Taitaa italialainen katua käytöstään
Kerroin joskus aiemmin italialaisesta miehestä, jonka kanssa kaikki oli sujunut kuin tanssi noin vuoden ajan. Tapaaminen oli kyllä puheissa, ei ollut tarkoitus että ollaan vain jotain kirjekavereita. Olemme kuulleet toistemme äänet.
Tuossa kolmisen kuukautta sitten hän vain yhtäkkiä muuttui kuin taikaiskusta. Emme olleet yhtä ainuttakaan kertaa riidelleet mistään. Kommunikaatio sujui melkeinpä täydellisesti.
Kesällä tosiaan aivan yhtäkkiä mies suuttui* ja blokkasi minut joka paikassa. Itkin jopa enemmän kuin erotessani, koska en olisi ikinä uskonut hänestä, ja kun kommunikaatio toimi niin mahtavasti. Se oli hirveä isku vasten kasvoja.
Nyt olen huomannut, että hänen fb-profiilinsa näkyy taas, ainakin muilla tunnuksillani. Aiemmin ei näkynyt yhtään millään profiilillani.
Yhteydenottoa en ole saanut, mutta minä blokkasin miehen omalla pääprofiilillani, enkä usko että hän alkaa viestittelemään noihin muihin, vaikka on niistä tietoinen. Ne ovat vähän epämääräisiä profiileja kuitenkin.
Mitäköhän tunnen tällä hetkellä. En edes tiedä. Muistan vain kuinka helvetisti itkin silloin. Olin aivan sairaan ahdistunut, kun ajattelin etten kuule miehestä enää ikinä mitään. En ole kuullut tähän päivään mennessä, mutta jostain syystä en ole näköjään enää estossa.
Jos minun pitäisi nyt päättää että haluaisinko olla yhteyksissä, en osaisi sanoa. En voi sanoin kuvailla kuinka hirveä isku se täysin yhtäkkinen takinkääntö oli. Seurustellessa oppii huomaamaan toisen temput, eivätkä ne tule puskista. Tuon miehen kanssa kaikki sujui kuin tanssi, kunnes täysin yllättäen kaikki meni päälaelleen.
*väitti ettei ollut vihainen, mutta en usko. Ei sille käytökselle ollut mitään muutakaan loogista selitystä. Mies on introvertti, joten ei tosiaankaan tuosta noin vain ryhdy tapailemaan ketä tahansa. En ainakaan sellaiseen usko.
Kommentit (459)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hahhhaa, leikitään nyt vähän aikaa että tää on totta"
Eipä tosielämän asioita tarvitse leikkiä :D voit toki uskotella itsellesi, ettei mitään italialaista ole olemassa, jos se oloasi helpottaa :D se ei minun elämäni asioita muuksi muuta eikä poista meidän historiaamme.
Ei teillä ole todellista yhteistä historiaa. Tätä päivää te ette myöskään elä/ koe yhdessä, joten yhteistä tulevaisuuttakaan teillä ei tule olemaan.
Meillä on nettihistoriaa, vaikka se sinua kovasti hiertääkin. Ehkä jonain päivänä puhumme taas ja tapaamme. Eipä sitä estoa huvikseenkaan pois oteta, joten varmasti hänkin kaipaa keskustelujamme. (:
Toivossa on hyvä elää, mutta elä siihen asti omaa elämääsi äläkä tarraudu
Kerroin aika selkeästi, etten ole valmis puhumaan. Koska tiedän ja nettitunnen tuon tyypin, olen melko varma siitä että sinä päivänä kun hän huomaa löytävänsä profiilini taas, hän laittaa jotain viestiä joko heti tai myöhemmin. Nyt pysyy vielä estossa, koska olen suuttunut, ja tavallaan välinpitämätön. En jaksa tällä hetkellä miettiä aihetta liikaa. Kunhan satuin huomaamaan, että esto on poissa.
Eli olen aika hiton monta kertaa kertonut ettei tuo mies pyöritä elämääni yhtään millään tavalla. Mutta kyllä uskon, että tapaamme jonain päivänä vielä. Se miksi uskon niin, ei ole teidän asianne. Minä olen käynyt ne privakeskustelut, ette te. Ikääni en kerro, sekään ei kuulu kenellekään.
Ja pian alkaa uusi solvausyritys.
Vierailija kirjoitti:
Miten joillekin voi ottaa parisuhteen loppuminen noin koville? Onneksi en ole noin heikko.
Eihän ap:lla edes ollut mitään parisuhdetta tuon miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap on oikea ihminen eikä vaan provo, minua pelottaa. Voiko tällaisia ihmisiä Suomessa olla? En haluaisi joutua tekemisiin.
Kyllä tuollaisia ihmisiä on olemassa eikä ap valitettavasti ole pahimmasta päästä. Ap voi toki olla trolli, mutta kyllä maailmaan mahtuu monenlaista tallaajaa.
N45
Ja lisää kateellista solvausta :D syy: italialainen poisti facebook-eston :D tervettä touhua👍🏻
Tervettä touhua tehdä tällainen aloitus? Miksi teit tämän ylipäätään? Ei palsta mikään henkilökohtainen päiväkirjasi ole. Poistoon.
Minulla on vapaus aloittaa ketjuja, vaikka se ei miellyttäisi kateellisia haahkoja :D joku tuolla sanoikin (sinä tai joku muu)
Niin mistä sulle pitäisi olla kateellinen? Ei ole selvinnyt mulle.
N45
Arvaus
Olet reilusti keski- ikäinen ja eronnut
Vierailija kirjoitti:
Arvaus
Olet reilusti keski- ikäinen ja eronnut
Hyvä arvaus.
Pieleen meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joillekin voi ottaa parisuhteen loppuminen noin koville? Onneksi en ole noin heikko.
Eihän ap:lla edes ollut mitään parisuhdetta tuon miehen kanssa.
Siis VIELÄKÖ nämä jankkaavat jostain parisuhteesta?! :D Uuvuttavaa kun palsta on täynnä vajaaälyisiä, jotka purkavat oman tyhmyytensä muihin. 🙄
Tykkäätkö italiankielisestä musiikista?
Minkälaisesta? Lempparisi?
Vierailija kirjoitti:
"
Mitä sinä sekoilet? Minä en ole mt-ongelmainen, lihava enkä vähemmän kaunis :D mistä hemmetistä revit tuon täysin irrallisen kommentin?! Jos olet noi kateellinen, voit itsekin keskittyä ulkomaalaisiin. Ainiin, eihän sinulla riitä kielitaito eikä ulkonäkö.
Missä kohdassa sanoin suomalaisten ulkonäöstä jotain? Oletko ihan vtun sekaisin oikeasti?"
Sun mt-ongelmat nyt näkyy kilometrien päästä sun kirjoituksista.
Faktaa on etten koskaan ole tuntenut kaunista naista joka jankuttaisi tuota "suomalaiset miehet ei kelpaa mulle" mantraa.
Ihan vaan tiedoksi että puhun 5 kieltä sujuvasti ja monesti olen seurustellut ulkomaalaisten kanssa. Ulkomailla kun olen asunut suurimman osan aikuisesta elämästäni.
:D minulla on pelkkiä suomalaisia eksiä. Toivottavasti paranet mielenterveysongelmistasi pian. Ei ole tervettä kirjoitella tuollaista sontaa.
Suomalaiset miehet eivät kelpaa minulle enää, yritä elää sen asian kanssa.
Mitä siinä nettituttavuudessasi on sellaista, mikä saa pääsi aivan sekaisin?
Minä kun en voi sattumoisin alkaa tapailemaan sellaista, joka ei vetoa minuun. Suomalainen mies ei vetoa minuun enää. Olen saanut tarpeeksi vertailupohjaa enkä yksinkertaisesti kaipaa yhtä ainuttakaan kokemusta suomalaisen kanssa enää. Ikävää että tämä on niin suuri asia teille :D
Vierailija kirjoitti:
Keskustelutaito, ulkonäkö ja se, miten hän ei ole koskaan haukkunut minua, ei tuominnut, ei mitään. Keskusteluista on aina jäänyt arvostettu ja hyvä olo. Tämä siis ennen sitä välikohtausta, jonka hän itse aloitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelutaito, ulkonäkö ja se, miten hän ei ole koskaan haukkunut minua, ei tuominnut, ei mitään. Keskusteluista on aina jäänyt arvostettu ja hyvä olo. Tämä siis ennen sitä välikohtausta, jonka hän itse aloitti.
Se miten keskustelut ovat olleet asiallisia ja arvostavia, kunnioittavia. Yhden kerran olemme jutelleet seksistä. Siihen se jäi. Ihan asiallinen keskustelu sekin, ei mitään lirkuttelua tai muuta vastaavaa. Tästäkin hän kysyi että onko ok aihe ja kehotti sanomaan, jos en halua puhua siitä.
Vierailija kirjoitti:
":D minulla on pelkkiä suomalaisia eksiä. Toivottavasti paranet mielenterveysongelmistasi pian. Ei ole tervettä kirjoitella tuollaista sontaa.
Suomalaiset miehet eivät kelpaa minulle enää, yritä elää sen asian kanssa."
:D:D:D:D:D:D:D:D Ihan syystä ne suomalaiset miehet sut aina dumppasivat ja se italialainenkin. Ehkä kannattaisi laittaa se oma nuppi kuntoon ennen kun alkaa seurustelemaan.
Öh... minut on jätetty kerran :D
Vierailija kirjoitti:
":D minulla on pelkkiä suomalaisia eksiä. Toivottavasti paranet mielenterveysongelmistasi pian. Ei ole tervettä kirjoitella tuollaista sontaa.
Suomalaiset miehet eivät kelpaa minulle enää, yritä elää sen asian kanssa."
:D:D:D:D:D:D:D:D Ihan syystä ne suomalaiset miehet sut aina dumppasivat ja se italialainenkin. Ehkä kannattaisi laittaa se oma nuppi kuntoon ennen kun alkaa seurustelemaan.
Sinähän olet aivan sekaisin. Kuka kirjoittelee tuollaista toiselle siksi, että joku on ottanut eston pois Facebookissa? :D
Vierailija kirjoitti:
Minä kun en voi sattumoisin alkaa tapailemaan sellaista, joka ei vetoa minuun. Suomalainen mies ei vetoa minuun enää. Olen saanut tarpeeksi vertailupohjaa enkä yksinkertaisesti kaipaa yhtä ainuttakaan kokemusta suomalaisen kanssa enää. Ikävää että tämä on niin suuri asia teille :D
Vertailupohjana yksi nettikontakti jonkun italialaisen kanssa!? Se on vertailupohjana todella vähän. Miehet ovat miehiä kaikkialla niin hyvinä kuin huonoine puolineenkin. Ei se ihmisen kansallisuus loppujen lopuksi meinää paljoakaan; ihmissuhde /parisuhde ongelmatkin ovat kaikkialla jotakuinkin samanlaisia.
Suosittelen lämpimästi hoitoon hakeutumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertailupohjana yksi nettikontakti jonkun italialaisen kanssa!? Se on vertailupohjana todella vähän. Miehet ovat miehiä kaikkialla niin hyvinä kuin huonoine puolineenkin. Ei se ihmisen kansallisuus loppujen lopuksi meinää paljoakaan; ihmissuhde /parisuhde ongelmatkin ovat kaikkialla jotakuinkin samanlaisia.
Siis missä v*tussa sanoin että italialainen on ainut vertailupohjani? :'D
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa kuin kilo paskaa.
Miksi koet tarvetta tällaiseen kommenttiin? :D mitä hemmettiä teet täällä? Ei kukaan kaipaa tuollaisia lapsen tasolla olevia tänne.
Toivossa on hyvä elää, mutta elä siihen asti omaa elämääsi äläkä tarraudu johonkin nettituttavuuteen. Pettymyksiä on odotettavissa melko varmuudella. Uskallatko kertoa, minkä ikäinen olet? Ehkä sua on tällöin helpompi ymmärtää.