Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No mikä naista sitten kiihottaa?

Vierailija
08.09.2024 |

Antakaa tulla. Olette täällä anonyymisti, joten ei tarvitse valehdella. Miehenä olen saanut kuulla eri naisilta sen, mitkä asiat minussa ovat heitä kiihottaneet, ja tässä top 5:

1. Silmät (lempeät, siniset, intensiiviset)

2. Huulet (paksut, pehmeät)

3. Kädet (luonnollisen riskit, jäntevät sormet, näkyvät verisuonet,)

4. Pohkeet (atleettiset, isot)

5. Takapuoli (muodokas, vahva)

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoorot vastauksia nyt!

-AP

Ei ollu mun viesti, mut äm-mät vois nyt laittaa niitä vastauksia, eikä pelkästään haukkua mua, kun eivät saa mua. :)

-AP

kuka sua edes haluaisi

Vierailija
22/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koripalloilijan pituus, nuoruus ihan max 25v ja tumma iho. Suomalaisessa pituus, paksu lompakko ja kuuluisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se mies nyt on, joka jauhaa kaukasialaisesta ulkonöstä, rasvaprosenteista ja hiusrajoista. Hän tietää parhaiten, mikä naisia sytyttää.

Vierailija
24/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei kiihota mikään yksittäinen asia. Kokonaisuus ratkaisee ja se löytyykö jännitettä vai ei. Mies voi olla todella komea mutta jos ei ole jännitettä niin ei sytytä. Jonkun miehen kanssa taas voi syntyä jännite vaikka hän ei olisi ollenkaan komea tai millään tavalla erityinen.

Vierailija
25/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vahva takapuoli? Istutko metrin korkeudella paskalla?

Vierailija
26/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-35 vuotias tulee olla

Vierailija
27/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen ole mitään valmista vastausta. Eniten innostaa itsevarmuus, ulkoisilla tekijöillä ei lopulta ole merkitystä jos ihminen kantaa itsensä varmuudella. Siis toki siisteydellä ja hygienialla on merkitystä, mutta muuten onko isot pohkeet tms. ei kerro mistään.

Esim. mä olin vaihtarivuonna aivan hurmaantunut yhdestä tyypistä, josta tuli mieleen Rubeus Hagrid. Iso, hieman rähjäinen (mutta ehdottomasti puhdas), ylipainoinen mies. Vahva kun mikä. Se ei edennyt pussailua pidemmälle, koska aika, vaihtariperheen tiukat säännöt ja no, tiesin että kotiin kuitenkin olin lähdössä.

Naimisiin päädyin lyhyen miehen kanssa. Iän myötä hän on kaljuuntunut ja on tullut sellaista iskämassua. Mutta silmät vilkkuu kuin ennenkin ja hänellä on hmmm taitoja jotka saa mut edelleen kehräämään 25 vuoden jälkeenkin. Hän on luotettava, vakaa, paras isä lapsillemme. 

Vierailija
28/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäntevyys on kiihottavaa. Pituudella ei ole väliä, mutta hiukan lihasta olisi hyvä olla. Normaalipainoinen, ei mikään laiha. Sopusuhtainen vartalo. 

Hyvä kokonaisuus, kivat vaatteet, siistit hiukset. Muutenkin siisti olemus. Rentous, ei ääripää missään asiassa. Tuoksuu hyvältä, ei liika parfyymia. Hyvä ominaistuoksu. Puhtaat vaatteet. 

Vierailija
29/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoorot vastauksia nyt!

-AP

Ei ollu mun viesti, mut äm-mät vois nyt laittaa niitä vastauksia, eikä pelkästään haukkua mua, kun eivät saa mua. :)

-AP

Lapsellinen jankkaaja, joka tivaa yhtenäistä vastauksia erilaisilta naisilta on turn-off.

Lapsellinen haukkuja, joka ei näe kommenteista, että yksikään nainen ei ole antanut edes sitä persoonallista vastausta tähän kysymykseen. En kysynyt yhtenäistä vastausta, vaan yhtä vastausta per henkilö. Mikä sinua kiihottaa? Itse asiassa oletan että teitä kaikkia kiihottaa riitely internetissä, ei mikään muu.

-AP

Vierailija
30/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäntevyys on kiihottavaa. Pituudella ei ole väliä, mutta hiukan lihasta olisi hyvä olla. Normaalipainoinen, ei mikään laiha. Sopusuhtainen vartalo. 

Hyvä kokonaisuus, kivat vaatteet, siistit hiukset. Muutenkin siisti olemus. Rentous, ei ääripää missään asiassa. Tuoksuu hyvältä, ei liika parfyymia. Hyvä ominaistuoksu. Puhtaat vaatteet. 

Kiitos järkevästä vastauksesta.

-AP

Vierailija
31/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron vain omasta puolestani: äly, keskustelutaito ja kuuntelutaito, rauhallinen ja teeskentelemätön itsevarmuus, kyky kantaa itsensä jäntevästi, siisti ja tyylikäskin olemus ja elämän tuoma kokemus.

Vierailija
32/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen ole mitään valmista vastausta. Eniten innostaa itsevarmuus, ulkoisilla tekijöillä ei lopulta ole merkitystä jos ihminen kantaa itsensä varmuudella. Siis toki siisteydellä ja hygienialla on merkitystä, mutta muuten onko isot pohkeet tms. ei kerro mistään.

Esim. mä olin vaihtarivuonna aivan hurmaantunut yhdestä tyypistä, josta tuli mieleen Rubeus Hagrid. Iso, hieman rähjäinen (mutta ehdottomasti puhdas), ylipainoinen mies. Vahva kun mikä. Se ei edennyt pussailua pidemmälle, koska aika, vaihtariperheen tiukat säännöt ja no, tiesin että kotiin kuitenkin olin lähdössä.

Naimisiin päädyin lyhyen miehen kanssa. Iän myötä hän on kaljuuntunut ja on tullut sellaista iskämassua. Mutta silmät vilkkuu kuin ennenkin ja hänellä on hmmm taitoja jotka saa mut edelleen kehräämään 25 vuoden jälkeenkin. Hän on luotettava, vakaa, paras isä lapsillemme. 

Tämäkin kelpaa. En siis tarkoittanut pelkästään fyysisiä ominaisuuksia, vaan mitä vain. Tuossa oli vain mun omat, kun ei kukaan nainen ole sanonut kiihottuneensa mun henkisistä kyvyistä, vaikka pakkohan niitäkin on olla naisten kanssa.

-AP

Vierailija
33/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron vain omasta puolestani: äly, keskustelutaito ja kuuntelutaito, rauhallinen ja teeskentelemätön itsevarmuus, kyky kantaa itsensä jäntevästi, siisti ja tyylikäskin olemus ja elämän tuoma kokemus.

Joo, hyvät setit. Noita tarvitsee naisten kanssa. :)

-AP

Vierailija
34/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva keho ja erityisesti käsivarret, timmi peba. Hyvä tuoksu.

Vierailija
35/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vahva takapuoli? Istutko metrin korkeudella paskalla?

Sellainen, joka tulee kun nuorena pyöräilee ja luistelee paljon. Moni mies luulee että penetraatiossa työn tekee p*nis, mutta kyllä se liike lähtee lantiosta. :)

-AP

Vierailija
36/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksu lompakko

Mieluummin paksu muna ja persoonallinen, puhekykyinen, suuteleva, rakasteleva.

Raha on sivuseikka.

Vierailija
37/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygienia kuntoon. Se on tärkein kaikista. Mikään ei ole iljettävämpää kuin paskaiset kynnenaluset tai likaiset vaatteet. Ehjää ja puhdasta pitää olla. Hyvä tuoksu on myös tärkeä. Ei tarkoita puolikasta Axepulloa päälle kaadettuna. Itse sytyn ehkä hiukan erikoisimmista asioista kuin yleensä naiset. Isimaha ja uurteet kasvoissa. Liian vauva ei saa olla enkä kiihotu millään muotoa sixpäkistä. 

Vierailija
38/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä niillä tiedoilla teet?

Vierailija
39/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hygienia kuntoon. Se on tärkein kaikista. Mikään ei ole iljettävämpää kuin paskaiset kynnenaluset tai likaiset vaatteet. Ehjää ja puhdasta pitää olla. Hyvä tuoksu on myös tärkeä. Ei tarkoita puolikasta Axepulloa päälle kaadettuna. Itse sytyn ehkä hiukan erikoisimmista asioista kuin yleensä naiset. Isimaha ja uurteet kasvoissa. Liian vauva ei saa olla enkä kiihotu millään muotoa sixpäkistä. 

Mulla on muuten nuo, mut ei edelleenkään ryppyjä yli 40-vuotiaana. Just tuli ekat harmaat karvat naamaan.

-AP

Vierailija
40/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä niillä tiedoilla teet?

Kyllästyin tähän Chad-juttuun, ja päätin kysäistä miten asia on todellisuudessa. Periaatteessa mulla on melkein kaikki Chad-ominaisuudet ja tiedän niiden olevan eduksi naisten kanssa, mutta en ole niin harhainen, että uskoisin sen olevan täysin totta.

-AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan