. Hupaisa ketju seuranhausta, ihmisen ikävä toisen luo: Pusken vaikka olen estetty, oho, stalkkasin etten ole enää estetty, estän siis itse, olenhan aikuinen järkevä nainen. Lisää jatkokertomusta tähän stooriin. Telkkarista on tullut typerämpiäkin sarjoja. Popparit esiin! Älä petä meitä. 🤗
Öööö. Olen estänyt miehen kesällä, muuten hyvä (: se että käytän Facebookin hakupalkkiin ei ole stalkkaamista :D:D mikä sinua vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
&n
Hakupalkkia*
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että kaikilla on sama versio fb:stä. No ei vissiin ole. Kyllä mullakin saa määräaikaisen eston laitettua. Siitähän taitaa olla juuri 3 kk kun ap kiusasi miestä kuvalla.
😂😂 Nolo olet.
Voi v i t t u mikä i d i o o t t i ap on. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ovatko suomalaiset naiset oikeasti näin sekaisin nykyisin? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Pitäsiköhän tehdä joku kiva pasta-annos.
Vierailija kirjoitti:
Voi v i t t u mikä i d i o o t t i ap on. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ovatko suomalaiset naiset oikeasti näin sekaisin nykyisin? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Mä olen suomalainen nainen enkä todellakaan ole tuollainen. Et säkään ihan täysillä ole matkassa jos kuvittelet kaikkien suomalaisten naisten olevan tuollaisia. Vähän vähemmän voisit myös käyttää emojeita.
"Luulin, että kaikilla on sama versio fb:stä. No ei vissiin ole."
Kateellisilla haahkoilla on oma versionsa, jossa voi antaa määräaikaisia estoja😂 meillä muilla on se ihan tavallinen fb, jossa esto annetaan itse ja otetaan itse pois. :D kuten mies on tehnytkin.🥰
Ymmärrätkö ap sen ettei kukaan täysjärkinen mieti sitä mitä se tarkoittaa kun se ja se otti sut pois blokista?
Toivon että pääsette yli tuosta sairaalloisesta kateudestanne. Tilanne on se, että mies pysyy toistaiseksi estossa kunnes olen mietiskellyt asioita. Jossain vaiheessa luultavasti juttelemme asiat halki, miehen tietäen.
Aika näyttää mitä tapahtuu🥰 that's it.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että pääsette yli tuosta sairaalloisesta kateudestanne. Tilanne on se, että mies pysyy toistaiseksi estossa kunnes olen mietiskellyt asioita. Jossain vaiheessa luultavasti juttelemme asiat halki, miehen tietäen.
Kukaan ei edelleenkään ole sulle kateellinen yhtään mistään.
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Pitäsiköhän tehdä joku kiva pasta-annos.
Tee vaan. Täs menee vielä hetki, kun riisiä keitellään tai heitellään. ; )