Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen
Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.
Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.
Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.
Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.
Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.
Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.
Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.
Kommentit (3184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin nämä chadit oikein katoavat, kun ei niitä kukaan missään näe? Ovatko ne olemassa vain yöelämässä ja vain ikävuosien 18-25 välillä? Jos noin, mitä ihmeen väliä sillä on, mitä joku pieni osa ihmisistä touhuilee murto-osalla ajastaan?
Vai onko mun lihava, alkoholisoitunut taksikuskituttavani chad, tykkäsi kehua ympäriinsä paneskeluillaan nuorena? Siinä tapauksessa noita on Suomi pullollaan.
Laita ikärajaksi se 35 ja edelleen, ei sillä ole mitään väliä. Naisilla on kaikki oikeudet mennä niiden nussittavaksi. Älkää ihmetelkö miksi ette löydä parisuhdetta siinä vaiheessa ja ulisette netissä kuinka hyviä miehiä ei ole olemassa.
On niitä, mutta ne jääväsi itsensä koska niille sillä mit
Luepas tuo kommentti uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla taitaa asua useampi Syvä joki -tyylin sukurutsainen mummeli!
Tapu, tapu, palstainkkeli keksi uuden sanan: Syvä-joki. Toista nyt vielä parissakommentissa 🤣
Etkö sä maalaistorvi osaa edes kirjoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos otetaan vaikka mun työpaikka esimerkiksi. Keskiluokkainen yhteisö, miehiä ja naisia aika tasan. Ikähaarukka 24-60. Osastollamme noin 50 hlö. Suurinosa parisuhteessa. Ei yhtäkään chadia, miehet ihan tavallisia lyhyitä, pitkiä, kaljuja, ponnaripäitä, tukevia, laihoja jne. Naisissa ihan normaaleja kaikissa kokoluokissa. Muutama sinkku. Nämäkin ihan tavallisia, ehkä muutama ujompi tapaus, mutta ei missään nimessä ruma tai outo, lähinnä nuorempia naisia.
Eli. Missä kaikki chadit? Ja miten ihmeessä nuo muut on pariutuneet?
Suuri osa Chadeista ei ole keskiluokkaisessa yhteisössä vaan esim. konepajalla öljyttyine vartaloineen. Osa noista vanhemista miehistä on voinut olla koviakin pelimiehiä nuoruudessaan.
Parisuhde? Nainen muuttaa standardejaan kun ei kala käy kiinni. Chad vaihtuu Mikkoon joka tekee lapset ja päätyy aikanaan pihalle kun lapsetkin lentää pesästä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollu kävelylenkil eikä lähikaupas chadeja, mistäs seuraavaksi lähtis ettimään.
Ne on panemassa
Me maalaismummelit ollaan itsekin hieman vähämielisiä, sopii banjonsoittajille hyvin!
-kiroitus taitoinen palsa mumo
Tuo yksi jankkaaja haluaa väen vängällä pitää tuota tsäd päähän pinttymäänsä yllä.. Usko jo, ei täällä suomessa ole näitä tsädejä jos ei nyt sitten stubia lasketa, mutta eikös hänkin ollut koulukius..? Nyt siis pressa, eli varmaan siis tsäddi. Oliko muita? No ehkä nämä tanssiryhmä hunksin pojat olis ulkoisesti ainakin näitä. Siinäkö ne nyt olis suomen tsädin? Eli melko laiha saalis. Eli ei elä ja voi hyvin tämä chad kulttuuri suomessa, voi ku harmi!
Vierailija kirjoitti:
Missä nämä chadit siis elävät? Internetissä? Yhtäkään en ole eläissäni nähnyt Suomessa. Usassa näin yhden kerran ja jäi mieleen siksi, että käyttätyi huonosti lentokentällä, arvelin johtuvan liioista testoista.
Juu, kukaan ei ole nähnyt vaikka lätkäjätkää koskaan eläessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska huomata taas miten erilaista on suhtautuminen miesten ulkonäköpaineisiin verrattuna naisten vastaaviin. Naisten kohdalla vika on mediassa, yhteiskunnassa ja kaikkien muiden pitää muuttua. Miesten kohdalla taas sanotaan vain hulluksi ja että pitää olla vain oma itsensä.
Näinhän se on. Miehenä olet aina yksin ongelmiesi kanssa jos et kestä olet luuseri. Naisia sen sijaan paapotaan joka tuutista.
Mitkä mielenterveyspalvelut ovat yhteiskunnassa kielletty miehiltä ja varattu vain naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kertoa, kuka suomalainen mies on chad. Kun ei tule yhtään mieleen ja en oo koskaan nähnyt.
Et ole koskaan nähnyt komeaa suomalaista miestä, joka on suosittu naisten keskuudessa?
Laita nyt nimiä kehiin!
Mikset voi vastata kysymykseen? Etkö ole koskaan elämässäsi, missään sosiaalisessa tilanteessa törmännyt mieheen, joka oli tavanomaista komeampi ja joka nautti suosiota naisten keskuudessa? Etkö koskaan ole tavannut tällaista miestä?
Miksi väistelet kysymystä. Toinen kysyi sinulta ensin.
Sivusta
Kyllä minulla näkyy ensimmäisenä kysymyksenä: "Voisko joku kertoa, kuka suomalainen mies on chad. Kun ei tule yhtään mieleen ja en oo koskaan nähnyt." Niin, että voisiko kertoa vai jatkatko väistelyä?
Kuka tahansa poikkeuksellisen komea, naisten suosiota nauttiva mies on käytännössä chad. Esim mun hyvä ystävä on pitkä miesmalli = chad.
Jos haluat julkkis esimerkkejä, niin esim. Teemu Selänne, Lauri Markkanen, Mikko Leppilampi, Tapio Rautavaara, Markus Pöyhönen, Jucci Hellström, jne jne jne jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä nämä chadit siis elävät? Internetissä? Yhtäkään en ole eläissäni nähnyt Suomessa. Usassa näin yhden kerran ja jäi mieleen siksi, että käyttätyi huonosti lentokentällä, arvelin johtuvan liioista testoista.
Et ole Suomessa tavannut yhtäkään komeaa, atleettista, itsevarmaa ja naisten suosiosta nauttivaa miestä?
Ei suomalaisesta pottunokasta ole edes paikallisten naisten suosioon.
Vierailija kirjoitti:
Tuo yksi jankkaaja haluaa väen vängällä pitää tuota tsäd päähän pinttymäänsä yllä.. Usko jo, ei täällä suomessa ole näitä tsädejä jos ei nyt sitten stubia lasketa, mutta eikös hänkin ollut koulukius..? Nyt siis pressa, eli varmaan siis tsäddi. Oliko muita? No ehkä nämä tanssiryhmä hunksin pojat olis ulkoisesti ainakin näitä. Siinäkö ne nyt olis suomen tsädin? Eli melko laiha saalis. Eli ei elä ja voi hyvin tämä chad kulttuuri suomessa, voi ku harmi!
Joha mä sanoin että Kalle on chadi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla taitaa asua useampi Syvä joki -tyylin sukurutsainen mummeli!
Tapu, tapu, palstainkkeli keksi uuden sanan: Syvä-joki. Toista nyt vielä parissakommentissa 🤣
Etkö sä maalaistorvi osaa edes kirjoittaa?
Oi, saako palstainkkeli nyt itkupotkuraivarin. Vedä syvään henkeä ja toista mielessäsi Syvä-joki, Syvä-joki, Syvä-joki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin jo kävelyllä, ei näkynyt chadeja. Katsotaan näkyykö kaupassa.
Ei näy. Ne panee koko ajan, ei ne ulkoile eikä käy kaupassa. Panee panee.
Kummelin Panomies ennusti tämän Chad-ilmiön ja inkkeleiden suhtautumisen näihin myyttisiin sankareihin.
Kummelin panomies ei ole fiktiota vaan faktaa
Se on faktaa inkkeleiden mielikuvitusmaailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä keskusteluissa ei koskaan päästä mihinkään, kun maailma näyttäytyy niin erilaiselta sukupuolesta riippuen.
Naiselle tämä on vapaa valinta. Suhde, kevyt treffailu, seksiseikkailut, sinkkuus. Kaikki on mahdollista. Tällöin katse kääntyy enemmän itseen: mitä minä haluan, miksi se mitä valitsin ei ollutkaan tyydyttävää, kuka oikein olen?
Miehistä vain pieni osa voi valita, loput saavat mitä saavat. Tällöin katse kääntyy systeemiin: miksi olen osaton ja toiset saavat kaiken?
Naiset näkevät rakenteelliset ongelmat ainoastaan silloin kun ovat itse sen uhreja.
Mikä v*tun rakenteellinen ongelma tässä on, ja miten se pitäisi ratkaista?
Poikien chad-angsti. Ratkaisu samaan tyyliin kuten tyttöjen viiltelyongelmaan ja anoreksiaan,tai bulimiaan.
Mutta tämä poikien ongelma on varmaan vähäpätöinen ja jäänyt muutenkin huomiotta tarkoituksella, tai tahattomasti. Ongelma lienee lääketieteellinen, kuten niin monet kehovinoutumat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos otetaan vaikka mun työpaikka esimerkiksi. Keskiluokkainen yhteisö, miehiä ja naisia aika tasan. Ikähaarukka 24-60. Osastollamme noin 50 hlö. Suurinosa parisuhteessa. Ei yhtäkään chadia, miehet ihan tavallisia lyhyitä, pitkiä, kaljuja, ponnaripäitä, tukevia, laihoja jne. Naisissa ihan normaaleja kaikissa kokoluokissa. Muutama sinkku. Nämäkin ihan tavallisia, ehkä muutama ujompi tapaus, mutta ei missään nimessä ruma tai outo, lähinnä nuorempia naisia.
Eli. Missä kaikki chadit? Ja miten ihmeessä nuo muut on pariutuneet?
Suuri osa Chadeista ei ole keskiluokkaisessa yhteisössä vaan esim. konepajalla öljyttyine vartaloineen. Osa noista vanhemista miehistä on voinut olla koviakin pelimiehiä nuoruudessaan.
Parisuhde? Nainen muuttaa standardejaan kun ei kala käy kiinni. Chad vaihtuu Mikkoon joka tekee lapset ja päätyy aikanaan pihalle ku
Kuulostaa melko h i n t t a r i l t a touhulta miettiä öljyttyjä miesten vartaloita
Vierailija kirjoitti:
Onks Aki Manninen ja Jere Katalahti chadeja? 🤣 Jos niin, voin kertoa että aivot on ihmisen seksikkäin elin ja noilta herroilta ei sitä löydy.
Tämä kommentti keski-ikäiseltä naiselta joka on jo muuttanut preferenssejään.
Aikaisemmin riitti supliikit jutut ja iso suonikas...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä keskusteluissa ei koskaan päästä mihinkään, kun maailma näyttäytyy niin erilaiselta sukupuolesta riippuen.
Naiselle tämä on vapaa valinta. Suhde, kevyt treffailu, seksiseikkailut, sinkkuus. Kaikki on mahdollista. Tällöin katse kääntyy enemmän itseen: mitä minä haluan, miksi se mitä valitsin ei ollutkaan tyydyttävää, kuka oikein olen?
Miehistä vain pieni osa voi valita, loput saavat mitä saavat. Tällöin katse kääntyy systeemiin: miksi olen osaton ja toiset saavat kaiken?
Naiset näkevät rakenteelliset ongelmat ainoastaan silloin kun ovat itse sen uhreja.
Mikä tässä on rakenteellinen ongelma ja mikä on se systeemi, jossa tuo rakenteellinen ongelma on? Pariutuminen on siinä mielessä raakaa, ettei siinä varsinaisesti ketään säälitä. Ihmiset tuntevat vetoa niihin joihin
Niin, juuri sinulle tämä ei ole ongelma, koska olet voittajien joukossa. Rikkaille tuloerot eivät ole ongelma. Terveille terveydenhoidon puuttuminen ei ole ongelma. Kantaväestölle rasismi ei ole ongelma.
Aikamoinen ongelma se omasta mielestäni on, että sukupuolten välinen kuilu kasvaa vuosi vuodelta. Yhteiskuntarauhalle ei tee hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten mielestä on siis rakenteellinen ongelma, että naiset voivat valita petikaverinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Nämä naisten valitukset "miehet on sikoja" on aina huvittavia. Arvatenkin perustuu omakohtaisiin kokemuksiin. Kannattaiskohan naistenkin enemmän käyttää järkeä puolison etsinnässä? Eikä langeta kaikenmaailman chadejen panopuiksi? Mutta patakattilaa soimaa naistenkin kanssa.
Tuli taas nopeasti sellainen kasa alaspäin osoittavia nuolia että taisi kolahtaa.
Naisissa itsessään ei ole koskaan mitään vikaa. Muistas se.
Kirjoitat paskaa ja lasket intopinkeenä alanuolia. Kirjoita nyt vielä, itkua pidätellen, että minä vaan ihan hupina vedätän teitä naisia.
Ei niitä tarvitse laskea kun se määrä lukee siellä.
Kummelin panomies ei ole fiktiota vaan faktaa