Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ei auta muu, en laihdu, on pakko kokeilla karppausta

Vierailija
08.09.2024 |

Voi hirvitys, miten tästä selviän?

Kippaanko heti "sopimattomat" ruuat roskiin?

Pudotettavaa on 25 kiloa.

Täytyypä alkaa katsastaa, mitä söis.

Saisinko tsemppiä täältä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piri olisi varmempi, nopeampi ja mukavampi tapa pudottaa nuo kilot.

Vierailija
2/13 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minulla auttoi todella hyvin pätkäsyöminen. Syön vain klo 16-20 välillä. Muuten olen ravinnotta paitsi että kahvia saan juoda kolme kuppia ja sitten tietysti vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisella ruokavaliolla olet yrittänyt tähän asti laihduttaa?

Kannattaa pyrkiä noudattamaan sellaista ruokavaliota, jota koet mukavaksi jatkaa laihdutusprojektin jälkeen. Näin saat varmemmin myös ne kilot pois pysyvästi. 

Vierailija
4/13 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa syödä siltikään liikaa. 

Minulle toimii kun juon kahvia aamulla ja syön pienen määrän kasviksia. Kuituja suolen bakteereille.

Vierailija
5/13 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saa syödä siltikään liikaa. 

Minulle toimii kun juon kahvia aamulla ja syön pienen määrän kasviksia. Kuituja suolen bakteereille.

Eihän karppaus mitään ylensyöntiä olekaan.

Vierailija
6/13 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimi kaikki pois missä sokeria ja valkoista vehnää .Ruoka rytmi ,oikeaa ruokaa kellon mukaan. 1 vuosi meni 11kg pois.Pidän lopun elämäni ruoka rytmiä.Kuin juomani vesi.ei kalja,viini..En siis käytä alkoholia ,en tupakoi.Raskaasti ylipainoin sukulainen.Laihdutti 30 kg.Kesti 3 vuotta.Otti sairaalan ruoka ajat ylös netistä,kuin mitä ruokaa siellä joka päivä syötiin ,teki itsellen samaa ja koko perhe söi,syö yhä kellon mukaan.Kuin Sama ystäväni .Hän samalla ohjelmalla laihtui 40 kg. Kesti 5 vuotta se. Edellen jatkaa samaa.Kilot ei takaisin tuleet.Hetkessä ette ole lihonneet,joten hetkessä paino ei myöskään tipu ales.

Vierailija
7/13 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt nyt kunnolla ja larppailet sitten vaikka viikon päästä

Vierailija
8/13 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sitä ennen skarppausta. 

Vierailija
9/13 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilihydraattien karsiminen on ehdoton asia laihdutuksessa. Niitä saadaan ihan liikaa eikä elimistä tarvi. Jos haluat karpata niin hiilihydraatteja karsitaan reilusti. Ketokarpit syövät max 20g hiilihydraatteja päivässä. Siinä saa olla tiukka esim maitotuotteiden kanssa ettei raja ylity. Tehokasta se on kyllä. Nesteitä poistuu muutamassa päivässä jopa kolme kiloa ja se näkyy kasvoissa. 

Vierailija
10/13 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä (M). bmi 20.83. (exällä [N] oli kun seukattiin 17.48).

Vierailija
11/13 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiilihydraattien karsiminen on ehdoton asia laihdutuksessa. Niitä saadaan ihan liikaa eikä elimistä tarvi. Jos haluat karpata niin hiilihydraatteja karsitaan reilusti. Ketokarpit syövät max 20g hiilihydraatteja päivässä. Siinä saa olla tiukka esim maitotuotteiden kanssa ettei raja ylity. Tehokasta se on kyllä. Nesteitä poistuu muutamassa päivässä jopa kolme kiloa ja se näkyy kasvoissa. 

Karpata voi ilman ketoosiakin ja laihtuminen onnistuu. Tärkeintä on makrojen suhde ja oma vointi.

Vierailija
12/13 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pienensin annoskokoja ja aloin syömään useamman kerran päivässä niin alkoi läski sulamaan ja kilot tippuivat 1-2 kg kuukautta kohden. Hyvä jos pystyisit vielä vaihtamaan kovat rasvat pehmeisiin ja alkaisit harrastamaan edes hyötyliikuntaa (esim. aluksi vaikka vain kauppamatkat jalan vähän kauempana sijaitsevaan kauppaan). 

Vierailija
13/13 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pienensin annoskokoja ja aloin syömään useamman kerran päivässä niin alkoi läski sulamaan ja kilot tippuivat 1-2 kg kuukautta kohden. Hyvä jos pystyisit vielä vaihtamaan kovat rasvat pehmeisiin ja alkaisit harrastamaan edes hyötyliikuntaa (esim. aluksi vaikka vain kauppamatkat jalan vähän kauempana sijaitsevaan kauppaan). 

Miksi ihmeessä vaihtaisin hyvät huonoihin ja miksi kävisin kaupassa itse. Liikuntaa saan ilman kauppareissujakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä