Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen
Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.
Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.
Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.
Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.
Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.
Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.
Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.
Kommentit (3184)
No jos miehellä on mahdollisuus valita ulkonäkö vs. mukava persoona, niin mies valitsee ulkonäön.
Mutta eihän tämä pidä paikkaansa. Tai ainakaan omalla kohdallani.
Olisiko hyvä, jos poikien luuloja hälvennettäisiin, vai jatketaank heidä säälittelyä, tai halveksuntaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos chad-miehet vievät kaikki naiset, niin eikö silloin myös instabeibet vie kaikki miehet, silti melkein kenellään ei ole mitään instabeibeä eikä chad-miestä...paitsi jossain lehtien palstoilla?
Ei, koska naisen kauneuden variaatio on huomattavasti laajempi. Tuo chad-mies on sinällään hyvä esimerkki siitä, mitkä ominaisuudet miehessä ovat niitä lähes pakollisia, jotta mies voi näyttää hyvältä. Hiukset, pituus, lihakset. Totta kai tuolla chad-miehellä noita lihaksia on aivan liikaa, koska sen on tarkoitus olla vain ultimaattinen vertauskuva. Mutta chad-miehen ominaisuudet ovat juuri niitä, mitä mieheltä odotetaan: tuuheat hiukset, vahva, menestynyt, lihaksikas, täydellinen kaikin puolin, jotta nettideittailun nopeassa tahdissa voi pärjätä, kun naisia on huomattavasti miehiä vähemmän.
Ei se kyllä ole kovin laaja... Ihan yhtä rajoittunut kuin tuo Chad-oksennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovia ne chadit kun saa pojat jauhamaan samaa asiaa jossain vauvalla heti aamusta alkaen🤣
Kyllä kun näitä juttuja lukee niin tulee mieleen, että eiköhän nämä kiukkuiset pojat ole itse ihastuneita näihin chadeihinsa. Kova pakkomielle heistä ainakin tuntuu olevan. Koskaan kuullutkaan yhdenkään naisen edes puhuvan mistään chadeista.
Etkö ole koskaan kuullut, että naiset ihailevat komeita miehiä ja haluavat heidän kanssa sänkyyn? Minä olen.
Ei, kukaan ei ole koskaan lähtenyt komean miehen matkaan nussittavaksi.
Ikinä, missään.
Naiset odottaa miehen rasvaprosentiksi parisuhteessa dädbodia.
Eli rasvaprosentti on reilusti ainakin 20.
Alhanen rasvaprosenttihäiriö johtuu siitä että normaaleilla ja inceleillä leukalinja ei näy jos on vähän massaa ja lihaksia kertynyt kroppaan. Chadeillä näkyy leukalinja vaikka on dadbod.
Vierailija kirjoitti:
No jos miehellä on mahdollisuus valita ulkonäkö vs. mukava persoona, niin mies valitsee ulkonäön.
Mutta eihän tämä pidä paikkaansa. Tai ainakaan omalla kohdallani.
Eli sinä olet homomies.
Vierailija kirjoitti:
Jos chad-miehet vievät kaikki naiset, niin eikö silloin myös instabeibet vie kaikki miehet, silti melkein kenellään ei ole mitään instabeibeä eikä chad-miestä...paitsi jossain lehtien palstoilla?
Ei, koska instabeibeibit ei huoli random miehiä panemaan niitä.
Chad taas voi lioittaa munaansa vaikka kymmenessä naisessa viikossa, ja jonotatte hänen ovensa takana vuoroanne.
Miksi vänkäät vastaan? Kai minä itse tiedän, olenko homo vaiko en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan täällä oli lanka missä nainen kirjoitti että mieluummin on sinkkuna ja panettaa itseään komeilla miehillä silloin tällöin vaikkei he suhteeseen häntä kelpuuta kuin olisi taviksen kanssa suhteessa. Ja peukutuksia tuli paljon.
Niin, siinä on nainen, joka ei halua parisuhdetta vaan seksiä silloin tällöin. Mikä tuossa on sinusta outoa? Minä taas en tajua irtosuhteiden perään, joten siksi en sellaisia ole ikinä harrastanut enkä harrasta. Vaikka olisin sinkku, niin irtosuhteita minulla ei olisi.
Jep, sama juttu. Ja koska molemmat miehet, joiden kanssa olen bileiden jälkeen nussinut, ovat menneet naimisiin kanssani, pitää varmaan vetää tästä s
Mutta juurihan tänään saimme kaikki lukea kuinka naiset valitsevat sulhasensa jo 17 vuotiaana ensimmäistä kertaa seurustellessaan joten joko Chad-teoria on väärin sen perusteella.
Juu, tosissaanhan sitä silloin nuorinakin oltiin, toki, ja siksi mentiin nuorina naimisiinkin. Alun perin komppasin sitä toista ei-irtosuhteita harrastanutta, multa on mennyt ilmeisesti jotakin ohi.
Mutta joka tapauksessa, olen myös samassa kuplassa sen toisen normaalitodellisuudessa elävän kanssa. Ja nyt kun väittämisistä puhutaan, koska mukaasi aivan kaikki bileiden jälkeen seksiä harrastaneet naiset ovat olleet chadien nussittavina, täytyy ison osan meistä olla edelleen chadien kanssa. Ne chadit olivat silloin poikaystäviä ja nykyään aviomiehiä. Jos ei meidän, jonkun muun.
Mene, ihminen, vaikka sinne Prismaan katsomaan chadien tulvaa näin kauniina sunnuntaina, saat vähän raitista ilmaa.
Ihan hupsuja. Ei kukaan täyspäinen akka huoli tuommosta robottia, mutta Gerald Butler tai Ben Affleck huolitaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä chad-juttuja on niin vaikea uskoa todeksi, koska tätä ilmiötä ei vain kukaan näe oikeasti katukuvassa.
Kyllä tämä ainakin omassa kaveriporukassa näkyy. Jos ollaan viihteellä, niin naiset lähestyvät aina samaa miestä.
Ja miehet sitä tiettyä naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ajatellaan että vain tappelukyky on se juttu, niin Timothy Chalamet harjoitteli Dyyni-elokuvaa varten vapaaottelua ja veitsitaistelua parhaiden kanssa. Nämä valmentajat ovat todenneet että hän kykenisi voittamaan monia otteluita helposti itseään painavimpia vastaan.
Naiset aistii että Timotei on alfa, koska on taistelutehoinen ja itsevarma.
Eron näkee, kun tarkastelee Timoteita ennen ja jälkeen Dyyni-elokuvien. Hänestä kasvoi Chad taisteluharjoitusten myötä parhaimpien kouluttajien käsistä. Nyt hän on siitä kunnossa että pistäisi on yksi viidestä sadasta joka pistää kenet tahansa mattoon. Kyse on itsevarmuudesta.
Timon leukalinja on Chad ja mies muutenkin on pituudeltaanin Chad.
Turha häntä on tähän keskusteluun tuoda. Selvä nuori Chad joka kasvaa myöhemmin lihasmassaakin ihan itsek
Miesten näkemys chadista on Heman-nukke.
Lihakset, leukanaama ja vaalea polkkatukka tuomaan pehmeyttä.
Osais ees nämä nykyajan nuoret suomea, kun Suomessa kuitenkin asutaan.
Mikään ei oo säälittävämpää kuin englanninsotku joka väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä chad-juttuja on niin vaikea uskoa todeksi, koska tätä ilmiötä ei vain kukaan näe oikeasti katukuvassa.
Laitoin omille pojille viestiä ja kysyin tietävätkö mikä on chad. Toinen vastasi, että nettialustoilla pyörivien syrjäytyneiden miesten luoma hahmo ja toinen vastasi, että valtio Keksi-Afrikassa.
Hohohoo. Et ole koskaan tehnyt noin.
Niin uskomattomalta kuin se sinustakin tuntuu, useimmilla ihmisillä on perhe ja hyvät välit läheisiinsä. Ja vielä uskomattompaa, useat nuoret miehet ovat ihan täysipäisiä tapauksia ja lyövät mielummin tämän koko chad homman leikiksi, koska täyttä pelleilyähän tämä on.
Ja siten sukupuolentutkijat hakevat rahoitusta ja tekevät uraansa analysoiden miesten huonoutta.
Kertoisitteko sille naiselle että sitä on kusetettu?
Turha tällaisten kanssa on jauhaa. He haluavat jostain syystä piehtaroida ärtymyksessään ja vihassaan. Omituista kuitenkin, että joku haluaa haaskata kallista aikaansa moiseen, kun senkin ajan voisi käyttää vaikka auton rassaamiseen ja huonekalujen kunnostamiseen.
No tavallaan varmaan on vielä tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelussa onkin tullut esille se, miten ns. rumia naisia kohdellaan. He eivät kuitenkaan mene nettiin kirjoittelemaan vihapaskaa. Sen sijaan miehet - ei toki kaikki - menee siihen helpommin.
Minä väitän että näillä inceleillä on luonnehäiriöitä jo ennestään. Se naisen puute on vain tekosyy päästää luonnehäiriö valloilleen.
Persoonallisuushäiriöitä. Oikeasti olisi täyttä terapiakamaa, mutta kun mennään etsimään keskustelusivustolle vaan etsimään vahvistuksia noille saduille, sitä löytyy kyllä. Eikä täällä muiden sanomiset mitään paina, kun ne eivät tue niitä satuja.
M46
Kuvailit feministit?
En. He eivät keksi Chadeja ja muita satuhahmoja selitykseksi miksi elämässä kaikki ei mene kui
Juu, yksikään nainen missään ei syytä miehiä ongelmistaan ja ottaa aina vastuun omista teoistaan.
Ketä ne Chad-miehet ovat? En tunne yhtäkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette ilmaa koska olitte jo 15 vuotiaana niiden nussittavana. Sori että kolmekymppisillä miehillä on preferenssit.
Heh, niin niin.. Olin neitsyt lapsena. 15v. on vielä lapsi.
Ja 68% menettää neitsyytensä tuolla seudulla. Lapsi tai ei.
No mun pojat ovat vähän vanhempia. 30 -vuotias vastasi "järkevästi" ja nuorempi 25-vuotias alkoi vitsailemaan Tsadista. Ei nuo jutut taida tosiaan näkyä muuta kuin kiukkuisten nulikoiden nettikirjoituksissa.