No mikä naista sitten kiihottaa?
Antakaa tulla. Olette täällä anonyymisti, joten ei tarvitse valehdella. Miehenä olen saanut kuulla eri naisilta sen, mitkä asiat minussa ovat heitä kiihottaneet, ja tässä top 5:
1. Silmät (lempeät, siniset, intensiiviset)
2. Huulet (paksut, pehmeät)
3. Kädet (luonnollisen riskit, jäntevät sormet, näkyvät verisuonet,)
4. Pohkeet (atleettiset, isot)
5. Takapuoli (muodokas, vahva)
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ap ei ole henkisesti sellainen mies, joka voisi kiehtoa naista.
Ikävä kyllä olen. En halua parisuhdetta, vaan pelkästään seksiä. Olisipa se aina niin helppoa. Huomasin että nuorempien kansss helpompaa, kun ei ne edes halua parisuhdetta tällaisen vanhan patun kanssa, vaan pelkkää hetken kivaa.
-AP
No sieltähän se tuli pelkkä seksi vaan kiinnostaa. No en ihmettele että täällä kyselet mikä naisia kiihottaa.
No ihan viimeiseksi kiinnostaa se mies jota ei kiinnosta muu kuin seksi. Eli siellä sun päässä joku mättää jos ei parisuhde kiinnosta millään tavalla vielä vanhakaan. Onko sulla ollut joku äitisyndrooma tai jotain?
Voin kertoa että varaudu yksinäiseen loppuelämään melko pian eli kun kukaan nainen ei kiinnostu edes siinä seksimielessä. Tulet katkeraksi ja haukut vain naisia joka palstalla jotta se edes vähän helpottaisi. Pitäisköhän selvitellä miksi et pysty sitoutumaan ennen kuin liian myöhäistä.
Pelkästään seksuaalisesti eli yhden yön juttuna vai parisuhdemielessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä olen. En halua parisuhdetta, vaan pelkästään seksiä. Olisipa se aina niin helppoa. Huomasin että nuorempien kansss helpompaa, kun ei ne edes halua parisuhdetta tällaisen vanhan patun kanssa, vaan pelkkää hetken kivaa.
-AP
Alimman tason mies.
Mitä se kertoo sinusta, ettet saa alimman tason miestä?
-AP
Huutonaurua.
Totuus sattuu. Defenssit iskee. Itketkö vai nauratko?
-AP
No naisia on moneen lähtöön, mutta itse miehenä seuraavat ominaisuuteni ovat kiihottaneet naista: komeat kasvot, lihaksikas vartalo, matala ääni, iso penis, taiteellisuus, ja akateemisuus/äly. Noilla pääsee ainakin alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään seksuaalisesti eli yhden yön juttuna vai parisuhdemielessä?
No nyt. Ensimmäinen nainen, joka ymmärsi kyseenalaistaa myös näiden kahden asian eron.mKumpikin mielellään, kiitos. :)
-AP
Tulevaisuudessa roboteilla tulee olemaan helppoa kun naisen saa katseella kaatumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
No sieltähän se tuli pelkkä seksi vaan kiinnostaa. No en ihmettele että täällä kyselet mikä naisia kiihottaa.No ihan viimeiseksi kiinnostaa se mies jota ei kiinnosta muu kuin seksi. Eli siellä sun päässä joku mättää jos ei parisuhde kiinnosta millään tavalla vielä vanhakaan. Onko sulla ollut joku äitisyndrooma tai jotain?
Voin kertoa että varaudu yksinäiseen loppuelämään melko pian eli kun kukaan nainen ei kiinnostu edes siinä seksimielessä. Tulet katkeraksi ja
Frigideiltä vanhoiltapiioilta ei nyt kysytä mitään.
Naista kiihottaa se, kun mies pistää sen akan kuriin käyttäen sitä nyrkkeilysäkkinään.
Vierailija kirjoitti:
Iso kurpa ,iso lompakko, vähintään 190cm.
Tummempi on plussaa...
T. Blondi
Noniin hårå
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
No sieltähän se tuli pelkkä seksi vaan kiinnostaa. No en ihmettele että täällä kyselet mikä naisia kiihottaa.No ihan viimeiseksi kiinnostaa se mies jota ei kiinnosta muu kuin seksi. Eli siellä sun päässä joku mättää jos ei parisuhde kiinnosta millään tavalla vielä vanhakaan. Onko sulla ollut joku äitisyndrooma tai jotain?
Voin kertoa että varaudu yksinäiseen loppuelämään melko pian eli kun kukaan nainen ei kiinnostu edes siinä seksimielessä. Tulet katkeraksi ja
Ei seksi ole mikään paha asia. Siitä saa hyvin energiaa ja mielenterveys kohenee. Tietysti pitää muistaa kohdella arvostavasti myös satunnaisia kumppaneita.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voipi olla niin että eri naisia kiihottaa eri jutut. Minuun vetoaa sellainen aika hoikka, melko huolittelematon nörttilook tai vaihtoehtoisesti pehmeä nallikarhu parralla. Näkyvä lihaksikkuus on nou-nou, ja jotkut pohkeet ihan sama. Silmiin katsominen ja vastavuoroinen keskustelu on aika hot.
Toki ulkoiset tekijät on sivuseikka sitten kun ihmiseen tutustuu.
Kuvailit juuri autistisen nörtin joka ei ikinä tule katsomaan sinua silmiin🤣
Eikä minua ainakaan kiihota mikään ali- tai ylipaino. Mutta makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap mieshååra?
Ihan ilmaiseksi annan kivoille mimmeille.
-AP
Mua kiihottaa jos mies istuu mun naaman päälle ja saan antaa rimjobia :p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
Voin kertoa että varaudu yksinäiseen loppuelämään melko pian eli kun kukaan nainen ei kiinn
Hyi sinua syntinen ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Vahva keho ja erityisesti käsivarret, timmi peba. Hyvä tuoksu.
Nää on hyviä 👍 Vahvan näköinen, itsevarman oloinen (huom miehet: ei röyhkeä vaan rauhallinen mutta huomioon ottava) ja huumaavan tuoksuinen.
Vierailija kirjoitti:
-AP
Sillä lailla...
Vierailija kirjoitti:
Iso kurpa ,iso lompakko, vähintään 190cm.
Tummempi on plussaa...
T. Blondi
Täällä on toinen blondi ja pakko myöntää että saan jotain tyydytystä siitä että musta iho on vasten maidon vaalea ihoani.
Kontrastissa on jotain hyvin kiihottavaa
Minua kiihottaa esim. silmät, huulet, paksut hiukset, siisti pukeutuminen, puhdas tai hyvä tuoksu, pituus, sopivasti treenattu kroppa, matala ääni. Mutta näitä tärkeämpi on se mies lähestyy ja kohtelee naista. Miehen pitää ehdottomasti olla älykäs ja sen on näyttävä tiettynä nopeutena ottaa vetovastuuta.
No sitähän tässä nimenomaan haetaan, joten annappa tulla. Jokainen nainen on yksilö, mutta yksikään mies ei ole ajatustenlukija.
-AP