Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No mikä naista sitten kiihottaa?

Vierailija
08.09.2024 |

Antakaa tulla. Olette täällä anonyymisti, joten ei tarvitse valehdella. Miehenä olen saanut kuulla eri naisilta sen, mitkä asiat minussa ovat heitä kiihottaneet, ja tässä top 5:

1. Silmät (lempeät, siniset, intensiiviset)

2. Huulet (paksut, pehmeät)

3. Kädet (luonnollisen riskit, jäntevät sormet, näkyvät verisuonet,)

4. Pohkeet (atleettiset, isot)

5. Takapuoli (muodokas, vahva)

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ap ei ole henkisesti sellainen mies, joka voisi kiehtoa naista.

Ikävä kyllä olen. En halua parisuhdetta, vaan pelkästään seksiä. Olisipa se aina niin helppoa. Huomasin että nuorempien kansss helpompaa, kun ei ne edes halua parisuhdetta tällaisen vanhan patun kanssa, vaan pelkkää hetken kivaa.

-AP

No sieltähän se tuli pelkkä seksi vaan kiinnostaa. No en ihmettele että täällä kyselet mikä naisia kiihottaa.

No ihan viimeiseksi kiinnostaa se mies jota ei kiinnosta muu kuin seksi. Eli siellä sun päässä joku mättää jos ei parisuhde kiinnosta millään tavalla vielä vanhakaan. Onko sulla ollut joku äitisyndrooma tai jotain?

Voin kertoa että varaudu yksinäiseen loppuelämään melko pian eli kun kukaan nainen ei kiinn

No siinä vaan se,  että sitä elämää ei loppuelämäänsä asti voi elää hakemalla vain seksiä kun jossain kohtaa on niin vanha ettei kukaan enää kiinnostu.

Näitä miehiä joita naisen kanssa vaan seksi ainoastaan kiinnostanut on sinkkuina nyt vanhana ja kyllä sen katkeruuden näkee. Se on vähän säälittävää koska se oikea parisuhde jossa myös rakkaus mukana on aivan toista kuin pelkkä hetken ilo seksistä eikä niitä voi mitenkään edes verrata keskenään. Jos aitoa rakkautta ei ole koskaan kokenut niin onhan se todella ikävä juttu.

Vierailija
82/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään seksuaalisesti eli yhden yön juttuna vai parisuhdemielessä?

No nyt. Ensimmäinen nainen, joka ymmärsi kyseenalaistaa myös näiden kahden asian eron.mKumpikin mielellään, kiitos. :)

-AP

Ap nyt ei naista parisuhteeseen saa. Tai toki jonkun tekoripsi-muovihiuksibimbon. Hänen tasoisensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntematon mies ei kiihota, vaikka olisi kuinka komea. Hän voi kiinnostaa minua. Kun olen tutustunut ja ihastunut, niin miehen intensiivinen katse on se, mitä kiihottaa eniten.

Kyllä se alistuminen teillä naisilla vaan on verissä kun sudenkatse kiihottaa. 

Yhdenkään naisen en ole koskaan tässä 45 vuoden aikana kuullut sanoneen, että miehellä pitää olla kiiluva metsästäjänkatse. Mitä naisilta kuulee niin toivotaan pilkettä silmäkulmaan. Sitä hullun metsästäjän tuijotuksen vastakohtaa.

Ainoa, jolta kuulen ja olen ylipäätään oppinut tämän mystisen metsästäjänkatseen (joka Chadilla on), ovat miehet. En ennen Vauvapalstaa edes tiennyt tällaisesta jutusta.

Vierailija
84/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä olen. En halua parisuhdetta, vaan pelkästään seksiä. Olisipa se aina niin helppoa. Huomasin että nuorempien kansss helpompaa, kun ei ne edes halua parisuhdetta tällaisen vanhan patun kanssa, vaan pelkkää hetken kivaa.

-AP

Sillä lailla...

Juuri niin. Oletko joku ihmissuhdepoliisi?

-AP

Vierailija
85/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso kurpa ,iso lompakko, vähintään 190cm.

Tummempi on plussaa...

T. Blondi

Täällä on toinen blondi ja pakko myöntää että saan jotain tyydytystä siitä että musta iho on vasten maidon vaalea ihoani. 

Kontrastissa on jotain hyvin kiihottavaa 

Trollaat mutta silti hyi saatana. 

Vierailija
86/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka haaveilee naisten alistamista ja alistuvista naisista metsästäjän tai suden malliin ei ole päästään terve. Tuollaisista tulee kaikkien naisten pysyä kaukana.

Vierailija
87/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tummempi on plussaa...

T. Blondi

Täällä on toinen blondi ja pakko myöntää että saan jotain tyydytystä siitä että musta iho on vasten maidon vaalea ihoani. 

En trollaa olen ihan oikea suomiblondi. Vihreillä silmillä.. 😉

Vierailija
88/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntematon mies ei kiihota, vaikka olisi kuinka komea. Hän voi kiinnostaa minua. Kun olen tutustunut ja ihastunut, niin miehen intensiivinen katse on se, mitä kiihottaa eniten.

Kyllä se alistuminen teillä naisilla vaan on verissä kun sudenkatse kiihottaa. 

Yhdenkään naisen en ole koskaan tässä 45 vuoden aikana kuullut sanoneen, että miehellä pitää olla kiiluva metsästäjänkatse. Mitä naisilta kuulee niin toivotaan pilkettä silmäkulmaan. Sitä hullun metsästäjän tuijotuksen vastakohtaa.

Ainoa, jolta kuulen ja olen ylipäätään oppinut tämän mystisen metsästäjänkatseen (joka Chadilla on), ovat miehet. En ennen Vauvapalstaa edes tiennyt tällaisesta jutusta.

Kyllä naiset tykkää huomiosta ja siitä jos kiinnostava treffikumppani katsoo vain häntä, ei sivuille, muita naisia, tai puhelintaan. Pitää siinä olla myös pilkettä silmäkulmassa, mutta kyllä nainen haluaa kokea olevamsa se keskipiste.

-AP

Vierailija
89/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä näkee tosi rumia miehiä kauniin naisen kanssa niin kyllä se on oltava se lompakon paksuus

Vierailija
90/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

välillä näkee tosi rumia miehiä kauniin naisen kanssa niin kyllä se on oltava se lompakon paksuus

Lompakko on varmasti paksuja todennäköisesti voi olla myös paksu elin ..

Vierailija
91/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tummempi on plussaa...

T. Blondi

En trollaa olen ihan oikea suomiblondi. Vihreillä silmillä.. 😉

Ymmärrän. Mulla on kans ollut tummempia naisia tapailukumppaneina ja pakko myöntää että kyllä se kontrasti tuo oman lisämausteensa. Sanotaanko että vastakohdat vetää puoleensa.

-AP

Vierailija
92/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään seksuaalisesti eli yhden yön juttuna vai parisuhdemielessä?

No nyt. Ensimmäinen nainen, joka ymmärsi kyseenalaistaa myös näiden kahden asian eron.mKumpikin mielellään, kiitos. :)

-AP

Ap nyt ei naista parisuhteeseen saa. Tai toki jonkun tekoripsi-muovihiuksibimbon. Hänen tasoisensa.

En halua parisuhdetta.

-AP

Vierailija
93/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ap ei ole henkisesti sellainen mies, joka voisi kiehtoa naista.

-AP

No sieltähän se tuli pelkkä seksi vaan kiinnostaa. No en ihmettele että täällä kyselet mikä naisia kiihottaa.

No ihan viimeiseksi kiinnostaa se mies jota ei kiinnosta muu kuin seksi. Eli siellä sun päässä joku mättää jos ei parisuhde kiinnosta millään tavalla vielä vanhakaan. Onko sulla ollut joku äitisyndrooma tai jotain?

Voin kertoa että varaudu yksinäiseen loppu

Mulla on ollut 3 pitkää parisuhdetta. En koe menettäneeni mitään.

-AP

Vierailija
94/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka haaveilee naisten alistamista ja alistuvista naisista metsästäjän tai suden malliin ei ole päästään terve. Tuollaisista tulee kaikkien naisten pysyä kaukana.

Kukaan ei ole täällä haaveillut naisten alistamisesta. Älä viitsi trollata.

-AP

Vierailija
95/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen, ainakin minua. Eikä kuka tahansa nainen vaan sellainen ihan tietyn tyyppinen.

Vierailija
96/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäntevyys on kiihottavaa. Pituudella ei ole väliä, mutta hiukan lihasta olisi hyvä olla. Normaalipainoinen, ei mikään laiha. Sopusuhtainen vartalo. 

Hyvä kokonaisuus, kivat vaatteet, siistit hiukset. Muutenkin siisti olemus. Rentous, ei ääripää missään asiassa. Tuoksuu hyvältä, ei liika parfyymia. Hyvä ominaistuoksu. Puhtaat vaatteet. 

Tämä oli kiva kuulla. Kuvaus sopii minuun täydellisesti.

Vierailija
97/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tummempi on plussaa...

T. Blondi

Maidon vaalea ihoani 😑

Vierailija
98/99 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Läsnäolo

2. arvostus.

3. fyysinen ja henkinen läheisyys (ei seksi)

4. kosketus (ei genitaalialue)

5. suutelu

6. intohimo

7. rakkaus

.

.

.

X. seksi

Vierailija
99/99 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset