Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ettekö jumalauta miehet tajua milloin nainen vihjailee ja ehdottelee!

Vierailija
05.09.2024 |

Mä olen nyt aika selkeän suorasti viestittänyt kahdelle miehelle että olen kiinnostunut siinä mielessä. Suoraan en ole sanonut että lähetäänkö paneen, mut ottakaa nyt saakeli miehetkin ripaus rohkeutta ja flirttiä esiin ja lähtekää messiin jutusteluun! Vaikkei mihinkään päädyttäisikään, niin pelataan nyt sentään vähän 😍

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa sanoa miehestä,olet seksikkään näköinen.

Miksi se on naurettavaa? Hän on todella miehekäs ja saa minut kiihottumaan katseellaan, olemuksellaan ja vetovoimallaan joka hänestä säteilee. En välitä siitä kuka hän on, tai tunne tarvetta tutustua, haluaisin vain seksiä hänen kanssaan, koska tunnen välillämme voimakasta vetovoimaa.

Vierailija
102/118 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tosi seksikäs mies, Olen miettinyt miltä kosketuksesi tuntuisi. Kannattako ilmaista tuntemuksiaan puolitutulle miehelle näin? Todennäköisesti hieman kiinnostunut minusta. En ole ap.

Oletteko flirtanneet aiemmin? Aika rohkea avaus, jos ette ole. Tunnustele miehen fiiliksiä jollain vähemmän suoralla flirtillä ja jos mies lähtee leikkiin mukaan, voit heittää tuon.

Jos heität tuon heti alkuun ja mies on ujo, niin voi mennä pupu pöksyyn. Tietty jos on supliikki ja ekstrovertti mies, niin handlaa varmasti tuollaisenkin heiton.

Höpö höpö

Ite introverttinä miehenä voisin iha hyvi vastata tuohon "Otetaan selvää kuinka paljon kosketuksestani pitäisit" vaikka kysyjä olisi täysin tuntematon. 

Ehkä et sitten ole yhtä ujo kuin minä

Introvertti ei tarkoita ujoa tai sosiaalisesti kömpelöä vaan sitä ettei jaksa jatkuvaa seurustelua muiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen nainen sanoo suoraan mitä haluaa tai tekee mieli.

Anna selkeä esimerkki, mitä tämän miehenkipeän ap:n pitää mielestäsi miehelle sanoa?

Vierailija
104/118 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna selkeä esimerkki, mitä tämän miehenkipeän ap:n pitää mielestäsi miehelle sanoa?

Tuukko mun luo vai tuunko mä sinne?

Vierailija
105/118 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tilanteessa? Tulkitsetko ap:n ilmaisun "olen selkeän suorasti viestittänyt" kirjaimellisesti etäyhteydeksi, kuten deittisaitilla tapahtuva lauseiden vaihtaminen kun ei koskaan vielä olla kohdattu IRL? Vai IRL, esim asiakaspalvelumies, randomi kaduntallaaja, tai baarijuoppo?

Vierailija
106/118 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tilanteessa? Tulkitsetko ap:n ilmaisun "olen selkeän suorasti viestittänyt" kirjaimellisesti etäyhteydeksi, kuten deittisaitilla tapahtuva lauseiden vaihtaminen kun ei koskaan vielä olla kohdattu IRL? Vai IRL, esim asiakaspalvelumies, randomi kaduntallaaja, tai baarijuoppo?

Noin voi viestiä netissä tai vaikka iha livenäkin eikä näin miehenä oo mulle väliä oonko näin sanovan naisen tuntenu sekunnin vai 10 vuoden ajan

Vierailija
107/118 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin voi viestiä netissä tai vaikka iha livenäkin eikä näin miehenä oo mulle väliä oonko näin sanovan naisen tuntenu sekunnin vai 10 vuoden ajan

Taidat olla valtavan pahassa puutteessa, kuka tahansa harppu kelpaa sinulle.

Vierailija
108/118 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla valtavan pahassa puutteessa, kuka tahansa harppu kelpaa sinulle.

En ole puutteessa mutta olen hyperseksuaalinen eli toisin sanoen normaali mies

Vierailija
109/118 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan enää uskalla mitään olettaa nykypäivänä. Kannattaa lopettaa vihjailut, ja tehdä asia selväksi selvin sanakääntein.

Täsmälleen noin toimii #metoo saalistaja. Tulee ehdottamaan miehelle  seksiä, jopa istahtaa baarissa/illanvietossa  hajareisin miehen syliin, suutelee miestä, niin että avustaja saa tilanteesta videota.

Ööh, mitähän iloa tuollaiselle saalistajalle on videosta jolla hän itse ehdottelee seksiä ja istahtaa miehen syliin? Sä olet tainnut pohtia tätä juttua nyt vähän liian syvällisesti teoriatasolla.

Eräs liigakiekkoilija sai vastikään vuoden vankeutta kun tyttö teki noin, ja sitten sepitti rikosilmoituksen.

Videota käytettin todisteena oikeudenkäynnissä, siitä huolimatta että tekoa, josta kiekkoilija tuomittiin, siinä ei ollut nähtävissä.

Onko tämä edennyt hovioikeuteen? Raiskaustuomio julistettiin väitetystä teosta (sormetus) joka lain mukaan ei ole raiskaus.

Vierailija
110/118 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut vaikka kuinka monesti, kun nuoret naiset katsovat aikuista poikaani sillä silmällä esim. kaupassa, mutta hän ei kyllä huomaa ollenkaan. Hän on ainakin umpisokea kaikelle kiinnostukselle, vaikka onkin sosiaalinen ym. Jotain viritelmiä hänellä on ollut, muttei tietääkseni yhtään oikeaa seurustelusuhdetta. On varmaan ujokin siinä suhteessa, vaikkei se näy päälle. Jos tämmöisestä pojasta haaveilee, niin varmaan hänelle joutuu sanomaan aika suoraan, että jos kysyisit mua treffeille niin lähtisin kyllä. 

Miksei nainen voisi suoraan itse pyytää miestä treffeille? Miksi tässäkin pitää jonkun 50-luvun roolijaon mukaan toimita?

Vierailija
111/118 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut vaikka kuinka monesti, kun nuoret naiset katsovat aikuista poikaani sillä silmällä esim. kaupassa, mutta hän ei kyllä huomaa ollenkaan. Hän on ainakin umpisokea kaikelle kiinnostukselle, vaikka onkin sosiaalinen ym. Jotain viritelmiä hänellä on ollut, muttei tietääkseni yhtään oikeaa seurustelusuhdetta. On varmaan ujokin siinä suhteessa, vaikkei se näy päälle. Jos tämmöisestä pojasta haaveilee, niin varmaan hänelle joutuu sanomaan aika suoraan, että jos kysyisit mua treffeille niin lähtisin kyllä. 

Moni mies on umpisokea omalle viehätysvoimalleen, he eivät vaan tajua kuinka hyvännäköisiä ovat. Nuorille miehille ominaista.

Toisaalta kun riittävän usein melkein nauretaan päin naamaa, niin siinä ne omat kuvitelmat viehätysvoimasta katoaa aika tehokkaasti.

Vierailija
112/118 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas haluan löytää sen niin oman tyypin, josta ei voi pitää näppejään erossa. Sen, jolle mä ujona ihmisenä uskallan sanoa että koska ajattelit tulla panemaan mua. Sitten tiedän että oon löytänyt oikeam ihmisen kun ei tarvii hävetä/ujostella sanojaan.  N

Minulle on muutamat kaunottaret antaneet käskyn "ota mut", en koskaan ole totellut, samoin olisi käynyt tuon sinun "koska ajattelit tulla panemaan mua" vaatimuksen kanssa.

Kun nainen esittää miehelle käskyn tai vaatimuksen peuhaamisesta, tai muusta seksuaalisesta puuhasta, niin naisella on aina jokin piilotettu agenda ja hän käyttää seksuaalisuuttaan agendansa edistämiseksi. Naisen käskemä tai vaatima seksi on aina räikeästi vastoin pariutumispelin sääntöjä, todella harva mies siihen alistuu. /M67v

Mitenköhän toimisi naisiin "koskas ajattelit tulla mun pantavaksi?"

Vierailija
113/118 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tajuta kun ei olla ajatustenlukijoita.

Vierailija
114/118 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euko vieläkään miehet tajua, mikä sitä kalua vastaa naisella?  Mikä on niin vaikeeta. Oisko vaikka ripset???

Vierailija
115/118 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euko vieläkään miehet tajua, mikä sitä kalua vastaa naisella?  Mikä on niin vaikeeta. Oisko vaikka ripset???

Liittyy ketjun otsikkoon millä tavalla? "Vihjailetko" miehille kenties sillä mitä nyt tarkoitat? Haluaisinpa nähdä. Tai en.

Vierailija
116/118 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö jum4lauta naiset tajua milloin mies vihjailee ja ehdottelee! Mä olen nyt aika selkeän suorasti viestittänyt kahdelle naiselle että olen kiinnostunut siinä mielessä. Suoraan en ole sanonut että lähetäänkö paneen, mut ottakaa nyt saakeli naisetkin ripaus rohkeutta ja flirttiä esiin ja lähtekää messiin jutusteluun! Vaikkei mihinkään päädyttäisikään, niin pelataan nyt sentään vähän

Vierailija
117/118 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Raiskaus on Suomen rikoslaissa rangaistavaksi säädetty seksuaalirikos, jossa syyllinen pakottaa uhrin sukupuoliyhteyteen. Suomessa raiskauksen määritelmä uudistettiin suostumusperusteiseksi vuoden 2023 alussa. Sukupuoliyhteydellä tarkoitetaan "sukupuolielimellä tehtävää taikka sukupuolielimeen tai peräaukkoon kohdistuvaa seksuaalista tunkeutumista toisen kehoon taikka toisen sukupuolielimen ottamista omaan kehoon."

Eli sormetus on raiskaus. Samoin kuin jos nainen ottaa luvatta (sammuneen tms.) miehen elimen suuhunsa.

Vierailija
118/118 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Raiskaus on Suomen rikoslaissa rangaistavaksi säädetty seksuaalirikos, jossa syyllinen pakottaa uhrin sukupuoliyhteyteen. Suomessa raiskauksen määritelmä uudistettiin suostumusperusteiseksi vuoden 2023 alussa. Sukupuoliyhteydellä tarkoitetaan "sukupuolielimellä tehtävää taikka sukupuolielimeen tai peräaukkoon kohdistuvaa seksuaalista tunkeutumista toisen kehoon taikka toisen sukupuolielimen ottamista omaan kehoon."

Eli sormetus on raiskaus. Samoin kuin jos nainen ottaa luvatta (sammuneen tms.) miehen elimen suuhunsa.

Rikoslaki ajantasainen: https://finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1889/18890039001

23 (8.7.2022/723)

Määritelmät

Sukupuoliyhteydellä tarkoitetaan tässä laissa sukuelimellä tehtävää taikka sukuelimeen tai peräaukkoon kohdistuvaa seksuaalista tunkeutumista toisen kehoon, toisen sukuelimen ottamista omaan kehoon taikka toisen sukuelimen tai peräaukon koskettelua sukuelimellä tai suulla.

Sormettaminen ei ole seksuaalista tunkeutumista, ei siis ole raiskaus. Ja väitetty sormettaminen, ilman todisteita, on vain sepite.