Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen

Vierailija
07.09.2024 |

Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.

Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.

Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.

Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.

Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.

Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.

Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.

https://yle.fi/a/74-20105798

Kommentit (3184)

Vierailija
1241/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuka tahansa poikkeuksellisen komea, naisten suosiota nauttiva mies on käytännössä chad. Esim mun hyvä ystävä on pitkä miesmalli = chad. 

Jos haluat julkkis esimerkkejä, niin esim. Teemu Selänne, Lauri Markkanen, Mikko Leppilampi, Tapio Rautavaara, Markus Pöyhönen, Jucci Hellström, jne jne jne jne"

Ja nämä on vieneet kaikki naiset? Tehän olette ihan harhaisia.

Vierailija
1242/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuuko nämä kaikki manspleinaajat vielä mutsinsa luona vai miten he ovat näin pihalla? Missä on nähty reaalielämässä näitä chadeja ja heille antavia naisia vai ono kuitenkin niin, että lähinnä netissä pyöritään ja ihan väärissä piireissä? 

Sen näkee ihan lukiosta alkaen kuinka maailma toimii.

Ja kyllä kyllä, nainen kun ei saa Chadia niin hän "kasvaa ihmisenä" ja tyytyy johonkin Prisma-kalleen.

Mun lukiossa ei ollut yhtään chadia, eikä yliopistossakaan. Miten mä olisin niitä voinut edes yrittää? Prisma-kalleja oli molemmissa.

Outo lukio ja yliopisto sulla olleet sitten. Mä kyl panin lukiossa 90% ikäluokkani tytöistä. Kolmessa vuodessa ehti hycin kun oli joka viikkoa 1 - 2 tyttöä

Osaatko edes panna kuten kuuluu? 😂😂👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajatellaan, että chad-miehen menestys olisi muilta pois? Yleensäkin Suomessa ajatellaan, että yhden menestys on muista pois. Jos vaikka tienaa miljoonia, mitä se muilta on pois? Jos pitää sadan naisen haaremia, häviääkö siinä lopulta kukaan muu?

Antakaa menestyjien menestyä rauhassa.

No kun yksi naistenmies, pelimies, tsädi tai mitä termiä kulloinkin käytetään, pyörittää ja kiinnittää useamman naisen "pois markkinoilta". Pari, kolme seksuaalisiin viritelmiin ja vielä jokunen jälkijättöisesti nuolemaan haavojaan. Varovaisesti arvioidenkin 10 % naistenmiehiä poistaa markkinoilta sillä hetkellä 20-30 % naisista, yleensä halutumman pään naisia vieläpä. Tuon vuoksi naisten puheissa "miehet" on hyvin suppea ry

Mutta se tavallinen mies vaihtaisi, jos saisi tilaisuuden. 

Vierailija
1244/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä nämä chadit siis elävät? Internetissä? Yhtäkään en ole eläissäni nähnyt Suomessa. Usassa näin yhden kerran ja jäi mieleen siksi, että käyttätyi huonosti lentokentällä, arvelin johtuvan liioista testoista. 

Juu, kukaan ei ole nähnyt vaikka lätkäjätkää koskaan eläessään.

Minä olen nähnyt ammatikseen jääkiekkoa pelaavan miehen. Hän seurusteli pitkään ja meni naimisiin naapurissa asuneen tytön kanssa. Ihan tavallisen näköinen se mies on, perhekeskeinenkin vielä.

Hän voi silti olla chad. Chad on mies jolla on mahdollisuus valita. 

Vierailija
1245/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin jo kävelyllä, ei näkynyt chadeja. Katsotaan näkyykö kaupassa. 

Ei näy. Ne panee koko ajan, ei ne ulkoile eikä käy kaupassa. Panee panee.

Kummelin Panomies ennusti tämän Chad-ilmiön ja inkkeleiden suhtautumisen näihin myyttisiin sankareihin.

Kummelin panomies ei ole fiktiota vaan faktaa

Se on faktaa inkkeleiden mielikuvitusmaailmasta.

