Ettekö jumalauta miehet tajua milloin nainen vihjailee ja ehdottelee!
Mä olen nyt aika selkeän suorasti viestittänyt kahdelle miehelle että olen kiinnostunut siinä mielessä. Suoraan en ole sanonut että lähetäänkö paneen, mut ottakaa nyt saakeli miehetkin ripaus rohkeutta ja flirttiä esiin ja lähtekää messiin jutusteluun! Vaikkei mihinkään päädyttäisikään, niin pelataan nyt sentään vähän 😍
Kommentit (118)
ei me tajuta.
ettekö te naiset osaa selkeällä suomenkielellä sanoa, mitä haluatte?
naiset eivät osaa kommunikoida. jatkuvaa tyhjänpäiväistä pälpätystä tulee tauotta, mutta jos olisi jotain oikeaa asiaa, niin sitten vihjaillaan ja miehen pitäisi osata lukea ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan enää uskalla mitään olettaa nykypäivänä. Kannattaa lopettaa vihjailut, ja tehdä asia selväksi selvin sanakääntein.
Täsmälleen noin toimii #metoo saalistaja. Tulee ehdottamaan miehelle seksiä, jopa istahtaa baarissa/illanvietossa hajareisin miehen syliin, suutelee miestä, niin että avustaja saa tilanteesta videota.
Ööh, mitähän iloa tuollaiselle saalistajalle on videosta jolla hän itse ehdottelee seksiä ja istahtaa miehen syliin? Sä olet tainnut pohtia tätä juttua nyt vähän liian syvällisesti teoriatasolla.
Eräs liigakiekkoilija sai vastikään vuoden vankeutta kun tyttö teki noin, ja sitten sepitti rikosilmoituksen.
Videota käytettin todisteena oikeudenkäynnissä, siitä huolimatta että tekoa, josta kiekkoilija tuomittiin, siinä ei ollut nähtävissä.
Linkki https://www.suomikiekko.com/2024/03/tapparan-topi-ronni-19-sai-vankeust…
Aloittaja, olet ihan oikeassa! Parhaimmillaan parituminen toimii juuri kuvaamallasi tavalla, kuten se on toiminut jo vuosituhansien ajan; Nainen antaa vihjaavan signaalin, jonka perusteella mies uskaltaa toimia ja tehdä aloitteen.
Haasteena on nykyinen kulttuuri jossa miehet on peloteltu hissukoiksi kaikenlaisten wokettajien ja metoo-ihmisten toimesta. Tämä heijastuu totta kai myös naisten käytökseen; flirttailu on katoavaa kansanperinnettä, ja ihmiset kärsivät yksinäisyydestä.
Mitäpä jos me kaikki hieman rohkaistuisimme, jättäisimme median pelottelut omaan arvoonsa, ja opettelisimme taas nauttimaan toistemme seurasta?
AP ei saa miestä ja sekin on näemmä miesten vika! LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut vaikka kuinka monesti, kun nuoret naiset katsovat aikuista poikaani sillä silmällä esim. kaupassa, mutta hän ei kyllä huomaa ollenkaan. Hän on ainakin umpisokea kaikelle kiinnostukselle, vaikka onkin sosiaalinen ym. Jotain viritelmiä hänellä on ollut, muttei tietääkseni yhtään oikeaa seurustelusuhdetta. On varmaan ujokin siinä suhteessa, vaikkei se näy päälle. Jos tämmöisestä pojasta haaveilee, niin varmaan hänelle joutuu sanomaan aika suoraan, että jos kysyisit mua treffeille niin lähtisin kyllä.
Moni mies on umpisokea omalle viehätysvoimalleen, he eivät vaan tajua kuinka hyvännäköisiä ovat. Nuorille miehille ominaista.
Onko nuorten miesten ylipäätään pakko tykätä nuoresta kauniista naisesta? Onko siihen joku kansalaisvelvoite etteivät naiset kokosi itseensä rumaksi niin miehen oltava kiinnostunut jos nainen näin olettaa?
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja, olet ihan oikeassa! Parhaimmillaan parituminen toimii juuri kuvaamallasi tavalla, kuten se on toiminut jo vuosituhansien ajan; Nainen antaa vihjaavan signaalin, jonka perusteella mies uskaltaa toimia ja tehdä aloitteen.
Haasteena on nykyinen kulttuuri jossa miehet on peloteltu hissukoiksi kaikenlaisten wokettajien ja metoo-ihmisten toimesta. Tämä heijastuu totta kai myös naisten käytökseen; flirttailu on katoavaa kansanperinnettä, ja ihmiset kärsivät yksinäisyydestä.
Mitäpä jos me kaikki hieman rohkaistuisimme, jättäisimme median pelottelut omaan arvoonsa, ja opettelisimme taas nauttimaan toistemme seurasta?
Mies nauttii siellä vankilassa, ihan yksin, keskenään, vankikopissaan, #metoo tuomiotaan, päivä kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
ei me tajuta.
ettekö te naiset osaa selkeällä suomenkielellä sanoa, mitä haluatte?
Ei ne osaa muillakaan kielillä
Vierailija kirjoitti:
Tueha sotkia sun wokeltamista tähä. Iha yhtä huonoja vihjeiden ja ajatusten lukijoita ollaan aina oltu.
Paljastan salaisuuden jonka avulla nainen yleensä pääsee miehen kanssa hetekalle (ei koske ikänaisia, wanhusnaisia, eikä rumapainoisia):
Nainen pukee minihameen ylleen, jättää koipi-reitensä paljaiksi, sipsuttelee miehen eteen, kääntää katseensa miehen silmistä omiin varpaisiinsa jotka myöskin ovat paljaina, ja kysyy kainosti, nöyrällä, värisevällä äänellä: "Kelpaanks mä sulle?".
Kyllä laki suojelee myös miehiä jos ahdistelijan oma järki ei sano mitään.
Vierailija kirjoitti:
Paljastan salaisuuden jonka avulla nainen yleensä pääsee miehen kanssa hetekalle (ei koske ikänaisia, wanhusnaisia, eikä rumapainoisia):
Nainen pukee minihameen ylleen, jättää koipi-reitensä paljaiksi, sipsuttelee miehen eteen, kääntää katseensa miehen silmistä omiin varpaisiinsa jotka myöskin ovat paljaina, ja kysyy kainosti, nöyrällä, värisevällä äänellä: "Kelpaanks mä sulle?".
Kannattaa myös naisen miettiä, saako tällä tekniikalla sellaista miestä jota haluaa. Jos kulli riittää kriteeriksi, niin sitten ehkä.
Kerro ap miten olet viestittänyt, niin opitaan tunnistamaan.
Kun katsekontakti, hymy, ystävällisyys ja se että nainen on nauravainen eivät ole selkeitä merkkejä.
Toinen usein toimiva antautumiskeino: Nainen soittaa miehen ovikelloa. Kun mies menee avaamaan ovea, hän huomaa että postiluukustaan roikkuu tulopunaiset pikkupitsi pikkarit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut vaikka kuinka monesti, kun nuoret naiset katsovat aikuista poikaani sillä silmällä esim. kaupassa, mutta hän ei kyllä huomaa ollenkaan. Hän on ainakin umpisokea kaikelle kiinnostukselle, vaikka onkin sosiaalinen ym. Jotain viritelmiä hänellä on ollut, muttei tietääkseni yhtään oikeaa seurustelusuhdetta. On varmaan ujokin siinä suhteessa, vaikkei se näy päälle. Jos tämmöisestä pojasta haaveilee, niin varmaan hänelle joutuu sanomaan aika suoraan, että jos kysyisit mua treffeille niin lähtisin kyllä.
Moni mies on umpisokea omalle viehätysvoimalleen, he eivät vaan tajua kuinka hyvännäköisiä ovat. Nuorille miehille ominaista.
Pyh. Hyvännäköisiä miehiä on todella vähän.
Minulla taas on sellainen kokemus että olen ollut vain normaalilla tavalla ystävällinen ja mies on kuvitellut että olen kiinnostunut. Toisinpäin ei kertaakaan. On tosi iso pettymys tutustua johonkuhun ja kuvitella saaneensa kaverin, kun sitten paljastuukin että hän haluaa enemmän ja kuvitteli että minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet epämielenkiintoinen nainen ainakin niille mieheille joiden huomion haluat. He varmaan huomaavat flirttisi, mutta vaivaantuneina ovat kuin eivät huomaisikaan ja toivovat että lopetat.
Just tämä.
Joku elämää nähnyt kassi-Alma vonkaamassa, kuvitellen sitä "flirtiksi"
Oksu nousee kurkkuun kun ajatteleekin asiaa.
Tällainen tapaus tuli kerran vastaan, kun mielenhäiriössä poikkesin nuorempana vieläpä NAISYSTÄVÄNI kanssa "tunnelmalliseen, paikalliseen lähiöravintolaan". Oli aika.. no joo, vatsaa vääntävä kokemus. Eikä jäänyt tosiaan miksikään flirtiksi sen madamen käytös.
Tässähän tuntuu, että nimenomaan naisella on turhaan alemmuuskompleksi. Kokee, ettei kelpaa kenellekään, kun pitäisi pohtia, vain sitä omaa kumppaniaan, tykkääkö, haluaako itse. Ja mitä mieltä oma kumppani. Ja onko se sitten kuitenkaan oma kumppani, jos ei tykkää ja halua. Kun liikaa pohtii noita kelpaamisjuttuja, saattaa seksistäkin jäädä puuttumaan jotain oleellista.
Näissä olisikin ihan keskeistä päästä keskustelemaan yhdessä. On tietty todella hankala keskustelu ja toinen voi loukkaantua, mut parempi kertoa vaan ihan suoraan. Säästyy paljolta.
Naiset tuntuvat olevan keskimääräistä huonompia ainakin omien aikeidensa ilmoittamisesta miehille. Tosin sama pätee miehiin, vaikuttaa siltä että kumpikin sukupuoli tuppaa viestimään enemmän omalle sukupuolelleen tyypillisellä tavalla.