Oletko koskaan saanut potkuja töistä?
Kommentit (47)
En ikinä, pari määräaikaista on päättynyt siihen etten itse halunnut jatkaa ja yhdestä työstä olen irtisanoutunut itse. Nyt tuli juuri 10 vuotta täyteen 4. työnantajalla eikä ole lähtöaikeita
Tavallaan. Firma muutti 80km niin en lähtenyt mukaan. Ei tullut karenssia, olin 6kk työttömänä kunnes tultiin kysymään töihin. 20km työmatkaa. En saanut olla työttömänä vaikka oli tarkoitus olla vuosi vähintään.
Määräaikaisuuksia on päättynyt, useita. Yhdessä jatkettiin, mutta ei vakinaistettu ja olin m.a 5. Itse lähdin yhdestä paikasta ja otin karenssin.
Ei niitä niin helposti anneta ellei sitten vastapuoli osaa yhtään laittaa vastaan. Hyvin usein työnantaja on maksava osapuoli oikeudessa.
Olen saanut ja se oli hyvin traumaattista. Syy oli ettei naama miellyttänyt. Työnantaja vetosi tuotannollisiin ja taloudellisiin syihin, ja palkkasi pian tilalle uuden eli työntekijämäärä pysyi samana.
En ole saanut potkuja, mutta irtisanoutunut monesti. On ollut hyvää tuuria roppakaupalla työnsaannin suhteen, muun suhteen ei olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut ja se oli hyvin traumaattista. Syy oli ettei naama miellyttänyt. Työnantaja vetosi tuotannollisiin ja taloudellisiin syihin, ja palkkasi pian tilalle uuden eli työntekijämäärä pysyi samana.
Olisit pitänyt puolesi. Taitaa olla vuoden periodi jolloin joutuu ottamaan vanhan työntekijän takaisin.
perjantaina sain kerkesin olla siinä firmassa 12v ma hakemaan sosiaalitukia ei ole aikomustakaan enää töihin mennä tosin ei varmaa kukaan enää ottaiskaan 61v
Vierailija kirjoitti:
Panin pomon vaimoa.
Sitten pomo antoi paljankorotuksen ja sanoi että sait ainakin hyvää pil lua.
Yllätyin, että tällä palstalla joku on saanut potkut. Täällä kun suurimmalla osalla on miljoonalla tulikiven osakkeita ja joka kuukausi on varaa ostaa 2 tonnilla lisää. Loput ei taida olla töissä, kun valittavat, ettei tuet riitä mihinkään
Just sain elämäni ekat potkut.
Ps. Määräaikaisen sopparin päättyminen ei ole potkut...
Olen saanut tuotannollisista ja taloudellisista syistä. Samalla irtisanottiin muutkin. Firma meni nurin, mutta palkat onneksi saatiin.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä, pari määräaikaista on päättynyt siihen etten itse halunnut jatkaa ja yhdestä työstä olen irtisanoutunut itse. Nyt tuli juuri 10 vuotta täyteen 4. työnantajalla eikä ole lähtöaikeita
Määräaikainen päättyi siihen ettet halunnut itse jatkaa?
Määräaikainen on määräaikainen.
Olen ollut nykyisessä ja ensimmäisessä työsuhteessani joka kestänyt nyt 17 vuotta enkä ole koskaan saanut potkuja. N35