Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi riidassa että et sä ole mikään uniikki

Vierailija
09.09.2024 |

Sellainen olo kieltämättä hänen kanssaan on ollut että ajattelee niin. Väittää silti rakastavansa. Mutta jotenkin jäin miettimään tuota.

Kommentit (378)

Vierailija
261/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei satana mitä tiktok paskaa. Ei ihme että naiset on niin sekasin. Tätä sitte kopsataan suomeenki

Itse asiassa olen törmännyt tähän samaan ilmiöön. Yksi mies lapselleenkin puhuu, että kumpa vaan voisi jättää sekä vaimon että pienemmät lapset ja lähteä pois! Siis aikuinen mies joka itse tehnyt lapsensa ja mennyt naimisiin omasta halustaan. Toinen mies erosi vaimostaan joka oli niin hankala, kaikki vika oli naisessa joka toivoi vaan tasapuolisuutta kotiasioissa ja ehkä hieman huomaavaisuutta. Mies mietti vain omaa mukavuuttaan, oli laiska kuin mikä, silti haukkui vaan vaimoaan. Erohan siitä sitten lopulta tuli kun mies ei kestänyt seksittömyyden ja sekosi itse eron jälkeen. Käy maksullisissa naisissa jne ja elää muuten täysin erikoituneena, ei pidä

Kuulostaa siltä että mies nauttii elämästään. Saa seksi sillon kuin haluaa ja maksaa siitä vähemmän kuin vaimolleen. Ei tarvi viettää turhaa aikaa muiden kanssa vaan saa erakoitua rauhassa. Aika unelmaa elää.

Vierailija
262/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi varmasti sanoa, että et ole niin erityinen, että hän jaksaisi enempää panostaa sinun hyvinvointiin. Eli et ole 10 vaan ehkä 6, eikä hänen siksi tarvitse vaivautua. Kokee muutenkin olevansa sulle liian hyvä, eli tekevänsä hyväntekeväisyyttä yksinkertaisesti jäämällä kanssasi suhteeseen. Jotkut miehet oikeasti ajattelee noin. Siihen auttaa se, että heidät jätetään. Moni alkaa ruikuttamaan perään, kun heräävät kuvutelmistaan. Ehkä osaavat sitten seuraavaa arvostaa enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaaa vielä edelliseen kommenttiin, vai olenko vaan ihan erilainen kuin miehen ihannenainen? Omat hyvät puoleni on täysin yhdentekeviä miehelle, hän toivoisi ihan jotain muita piirteitä naisessa? Tämä ei oikein selviä minulle tämä asia. 

Ihanneisesta et tiiä mutta se mitä sinä pidät hyvä puolenas on maksimissaan perus asia. Samalla tapaa naisetki sanoo että miesten tekemät kotityöt on perus settiä eikä niitä pidä hu

Perusrekkakuski on valinnut ammattinsa koska ei haluakaan olla kotona, on kivaa kun vaimo odottaa pata kuumana, antaa pillua ja pesee pyykkiä. Ei muuta.

Vierailija
264/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei satana mitä tiktok paskaa. Ei ihme että naiset on niin sekasin. Tätä sitte kopsataan suomeenki

Itse asiassa olen törmännyt tähän samaan ilmiöön. Yksi mies lapselleenkin puhuu, että kumpa vaan voisi jättää sekä vaimon että pienemmät lapset ja lähteä pois! Siis aikuinen mies joka itse tehnyt lapsensa ja mennyt naimisiin omasta halustaan. Toinen mies erosi vaimostaan joka oli niin hankala, kaikki vika oli naisessa joka toivoi vaan tasapuolisuutta kotiasioissa ja ehkä hieman huomaavaisuutta. Mies mietti vain omaa mukavuuttaan, oli laiska kuin mikä, silti haukkui vaan vaimoaan. Erohan siitä sitten lopulta tuli kun mies ei kestänyt seksittömyyden ja sekosi itse eron jälkeen. Käy maksullisissa naisissa

No hän on kyllä itse kertonut että on ihmisraunio, eikä nauti elämästä vaan on äärimmäisen masentunut. Vaikeaa varmaan tajuta että itse on pilannut kaiken ja vielä pilannut lastensakin elämän siinä samassa.

Vierailija
265/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käskisin miehen häipyä ja etsiä itselleen uniikin naisen jostain muualta. 

Olen sanonut että voi ihan hyvin ottaa ja lähteä, jos siltä tuntuu, (meillä siis yhteiset lapset) mutta ei osaa tehdä tätä. T. Ap

Jos mies ei osaa pakata, pakkaa hänelle reppu ja näytä missä on ovi. Siitä voi mennä ulos. Sen jälkeen vaihda lukot. 

Vierailija
266/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut että voi ihan hyvin ottaa ja lähteä, jos siltä tuntuu, (meillä siis yhteiset lapset) mutta ei osaa tehdä tätä. T. Ap

Jos mies ei osaa pakata, pakkaa hänelle reppu ja näytä missä on ovi. Siitä voi mennä ulos. Sen jälkeen vaihda lukot. 

Miehen omistamasta kodista?

Vierailija
267/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan yhteinen koti?

Vierailija
268/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla läski ja lisäksi tyhmä

Vierailija
269/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei rakasta sinua enää. Ei kai tuollaista kommenttia sinunkaan ole helppo unohtaa. Pitää itsestäänselvyytenä, ja vihaisena möläytti sen ääneen. 

Niinpä. Mutta kun tältä on tuntunut aina. On puhunut kyllä ihan muuta, mutta sanat ja teot eivät koskaan ole oikein kohdanneet. Ihan pienet asiat on hirveää yrittämistä, joka ei siltikään onnistu, mitä tulee asioihin joista olen kertonut mitkä voisi minua esim ilahduttaa. Kuulemma hän ei vaan osaa. Mutta sitten kun sanoo tuollai, niin ymmärrän kyllä että on vaikeaa. Silti syyllistää minua siitä kun en halua seksiä. T. Ap

Mun silloinen mies ilmoitti mulle viime helmikuussa, että olen yksi typerimmistä ja idiooteimmista ihmisistä mitä hän on koskaan tavannut ja hän on kanssani vain säälis

Minun mieheni vastasi häissä papin kysymykseen siitä, miksi hän minut valitsi, sanoilla "kun en muuta löytänyt". Että näin.

Vierailija
270/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos se ei ole kerran sinun kotisikaan, niin vastaus on aika selvä. Sinä pakkaat oman ja lasten reput ja lähdette menemään. Miksi ei ole myös sinun kotisi, sitäpä en tiedä.

Vierailija
271/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun neuvoni; suhtaudu siihen kuin koira: jos et voi syödä sitä tai leikkiä sillä kuse sen päälle ja kävele tiehesi.

Vierailija
272/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun neuvoni; suhtaudu siihen kuin koira: jos et voi syödä sitä tai leikkiä sillä kuse sen päälle ja kävele tiehesi.

Vaimo ei tykänny kun kusin sen käsilaukkuun että kiitos vaan hyvistä neuvoista.

Vierailija
273/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan yhteinen koti?

Eli mies omistaa siitä osan. 

Vierailija
274/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo naisviha oikeasti aika yleistä?

Vierailija
275/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tämä on? Miten yleistä tämä on? Kyse on naisvihasta yleisesti.

On yleisempää kuin haluaisi uskoa. Kaikki incelit, sarjapanijat, kilttimiehet, muut laiskat kelpuuttajat, narsistit ja muut luonnevikaiset jne jne. Sitä vaan haluaisi uskoa hyvää ihmisistä. 

En varmaan ole ainut, joka on kokenut sen, että oma kumppani alkaa käyttäytyä vihamielisesti (vaikka ei ole pienemmässäkään määrin aikeissa erota vaan mennä naimisiin - en mennyt vaan lähdin). 

Vierailija
276/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusi varmasti sanoa, että et ole niin erityinen, että hän jaksaisi enempää panostaa sinun hyvinvointiin. Eli et ole 10 vaan ehkä 6, eikä hänen siksi tarvitse vaivautua. Kokee muutenkin olevansa sulle liian hyvä, eli tekevänsä hyväntekeväisyyttä yksinkertaisesti jäämällä kanssasi suhteeseen. Jotkut miehet oikeasti ajattelee noin. Siihen auttaa se, että heidät jätetään. Moni alkaa ruikuttamaan perään, kun heräävät kuvutelmistaan. Ehkä osaavat sitten seuraavaa arvostaa enemmän.

Täysin totta. Normaali ihminen vaan ei tiedä, että jonkun ajatusmaailma kulkee noin, ellei ole saanut tietoa aiheesta. Kun silmät avautuvat, selkärangan ja omanarvontunnon kasvatus ja lähtö.

Vierailija
277/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei rakasta sinua enää. Ei kai tuollaista kommenttia sinunkaan ole helppo unohtaa. Pitää itsestäänselvyytenä, ja vihaisena möläytti sen ääneen. 

Niinpä. Mutta kun tältä on tuntunut aina. On puhunut kyllä ihan muuta, mutta sanat ja teot eivät koskaan ole oikein kohdanneet. Ihan pienet asiat on hirveää yrittämistä, joka ei siltikään onnistu, mitä tulee asioihin joista olen kertonut mitkä voisi minua esim ilahduttaa. Kuulemma hän ei vaan osaa. Mutta sitten kun sanoo tuollai, niin ymmärrän kyllä että on vaikeaa. Silti syyllistää minua siitä kun en halua seksiä. T. Ap

Mun silloinen mies ilmoitti mulle viime helmikuussa, että olen yksi typerimmistä ja idiooteimmista ihmisistä mitä hän o

Minun mieheni vastasi häissä papin kysymykseen siitä, miksi hän minut valitsi, sanoilla "kun en muuta löytänyt". Että näin.

Kai hän on eksä. 

Haluan olla osa "valistustyötä", että vastaavissa tilanteissa on hyväksyttävää, normaalia, tervettä ja suotavaa jättää ne häät kesken ja pyytää mitätöimään liitto, jos se on jo ehditty virallistaa tai sitten hakea eroa saman tien. Eikä ole enää ikinä miehen kanssa tekemisissä, paitsi pakollinen omaisuuden ja tavaroiden selvittely. 

Jenkeissä on nyt ilmiöitä "shut up ring", joissa naimisiin pakotetuksi kokevat miehet passiivis-aggressiivisesti nolaavat morsiamensa häissään ja muista tyypeistä, jotka tekevät mitä kamalimpia temppuja vaimoilleen omissa häissään. Näihin avioliittoihin EI PIDÄ JÄÄDÄ! Siinä on narsisti osoittanut karvansa heti aamenen jälkeen, kuvitellen, että toinen on nalkissa. 

Vierailija
278/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun silloinen mies ilmoitti mulle viime helmikuussa, että olen yksi typ

Kai hän on eksä. 

Haluan olla osa "valistustyötä", että vastaavissa tilanteissa on hyväksyttävää, normaalia, tervettä ja suotavaa jättää ne häät kesken ja pyytää mitätöimään liitto, jos se on jo ehditty virallistaa tai sitten hakea eroa saman tien. Eikä ole enää ikinä miehen kanssa tekemisissä, paitsi pakollinen omaisuuden ja tavaroiden selvittely. 

Jenkeissä on nyt ilmiöitä "shut up ring", joissa naimisiin pakotetuksi kokevat miehet passiivis-aggressiivisesti nolaavat morsiamensa häissään ja muista tyypeistä, jotka tekevät mitä kamalimpia temppuja vaimoilleen omissa häissään. Näihin avioliittoihin EI PIDÄ JÄÄDÄ! Siinä on narsisti osoittanut karvansa heti aamenen jälkeen, kuvitellen, että toinen on nalkissa. 

Lisää amerikkalaisten tiktok / youtube paskaa jota naiset imee kuin se olisi totta. Lopettakaa jo tuo sometus ja harjotelkaa vaikka sormetusta.

Vierailija
279/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ap järkevänä ihmisenä ero yksin vireille ennen toisen vanhempasi kuolemaa. Muuten miehesi rahastaa vielä vanhempasi kuolemallakin. Hakemuksen teko ei kauaa vie.

Vierailija
280/378 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun silloinen mies i

Lisää amerikkalaisten tiktok / youtube paskaa jota naiset imee kuin se olisi totta. Lopettakaa jo tuo sometus ja harjotelkaa vaikka sormetusta.

Tähän ketjuun suomeksi kokemuksestaan kirjoittanut nainen on tiktok-paskaa? Joskus asiat on vain helpompi havainnollistaa "höpövideoiden" kautta. Ja kertoa, että paskan kohtelun mieheltään on saanut moni nainen vihkimistilaisuudessa, häissä, hääyönä ja häämatkalla. Siinä kohtaa on puulla päähän lyöty tai vaihtoehtoisesti ei osaa ottaa asiaa todesta. Valitettavasti se kuitenkin on merkki siitä, että mies on häiriintynyt eikä suhde ole kunnossa. Mies ei tule paranemaan eikä suhde. Voi leikata tappionsa ja varjella terveyttään lähtemällä heti, vaikka se romauttaakin pohjan sen hetken elämältä ja tulee yllättäin ja pyytämättä kuin Jäätteenmäen faksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi