Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Risto" maksoi vuosikaudet elatusmaksuja toisen miehen lapsesta - nyt lapsen äiti joutuu palauttamaan rahat

Vierailija
06.09.2024 |

Helsingin käräjäoikeus kumosi viime vuoden kesäkuussa Riston isyyden lapsesta, jonka biologinen isä hän ei ollut.

Nyt Helsingin käräjäoikeus on tuoreessa päätöksessään velvoittanut lapsen äidin palauttamaan ex-miehensä maksamat elatusmaksut, joista kertyy yhteensä 14146 euroa takaisin maksettavaa Ristolle

.https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010681325.html

Kommentit (1014)

Vierailija
321/1014 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä korvausrahoja ei viitsitä maksaa, saa nähdä miten nyt, kun lapsen äiti on korkeassa asemassa Tuusulan kaupungilla. Elatusmaksuja joutuu maksamaan, vaikkei olisi lapsen isä, mutta eikö tässä tapauksessa todettu naisen syyllistyneen petokseen? Eli hän huijasi rahat "Ristolta" antamalla tahallaan vääriä tietoja? Se ajanee elatusmaksuvelvoitteen yli.

Jotain muita talousrikoksia hänellä oli taustalla. Risto otti jännänaisen.

Vierailija
322/1014 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testi tulis tehä heti synnärillä,ei petolliset naiset ois aina rahastamassa

Petolliset naiset pitää saada verekseltään kiinni. Naisille ei ole ongelma pimittää asia hautaan asti. Vastuu on naisen kryptoniitia.

Biologinen isä ei sitten yhtään petollinen ollut kun tuikkaa naimisissa olevan rouvan paksuksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1014 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaikka "Risto" tässä on silti joutunut kärsimään ilman korvauksia. Sairaita tuollaiset petturi huijari naiset. Onnea ja menestystä tulevaisuuteen "Ristolle".

Niin sairaita senkin takia että lapsen tiedoissa on koko ajan väärä isä ja se että väärän isän tiedot hän olisi sinne halunnut jättääkin vaikka tiesi että Risto ei ole sen lapsen oikea isä. 

Vierailija
324/1014 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä on miten tällaista päivän selvää asiaa höylätään 10 vuotta. Rahaa on.

Vierailija
325/1014 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosin minäkin aikoinaan ja maksoin elareita. Ihan sama onko mun vai posteljoonin tenava.

Isänä hän kuitenkin minua pitää ja olen vauvasta asti kasvattanut.

Tätä minäkin vähän tässä ihmettelen, että katosiko lapsesta  välittäminen samalla sekunnilla kun sai tietää totuuden. Lapsesta viis.  Miehetkin adoptoivat lapsia ja suostuvat hedelmöityshoitoihin vierailla siittiöillä, jolloin he elättävät toisen miehen lasta. Toki huijaaminen on syvältä, mutta ei se lapsi tässä huijari kuitenkaan ole. 

Ei kadonnut: "

Mutta olen miettinyt asiaa niin päin, että se kertoo musta ihmisenä paljon, kun mun oli vaikea päästää lapsesta irti.

Risto on nähnyt pojan viimeisimmän kerran vuoden 2016 syyskuussa.

Lapsi oli mulle tärkeä, Risto sanoo."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006372823.html

Vierailija
326/1014 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosin minäkin aikoinaan ja maksoin elareita. Ihan sama onko mun vai posteljoonin tenava.

Tätä minäkin vähän tässä ihmettelen, että katosiko lapsesta  välittäminen samalla sekunnilla kun sai tietää totuuden. Lapsesta viis.  Miehetkin adoptoivat lapsia ja suostuvat hedelmöityshoitoihin vierailla siittiöillä, jolloin he elättävät toisen miehen lasta. Toki huijaaminen on syvältä, mutta ei se lapsi tässä huijari kuitenkaan ole. 

Mutta olen miettinyt asiaa niin päin, että se kertoo musta ihmisenä paljon, kun mun oli vaikea päästää lapsesta irti.

😂 Kuulostaa tosiaan siltä, että lapsi on ollut ihan hiiiiiiirmu tärkee.

Vierailija
327/1014 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia harmittaa, koska mitään tästä viimeisen neljän vuoden paskasta ei olisi tarvinnut sietää, jos se paperi olisi ollut ajoissa käräjäoikeudessa.

Niin.

Vierailija
328/1014 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen sitä mieltä, että DNA-testi pitäisi olla pakollinen kaikille synnyttäjille. Vältyttäisi tällaisilta ja ehkäpä se hillitsisi edes vähän naisten moraalittomuutta.

Vierailija
329/1014 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Siinä mies omalla saamattomuudellaan totisesti kuormitti oikeuslaitosta. Oikeus ei voittanut vaan maksoi jumalattomasti, ja Jani sai maapähkinärahat, kuten mediasirkuksen apinalle kuuluukin."

Siinäpähän maksaa, se on ihan sama. Lait ovat ihmistä varten eikä ihminen lakeja varten. Jos tälläinen itsestäänselvyys vaatii lähes 8 vuotta jauhantaa niin ehkä jotain vikaa on systeemissäkin.

Vai ihan sama. Nämäkin verorahat olisi voinut käyttää kyllä järkevämmin. 

Joo. Tällaiseen on kyllä rahaa ja halutaan vielä kaikille pakolliset isyystestit, kun vanhukset makaa pasqaisissa vaipoissa, kouluihin ei hommata sijaisia ja terkkarista ei saa aikaa lääkärille kuin viikkojen päähän. Miehet on yksiä saamattomia lumihiutaleita, joille pitäis kaikki maksaa ja tehdä eteen: täytellä lippulappuset, p

Mikäs pettäjäakka siellä vinkuaa?

Vierailija
330/1014 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä mistään adoptiosta ole kukaan puhunut. Risto on itse syyllinen kohtaloonsa.

Exänsä tässä syyllinen on. Ja tuomion saanut monessakin tapauksessa, ei pelkästään tässä.

Risto oli sekaisin sokkiuutisesta, eikä kyennyt olemaan jämerä. Tuollaisessa tilanteessa moni romahtaa ja lamaantuu. Myös miehetkin, naisista puhumattakaan.

Muistakaa sitten tämä, kun vingutte seuraavaksi miksi seksuaalirikoksen uhri ei tee välittömästi rikosilmoitusta. Siinäkin lamaantuu. 

Vierailija
331/1014 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä, että DNA-testi pitäisi olla pakollinen kaikille synnyttäjille. Vältyttäisi tällaisilta ja ehkäpä se hillitsisi edes vähän naisten moraalittomuutta.

Miksi synnyttäjälle pitäisi tehdä dna-testi?

Vierailija
332/1014 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisilla ei olisi oikeutta erota sen takia, että mies vaatii isyystestin, niin se olisi hyvä. Nyt jos vaadit isyystestiä, niin naisten ego ei kestä sitä ja eroavat. Kuuelma se on epäluottamuslause, jos mies haluaa tietää, että pettikö akka.

Oletko joutunut useinkin vaatimaan naiseltasi isyystestiä vai länkytätkö vaan joutessasi vaikka mitään kokemusta asiastaei ole? 

Vierailija
333/1014 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan pitäis vaan olla nyt joku sellainen juttu mihin naiset vois pakottaa, mutta mikä ei vaatis mieheltä iteltään yhtään mitään.

Vierailija
334/1014 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaikka "Risto" tässä on silti joutunut kärsimään ilman korvauksia. Sairaita tuollaiset petturi huijari naiset. Onnea ja menestystä tulevaisuuteen "Ristolle".

Tuo kyseinen nainen oli otsikoissa mm yhdestä toisesta jutusta, kavalluksesta työnantajaltaan. Eli ihan normaalilta kuulostaa. 

Varmaan ei löydy esim tuomittua rikollista, joka olisi tehnyt vain yhden rikoksen, ovat tehneet monta. Sellainen ihminen, joka on epärehellinen yhdessä asiassa, on sitä usein toisessakin.

Suurin osa ihmisistä ei tee mitään tuollaisia hämärähommia.

Vierailija
335/1014 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tällainen show voi kestää 8 vuotta? Veronmaksajien rahoillako tätä touhua on ylläpidetty?

Niinpä miettikääs mikä määrä oikeudenkäyntiresursseja olisi säästetty jos se isyystesti olisi tehty heti ja se olisi ollut pakollinen.

Tai Jani ois saanut yhden lomakkeen täytettyä eikä olis hillonnut sitä auton takapaksissa kuukausia. Miettikääs.

Asia on nyt hoidettu kuntoon ja nainen saa maksaa elatusmaksut takaisin. Oikeus voitti!

Siinä mies omalla saamattomuudellaan totisesti kuormitti oikeuslaitosta. Oikeus ei voittanut vaan maksoi jumalattomasti, ja Jani sai maapähkinärahat, kuten mediasi

Toivoisimpa lähes, että sinun elämästäsi vedetään lattia alta, vaikka joku läheinen kuolee tapaturmaisesti ja sinun täytyy siinä tunnemyrskyssä päättää asioita 2 kk aikana oikein.... 

Et selkeästi tiedä mitään kriisistä, tai mistään muustakaan poikkeuksellisista tapahtumista...

Tosin...kyllä niitä sinullekin elämäsi siksna luultavasti tulee. Muista silloin ssnomasi sanat...

M46 

Jotenkin huvittaa kun miehet tajuavat vasta nyt tämän Riston kautta että elämässä voi tulla kriisejä. 

Vierailija
336/1014 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeus on tapahtunut. Riston ei olisi kuulunut maksaa tuosta.

N50

Vierailija
337/1014 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Risto on nähnyt pojan viimeisimmän kerran vuoden 2016 syyskuuss

niin tai vielä parempaa jos eukko ei olis alunperinkään kusettanut ketään. Syy on täysin vain tuossa ämmässä.

Vierailija
338/1014 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan pitäis vaan olla nyt joku sellainen juttu mihin naiset vois pakottaa, mutta mikä ei vaatis mieheltä iteltään yhtään mitään.

Jos siihen mennään, niin sehän tarkoittaa, että kaikista lapsista tulee geeninäyte, niin sitten ei tarvita enää muuta kuin geeninäytteen ottaminen kaikista ikäluokan miehistä esim passin yhteydessä. Sen jälkeen ei ole enää vaikeuksia löytää lapsi isää, joten yhdenyönsuhteessakin isäksi tulleet ja sitten kadonneet miehet voisi helposti saada isäksi ja elatusvastuuseen.

Jos siis tälle geenitestitielle lähdetään.

Vierailija
339/1014 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tällainen show voi kestää 8 vuotta? Veronmaksajien rahoillako tätä touhua on ylläpidetty?

Niinpä miettikääs mikä määrä oikeudenkäyntiresursseja olisi säästetty jos se isyystesti olisi tehty heti ja se olisi ollut pakollinen.

Tai Jani ois saanut yhden lomakkeen täytettyä eikä olis hillonnut sitä auton takapaksissa kuukausia. Miettikääs.

Asia on nyt hoidettu kuntoon ja nainen saa maksaa elatusmaksut takaisin. Oikeus voitti!

Siinä mies omalla saamattomuudellaan totisesti kuormitti oikeuslaitosta. Oikeus ei voittanut vaan maksoi jumalatt

No kato kun ne odottaa, että mamma tai akka hoitaa niiden kriisit. Ite ei tartte sormeaan liikuttaa. Janikin varmaan odotti, että exä tai mamma hoitaa isyyden purkamisen hänen puolestaan, kun itteään kehtuutti koko homma.

Vierailija
340/1014 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lukeneeni jostain eskimoista. He halusivat tarjota naista muualta tulleille ja toiveissa oli hedelmöitys. Kyseessä oli jokin vanha uskomus ilman tietoa geenien parantamiseksi yhteisössä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi