Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen

Vierailija
07.09.2024 |

Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.

Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.

Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.

Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.

Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.

Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.

Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.

https://yle.fi/a/74-20105798

Kommentit (3184)

Vierailija
1221/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mähän olen ollut chadin kanssa 24 v sitten :D kundi oli työpaikalta kotiin raahattu poikaystäväviritys, jonka jätin 2 kuukauden jälkeen, kun ei hermot kestäneet sitä painoluokkaurheilijan itsekeskeisyyttä. (Vaihdoin muuten lennosta nykyiseen aviomieheen.) Komea oli kyllä kuin karkki, vaalea viikinki, silloin täydellinen hiusraja, hyvin matala rasvaprosentti, paljon tatuointeja. Sisällöllisesti erittäin rajoittunut keskustelukumppani ja välillä pysähtyi vetämään naamalleen ns Troy McClure-virneen. En kysynyt oliko malli vai mistä moinen poseeraus. Kammottava ruokavaliokin, eihän me sovittu yhtään yhteen :D eikä kuuleman mukaan ole kukaan muukaan sopinut, yhden tyttären sai aikaiseksi.

Vierailija
1222/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos chad-miehet vievät kaikki naiset, niin eikö silloin myös instabeibet vie kaikki miehet, silti melkein kenellään ei ole mitään instabeibeä eikä chad-miestä...paitsi jossain lehtien palstoilla?

Ei, koska instabeibeibit ei huoli random miehiä panemaan niitä.

Chad taas voi lioittaa munaansa vaikka kymmenessä naisessa viikossa, ja jonotatte hänen ovensa takana vuoroanne.

Mistä näitä Chadeja, joilta irtoaa munaa näin höveliäästi, löytyy? Ilmeisesti riittää, että on nainen, niin Chad on heti panemassa? Voisin mennä sunnuntain kunniaksi vierailemaan Chadilla, tulee helpommaksi ja ilmaiseksi toisin kuin vaikka baarista jonkun järkevän löytäminen. Tämä Chadihän on siis ilmeisen miellyttävä, seksuaalisesti kyvykäs ja tarmokas, puhdas ja hyväntuoksuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä nämä chadit siis elävät? Internetissä? Yhtäkään en ole eläissäni nähnyt Suomessa. Usassa näin yhden kerran ja jäi mieleen siksi, että käyttätyi huonosti lentokentällä, arvelin johtuvan liioista testoista. 

Juu, kukaan ei ole nähnyt vaikka lätkäjätkää koskaan eläessään.

Kyllä me ollaan telkkarissa nähty lätkäjätkiä, mutta yhtään chadeja ei olla nähty. So? 

Vierailija
1224/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki Suomessa eläneestä chadista on vaikka Tauno Palo

Kaato naista niin leffoissa kuin oikeassa elämässä. Lapset ja lapset jatkanu samaa touhua, miksi Roopella muute olis missukkaa toisensa perää.

Vierailija
1225/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chad ilmiö on todellinen ja joidenkin keski-ikäisten naisten hoomoilasena oleminen ei poista sitä. Jokainen jolla on vähänkin järkeä kyllä huomaa tämän.

OK, jatkakaa rauhassa chad-todellisuudessanne. Minä jatkan tyytyväisenä omassa kuplassani, jossa tavalliset ihmiset löytävät toisensa, rakastavat toisiaan ja rakentavat hyvää elämää yhdessä.

Vierailija
1226/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä nämä chadit siis elävät? Internetissä? Yhtäkään en ole eläissäni nähnyt Suomessa. Usassa näin yhden kerran ja jäi mieleen siksi, että käyttätyi huonosti lentokentällä, arvelin johtuvan liioista testoista. 

Juu, kukaan ei ole nähnyt vaikka lätkäjätkää koskaan eläessään.

Minä olen nähnyt ammatikseen jääkiekkoa pelaavan miehen. Hän seurusteli pitkään ja meni naimisiin naapurissa asuneen tytön kanssa. Ihan tavallisen näköinen se mies on, perhekeskeinenkin vielä.

Vierailija
1227/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin jo kävelyllä, ei näkynyt chadeja. Katsotaan näkyykö kaupassa. 

Niin. 

Näetkö nitä instamalleja siellä? Ovatko nekin naisten harhoja?

Vierailija
1228/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks Aki Manninen ja Jere Katalahti chadeja? 🤣 Jos niin, voin kertoa että aivot on ihmisen seksikkäin elin ja noilta herroilta ei sitä löydy.

Tämä kommentti keski-ikäiseltä naiselta joka on jo muuttanut preferenssejään.

Aikaisemmin riitti supliikit jutut ja iso suonikas...

Monen tuntuu olevan vaikeaa käsittää, että chad on chad vaikka juuri sinä et hänestä perustaisikaan. Aki Mannisesta en tosin osaa sanoa, eikös hän ole aika lyhyt ja vaikeaa seuraa? 

Vierailija
1229/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku kertoa, kuka suomalainen mies on chad. Kun ei tule yhtään mieleen ja en oo koskaan nähnyt.

Et ole koskaan nähnyt komeaa suomalaista miestä, joka on suosittu naisten keskuudessa?

Laita nyt nimiä kehiin! 

Mikset voi vastata kysymykseen? Etkö ole koskaan elämässäsi, missään sosiaalisessa tilanteessa törmännyt mieheen, joka oli tavanomaista komeampi ja joka nautti suosiota naisten keskuudessa? Etkö koskaan ole tavannut tällaista miestä?

Miksi väistelet kysymystä. Toinen kysyi sinulta 

Miten julkkikset oikeaan elämään liittyy?

Vierailija
1230/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin jo kävelyllä, ei näkynyt chadeja. Katsotaan näkyykö kaupassa. 

Ei näy. Ne panee koko ajan, ei ne ulkoile eikä käy kaupassa. Panee panee.

Kummelin Panomies ennusti tämän Chad-ilmiön ja inkkeleiden suhtautumisen näihin myyttisiin sankareihin.

Kummelin panomies ei ole fiktiota vaan faktaa

Se on faktaa inkkeleiden mielikuvitusmaailmasta.

Ei vaa iha ite on kummeli tyypit kertoneet millasta oli suosion huipulla ollessa

Vierailija
1231/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä hyvältä, sisällissota tästä seuraa.

Jatkakaamme kansalaiset rakkaat. PItäkäämme yhtä.

Vierailija
1232/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä keskusteluissa ei koskaan päästä mihinkään, kun maailma näyttäytyy niin erilaiselta sukupuolesta riippuen.

Naiselle tämä on vapaa valinta. Suhde, kevyt treffailu, seksiseikkailut, sinkkuus. Kaikki on mahdollista. Tällöin katse kääntyy enemmän itseen: mitä minä haluan, miksi se mitä valitsin ei ollutkaan tyydyttävää, kuka oikein olen?

Miehistä vain pieni osa voi valita, loput saavat mitä saavat. Tällöin katse kääntyy systeemiin: miksi olen osaton ja toiset saavat kaiken?

Naiset näkevät rakenteelliset ongelmat ainoastaan silloin kun ovat itse sen uhreja.

Miesten mielestä on siis rakenteellinen ongelma, että naiset voivat valita petikaverinsa.

Niinhän ne miehetkin voi, mutta ei ne itse sitä tunnu tajuavan.

Vierailija
1233/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä keskusteluissa ei koskaan päästä mihinkään, kun maailma näyttäytyy niin erilaiselta sukupuolesta riippuen.

Naiselle tämä on vapaa valinta. Suhde, kevyt treffailu, seksiseikkailut, sinkkuus. Kaikki on mahdollista. Tällöin katse kääntyy enemmän itseen: mitä minä haluan, miksi se mitä valitsin ei ollutkaan tyydyttävää, kuka oikein olen?

Miehistä vain pieni osa voi valita, loput saavat mitä saavat. Tällöin katse kääntyy systeemiin: miksi olen osaton ja toiset saavat kaiken?

Naiset näkevät rakenteelliset ongelmat ainoastaan silloin kun ovat itse sen uhreja.

Miesten mielestä on siis rakenteellinen ongelma, että naiset voivat valita petikaverinsa.

Ongelma on se, että iso osa miehistä jää osattomiksi.

Kaikki ymmärrämme varmaankin sen, että tätä ei ole niin helppo ratkaista kuin vaikkapa vaurastumisen estäminen himoverotuksella.

Vierailija
1234/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chad ilmiö on todellinen ja joidenkin keski-ikäisten naisten hoomoilasena oleminen ei poista sitä. Jokainen jolla on vähänkin järkeä kyllä huomaa tämän.

Me keski-ikäiset naiset lueskelimme hoomoilasena chadeista jo parikymmentä vuotta sitten jenkkifoorumeilta. 

Vierailija
1235/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YLE mädättää jälleen. 

#miesvihanäkyväksi

Juttu kertoi naisvihasta, mutta whatever...

Niinhän se kertoi, juttu oli miesvihaa, ei kertonut siitä.

Lisäksi en puhu mädättämisestä eli joku toinen on käyttänyt samaa #miesvihanäkyväksi minkä tein tunnetuksi. Imartelun suurin muoto on kopiointi.

Vierailija
1236/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos otetaan vaikka mun työpaikka esimerkiksi. Keskiluokkainen yhteisö, miehiä ja naisia aika tasan. Ikähaarukka 24-60. Osastollamme noin 50 hlö. Suurinosa parisuhteessa. Ei yhtäkään chadia, miehet ihan tavallisia lyhyitä, pitkiä, kaljuja, ponnaripäitä, tukevia, laihoja jne. Naisissa ihan normaaleja kaikissa kokoluokissa. Muutama sinkku. Nämäkin ihan tavallisia, ehkä muutama ujompi tapaus, mutta ei missään nimessä ruma tai outo, lähinnä nuorempia naisia. 

Eli. Missä kaikki chadit? Ja miten ihmeessä nuo muut on pariutuneet? 

Suuri osa Chadeista ei ole keskiluokkaisessa yhteisössä vaan esim. konepajalla öljyttyine vartaloineen. Osa noista vanhemista miehistä on voinut olla koviakin pelimiehiä nuoruudessaan.

Parisuhde? Nainen muuttaa standardejaan kun ei kala käy kiinni. Chad vaihtuu Mikko

Kuulostaa melko h i n t t a r i l t a touhulta miettiä öljyttyjä miesten vartaloita

Homoseksuaalit ovat sinulle ilmeisesti jonkinlainen pakkomielle. Pystytkö olemaan 60 sekuntia ajattelematta "hintta reita", kuten asian niin kauniisti ilmaisit?

Vierailija
1237/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos chad-miehet vievät kaikki naiset, niin eikö silloin myös instabeibet vie kaikki miehet, silti melkein kenellään ei ole mitään instabeibeä eikä chad-miestä...paitsi jossain lehtien palstoilla?

Ei, koska instabeibeibit ei huoli random miehiä panemaan niitä.

Chad taas voi lioittaa munaansa vaikka kymmenessä naisessa viikossa, ja jonotatte hänen ovensa takana vuoroanne.

Mistä näitä Chadeja, joilta irtoaa munaa näin höveliäästi, löytyy? Ilmeisesti riittää, että on nainen, niin Chad on heti panemassa? Voisin mennä sunnuntain kunniaksi vierailemaan Chadilla, tulee helpommaksi ja ilmaiseksi toisin kuin vaikka baarista jonkun järkevän löytäminen. Tämä Chadihän on siis ilmeisen miellyttävä, seksuaalisesti kyvykäs ja tarmokas, puhdas ja hyväntuoksuinen.

Moi, chad täällä. Minä annan munaa jokaiselle naiselle joka sitä haluaa.

Vierailija
1238/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkki Suomessa eläneestä chadista on vaikka Tauno Palo

Kaato naista niin leffoissa kuin oikeassa elämässä. Lapset ja lapset jatkanu samaa touhua, miksi Roopella muute olis missukkaa toisensa perää.

Paniko Tauno Palo mummoasi?

Kuka tuo Tauno Palon jälkeläinen Roope on?

Vierailija
1239/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on rakenteellinen ongelma ja mikä on se systeemi, jossa tuo rakenteellinen ongelma on? Pariutuminen on siinä mielessä raakaa, ettei siinä varsinaisesti ketä

Et vastaa kysymyksiini. Mikä on se järjestelmä, jossa tuo rakenteellinen ongelma on? 

Sukupuolten välinen kuilu olisi ongelma, joka tietenkin vaikuttaisi kaikkiin. Sehän ilmenisi muussakin kuin siinä, millaisten miesten kanssa naiset haluavat olla. 

Miten se, että naiset tykkäävät harrastaa seksiä tietynlaisten miesten kanssa, on uusi ilmiö tai rakenteellinen ongelma? Tästä jää sellainen vaikutelma, että asia on sinusta rakenteellinen ongelma vain koska jotkut miehet ovat tyytymättömiä seksielämäänsä. Tällöin kyseessä on lähinnä asenneongelma. 

Vierailija
1240/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan nähnyt mitään chadiä. Jotkut julkkikset nyt ei ole normaalia elämää ylipäätään, miten lapsellinen pitää olla että vertaa omaa elämää heihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä