Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ettekö jumalauta miehet tajua milloin nainen vihjailee ja ehdottelee!

Vierailija
05.09.2024 |

Mä olen nyt aika selkeän suorasti viestittänyt kahdelle miehelle että olen kiinnostunut siinä mielessä. Suoraan en ole sanonut että lähetäänkö paneen, mut ottakaa nyt saakeli miehetkin ripaus rohkeutta ja flirttiä esiin ja lähtekää messiin jutusteluun! Vaikkei mihinkään päädyttäisikään, niin pelataan nyt sentään vähän 😍

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta yrittää arvailla mitä nainen ajattelee. En todellakaan ymmärrä. Aikuinen nainen sanoo suoraan mitä haluaa tai tekee mieli.

Vierailija
82/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset eivät osaa kommunikoida. jatkuvaa tyhjänpäiväistä pälpätystä tulee tauotta, mutta jos olisi jotain oikeaa asiaa, niin sitten vihjaillaan ja miehen pitäisi osata lukea ajatuksia.

Eivätkä miehet niin huonoja lukemaan noita signaaleja, kuin tunnutaan olettavan. Ne "signaalit" vaan ovat liian epämääräisiä. Liian tulkinnanvaraisia. Liian vähäisiä. Liian merkityksettömiä. Ei ole riskin arvoista (oli se sitten ahdistelusyytös, puhdas huijaus tai vaikka naisen oma pelko jostain aiemmin koetusta traumasta tai vaarallisesta tilanteesta). Niin tylsää kuin se onkin, on jatkuvat metoot sun muut luoneet ilmapiirin, jossa edes puoliksi järkevän ei yksinkertaisesti kannata olettaa yhtään mitään. Tai olettaa kuvittelevansa koko jutun ja poistua takavasemmalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas on sellainen kokemus että olen ollut vain normaalilla tavalla ystävällinen ja mies on kuvitellut että olen kiinnostunut. Toisinpäin ei kertaakaan. On tosi iso pettymys tutustua johonkuhun ja kuvitella saaneensa kaverin, kun sitten paljastuukin että hän haluaa enemmän ja kuvitteli että minäkin. 

Lähinnä alleviivaat selkeän puheen tarpeellisuutta.

Vierailija
84/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin kutsun kirjallisena, koska usein naiset aamulla katuu ja oikeudessa nähdään syytettynä.

Vierailija
85/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Pleikkari pelaamista varten. En jaksa pelailla ap:n kaltaisten naisten pelien mukaan.

Vierailija
86/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen: Sano mitä haluat? Mieslapsellasi on pelejä riittävästi pleikkarissa...

Vierailija
87/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut vaikka kuinka monesti, kun nuoret naiset katsovat aikuista poikaani sillä silmällä esim. kaupassa, mutta hän ei kyllä huomaa ollenkaan. Hän on ainakin umpisokea kaikelle kiinnostukselle, vaikka onkin sosiaalinen ym. Jotain viritelmiä hänellä on ollut, muttei tietääkseni yhtään oikeaa seurustelusuhdetta. On varmaan ujokin siinä suhteessa, vaikkei se näy päälle. Jos tämmöisestä pojasta haaveilee, niin varmaan hänelle joutuu sanomaan aika suoraan, että jos kysyisit mua treffeille niin lähtisin kyllä. 

Ei näin "jos kysyisit mua treffeille niin lähtisin kyllä." vaan näin "lähetkö mun kanssa treffeille?"

Tuolla tavalla nainen joutuisi maksamaan ja miettimään mihin mennä.

Ei sovi naisten arvomaailmaan sellainen. PALVOKAA VULVAA

Vierailija
88/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadin kutsun kirjallisena, koska usein naiset aamulla katuu ja oikeudessa nähdään syytettynä.

Millä todistat ettei suostumusta peruttu kesken yön?

Ja millä todistat ettei kutsua tai muuta todistetta saatu painostuksen alaisena?

Vierailija
89/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt 88 viestiä länkytetty, eikä ole vielä yhtään esimerkkiä signaalista, viestistä tai eleestä, joka olisi jäänyt miespuoliselta kohdehenkilöltä huomaamatta.

Eli naiset nyt esimerkkejä kehiin, niin voi peilata omiin kokemuksiin. Miten olette yrittäneet viestittää miehelle kiinnostustanne?

Vierailija
90/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks ny, mutta nainen, joka ei osaa selvästi ja normijärkisesti pyytää munaa, ei ansaitse munaa. Ei se nyt ihan niin monimutkaista tai pelottavaa ole. Jos vastaus on ei, niin se ei ole maailmanloppu vaan tarkoittaa vain, ettei sun tarvitse enää pähkäillä, eikö ne vaan ymmärtäneet.

Vierailija
91/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne miehet ei vaan ole kiinnostuneita sinusta tai sinun peleistäsi.

Vierailija
92/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosi seksikäs mies, Olen miettinyt miltä kosketuksesi tuntuisi. Kannattako ilmaista tuntemuksiaan puolitutulle miehelle näin? Todennäköisesti hieman kiinnostunut minusta. En ole ap.

Vierailija
93/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tosi seksikäs mies, Olen miettinyt miltä kosketuksesi tuntuisi. Kannattako ilmaista tuntemuksiaan puolitutulle miehelle näin? Todennäköisesti hieman kiinnostunut minusta. En ole ap.

Oletteko flirtanneet aiemmin? Aika rohkea avaus, jos ette ole. Tunnustele miehen fiiliksiä jollain vähemmän suoralla flirtillä ja jos mies lähtee leikkiin mukaan, voit heittää tuon.

Jos heität tuon heti alkuun ja mies on ujo, niin voi mennä pupu pöksyyn. Tietty jos on supliikki ja ekstrovertti mies, niin handlaa varmasti tuollaisenkin heiton.

Vierailija
94/118 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole kiinnostuneet. 

Vierailija
95/118 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa sanoa miehestä,olet seksikkään näköinen.

Vierailija
96/118 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies sitten tekee suoran tapaamisehdotuksen, saamiensa toistuvien ja jopa jatkuvien signaalien seurauksena, niin naisesta kuoriutuukin siveä neito, joka loukkaantuu miehen julkeasta käytöksestä. Olen itsekin erehtynyt elämäni varrella tähän ansaan ja edelleen se jaksaa hämmästyttää. Nainen on itsensä kanssa eri mieltä ja mies saa kärsiä nahoissaan. En tosin enää, olen oppinut läksyni.

Voit kiittää tilanteestasi ihmisryhmää nimeltä naiset.

Vierailija
97/118 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut vaikka kuinka monesti, kun nuoret naiset katsovat aikuista poikaani sillä silmällä esim. kaupassa, mutta hän ei kyllä huomaa ollenkaan. Hän on ainakin umpisokea kaikelle kiinnostukselle, vaikka onkin sosiaalinen ym. Jotain viritelmiä hänellä on ollut, muttei tietääkseni yhtään oikeaa seurustelusuhdetta. On varmaan ujokin siinä suhteessa, vaikkei se näy päälle. Jos tämmöisestä pojasta haaveilee, niin varmaan hänelle joutuu sanomaan aika suoraan, että jos kysyisit mua treffeille niin lähtisin kyllä. 

Ei näin "jos kysyisit mua treffeille niin lähtisin kyllä." vaan näin "lähetkö mun kanssa treffeille?"

Tuolla tavalla nainen joutuisi maksamaan ja miettimään mihin mennä.

Ei sovi naisten arvomaailmaan sellainen. PALVOKAA VULVAA

Niinhä nainen joutuis muutenki maksamaan. En minä ainakaan maksa yhenkää naisen ruokia jos ei olla oltu jo pitempään suhteessa. Vaimoki saa maksaa omat ruokansa ite vaikka yli 10 ollaa aviossa oltu.

Vierailija
98/118 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä toimis iha varmasti

Vierailija
99/118 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko flirtanneet aiemmin? Aika rohkea avaus, jos ette ole. Tunnustele miehen fiiliksiä jollain vähemmän suoralla flirtillä ja jos mies lähtee leikkiin mukaan, voit heittää tuon.

Jos heität tuon heti alkuun ja mies on ujo, niin voi mennä pupu pöksyyn. Tietty jos on supliikki ja ekstrovertti mies, niin handlaa varmasti tuollaisenkin heiton.

Höpö höpö

Ite introverttinä miehenä voisin iha hyvi vastata tuohon "Otetaan selvää kuinka paljon kosketuksestani pitäisit" vaikka kysyjä olisi täysin tuntematon. 

Vierailija
100/118 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö

Ite introverttinä miehenä voisin iha hyvi vastata tuohon "Otetaan selvää kuinka paljon kosketuksestani pitäisit" vaikka kysyjä olisi täysin tuntematon. 

Ehkä et sitten ole yhtä ujo kuin minä