Ei vaa iha ite on kummeli tyypit kertoneet millasta oli suosion huipulla ollessa

Koko sketsin ideahan on se, että pari inkkeliä on jostain keksineet, että joku ihan naurettavan oloinen tyyppi on maailman kovin "panomies".

Vierailija
1246/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä chad-juttuja on niin vaikea uskoa todeksi, koska tätä ilmiötä ei vain kukaan näe oikeasti katukuvassa. 

Laitoin omille pojille viestiä ja kysyin tietävätkö mikä on chad. Toinen vastasi, että nettialustoilla pyörivien syrjäytyneiden miesten luoma hahmo ja toinen vastasi, että valtio Keksi-Afrikassa.

Hohohoo. Et ole koskaan tehnyt noin.

Niin uskomattomalta kuin se sinustakin tuntuu, useimmilla ihmisillä on perhe ja hyvät välit läheisiinsä. Ja vielä uskomattompaa, useat nuoret miehet ovat ihan täysipäisiä tapauksia ja lyövät mielummin tämän koko chad homman leikiksi,

Karikatyyri, mistä, Tom of Finlandin miehestä?

En tiedä ketään naista, joka ihailee Tompan miehiä, Ramboa tai Terminaattoria, että vaude viude, tuollaisen kun saisi! Romanttiset leffat oikein tursuaa näitä Ramboja, katsokaa vaikka nyt huipulla olevaa, naisten rakastamaa Bridgertonia. Siinä on naishahmojen miesystävät ja ihastukset ihan Tom of Finland Chadi kamaa.

Ai eikö? Hmm, no onpas outoa, että viihdealan ammattilaiset, käsikirjoittajat, tuottajat ja roolittajat eivät tiedä, että naiset maailmanlaajuisesti himoitsevat Tomppa-Ramboja, vaan ovat laittaneet jotain nättipoikia siihen sarjaan. Selkeesti nyt naiset katsoo sitä vaan inhon väristyksien kera ja huokailee toisilleen, että toikin hahmo olisi niin ihana, jos se olisi Chad....

Kyllä ne Chad karikatyyrit on ihan miesten kehittämiä karikatyyrejä toisille miehille sen perusteella, mitä miehet arvostavat komeaksi ja seksikkääksi toisissa miehissä.

Vierailija
1247/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä keskusteluissa ei koskaan päästä mihinkään, kun maailma näyttäytyy niin erilaiselta sukupuolesta riippuen.

Naiselle tämä on vapaa valinta. Suhde, kevyt treffailu, seksiseikkailut, sinkkuus. Kaikki on mahdollista. Tällöin katse kääntyy enemmän itseen: mitä minä haluan, miksi se mitä valitsin ei ollutkaan tyydyttävää, kuka oikein olen?

Miehistä vain pieni osa voi valita, loput saavat mitä saavat. Tällöin katse kääntyy systeemiin: miksi olen osaton ja toiset saavat kaiken?

Naiset näkevät rakenteelliset ongelmat ainoastaan silloin kun ovat itse sen uhreja.

Miesten mielestä on siis rakenteellinen ongelma, että naiset voivat valita petikaverinsa.

Ei vaan poikien vääristynyt fyysinen omakuva on ongelma. Hekin haluavat olla komeita, aivan kuten tytötkin haluavat olla kauniita ja yleensä ovatkin.

Vierailija
1248/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet edes haluavat naisia, jos nainen on riski, taakka, sillä on väärät arvot, jakorasia ja rumakin. Olkaa ilman. Pankaa keskenänne! Naisvihanne on jo uskomatonta ja haittaa lähinnä omaa elämäänne. Menkää takaisin laudalle omaan rinkiin rynkyttää.

MIksi kysyt tuollaista johon on jo vastattu moneen kertaan?

Eivät normaalit, hyvät miehet enää nykyään haluakaan. Suurin osa alle 35v miehistä on ilman, täysin tyytyväisenä. Ei tarvitse edes panna keskenään vaikka noin uhoatkin.

Ja miten se nyt on naisvihaa? Ovatko vapaaehtoisesti ilman miestä olevat naiset papereissasi miesvihaajia? Jos eivät ole niin miten perustelet oman jakolinjasi?

Mihinhän tämän perustat? Ihan normaalit miehet pariutuu, menee naimisiin ja saa lapsia. Ja mistä naisvihan tähän sait? Naisvihaa harrastaa näm

Ei kultaseni, ihan normaalit miehet ei enää pariudu, mene naimisiin tai saa lapsia. Nyt kun puhutaan siinä iässä olevista, ei sinun sukupolvestasi.

Vierailija
1249/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä keskusteluissa ei koskaan päästä mihinkään, kun maailma näyttäytyy niin erilaiselta sukupuolesta riippuen.

Naiselle tämä on vapaa valinta. Suhde, kevyt treffailu, seksiseikkailut, sinkkuus. Kaikki on mahdollista. Tällöin katse kääntyy enemmän itseen: mitä minä haluan, miksi se mitä valitsin ei ollutkaan tyydyttävää, kuka oikein olen?

Miehistä vain pieni osa voi valita, loput saavat mitä saavat. Tällöin katse kääntyy systeemiin: miksi olen osaton ja toiset saavat kaiken?

Naiset näkevät rakenteelliset ongelmat ainoastaan silloin kun ovat itse sen uhreja.

Miesten mielestä on siis rakenteellinen ongelma, että naiset voivat valita petikaverinsa.

Niinhän ne miehetkin voi, mutta ei ne itse sitä tunnu ta

Ei voida. Jos nyt sanoisin että haluan panna naista nimeltä Marjatta niin en usko että saisin. Mutta jos Marjatta haluaa panna Penan kanssa niin 100% varmuudella onnistuu.

Vierailija
1250/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkki Suomessa eläneestä chadista on vaikka Tauno Palo

Kaato naista niin leffoissa kuin oikeassa elämässä. Lapset ja lapset jatkanu samaa touhua, miksi Roopella muute olis missukkaa toisensa perää.

Paniko Tauno Palo mummoasi?

Kuka tuo Tauno Palon jälkeläinen Roope on?

Jos et tiedä niin googleta

Vierailija
1251/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on ihan väärät luulot itsestään ja miehistä. 

Kaikki naiset luulee olevansa kauniita ja normaalipainoisia tai hoikkia, tämä aiheuttaa sen että naisille ei kelpaa kaltaisensa mies vaan jokainen nainen haluaa sen pitkän komistuksen joka on lentäjälääkäri.

Naiset ei ymmärrä sitä että jokainen mies ei voi olla hyvätuloinen koska jonkun pitää tehdä myös ne "paskahommat" eli duunaritason työt pitää tehdä. Naiset ei ymmärrä että kaikki miehet ei voi olla komeita eikä myöskään pitkiä. 

Olipa taas täyttä paskaa :D

Jos uskot oikeasti, mitä kirjoitit, olen vähän huolissani. Sun kannattaisi jutella jonkun järkevän aikuisen kanssa asioista.

Vierailija
1252/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuka tahansa poikkeuksellisen komea, naisten suosiota nauttiva mies on käytännössä chad. Esim mun hyvä ystävä on pitkä miesmalli = chad. 

Jos haluat julkkis esimerkkejä, niin esim. Teemu Selänne, Lauri Markkanen, Mikko Leppilampi, Tapio Rautavaara, Markus Pöyhönen, Jucci Hellström, jne jne jne jne"

Se, että joku hikikomero-Kalle on naista vailla, on Mikko Leppilammen ja Markus Pöyhösen vika. Tämähän on maailman loogisin asia. 

Vierailija
1253/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan he ovat esimerkkejä chadeista. Eivät ole ainoita Suomessa. Tässähän haluttiin esimerkkejä.

Vierailija
1254/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä huolestuttaa nuorison matemaattisen päättelykyvyn taso jos jotkut tosiaan kuvittelevat että joku 1% väestöstä vie yli 50% naisista.

Vie? Mitä tarkoitat viemisellä?

Käy nussimassa ja pilaa niiden kuvan miehistä? Miksi se ei onnistuisi? Johan yksi ahdistelija pilaa kaikkien miesten maineen siellä baarissa.

Vierailija
1255/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku kertoa, kuka suomalainen mies on chad. Kun ei tule yhtään mieleen ja en oo koskaan nähnyt.

Et ole koskaan nähnyt komeaa suomalaista miestä, joka on suosittu naisten keskuudessa?

Komeaa en mutta kaikenmaailman pottunokkia ja kaljupäitä kyllä. Kullakin on oma käsityksensä komeudesta. Hyvävain jos pottunokilla ja tatskarentuilla on noinkin tasokas kuva itsestään. Kuvitelmissa on hyvä elää. 

Vierailija
1256/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuuko nämä kaikki manspleinaajat vielä mutsinsa luona vai miten he ovat näin pihalla? Missä on nähty reaalielämässä näitä chadeja ja heille antavia naisia vai ono kuitenkin niin, että lähinnä netissä pyöritään ja ihan väärissä piireissä? 

Ja kyllä kyllä, nainen kun ei saa Chadia niin hän "kasvaa ihmisenä" ja tyytyy johonkin Prisma-kalleen.

Mun lukiossa ei ollut yhtään chadia, eikä yliopistossakaan. Miten mä olisin niitä voinut edes yrittää? Prisma-kalleja oli molemmissa.

Ei tietenkään ollut, ei tietenkään.

Vierailija
1257/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos otetaan vaikka mun työpaikka esimerkiksi. Keskiluokkainen yhteisö, miehiä ja naisia aika tasan. Ikähaarukka 24-60. Osastollamme noin 50 hlö. Suurinosa parisuhteessa. Ei yhtäkään chadia, miehet ihan tavallisia lyhyitä, pitkiä, kaljuja, ponnaripäitä, tukevia, laihoja jne. Naisissa ihan normaaleja kaikissa kokoluokissa. Muutama sinkku. Nämäkin ihan tavallisia, ehkä muutama ujompi tapaus, mutta ei missään nimessä ruma tai outo, lähinnä nuorempia naisia. 

Eli. Missä kaikki chadit? Ja miten ihmeessä nuo muut on pariutuneet? 

Suuri osa Chadeista ei ole keskiluokkaisessa yhteisössä vaan esim. konepajalla öljyttyine vartaloineen. Osa noista vanhemista miehistä on voinut olla koviakin pelimiehiä nuoruudessaan.

Parisuhde? Nainen muuttaa standardejaan kun ei kala käy kiinni. Chad vaihtuu Mikkoon joka tekee lapset ja päätyy aikanaan pihalle ku

No, Mikko lentää pihalle, koska juo niin paljon. Tai jäi kiinni pettämisestä. 

Vierailija
1258/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut yli 30 vuotta naimisissa. Sellaista rupeamaa ei vedetä tyytymällä. Siihen vaaditaan suurta rakkautta. 

Juu ja sun kokemus ei nykyiseen pariutumisiässä olevaan sukupolveen liity mitenkään. Ajat ovat muutteet nuoruudestasi.

Vierailija
1259/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkki Suomessa eläneestä chadista on vaikka Tauno Palo

Kaato naista niin leffoissa kuin oikeassa elämässä. Lapset ja lapset jatkanu samaa touhua, miksi Roopella muute olis missukkaa toisensa perää.

Paniko Tauno Palo mummoasi?

Kuka tuo Tauno Palon jälkeläinen Roope on?

Rosvo-Roope varmaan. Taitaa mennä Palot ja Salmiset vähän sekaisin. 

Vierailija
1260/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vissiin ollu chadin häissä sit vieraana :D eräs keskisuomalainen liigakiekkoilija ja  komeat oli kyllä häät.  Morsian ja sulhanen taviksen näköisiä ja pituisia mut kai se chadi oli :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi