Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ettekö jumalauta miehet tajua milloin nainen vihjailee ja ehdottelee!

Vierailija
05.09.2024 |

Mä olen nyt aika selkeän suorasti viestittänyt kahdelle miehelle että olen kiinnostunut siinä mielessä. Suoraan en ole sanonut että lähetäänkö paneen, mut ottakaa nyt saakeli miehetkin ripaus rohkeutta ja flirttiä esiin ja lähtekää messiin jutusteluun! Vaikkei mihinkään päädyttäisikään, niin pelataan nyt sentään vähän 😍

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas haluan löytää sen niin oman tyypin, josta ei voi pitää näppejään erossa. Sen, jolle mä ujona ihmisenä uskallan sanoa että koska ajattelit tulla panemaan mua. Sitten tiedän että oon löytänyt oikeam ihmisen kun ei tarvii hävetä/ujostella sanojaan.  N

Minulle on muutamat kaunottaret antaneet käskyn "ota mut", en koskaan ole totellut, samoin olisi käynyt tuon sinun "koska ajattelit tulla panemaan mua" vaatimuksen kanssa.

Kun nainen esittää miehelle käskyn tai vaatimuksen peuhaamisesta, tai muusta seksuaalisesta puuhasta, niin naisella on aina jokin piilotettu agenda ja hän käyttää seksuaalisuuttaan agendansa edistämiseksi. Naisen käskemä tai vaatima seksi on aina räikeästi vastoin pariutumispelin sääntöjä, todella harva mies siihen alistuu. /M67v

Vierailija
42/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas haluan löytää sen niin oman tyypin, josta ei voi pitää näppejään erossa. Sen, jolle mä ujona ihmisenä uskallan sanoa että koska ajattelit tulla panemaan mua. Sitten tiedän että oon löytänyt oikeam ihmisen kun ei tarvii hävetä/ujostella sanojaan.  N

Minulle on muutamat kaunottaret antaneet käskyn "ota mut", en koskaan ole totellut, samoin olisi käynyt tuon sinun "koska ajattelit tulla panemaan mua" vaatimuksen kanssa.

Kun nainen esittää miehelle käskyn tai vaatimuksen peuhaamisesta, tai muusta seksuaalisesta puuhasta, niin naisella on aina jokin piilotettu agenda ja hän käyttää seksuaalisuuttaan agendansa edistämiseksi. Naisen käskemä tai vaatima seksi on aina räikeästi vastoin pariutumispelin sääntöjä, todella harva mies siihen alistuu. /M67v

Jaa nii vai

Kyllä minä oon aina antanu naisille josnovat halunneet. Vielä naimisissa ollessaki annoin jos joku kysy eikä se vaikuttanu pariutumiseen mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut vaikka kuinka monesti, kun nuoret naiset katsovat aikuista poikaani sillä silmällä esim. kaupassa, mutta hän ei kyllä huomaa ollenkaan. Hän on ainakin umpisokea kaikelle kiinnostukselle, vaikka onkin sosiaalinen ym. Jotain viritelmiä hänellä on ollut, muttei tietääkseni yhtään oikeaa seurustelusuhdetta. On varmaan ujokin siinä suhteessa, vaikkei se näy päälle.

Ei ole kyse siitä että kyseinen mies olisi "sokea" tai ujo. Vaan siitä että 1) mainitut tytöt eivät miehen mielestä ole seksuaalisesti kiinnostavia/haluttavia ja etenkin 2) miehet eivät lainkaan pidä siitä kun nainen aloittaa kohdistetun flirtin. Mies kokee sellaisen (pane mua tai ota mut) vaatimukseksi, ja toiseksi vain kaupalliset naiset toimivat niin.

Vierailija
44/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tajuan aina jälkikäteen.

Vierailija
45/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: "Kyllä minä oon aina antanu naisille josnovat halunneet. Vielä naimisissa ollessaki annoin jos joku kysy eikä se vaikuttanu pariutumiseen mitenkään."

Oletko ollut koskaan tilanteessa jossa nainen on käskenyt sinut panopuuhaan?

Vierailija
46/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten niin erikoinen tarina, ettei osaa kantaa ottaa, mutta siitä voitanee olla yhtämieltä, että pökkelöimmänkin miehen pitää ymmärtää suulle pussaaminen flirtiksi.

No sitten et ymmärtänyt tarinan pointtia. Tarkoitus oli siis sanoa, että tajusipa flirtin flirtiksi tai ei, niin tuollaiseen tyyppiin (kuin minä) se ei vain pure, jos se kuuluisa kipinä ei ole siinä välissä mukana. Ei vaikka pussaaja olisi Miss Suomi.

Ymmärrän kyllä sinänsä, että tätä voi olla vaikea tajuta, jos ei itse koe samalla tavalla. En itsekään uskonut nuorena olevani tuollainen, mutta vanhemmiten se on pikku hiljaa valjennut.

Fair enough! Ei tuota mitenkään intuitiivisesti osaa ymmärtää, mutta onhan se uskottava, kun aikamies sanoo.

Niinpä, en minä sitä itsekään silloin nuorena ymmärtänyt, ihmettelin vaan että miksen ketään löydä. Olihan se totta kai aina kivaa jos joku antoi pusun. Oli vakavan tuntuisia ihastumisiakin, jotka eivät suhteeseen johtaneet. Oli jotain hipelöintejäkin ja kerran kaksi yhden yön juttuakin. Panetti koko ajan ja oli ikävä saada joku vierelle.

Kuitenkin vasta sitten kun vaimon kanssa yhteen päädyimme, aloin nähdä että mikä ero siinä olikaan kaikkeen siihen aikaisempaan verrattuna, se on ehkä vieläkin käsittämätöntä. Jos en häntä olisi tavannut, niin luulen että jossain vaiheessa olisin vain puoliväkisin ajautunut johonkin suhteeseen, jossa joskus myöhemmin olisin herännyt huomaten eläväni tuntemattoman ihmisen kanssa.

Vierailija
47/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: "Kyllä minä oon aina antanu naisille josnovat halunneet. Vielä naimisissa ollessaki annoin jos joku kysy eikä se vaikuttanu pariutumiseen mitenkään."

Oletko ollut koskaan tilanteessa jossa nainen on käskenyt sinut panopuuhaan?

Olen

Vierailija
48/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tajuan aina jälkikäteen.

Tajuat jälkikäteen, siinä akuutissa tilanteessa sinua ohjasi tiedostamaton mielesi.

Meillä on alitajunnassamme (alku-aivoissamme, "primal brain") pariutumispelin säännöt. Mies elää elämäänsä katsellen keimailevia kaunottaria, kunnes huomaa että tuossa yksilössä on kaikki se mitä arvostan, ja sitten mies alkaa piirittelemään kaunotarta. Mies ei elä elämäänsä saaliina, ja mikäli huomaa olevansa saalis, mies taistelee hyökkääjää vastaan.

Vierailija
49/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se  aloittajan virhe tulee, pelataan edes vähän. Jos siellä miehillä on piparia tarjolla yllin kyllin niin ei ne vaivaudu pelaamaan. Kysy suoraan, ilman mitään pelailua. Itse jopa  tapailin kuukausi kaupalla naista joka pelasi ei antanut kun vasta muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Nain sinä aikana muita. 

Vierailija
50/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano suoraan miehelle että panettaa ja ano että tämä panisi tai älä yritä mitään

Multa saisit

Vierailija
51/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut vaikka kuinka monesti, kun nuoret naiset katsovat aikuista poikaani sillä silmällä esim. kaupassa, mutta hän ei kyllä huomaa ollenkaan. Hän on ainakin umpisokea kaikelle kiinnostukselle, vaikka onkin sosiaalinen ym. Jotain viritelmiä hänellä on ollut, muttei tietääkseni yhtään oikeaa seurustelusuhdetta. On varmaan ujokin siinä suhteessa, vaikkei se näy päälle. Jos tämmöisestä pojasta haaveilee, niin varmaan hänelle joutuu sanomaan aika suoraan, että jos kysyisit mua treffeille niin lähtisin kyllä. 

Mielenkiintoinen kommentti, ja oli pointtia. Homma on niin, että naiset ovat erittäin hyviä huomaamaan toisten naisten kiinnostuksen johonkin mieheen. Tässä äiti huomasi kuinka naiset katsovat hänen poikaansa. Jos unohdetaan äiti/ poika kuvio niin se että nainen huomaa naisen/ naisten kiinnittävän huomiota johonkin mieheen tai flirttailevan hänelle, niin se nostaa sen kyseisen miehen arvoa ja tavoiteltavuutta. Esim: Baarissa on mies johon nainen ei aluksi kiinnitä mitään huomiota. Sitten hän huomaa että useampikin nainen flirttailee kyseiselle miehelle. Nainen ihmettelee miksi naiset flirttailevat tuolle miehelle, ja alkaa tarkkailemaan miestä. Hän huomaa ettei mies itseasiassa olekaan hassumman näköinen, jotakin hänessä on pakko olla koska nuo toisetkin naiset flirttailevat hänelle! Eipä aikaakaan kun nainen huomaa hymyilevänsä kun hänen ja tuon miehen katseet kohtaavat...

Sitten itse alkuperäiskysymykseen: Kyllä, olen erittäin huono huomaamaan itseeni kohdistuvaa kiinnostusta. Syy siihen on se etten ole miesten parasta A- ryhmää, joten naisten kiinnostus minuun on varsin harvinaista herkkua. Näin jälkikäteen ajatellen, nuoruusvuosia muistellessa tulee mieleen useitakin tilanteita joissa naisella lienee ollut taka- ajatuksia, ja hänen paikalle osumisensa ei ollutkaan pelkkää sattumaa kuten silloin ajattelin. Minulle on erittäin hankalaa erottaa naisen kiinnostus ja "vain" ystävällinen käytös toisistaan, niinpä olen pelannut varman päälle ja alkanut pelisille vain sellaisten naisten kanssa jotka näyttävät kiinnostuksensa riittävän selkeästi. En halua saada mitään limaisen ahdistelijan mainetta.

Vierailija
52/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö ... Painuppa meetoo harakka takaisin oksalle raakkumaan.

Sano vaan ihan suoraan jos kiinnostaa äläkä koita ansoittaa ukkoja tekemään lähestymisiä jotta voit sitten täällä ja HRlle parkua että nyt on pakko saada saikkua ja korvauksia kun ismo tuli ehdotteleen. 

Vierailija
53/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se  aloittajan virhe tulee, pelataan edes vähän. Jos siellä miehillä on piparia tarjolla yllin kyllin niin ei ne vaivaudu pelaamaan. Kysy suoraan, ilman mitään pelailua. Itse jopa  tapailin kuukausi kaupalla naista joka pelasi ei antanut kun vasta muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Nain sinä aikana muita. 

Pelailu on tyhmää. Eikö naiset tajua että miehet ei halua pelailla tai joutua mihinkään paskatesteihin

Vierailija
54/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan enää uskalla mitään olettaa nykypäivänä. Kannattaa lopettaa vihjailut, ja tehdä asia selväksi selvin sanakääntein. 

Vierailija
55/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan enää uskalla mitään olettaa nykypäivänä. Kannattaa lopettaa vihjailut, ja tehdä asia selväksi selvin sanakääntein.

Täsmälleen noin toimii #metoo saalistaja. Tulee ehdottamaan miehelle  seksiä, jopa istahtaa baarissa/illanvietossa  hajareisin miehen syliin, suutelee miestä, niin että avustaja saa tilanteesta videota.

Vierailija
56/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen noin toimii #metoo saalistaja. Tulee ehdottamaan miehelle  seksiä, jopa istahtaa baarissa/illanvietossa  hajareisin miehen syliin, suutelee miestä, niin että avustaja saa tilanteesta videota.

Ööh, mitähän iloa tuollaiselle saalistajalle on videosta jolla hän itse ehdottelee seksiä ja istahtaa miehen syliin? Sä olet tainnut pohtia tätä juttua nyt vähän liian syvällisesti teoriatasolla.

Vierailija
57/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen ensin flirttaa ja kohta kääntää metoo-meininkiin...

ei uskalla kukaan vastata, paitsi la gupekat

Vierailija
58/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, mitähän iloa tuollaiselle saalistajalle on videosta jolla hän itse ehdottelee seksiä ja istahtaa miehen syliin? Sä olet tainnut pohtia tätä juttua nyt vähän liian syvällisesti teoriatasolla.

Eräs liigakiekkoilija sai vastikään vuoden vankeutta kun tyttö teki noin, ja sitten sepitti rikosilmoituksen.

Vierailija
59/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijää! 👍

Vierailija
60/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs liigakiekkoilija sai vastikään vuoden vankeutta kun tyttö teki noin, ja sitten sepitti rikosilmoituksen.

Videota käytettin todisteena oikeudenkäynnissä, siitä huolimatta että tekoa, josta kiekkoilija tuomittiin, siinä ei ollut nähtävissä.