Suomen kaunein koti 2024 Official
Ensimmäinen jakso nähty. Menikö kaunein jatkoon? MIelipiteitä.
Katso lähetysajat : Suomen kaunein koti - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1490)
Sivuhuomiona: komeimman aviomiehen tittelin vie kyllä Jenna Kunnaksen asuinkumppani.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapset oli siivottu pois voiton julkaisusta, onhan se niidenkin koti. Olis voinu jonkun haastattelun antaa sohvalta jossa lapset mukana.
Venkoilevia kakaroita ei vaan jaksa. Edes katsella.
Vierailija kirjoitti:
Voittajaparin nainen on varakasta Fazerin sukua. Isänsä löytyy joka vuosi verokoneesta joka vuosi 2-3 miljoonan tienesteillä. Lapset osakkaina yrityksissä. Nainen itse opettaa ilmeisesti osa-aikaisena tanssia, mies töissä jossain vakuutusfirmassa.
Hieno talo kyllä oli, ja tontti upea.
No ni, pitääpä itsekin ruveta tanssijaksi, niin päästään nelihenkinen perhe pois kaksiosta Itä-Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapset oli siivottu pois voiton julkaisusta, onhan se niidenkin koti. Olis voinu jonkun haastattelun antaa sohvalta jossa lapset mukana.
Ehkäpä eivät halua lapsille liikaa julkisuutta.
Paras voitti .Kukkakimppu oli super upea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä eivät halua lapsille liikaa julkisuutta.
Kuka näitä enää kohta muistaa.
Vierailija kirjoitti:
No voi voi, miks sun ois pitänyt ne lapset nähdä? Ehkä sattu vaikka päiväuniaika. Tai olivat kipeitä. Ehkä tulossa vaikka hampaita ja känkkäränkkää ilmassa. Tai ihan mitä vaa. Lasten kanssa on kaikenlaista, eikä asiat mene putkeen edes tv-kuvausten takia. Ehkä vanhemmat vain halusi pitää lapset pois julkisuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi voi, miks sun ois pitänyt ne lapset nähdä? Ehkä sattu vaikka päiväuniaika. Tai olivat kipeitä. Ehkä tulossa vaikka hampaita ja känkkäränkkää ilmassa. Tai ihan mitä vaa. Lasten kanssa on kaikenlaista, eikä asiat mene putkeen edes tv-kuvausten takia. Ehkä vanhemmat vain halusi pitää lapset pois julkisuudesta?
Rauhoitu kahjo. Miksi pitää ihan asialliseen kysymykseen tulla mölisemään?
Eri
Ei paras voittanut vaan enemmistön suosikki. Parasta ei voi valita koska makuja on monia. Mutta yleensä voittaja on hillitty joka kertoo suomalaisten yleisestä mausta. Peppi pitkätossun huvikumpu ei ikinä voittaisi tässä ohjelmassa. Minä tykkäsin eniten Sastamalan kartanosta. Oon tämmöinen romantikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anja Pohjola saattaa kertoilla Lallukan legendojen elämästä. Ollaan kuulolla.
ei kertonut eikä juuri esitellyt kotiaankaan. Näytti jotenkin olevan ihmeissään, kun sumari soitti ovikelloa. Mahtaako olla muistisairautta
Niinpä, yli 90v Anja ja jo näyttäis olevan muistisairautta. Eihän sen vierailun tarkoituskaan ollut hänen.pienen kotinsa esittely vaan lähinnä Sumarin vierailu..Ihana Anjan lausuma pitkä ja polveileva runo ilman pienintäkään muistinkatkoa 3
Onnea voittajille 💐 Kaunis koti ja ihanalla paikalla. Oma suosikkini oli Tampere, mutta mulla ei olekaan lapsiperhettä, joten sinkkuna Tampere oli enemmän mun "aikuiseen makuun".
Ei yhtään kerrostalokotia 5 parhaan joukossa. Kolme kerrostalokotia oli finaalissa.
Miksi suurin osa 10 voittajaehdokkaasta suurella rahalla rakennettuja ja sisustettuja lukaaleja, joihin edes keskituloisilla ei ole varaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi suurin osa 10 voittajaehdokkaasta suurella rahalla rakennettuja ja sisustettuja lukaaleja, joihin edes keskituloisilla ei ole varaa?
Koska rahalla saa kaunista?
Vierailija kirjoitti:
Onnea voittajille 💐 Kaunis koti ja ihanalla paikalla. Oma suosikkini oli Tampere, mutta mulla ei olekaan lapsiperhettä, joten sinkkuna Tampere oli enemmän mun "aikuiseen makuun".
Tampereen talo tai koti oli kyllä tyylillä tehty. Olihan se homoparin koti ja heidänlaisiltaan on aiemminkin löytynyt voittajakoti vai peräti koteja. Tyylitajua löytyy taviksia enemmän.Ainakin kesämökki voitto meni joku vuosi sitten homoparille.
Vierailija kirjoitti:
Sivuhuomiona: komeimman aviomiehen tittelin vie kyllä Jenna Kunnaksen asuinkumppani.
Kannaksen kotiko valittiin Suomen kauneimmaksi kodiksi ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voittajaparin nainen on varakasta Fazerin sukua. Isänsä löytyy joka vuosi verokoneesta joka vuosi 2-3 miljoonan tienesteillä. Lapset osakkaina yrityksissä. Nainen itse opettaa ilmeisesti osa-aikaisena tanssia, mies töissä jossain vakuutusfirmassa.
Hieno talo kyllä oli, ja tontti upea.
No ni, pitääpä itsekin ruveta tanssijaksi, niin päästään nelihenkinen perhe pois kaksiosta Itä-Helsingistä.
Älä unohda syntyä rikkaaseen sukuun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannaksen kotiko valittiin Suomen kauneimmaksi kodiksi ?
Ei valittu. Oli kolmas.
No mistä tiedät, mihin rahat menee? Vaikka hyväntekeväisyyteen! Ja vaikka käyttäisivät itse omaan kivaan jokaisen sentin, niin ei se ole pois sulta tai yhtään keltään. 😄