Ettekö jumalauta miehet tajua milloin nainen vihjailee ja ehdottelee!
Mä olen nyt aika selkeän suorasti viestittänyt kahdelle miehelle että olen kiinnostunut siinä mielessä. Suoraan en ole sanonut että lähetäänkö paneen, mut ottakaa nyt saakeli miehetkin ripaus rohkeutta ja flirttiä esiin ja lähtekää messiin jutusteluun! Vaikkei mihinkään päädyttäisikään, niin pelataan nyt sentään vähän 😍
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinka monta kertaa olemme saaneet täälläkin kuulla, kuinka me miehet tulkitsemme liian helposti naisten hymyilyn/ystävällisen käytöksen kiinnostuksen osoitukseksi...
Tämä. Emme enää pelaa mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasta nyt yli-ikäisenä äijänä alan tajuta, että olen ollut täysin umpisokea monille naisten vihjaaville flirteille vuosien aikana. Eräs sukulaisnainen avasi silmäni kerrottuani tapauksia elämästäni. Hän sanoi, että monet tapaukset olivat olleet täysin ilmiselviä vihjauksia, joille olin vain sulkenut silmäni ajatellen niiden olevan vain tavanomaisia kohteliaita tapoja. Että sokeita ovat varmaan muutkin miehet.
Voi olla hyvinkin. Toisaalta osalla miehistä tuo tutka on viritetty vastaavasti yliherkälle. Jotkut tulkitsevat kaikki ystävälliset eleet, teki niitä nainen tai mies, heti flirttailuksi.
Kukapa täällä aina osaisi lukea toisten aikeita oikein. Ehkä naiset ovat tässä keskimäärin parempia, mutta mistäpä senkään tietäisi.
Keskimäärin parempia... nuo naiset siis jotka syyttää miehiä ahdistelussta ja r4iskauksesta jo kun mies katsoo heidän suuntaansa?
Sano suoraan miehelle että panettaa ja ano että tämä panisi tai älä yritä mitään
Kukaan ei ole ollut ap:sta kiinnostunut...
MGTOW
Vierailija kirjoitti:
Sano suoraan miehelle että panettaa ja ano että tämä panisi tai älä yritä mitään
Mies tietää että perässä seuraisi väite ettei nainen ollut antanut suostumustaan.
Olen huomannut vaikka kuinka monesti, kun nuoret naiset katsovat aikuista poikaani sillä silmällä esim. kaupassa, mutta hän ei kyllä huomaa ollenkaan. Hän on ainakin umpisokea kaikelle kiinnostukselle, vaikka onkin sosiaalinen ym. Jotain viritelmiä hänellä on ollut, muttei tietääkseni yhtään oikeaa seurustelusuhdetta. On varmaan ujokin siinä suhteessa, vaikkei se näy päälle. Jos tämmöisestä pojasta haaveilee, niin varmaan hänelle joutuu sanomaan aika suoraan, että jos kysyisit mua treffeille niin lähtisin kyllä.
Ei me miehet tajuta mitään vihjailuja ja flirttejä. Naisten käsitys vihjailevastakin on niin vihjaileva, ettei miehet hoksaa.
Sanot suoraan, mitä haluat, niin viesti menee perille.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut vaikka kuinka monesti, kun nuoret naiset katsovat aikuista poikaani sillä silmällä esim. kaupassa, mutta hän ei kyllä huomaa ollenkaan. Hän on ainakin umpisokea kaikelle kiinnostukselle, vaikka onkin sosiaalinen ym. Jotain viritelmiä hänellä on ollut, muttei tietääkseni yhtään oikeaa seurustelusuhdetta. On varmaan ujokin siinä suhteessa, vaikkei se näy päälle. Jos tämmöisestä pojasta haaveilee, niin varmaan hänelle joutuu sanomaan aika suoraan, että jos kysyisit mua treffeille niin lähtisin kyllä.
Ei näin "jos kysyisit mua treffeille niin lähtisin kyllä." vaan näin "lähetkö mun kanssa treffeille?"
Miehet ap vaistoaa, että pelaat kahden miehen kanssa samaanaikaan, ei hirveästi kiinosta tuollainen nainen.
Näin jälkeenpäin olen vasta tajunnut vuosien kuluttua kuinka kiinnostuneita minusta oltiin nuorempana, enkä sitä tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Moni mies on umpisokea omalle viehätysvoimalleen, he eivät vaan tajua kuinka hyvännäköisiä ovat. Nuorille miehille ominaista.
Vierailija kirjoitti:
Näin jälkeenpäin olen vasta tajunnut vuosien kuluttua kuinka kiinnostuneita minusta oltiin nuorempana, enkä sitä tajunnut.
Naimisissa ollessa tajusin kyllä naisten flirttailevan, mutta yritin olla huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näin "jos kysyisit mua treffeille niin lähtisin kyllä." vaan näin "lähetkö mun kanssa treffeille?"
Totta. Jos tuolla ensimmäisellä virkkeellä nainen lähestyisi, niin tulisi kiusaus vastata "Sehän on mukava kuulla".
Tietysti, jos kyseessä on ennestään tuttu nainen ja ilmassa on jo molemminpuolista ihastusta, niin sitten on ihan sama minkälaisilla tökeröillä koukeroilla sen asiansa saa pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies on umpisokea omalle viehätysvoimalleen, he eivät vaan tajua kuinka hyvännäköisiä ovat. Nuorille miehille ominaista.
Mä olin varmaan nuorena miehenä sellainen. En sano että olisin ollut jotenkin erityisen viehättävä, mutta kyllä mulle aika suoria viestejä läheteltiin. Tytöt olivat aina hyviä kavereitani ja viihdyin hyvin heidän kanssaan, joskus annettiin suukkoja suulle (paras eräältä 90-luvun Miss Suomelta, ja sen jälkeen kun hänestä oli tullut missi). Joskus Arkun baaritiskillä tuntematon tuli pussaamaan ihan puskista. Joskus pienellä porukalla jonkun kotona istuessa eräs pienihameinen availi jalkojaan suuntaani niin että varmasti näkyi, ja hän oli sentaan luokan tytöistä sieltä siveimmästä päästä. Oli pientä kilpailua kuka ehtii ensin pyytämään pariksi vanhojen tansseihin. Jne jne.
Mikään näistä ei kuitenkaan johtanut mihinkään, vaikka ihan yhtä kiimainen nuorimies varmaan olin kuin kuka tahansa muukin. Isolta osalta se oli ujouttani, osaltaan sitä että mulle sellainen henkinen murrosikä tuli vähän myöhään, päälle kaksikymppisenä. Vaimoni sitten kun tapasin 26-vuotiaana, niin se kuitenkin kolahti kerralla syvään päätyyn, parin kolmen viikon päästä asuttiin yhdessä ja ollaan kohta 30 vuotta asuttu siitä pitäen.
Mun tulkintani on, että olen sitten vissiin sellainen demiseksuaali. Viihdyin siis hyvin tyttöjen kanssa, opiskeluaikoina yhteissaunoja myöten, mutta ei vaan napsahtanut kertaakaan samalla tavalla kuin vaimon kanssa, se oli jotakin täysin erilaista kuin kenenkään muun kanssa. Hänen seurassaan tunsin heti, että voin olla ihan vaan oma itseni, oli kuin kotiin olisi tullut. Siitäkin huolimatta, että tiesin hänet ennalta, enkä oikein pintapuolisen tuntemisen perusteella pitänyt potentiaalisena kumppanina.
Ehkä ne vihjeitä vastaanottamattomat miehet ovat samanlaisia, ainakin osa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin varmaan nuorena miehenä sellainen. En sano että olisin ollut jotenkin erityisen viehättävä, mutta kyllä mulle aika suoria viestejä läheteltiin. Ty
Muuten niin erikoinen tarina, ettei osaa kantaa ottaa, mutta siitä voitanee olla yhtämieltä, että pökkelöimmänkin miehen pitää ymmärtää suulle pussaaminen flirtiksi.
Vierailija kirjoitti:
C. Can't tell.
Oisko toi kuitenkin vihje?
Ei voi tietää kun on epämäärästä vihjailua
Vierailija kirjoitti:
Muuten niin erikoinen tarina, ettei osaa kantaa ottaa, mutta siitä voitanee olla yhtämieltä, että pökkelöimmänkin miehen pitää ymmärtää suulle pussaaminen flirtiksi.
No sitten et ymmärtänyt tarinan pointtia. Tarkoitus oli siis sanoa, että tajusipa flirtin flirtiksi tai ei, niin tuollaiseen tyyppiin (kuin minä) se ei vain pure, jos se kuuluisa kipinä ei ole siinä välissä mukana. Ei vaikka pussaaja olisi Miss Suomi.
Ymmärrän kyllä sinänsä, että tätä voi olla vaikea tajuta, jos ei itse koe samalla tavalla. En itsekään uskonut nuorena olevani tuollainen, mutta vanhemmiten se on pikku hiljaa valjennut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten et ymmärtänyt tarinan pointtia. Tarkoitus oli siis sanoa, että tajusipa flirtin flirtiksi tai ei, niin tuollaiseen tyyppiin (kuin minä) se ei vain pure, jos se kuuluisa kipinä ei ole siinä välissä mukana. Ei vaikka pussaaja olisi Miss Suomi.
Ymmärrän kyllä sinänsä, että tätä voi olla vaikea tajuta, jos ei itse koe samalla tavalla. En itsekään uskonut nuorena olevani tuollainen, mutta vanhemmiten se on pikku hiljaa valjennut.
Fair enough! Ei tuota mitenkään intuitiivisesti osaa ymmärtää, mutta onhan se uskottava, kun aikamies sanoo.
Mä taas haluan löytää sen niin oman tyypin, josta ei voi pitää näppejään erossa. Sen, jolle mä ujona ihmisenä uskallan sanoa että koska ajattelit tulla panemaan mua. Sitten tiedän että oon löytänyt oikeam ihmisen kun ei tarvii hävetä/ujostella sanojaan. N