Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa italialainen katua käytöstään

Vierailija
09.09.2024 |

Kerroin joskus aiemmin italialaisesta miehestä, jonka kanssa kaikki oli sujunut kuin tanssi noin vuoden ajan. Tapaaminen oli kyllä puheissa, ei ollut tarkoitus että ollaan vain jotain kirjekavereita. Olemme kuulleet toistemme äänet.

Tuossa kolmisen kuukautta sitten hän vain yhtäkkiä muuttui kuin taikaiskusta. Emme olleet yhtä ainuttakaan kertaa riidelleet mistään. Kommunikaatio sujui melkeinpä täydellisesti.

Kesällä tosiaan aivan yhtäkkiä mies suuttui* ja blokkasi minut joka paikassa. Itkin jopa enemmän kuin erotessani, koska en olisi ikinä uskonut hänestä, ja kun kommunikaatio toimi niin mahtavasti. Se oli hirveä isku vasten kasvoja. 

Nyt olen huomannut, että hänen fb-profiilinsa näkyy taas, ainakin muilla tunnuksillani. Aiemmin ei näkynyt yhtään millään profiilillani.

Yhteydenottoa en ole saanut, mutta minä blokkasin miehen omalla pääprofiilillani, enkä usko että hän alkaa viestittelemään noihin muihin, vaikka on niistä tietoinen. Ne ovat vähän epämääräisiä profiileja kuitenkin.

Mitäköhän tunnen tällä hetkellä. En edes tiedä. Muistan vain kuinka helvetisti itkin silloin. Olin aivan sairaan ahdistunut, kun ajattelin etten kuule miehestä enää ikinä mitään. En ole kuullut tähän päivään mennessä, mutta jostain syystä en ole näköjään enää estossa.

Jos minun pitäisi nyt päättää että haluaisinko olla yhteyksissä, en osaisi sanoa. En voi sanoin kuvailla kuinka hirveä isku se täysin yhtäkkinen takinkääntö oli. Seurustellessa oppii huomaamaan toisen temput, eivätkä ne tule puskista. Tuon miehen kanssa kaikki sujui kuin tanssi, kunnes täysin yllättäen kaikki meni päälaelleen.

*väitti ettei ollut vihainen, mutta en usko. Ei sille käytökselle ollut mitään muutakaan loogista selitystä. Mies on introvertti, joten ei tosiaankaan tuosta noin vain ryhdy tapailemaan ketä tahansa. En ainakaan sellaiseen usko.

Kommentit (458)

Vierailija
361/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että voitte päästä yli nyt tuosta sairaalloisesta kateudestanne ja lopettaa kommentoimisen. Olette aivan totaalisen tyhmiä enkä jaksa tuhlata aikaani tällaiseen vääntämiseen. Italialainen on poistanut estoni, minä en ole poistanut, katselen ajan kanssa miltä tuntuu ja toimin sen mukaan. Luultavasti juttelemme asiat halki sitten kun on parempi ajankohta.

That's it.

Vierailija
362/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavallani on tuttuja Italiasta. Jotain epämääräistä viritystäkin oli, mutta se karahti kiviin. En ihmettele. 

Luultavasti ap. Jäänyt mielikuvitusmiehen hylkäämäksi ja nyt riehuu palstoilla että hän tässä käyttää facebookkia. Syvästi häiriintynyt ja lievästi kehitysvammainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkoshullu se jaksaa jauhaa :D

Vierailija
364/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että voitte päästä yli nyt tuosta sairaalloisesta kateudestanne ja lopettaa kommentoimisen. Olette aivan totaalisen tyhmiä enkä jaksa tuhlata aikaani tällaiseen vääntämiseen. Italialainen on poistanut estoni, minä en ole poistanut, katselen ajan kanssa miltä tuntuu ja toimin sen mukaan. Luultavasti juttelemme asiat halki sitten kun on parempi ajankohta.

That's it.

No mene sitten itse pois jos et jaksa meitä. Ainoa tyhmä tässä olet sä itse. Kukaan ei ole kateellinen tuollaiselle sekopäälle.

Ai että minä menisin pois omasta ketjustani? :'D No en todellakaan mene. Yhä edelleen jatkuu sekopääksi haukkuminen, ja syynä se että näen miehen kuvan hakupalkissa😂😂👍🏻 sekopäitä taitavat olla nämä kateelliset haahkat, jotka sekoilevat jostain määräaikaisesta estosta

Etkö sä tosiaan tajua miksi sua pidetään sekopäänä? Ihan sun aloitus antaa kuvan häiriintyneestä ihmisestä ja sun lukuisat viestit tähän ketjuun kertoo karua kieltään. Ei ole nyt kyse mistään mitä näet hakupalkista tai kuka on kestänyt ja kenet. Sun oma käytös on sekavaa, harhaista ja typerää.

Mä en ole kirjoittanut sanaakaan mistää määräaikaisista estoista. Menin Facebookiin katsomaan ja totesin, että ei sellaista ole olemassa. 

Vierailija
365/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sekaisin niin halusi eroon. Pääprofiili ja muut profiilit, ou mai kaad

Vierailija
366/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä Facebookissa on muka määräaikainen esto? Piti ihan mennä katsomaan enkä mä kyllä saa näkyviin kuin pelkän estämisen. Ei saa valittua mitään määräaikaista estoa.

Et vain osaa.

Miten niin en osaa? Ei ole kuin yksi kohta missä laittaa esto eikä se tarjoa eri vaihtoehtoja.

Aaa, no sitten sulla on riisuttu versio fb:stä. Lol. 

Vierailija
367/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavallani on tuttuja Italiasta. Jotain epämääräistä viritystäkin oli, mutta se karahti kiviin. En ihmettele. 

Luultavasti ap. Jäänyt mielikuvitusmiehen hylkäämäksi ja nyt riehuu palstoilla että hän tässä käyttää facebookkia. Syvästi häiriintynyt ja lievästi kehitysvammainen.

No voi kuule kun en ole tämä tuttava (::

En edes reagoi tuohon loppuosaan. Ei terve ihminen kirjoittele tuollaista ventovieraasta netissä. Mene ihan oikeasti itseesi ja mieti miten hullua tuollainen käytös on. 

Vierailija
368/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko myös ylipainoinen?

Vierailija
369/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

That's it.

Niin mistä sulle pitäisi olla kateellinen? Ei ole vieläkään selvinnyt.

N45

Vierailija
370/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi kuule kun en ole tämä tuttava (::

En edes reagoi tuohon loppuosaan. Ei terve ihminen kirjoittele tuollaista ventovieraasta netissä. Mene ihan oikeasti itseesi ja mieti miten hullua tuollainen käytös on. 

Mene kuule ihan itse itseesi ja mieti omaa käytöstäsi aloituksesta lähtien.

-eri

Vierailija
371/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä Facebookissa on muka määräaikainen esto? Piti ihan mennä katsomaan enkä mä kyllä saa näkyviin kuin pelkän estämisen. Ei saa valittua mitään määräaikaista estoa.

Et vain osaa.

Miten niin en osaa? Ei ole kuin yksi kohta missä laittaa esto eikä se tarjoa eri vaihtoehtoja.

Ehkä sinulla on se yksinkertaisempi face. Sitä laajennettua ei tarjota kaikille. Sut on luokiteltu sen verran yksinkertaiseksi, ettei sulle ole kuin karvalakki tarjolla.

Vierailija
372/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko myös ylipainoinen?

Miten jonkun tyypin tuttavan paino liittyy siihen, että italialainen on poistanut eston Facebookissa? :D miksi kyselet tuollaista??

Vierailija
373/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko myös ylipainoinen?

Luonnollisesti ylipainoa on useampi kymmenen kiloa. Istuu koneella mielikuvitusmaailmassaan. Toki siinä paino nousee.

Vierailija
374/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta; meidän pitäisi ymmärtää, sillä jos naista on kohdeltu todella pahoin miehen (miesten taholta), on se hänelle aina todellinen trauma. Jos joku nettituttavuus tms sanoo muutaman kohteliaan sanan, on se jo mannaa sielulle. Italialainen mies, josta AP . niin paljon vouhkaa, voi olla myöskin ihan mielikuvituksen tuotetta.

Vierailija
375/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla olen miekkoshullu jos italialainen on poistanut eston? En ymmärrä kommenttiasi.

Vierailija
376/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mine taalla, itaali ori. Sina laheta lise raha, mina rikas lentaja. Tulla Suomi ja osta meille hieno linna. Sine kaunis tyttö. Mine rakasta kaunis suomi tyttö. Sine ei kerto kaikki vauva palsta. Kaikki kateellinen meida onni. 

Vierailija
377/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono rakkausnovelli  tunnetulta spämmääjä-Pasilta, joka esiintyy milloin naisena, milloin ulkomaalaistaustaisena.

Ei pärjää edes Hertta-sarjalle, vaikka sitä kopioitkin. 

Pidetäänkö sinua vankina kellarissa tai vintillä?

Vierailija
378/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sekaisin niin halusi eroon. Pääprofiili ja muut profiilit, ou mai kaad

halusi ihan vtusti eroon, kun poisti eston :D :D

Vierailija
379/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla olen miekkoshullu jos italialainen on poistanut eston? En ymmärrä kommenttiasi.

Sä nyt et ymmärrä montaakaan asiaa. 

Vierailija
380/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jokin välillämme kuoli"

Haistvittu, pöljä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi