Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa italialainen katua käytöstään

Vierailija
09.09.2024 |

Kerroin joskus aiemmin italialaisesta miehestä, jonka kanssa kaikki oli sujunut kuin tanssi noin vuoden ajan. Tapaaminen oli kyllä puheissa, ei ollut tarkoitus että ollaan vain jotain kirjekavereita. Olemme kuulleet toistemme äänet.

Tuossa kolmisen kuukautta sitten hän vain yhtäkkiä muuttui kuin taikaiskusta. Emme olleet yhtä ainuttakaan kertaa riidelleet mistään. Kommunikaatio sujui melkeinpä täydellisesti.

Kesällä tosiaan aivan yhtäkkiä mies suuttui* ja blokkasi minut joka paikassa. Itkin jopa enemmän kuin erotessani, koska en olisi ikinä uskonut hänestä, ja kun kommunikaatio toimi niin mahtavasti. Se oli hirveä isku vasten kasvoja. 

Nyt olen huomannut, että hänen fb-profiilinsa näkyy taas, ainakin muilla tunnuksillani. Aiemmin ei näkynyt yhtään millään profiilillani.

Yhteydenottoa en ole saanut, mutta minä blokkasin miehen omalla pääprofiilillani, enkä usko että hän alkaa viestittelemään noihin muihin, vaikka on niistä tietoinen. Ne ovat vähän epämääräisiä profiileja kuitenkin.

Mitäköhän tunnen tällä hetkellä. En edes tiedä. Muistan vain kuinka helvetisti itkin silloin. Olin aivan sairaan ahdistunut, kun ajattelin etten kuule miehestä enää ikinä mitään. En ole kuullut tähän päivään mennessä, mutta jostain syystä en ole näköjään enää estossa.

Jos minun pitäisi nyt päättää että haluaisinko olla yhteyksissä, en osaisi sanoa. En voi sanoin kuvailla kuinka hirveä isku se täysin yhtäkkinen takinkääntö oli. Seurustellessa oppii huomaamaan toisen temput, eivätkä ne tule puskista. Tuon miehen kanssa kaikki sujui kuin tanssi, kunnes täysin yllättäen kaikki meni päälaelleen.

*väitti ettei ollut vihainen, mutta en usko. Ei sille käytökselle ollut mitään muutakaan loogista selitystä. Mies on introvertti, joten ei tosiaankaan tuosta noin vain ryhdy tapailemaan ketä tahansa. En ainakaan sellaiseen usko.

Kommentit (458)

Vierailija
301/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän piti olla alkuun kavereita. Saan silloin tehdä mitä haluan ja kaverin ei pitäisi vetää draamashow'ta.

Totta helvetissä italialainen kiinnostaa minua. Tällä hetkellä en ole tarpeeksi kiinnostunut ajattelemaan asiaa sen tarkemmin enkä ole valmis juttelemaan. Päällimmäinen tunteeni on välinpitämättömyys. Ei se tarkoita sitä että en ole ollenkaan kiinnostunut, hohhoijaa.

Etelän miehet tykkäävät naisellisista, söpöistä, ja hyväntuulisistä naisista. Äkäiset, rumasti puhuvat ja kiroilevat naiset jäävät kyllä "lehdelle soittelemaan."

Onneksi italialainen on kertonut ihan tarpeeksi monta kertaa tykkäävänsä minusta (: 

Naisellinen olen ollut aina. 

Vierailija
302/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minä olen jo HÄIRIKKÖ, koska olen huomannut että italialainen on poistanut fb-eston😂😂 ei tuossa sekoilussa ole kirjaimellisesti mitään rajaa. Kaikki maailman haukkumiset ja solvaukset ja syynä on fb-eston poisto 😂😂👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 olette pelottavan sairaita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt minä olen jo HÄIRIKKÖ, koska olen huomannut että italialainen on poistanut fb-eston😂😂 ei tuossa sekoilussa ole kirjaimellisesti mitään rajaa. Kaikki maailman haukkumiset ja solvaukset ja syynä on fb-eston poisto 😂😂👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 olette pelottavan sairaita...

Sun omassa sekoilussa ei näytä olevan mitään rajaa. Joo totta kai me kaikki muut ollaan sekaisin etkä sä. Eikö oikeasti herään mitään ajatuksia siitä, että kaikki ovat sun kanssa eri mieltä? Eikö yhtään tule pieneen mieleen, että vika voisikin olla sussa itsessä eikä muissa?

Vierailija
304/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun omassa sekoilussa ei näytä olevan mitään rajaa. Joo totta kai me kaikki muut ollaan sekaisin etkä sä. Eikö oikeasti herään mitään ajatuksia siitä, että kaikki ovat sun kanssa eri mieltä? Eikö yhtään tule pieneen mieleen, että vika voisikin olla sussa itsessä eikä muissa?

Mitä helvettiä minä olen tehnyt? :D Käyttänyt Facebookia ja huomannut että italialainen on poistanut eston. MITÄ HELVETTIÄ OLEN TEHNYT VÄÄRIN, KUN OLEN KÄYTTÄNYT FACEBOOKIA JA HUOMANNUT ASIAN? 

Vierailija
305/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen lämpimästi hoitoon hakeutumista. 

Samoin. Ketju koskee sitä että mies otti eston pois Facebookissa, ja sinä (ja monet muut) alat solvaamaan minua siitä :D olet sairas.

Tähän on tultu: sivukaupalla jaarittelua kun joku on ottanut estot pois 😂 

Ap, aika vähän sun elämässä tapahtuu jos tuo on merkityksellistä. Se mies on jo jatkanut matkaa kun sinä nakkelet niskojasi kuukausia. Kesäkuussa mokasit laittamalla kuvan toisesta miehestä ja syyskuussa kyyläät, että mies on poistanut estot. Lol ja kukkuu dingdong. Et kulje täysillä.

Vierailija
306/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottavaa, että ap:n kaltaiset häiriköt saa kulkea vapaalla jalalla.

Pelottavaa että tuollaiset idiootit saavat kulkea vapaina :D Olen blokannut miehen, idiootti.

Kukahan tässä on idiootti? Mä en kirjoittanut yhtään mitään miehestä tai blokkaamisesta. Häiriköksi sanon sua ihan sun oman käytöksen vuoksi. Olet täysin sekaisin ja pahasti harhainen.

Olen aivan sanaton. Kerroin sinulle että olen blokannut miehen, ja sinä alat urputtamaan ettet ole sanonut minulle mitään miehestä ja blokkaamisesta😂😂😂😂😂😂 mitä hemmettiä sekoilet?

Ja minä olen harhainen, koska italialainen on poistanut eston ja häirikkö, koska italialaisen nimi on hakuhistoriassa ja olen huomannut hänen poistaneen eston :DDDD vttu olet sairas.

Vierailija
307/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, miekkostyyppi tullut taas palstalle. XD vaan sulle tähänkin päivään. 

Vierailija
308/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Ketju koskee sitä että mies otti eston pois Facebookissa, ja sinä (ja monet muut) alat solvaamaan minua siitä :D olet sairas.

Ap, aika vähän sun elämässä tapahtuu jos tuo on merkityksellistä. Se mies on jo jatkanut matkaa kun sinä nakkelet niskojasi kuukausia. Kesäkuussa mokasit laittamalla kuvan toisesta miehestä ja syyskuussa kyyläät, että mies on poistanut estot. Lol ja kukkuu dingdong. Et kulje täysillä.

Mitä hemmettiä minä olen kyylännyt? Olen käyttänyt Facebookia ja miehen nimi jäänyt hakupalkkiin :D ding dong sinulle vain idiootti. Sattumoisin esto otetaan pois jostain syystä.

Vierailija
309/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kun en voi sattumoisin alkaa tapailemaan sellaista, joka ei vetoa minuun. Suomalainen mies ei vetoa minuun enää. Olen saanut tarpeeksi vertailupohjaa enkä yksinkertaisesti kaipaa yhtä ainuttakaan kokemusta suomalaisen kanssa enää. Ikävää että tämä on niin suuri asia teille :D 

Eli useat miehet ovat hylänneet sut kun ovat tajunneet minkälainen sekopää olet. Sen vuoksi oletkin jakanut itseäsi hyvin ahkerasti jos joku huoli pidemmäksikin aikaa. 

Siis mitä helvettiä oikeasti sekoilet? :D kuka minut on hylännyt?!?!? 

Veikkaan että kaikki, jotka sinut tuntevat.

Vierailija
310/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä minä olen tehnyt? :D Käyttänyt Facebookia ja huomannut että italialainen on poistanut eston. MITÄ HELVETTIÄ OLEN TEHNYT VÄÄRIN, KUN OLEN KÄYTTÄNYT FACEBOOKIA JA HUOMANNUT ASIAN? 

Tämä sun aloitus ja muut viestit tässä ketjussa kertoo sun sekoilusta. En ole sanallakaan maininnut facebookia tai mitään estoja. Sun käyttäytyminen aloituksesta lähtien on sekavaa.

Vierailija
311/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä miekkostyyppi? :D se joku XD-tyyppi täällä kommentoi aiemmin. 

Vierailija
312/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä minä olen kyylännyt? Olen käyttänyt Facebookia ja miehen nimi jäänyt hakupalkkiin :D ding dong sinulle vain idiootti. Sattumoisin esto otetaan pois jostain s

Niin se syy voi olla yksinkertaisesti se, että mies ei koe estoa enää tarpeelliseksi ja ajattelee, että saa jo olla rauhassa sulta. 

Vierailija
313/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me sut tunnetaan. Eikä mikään yllätys, että sulla ollut taas ulkkari kirjekaveri. Jos edes oikeasti tätäkään on tapahtunut. 

Vierailija
314/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä minä olen tehnyt? :D Käyttänyt Facebookia ja huomannut että italialainen on poistanut eston. MITÄ HELVETTIÄ OLEN TEHNYT VÄÄRIN, KUN OLEN KÄYTTÄNYT FACEBOOKIA JA

Olen älyllisesti kuusivuotiaan tasolla, koska mies on halunnut poistaa eston? :D mikä hemmetti sinua vaivaa? 

Vierailija
315/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me sut tunnetaan. Eikä mikään yllätys, että sulla ollut taas ulkkari kirjekaveri. Jos edes oikeasti tätäkään on tapahtunut. 

Tunnette minut? Olen kirjoittanut tänne muutaman kerran :D

Vierailija
316/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä täysin varma, että ap on tuttavani. Teksti on samanlaista hyökkäävää soopaa ja sekoilua. Tiedoksi, aloittaja ei ole kaunis muutoin kuin omissa harhoissaan. 

Vierailija
317/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen älyllisesti kuusivuotiaan tasolla, koska mies on halunnut poistaa eston? :D mikä hemmetti sinua vaivaa?

Ei vaan sun käytös tässä ketjussa aloituksesta lähtien kertoo siitä, että olet älyllisesti vajavainen sekä kärsit mielenterveysongelmista. Ei ne liity mitenkään yhteenkään mieheen. Sä voisit tehdä samanlaisia sekoilualoituksia mistä tahansa aiheesta.

Vierailija
318/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä minä olen kyylännyt? Olen käyttänyt Facebookia ja miehen nimi jäänyt hakupalkkiin :D ding dong sinulle vain idiootti. Sattumoisin esto otetaan pois jostain s

Jotkut estot on määräaikaisia. 3 kuukautta esim. Sitten ne lähtee pois ilman mitään omia tekoja. Eli voi olla, että ne on poistunut, mutta mies ei itse ole vielä huomannut sitä vahinkoa.

Vierailija
319/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottavaa, että ap:n kaltaiset häiriköt saa kulkea vapaalla jalalla.

Pelottavaa että tuollaiset idiootit saavat kulkea vapaina :D Olen blokannut miehen, idiootti.

Kukahan tässä on idiootti? Mä en kirjoittanut yhtään mitään miehestä tai blokkaamisesta. Häiriköksi sanon sua ihan sun oman käytöksen vuoksi. Olet täysin sekaisin ja pahasti harhainen.

Olen aivan sanaton. Kerroin sinulle että olen blokannut miehen, ja sinä alat urputtamaan ettet ole sanonut minulle mitään miehestä ja blokkaamisesta😂😂😂😂😂😂 mitä hemmettiä sekoilet?

Ja minä olen harhainen, koska italialainen on poistanut eston ja häirikkö, koska italialaisen nimi on hakuhistoriassa ja olen huom

Sanon sinulle vain että t*pa itsesi. Tulet nettiin haukkumaan lyttyyn ihmisen, joka kertoo jonkun ottaneen eston pois facessa. Minä olen mielisairas, häirikkö, sekopää ja stalkkeri siksi, että käytän facebookia ja näen hakupalkissa miehen kuvan taas :D aivan sairasta hyökätä ihmisten kimppuun tuolla tavoin. Ilmiannan jokaisen haukkumiskommentin. 

Vierailija
320/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on todella ahdistava. En ihmettele jos joku estää tuollaisen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi