Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No mikä naista sitten kiihottaa?

Vierailija
08.09.2024 |

Antakaa tulla. Olette täällä anonyymisti, joten ei tarvitse valehdella. Miehenä olen saanut kuulla eri naisilta sen, mitkä asiat minussa ovat heitä kiihottaneet, ja tässä top 5:

1. Silmät (lempeät, siniset, intensiiviset)

2. Huulet (paksut, pehmeät)

3. Kädet (luonnollisen riskit, jäntevät sormet, näkyvät verisuonet,)

4. Pohkeet (atleettiset, isot)

5. Takapuoli (muodokas, vahva)

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voipi olla niin että eri naisia kiihottaa eri jutut. Minuun vetoaa sellainen aika hoikka, melko huolittelematon nörttilook tai vaihtoehtoisesti pehmeä nallikarhu parralla. Näkyvä lihaksikkuus on nou-nou, ja jotkut pohkeet ihan sama. Silmiin katsominen ja vastavuoroinen keskustelu on aika hot.

Toki ulkoiset tekijät on sivuseikka sitten kun ihmiseen tutustuu. 

Vierailija
42/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voipi olla niin että eri naisia kiihottaa eri jutut. Minuun vetoaa sellainen aika hoikka, melko huolittelematon nörttilook tai vaihtoehtoisesti pehmeä nallikarhu parralla. Näkyvä lihaksikkuus on nou-nou, ja jotkut pohkeet ihan sama. Silmiin katsominen ja vastavuoroinen keskustelu on aika hot.

Siis tottakai eri naisia kiihottaa eri jutut, ja siksi pyrinkin saamaan mahdollisimman kattavan kuvan, ettei kukaaj voisi luulla että on vain yksi Chad-totuus.

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse.

Vierailija
44/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katse.

Ai että olisi kiva päästä taas pitkästä aikaa treffeille. Naiset rakastaa huomiota ja sitä kun mies ei saa katsettaan hänestä irti.

-AP

Vierailija
45/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää osata kohdella naista oikein ja olla hyvä keskustelija ja hyvä huumorintaju. 

Vierailija
46/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lepo siinä miehenä olemisessa, ja sellainen mies etsii feminiinistä naista. Myös tuoksu ja mainitut, en kiellä. Ja asenne elämään yleensä.

Tuohon miehenä oloon: kerran tutustuin mieheen, jonka ihanteeksi paljastui lopulta raavas mies. Se oli karmaisevaa.

Vierailija
47/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon mies ei kiihota, vaikka olisi kuinka komea. Hän voi kiinnostaa minua. Kun olen tutustunut ja ihastunut, niin miehen intensiivinen katse on se, mitä kiihottaa eniten.

Vierailija
48/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää osata kohdella naista oikein ja olla hyvä keskustelija ja hyvä huumorintaju. 

Eikä saa olla lihava tai puhua ärsyttävän kuuloisella äänellä. Sillä pääsee jo pitkälle. 

Vierailija
49/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ap ei ole henkisesti sellainen mies, joka voisi kiehtoa naista.

Ikävä kyllä olen. En halua parisuhdetta, vaan pelkästään seksiä. Olisipa se aina niin helppoa. Huomasin että nuorempien kansss helpompaa, kun ei ne edes halua parisuhdetta tällaisen vanhan patun kanssa, vaan pelkkää hetken kivaa.

-AP

Alimman tason mies.

Vierailija
50/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat pitkät hiukset selkään saakka.

Vierailija
51/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu lompakko, huolenpito, lempeä katse ja uskollisuus.

Vierailija
52/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kiihottaa kun mies nuolee vittua ja saa suusyövän

Vierailija
53/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan naisten mukaan tiskaaminen.

Vierailija
54/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä olen. En halua parisuhdetta, vaan pelkästään seksiä. Olisipa se aina niin helppoa. Huomasin että nuorempien kansss helpompaa, kun ei ne edes halua parisuhdetta tällaisen vanhan patun kanssa, vaan pelkkää hetken kivaa.

-AP

Alimman tason mies.

Mitä se kertoo sinusta, ettet saa alimman tason miestä?

-AP

Vierailija
55/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lurppasilmä kuten Laurilla 😍

Vierailija
56/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntematon mies ei kiihota, vaikka olisi kuinka komea. Hän voi kiinnostaa minua. Kun olen tutustunut ja ihastunut, niin miehen intensiivinen katse on se, mitä kiihottaa eniten.

Vastasin itse tuolla aiemmin, että katse, mutta sinä osasit pukea tämän paremmin sanoiksi. Juuri näin.

Vierailija
57/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit juuri autistisen nörtin joka ei ikinä tule katsomaan sinua silmiin🤣

Vierailija
58/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi jo aika hyvä lähtökohta,  jos mies ymmärtäisi,  että jokainen nainen on yksilö. Mikä kiihottaa Minnaa,  voi olla ihan turn off Jonnalle. 

Vierailija
59/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Alimman tason mies.

Mitä se kertoo sinusta, ettet saa alimman tason miestä?

-AP

Huutonaurua.

Vierailija
60/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se alistuminen teillä naisilla vaan on verissä kun sudenkatse kiihottaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme