Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen
Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.
Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.
Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.
Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.
Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.
Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.
Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.
Kommentit (3184)
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko naurettava "Chad" jargoni on vaan tekemällä tehtyä amerikkalaista unelmahöttöä, johon ap on mennyt lankaan. Minä hyvin huomattavan harvoin olen täällä suomen maassa törmännyt tämmöisiin barbi kenin näköisiin Chadeihin - joka jo nimityksenäkin on ihan keinotekoinen, ärsyttävä ja feikki- eli en tiedä missä yökerhojen ja trendipaikkojen uumenissa he majailevat, kun heitä ei arkielämässä näy. Tietääkö joku muu? Tavallisia hyviä ja mukavia perusmiehiä kyllä on pilvin pimein. Ap elää jossakin disneyland tyyppisessä highschool keinotodellisuudessa, amerikkalaisessa utopiassa, jota ei ole olemassakaan täällä suomessa. Palaahan vaan arkitodellisuuteen, hyvää elämää voi elää myös ihan täällä. Elämän asenteessa olisi melko lailla korjaamisen varaa.
Ei tsädi ole mikään Ken, mikä jo sinänsä kertoo sinun olevan perusnainen ilman merkittävää aivotoimintaa. Alitajunta siis hoitaa pariutumisen sinunkin puolesta.
Miehille on yhdellä vilkauksella selvää kuka saa, kenelle annetaan ja kuka hurjimus saattaa ottaa ilman lupiakin. Naisille tämä on jotain autishtihen salatiedethä, missä apua haetaan aina astrologisia kartastoja myöden.
En ole suominaisten kanssa tekemisissä muuten kuin töissä tai kaupassa, ei ole minun ongelmani. Thaimaa kutsuu kun talvi koittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos miehellä on mahdollisuus valita ulkonäkö vs. mukava persoona, niin mies valitsee ulkonäön.
Mutta eihän tämä pidä paikkaansa. Tai ainakaan omalla kohdallani.
Eli sinä olet homomies.
Ja taas joku reppana homottelee.
Kuules nyt, jokainen mies tietää että nainen rupsahtaa. Se mikä on kaunis 18 vuotiaana on lakastunut 20v ja kompostikamaa 25 vuotiaana. Ei siinä kannata ulkonäköä valita.
Miltähän maailma näyttäytyy nuorten naisten silmissä, jotka viettävät monta tuntia päivässä int
Kirjoitin 2-3 lasta, en 3 lasta. Opettele lukemaan.
Esimerkiksi viimeisimmässä perhebarometrissä käy ilmi, että tällä hetkellä keskimääräinen lapsilukutoive on 2=< lasta, ja että 3 lasta toivovien lkm on pysynyt samana.
Riittääkö?
Ei riitä, linkki ja suora lainaus tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä keskusteluissa ei koskaan päästä mihinkään, kun maailma näyttäytyy niin erilaiselta sukupuolesta riippuen.
Naiselle tämä on vapaa valinta. Suhde, kevyt treffailu, seksiseikkailut, sinkkuus. Kaikki on mahdollista. Tällöin katse kääntyy enemmän itseen: mitä minä haluan, miksi se mitä valitsin ei ollutkaan tyydyttävää, kuka oikein olen?
Miehistä vain pieni osa voi valita, loput saavat mitä saavat. Tällöin katse kääntyy systeemiin: miksi olen osaton ja toiset saavat kaiken?
Naiset näkevät rakenteelliset ongelmat ainoastaan silloin kun ovat itse sen uhreja.
Miesten mielestä on siis rakenteellinen ongelma, että naiset voivat valita petikaverinsa.
Ongelma on se, että iso osa miehistä jää osattomiksi.<
ATM-inkkeli jää osattomaksi. Oma vika. Ei sosiaalisia taitoja, naisvihaaja, väärä käsitys omasta itsestä. Kelmeä iho, kun aika kuluu netissä.
Mikä kaataa yhteiskunnat: katkeroituneet nuoret miehet, joita ei ole onnistuttu valjastamaan tuottavaan työhön. Lasten, naisten ja vanhemman väestön tyytyväisyydellä tai tyytymättömyydellä ei ole tässä mielessä merkitystä.
Tuskinpa chad-teemassa ollaan yhteiskunnallisesti merkittävässä kokoluokassa, mutta onhan ampumistapauksia ja vastaavia tekojakin jo nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä nämä chadit siis elävät? Internetissä? Yhtäkään en ole eläissäni nähnyt Suomessa. Usassa näin yhden kerran ja jäi mieleen siksi, että käyttätyi huonosti lentokentällä, arvelin johtuvan liioista testoista.
Juu, kukaan ei ole nähnyt vaikka lätkäjätkää koskaan eläessään.
Ei muuten mitään hajua, ketkä luokkani pojista ovat pelanneet lätkää kouluaikoina.
Suomessa on vähän eri jutut.
Onko jotkut naiset tosiaan tälläisiä että eivät tätä chad ilmiötä huomaa ja tunnusta? No en yhtään ihmettele jos asiat huonosti kun nää chadit pyörittelee näitä ymmärtämättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en epäile hetkeäkään etteikö nämä parhaimmat näköiset miehet penisi eniten ja saisi osakseen naisten huomiota. Tästähän on moni tehnyt tutkimusta tinderissä tekaistuilla kuvilla, miten heti lohkeaa naista. Ja vaikka käyttäytyisi törpösti, niin ei haittaa kunhan on komea. Jokainen on koulussa nähnyt sen mistä tytöt tykkää ja aina se on joku urheilullinen futiksen pelaaja tai lätkäjätkä, myös lumilautailu ja skeittaus trendikkäitä. Naistenlehtiä aikuisena luettuna myös tumma ja komea maitopoika naapurinpoika on tullut tutuksi.
Edelleen, missä naisten lehdissä on noita komeita maitopoikajuttuja? Kun minulla on tosiaan vaan meikkivinkkejä, matkajuttuja, naisten omia kokemuksia esim. syöpä/ulkomaille muutto, ja isojen brändien mainoksia. Olisi ihan mukavaa lukea vaihtelun vuoksi juttu maitopoikanaapurinpojasta, joka onkin salaa Chad.
Paska mies jää yksin, mikä ihmeen ongelma se olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kertoa, kuka suomalainen mies on chad. Kun ei tule yhtään mieleen ja en oo koskaan nähnyt.
Et ole koskaan nähnyt komeaa suomalaista miestä, joka on suosittu naisten keskuudessa?
Suurin osa suomalaisista "komeista" on aika tavallisen näköisiä. Jos menee Suomen ulkopuolelle, niin kyllä näkee komeita miehiä täsmällisesti mitoitetuissa puvuissa. Jotkut kuin ulkomaisista mainoksista. Ei tuollaisia komistuksia Suomesta löydy. Yhden "komean" näin kadulla mutta suu oli jotenkin hyvin leveä ja oudon mallinen. Pääkin oli itseasiassa kummallinen. Puku oli sentään ehkä räätälillä käytetty. Mutta ei, ei ollut A-luokkaa ulkonäöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuuko nämä kaikki manspleinaajat vielä mutsinsa luona vai miten he ovat näin pihalla? Missä on nähty reaalielämässä näitä chadeja ja heille antavia naisia vai ono kuitenkin niin, että lähinnä netissä pyöritään ja ihan väärissä piireissä?
Sen näkee ihan lukiosta alkaen kuinka maailma toimii.
Ja kyllä kyllä, nainen kun ei saa Chadia niin hän "kasvaa ihmisenä" ja tyytyy johonkin Prisma-kalleen.
Mun lukiossa ei ollut yhtään chadia, eikä yliopistossakaan. Miten mä olisin niitä voinut edes yrittää? Prisma-kalleja oli molemmissa.
Outo lukio ja yliopisto sulla olleet sitten. Mä kyl panin lukiossa 90% ikäluokkani tytöistä. Kolmessa vuodessa ehti hycin kun oli joka viikkoa 1 - 2 tyttöä
Mielenkiintoiset prosentit sulla. Ainakaan 50% tytöistä ei meidän lukiossa harrastanut ollenkaan seksiä. Ällöttävän maineen olisit saanut jo kolmesta tytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Apua, mähän olen ollut chadin kanssa 24 v sitten :D kundi oli työpaikalta kotiin raahattu poikaystäväviritys, jonka jätin 2 kuukauden jälkeen, kun ei hermot kestäneet sitä painoluokkaurheilijan itsekeskeisyyttä. (Vaihdoin muuten lennosta nykyiseen aviomieheen.) Komea oli kyllä kuin karkki, vaalea viikinki, silloin täydellinen hiusraja, hyvin matala rasvaprosentti, paljon tatuointeja. Sisällöllisesti erittäin rajoittunut keskustelukumppani ja välillä pysähtyi vetämään naamalleen ns Troy McClure-virneen. En kysynyt oliko malli vai mistä moinen poseeraus. Kammottava ruokavaliokin, eihän me sovittu yhtään yhteen :D eikä kuuleman mukaan ole kukaan muukaan sopinut, yhden tyttären sai aikaiseksi.
Eli mies sai ja paljon saikin ja vielä lisääntyi. No olipas todellinen luuseri ja häviäjä tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en epäile hetkeäkään etteikö nämä parhaimmat näköiset miehet penisi eniten ja saisi osakseen naisten huomiota. Tästähän on moni tehnyt tutkimusta tinderissä tekaistuilla kuvilla, miten heti lohkeaa naista. Ja vaikka käyttäytyisi törpösti, niin ei haittaa kunhan on komea. Jokainen on koulussa nähnyt sen mistä tytöt tykkää ja aina se on joku urheilullinen futiksen pelaaja tai lätkäjätkä, myös lumilautailu ja skeittaus trendikkäitä. Naistenlehtiä aikuisena luettuna myös tumma ja komea maitopoika naapurinpoika on tullut tutuksi.
Edelleen, missä naisten lehdissä on noita komeita maitopoikajuttuja? Kun minulla on tosiaan vaan meikkivinkkejä, matkajuttuja, naisten omia kokemuksia esim. syöpä/ulkomaille muutto, ja isojen brändien mainoksia. Olisi ihan mukavaa lukea vaihtelun vuoksi juttu maitopoikanaapurinpojasta, joka onkin salaa Chad.
Maitopoika kun ei ole Chadia nähnytkään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuuko nämä kaikki manspleinaajat vielä mutsinsa luona vai miten he ovat näin pihalla? Missä on nähty reaalielämässä näitä chadeja ja heille antavia naisia vai ono kuitenkin niin, että lähinnä netissä pyöritään ja ihan väärissä piireissä?
Sen näkee ihan lukiosta alkaen kuinka maailma toimii.
Ja kyllä kyllä, nainen kun ei saa Chadia niin hän "kasvaa ihmisenä" ja tyytyy johonkin Prisma-kalleen.
Olen ollut yli 30 vuotta naimisissa. Sellaista rupeamaa ei vedetä tyytymällä. Siihen vaaditaan suurta rakkautta.
Juu ja sun kokemus ei nykyiseen pariutumisiässä olevaan sukupolveen liity mitenkään. Ajat ovat muutteet nuoruudestasi.
No ei ole, mun lapsi on parisuhteessa toisen ihan tavallisen ihmisen kanssa, ovat onnellisia eikä kukaan puhu chadeista mitään.
Jos elää pelkässä netissä, maailmankuva vääristyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ilmeisesti elän jossain ihmeellisessä kuplassa. Tässä viimeisen kymmenen vuoden aikana omassa perheessä, sukulaisissa, kaveriperheissä ja lasten kavereissa on hyvin paljon yhteenmuuttamisia, avioliiton solmimisia ja lasten syntymisiä. Yksikään miehistä ei ole mikään giga-chad.
Eilen Ylen telkkariuutisissa näytettiin sitä piirroskuvaa miehestä. Purskahdin nauramaan, sillä siinähän oli sarjakuvahahmo Hulk, vain vihreä väri puuttui. En ole ikinä koskaan missään kuullut naisten pitävän Hulkia seksikkäänä ja haluttavana, se lienee pikkupoikien juttu.
Ja jokainen noista sun kuplan naisista on ollut "Chadin" nussitttavana bileissä ja baari-illan jälkeen.
Siihen heillä on oikeus, älä ymmärrä väärin,
Onko naisten maailmanlaajuinen käytös samanlaista Islannissa, Braziliassa, Kiinassa, Samoalla ja Zimbabwessa?
Mistä löytyy näitä tutkimuksia ja faktatietoa naisten massakäyttäytymisestä kulttuurista ja elinolosuhteista riippumatta?
Jos tällainen massakäyttäytyminen on fakta, niin sittenhän sen naisen saamisen pitäisi olla aivan superhelppoa, kun jokainen maailman nainen on robottimainen identtinen kopio, joka toimii, puhuu ja ajattelee samoin. On helpompaa kuin ruoan laittaminen! Ruokaa valmistaessa pitää ottaa erilaiset raaka-aineet ja niiden kypsennysajat huomioon, mutta nainen on kuin HK:n lenkki, joka valmistuu mikrossa 5 minuutissa aina ja kaikkialla, aamen.
Ja näin, naiset ovat aina uniikkeja yksilöitä, ei pysty tilastollisesti määrittelemään miten toimia.
Mies sen sijaan on aina tunteeton, väkivaltainen potentiaalinen tappaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos chad-miehet vievät kaikki naiset, niin eikö silloin myös instabeibet vie kaikki miehet, silti melkein kenellään ei ole mitään instabeibeä eikä chad-miestä...paitsi jossain lehtien palstoilla?
Ei, koska instabeibeibit ei huoli random miehiä panemaan niitä.
Chad taas voi lioittaa munaansa vaikka kymmenessä naisessa viikossa, ja jonotatte hänen ovensa takana vuoroanne.
Mistä näitä Chadeja, joilta irtoaa munaa näin höveliäästi, löytyy? Ilmeisesti riittää, että on nainen, niin Chad on heti panemassa? Voisin mennä sunnuntain kunniaksi vierailemaan Chadilla, tulee helpommaksi ja ilmaiseksi toisin kuin vaikka baarista jonkun järkevän löytäminen. Tämä Chadihän on siis ilmeisen miellyttävä, seksuaalisesti kyvykäs ja tarmokas, puhdas ja hyväntuoksuinen.
No viitsitkö pistää sen Chadin käytön jälkeen tänne meillekin? Ei ole muut miehet enää tällaista eläkeläisnaista katsele niin tuo olisi helppo ratkaisu. Ja ilmainenkin vielä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on ihan väärät luulot itsestään ja miehistä.
Kaikki naiset luulee olevansa kauniita ja normaalipainoisia tai hoikkia, tämä aiheuttaa sen että naisille ei kelpaa kaltaisensa mies vaan jokainen nainen haluaa sen pitkän komistuksen joka on lentäjälääkäri.
Naiset ei ymmärrä sitä että jokainen mies ei voi olla hyvätuloinen koska jonkun pitää tehdä myös ne "paskahommat" eli duunaritason työt pitää tehdä. Naiset ei ymmärrä että kaikki miehet ei voi olla komeita eikä myöskään pitkiä.
Mä olen lihava ja ei ole mun mies normaalpainoinen.
Ja jos saisit valita hänen ja Ronaldon kropan omaavan välillä....
Niinpä.
En usko, että hän vaihtaisi miestä vain kropan perusteella. Et ymmärrä naisia selkeästikään.
Sen sijaan olisi järkeä kysyä, haluaisiko hän miehellään olevan mieluummin urheilijan kroppa vaiko tuo nykyinen. Tähän voisit saada itsellesi mieluisen vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuka tahansa poikkeuksellisen komea, naisten suosiota nauttiva mies on käytännössä chad. Esim mun hyvä ystävä on pitkä miesmalli = chad.
Jos haluat julkkis esimerkkejä, niin esim. Teemu Selänne, Lauri Markkanen, Mikko Leppilampi, Tapio Rautavaara, Markus Pöyhönen, Jucci Hellström, jne jne jne jne"
Ja nämä on vieneet kaikki naiset? Tehän olette ihan harhaisia.
Se, että joku hikikomero-Kalle on naista vailla, on Mikko Leppilammen ja Markus Pöyhösen vika. Tämähän on maailman loogisin asia.
Aivan naurattaa tuo listaus! Noista ei kukaan ole Chad. Pöyhönen on luonnossa tavallinen maitonaama. Ei Suomessa ole Chadeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks Aki Manninen ja Jere Katalahti chadeja? 🤣 Jos niin, voin kertoa että aivot on ihmisen seksikkäin elin ja noilta herroilta ei sitä löydy.
Tämä kommentti keski-ikäiseltä naiselta joka on jo muuttanut preferenssejään.
Aikaisemmin riitti supliikit jutut ja iso suonikas...
Jos itselle riittää, että naisella on vagina ja pulssi, se ei tarkoita, että naiset ajattelisivat yhtä tyhjäpäisesti miehistä. Minulla on veli, joka on superekstrovertti. Oli nuorena kasvoillaan kuin Bowien kopio, mutta 190 cm pitkä. Hän oli sellainen, jonka naiset halusivat itselleen ja miehet kaveriksi. Kova puhumaan ja juhlien keskipiste.
Itse päätin jo lapsena, etten ikinä ota sellaista kyläluutaa ja kaikkien kaveria itselleni. Ihan äärimmäisen rasittavaa ympäriinsä hyppäämistä koko eläminen. Otin miehen, joka veljen vieressä ei häviä komeudessa, mutta ei tarvitse ympärilleen yleisöä ollakseen tyytyväinen. Ikinä minulle ei olisi riittänyt joku pelkkien puhelahjojen perusteella.
Mä voisin sitten ottaa Chadin maanantaille. Olen liian laiska ja saamaton ollakseni Tinderissä.
Chadi ei ilmeisesti pihtaa.