Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä saa heti alapeukkuja jos kertoo olevansa pieniruokainen, pienikokoinen

Vierailija
05.09.2024 |

Naisihminen ja sinkku. Ja että ruokaan ei paljon kulu rahaa kun ruokaa menee aika vähän määrällisesti.

Hirveä alapeukkusade heti. Miksi?

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet annokset aiheuttavat nälkää, nälkä kiukkua ja kiukku alapeukutuksia.

Kaikkien ei tarvitse mättää ja läskiä kerätä ollakseen ravittu ja tyytyväinen.

Vierailija
62/91 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan usko, että kukaan voi elää jollain 1000 kalorilla päivässä. Itse tarvitsen kaksi kertaa tuon verran ja olen normaalipainoinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut. Ja jos kehuu että jaksaa vetää kerralla koko pizzan ja vielä rullakebabin, sitä sitten kehutaan. Kai nämä sitten kuvittelee että me pienet myös jotenkin kehutaan kun ei tarvitse syödä paljon. Minä en kehu, mutta jos ketjussa kysytään, jaksatko syödä kerralla ison pizzan, miksi en saisi vastata siihen. Itse en edes kerro yleensä kuinka vähän syön joskus. Kun heti tulee negatiivista kommenttia. Joinakin päivinä ei vaan jaksa tai maistu. Joskus vedän sitten sen pizzan. 

Vierailija
64/91 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten totta että sinkkunainen pääsee monessa suhteessa vähemmällä, kun ei ole taloudellisen riiston kohde vaan  vastaa vain itsestään vain itselleen.

Vierailija
65/91 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nämä pienikokoiset ei harrasta edes mitään urheilua, vaan passiivista oleilua. Onko niin että ruokaa syödään oikeasti liian vähän eikä energiaa ole edes siihen liikuntaan?

Oon 166 cm ja paino on aikuusiällä ollut välillä 49-75 (raskaana 75 kg painavimmillaan). Enimmäkseen olen ollut noin 55-64-kiloinen. Olen aika vahva ja lihaksikas sekä siro, sellainen mesomorfi joka lihoo ja laihtuu helposti, mutta nopeasti kasvaa lihas sekä rakastan liikuntaa. Jopa yliajalle menneen raskauden aikana olen koko ajan käynyt jopa 2-3 h kävelylenkeillä ja ikää on melkein 40.

Olen aina tehnyt fyysisesti "jotain", esim. juoksin 20 vuotta, pelasin lapsena jalkapalloa ja olen tehnyt fyysisiä töitä. Olen myös vammautuneena liikkunut polkien kuntopyörää ja tehden kotona pilatesta, lihaskuntoharjoituksia yms. 

Passiivisuus sinänsä tuskin edes liittyy kokoon vaan muihin tekijöihin. Liikunnallisuuden takia olen kuitenkin tikissä ja täällä kun kerroin, että vaatekokoni on pieni, välillä XS-M joista XS ja S ovat olleet tavallisimmat koot aikuisena niin voi sitä ärsyyntymisen ja epäuskon määrää!

Ei kaikilla ole sellaista leveää ja lyhytjalkaista vartalonmallia ja vantteraa luustoa. Ei sirous tai pienuus silti tarkoita myöskään heikkoutta tai itsensä nälkiinnyttämistä. Olen itse ainakin syönyt aina reilusti, mutta en liikaa ja herkuttelen. Liikun myös paljon ja sillä mikään ei tartukaan vyötärölle. Jos taas en liiku niin lihon aika nopeasti.

Vierailija
66/91 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus

Kateuskortti on jo aika kulunut. Keksi jotain uutta ja parempaa.

Mutta niin totta.

Aikuiset ihmiset eivät edes muista tuollaista tunnetta. Se on joku alakoululaisten tunne kun jollakulla oli hienompi reppu. Joten kasva aikuiseksi.

Vierailija
67/91 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää pieniruokaiseksi itseään mainostavat siksi, että nämä ovat usein aika huomionkipeää ja raskasta väkeä. Syövät jonkun puolikkaan keksin ja voivottelevat sen jälkeen kuinka ovat niiiin täynnä, ettei mahdu nyt murustakaan ja en vaan millään pysty syömään enempää, kun olen niiin pieniruokainen. Ärsyttää oikeastaan koko typerä sana.

Vierailija
68/91 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit ovat kateellisia hoikille naisille. Kehopositiiviset eivät myönnä haluavansa olla hoikkia, kun ei ole itsekuria. Siksi haukutaan kateellisina heitä, jotka pysyvät hoikkina. 

Vierailija
69/91 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniruokaiset tässäkin ketjussa haukkuu muita läskeiksi. No mistäköhän johtuu nämä alapeukut niin?

Vierailija
70/91 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella hieman nöyrempää ja neutraalimpaa kirjoittamista omiin viesteihin. Se, että olet pienikokoinen ja pieniruokainen, ei tee sinusta mitenkään parempaa ihmistä millään tasolla.

Vierailija
71/91 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska pieniä naisia vihataan. Siis toiset naiset vihaavat.

Miksi ihmeessä? Eihän siinä ole mitään järkeä.

Vierailija
72/91 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää pieniruokaiseksi itseään mainostavat siksi, että nämä ovat usein aika huomionkipeää ja raskasta väkeä. Syövät jonkun puolikkaan keksin ja voivottelevat sen jälkeen kuinka ovat niiiin täynnä, ettei mahdu nyt murustakaan ja en vaan millään pysty syömään enempää, kun olen niiin pieniruokainen. Ärsyttää oikeastaan koko typerä sana.

Ai kauhea, minä teen juuri tätä 😂 En ole yhtään tajunnut että jonkun mielestä on ärsyttävää, mutta nyt kun sanoit mutta voin kertoa että tässä saattaa olla kyse väärinkäsityksestä puolin ja toisin. Minä teen tuota siitä syystä että pelkään esim emännän tms luulevan etten pidä hänen ruumistaan, enkä tahdo loukata, näin ollen usein yritän ylikorostaa, ettei ruuassa ole mitään vikaa vain minussa 😂  Itsellä on paljon ongelmia syömisen kanssa, enkä saa alas kerralla paljoa ruokaa. Yleensä yritän välttää muiden kanssa syömistä, sillä pelkkään juuri leimautuvani nirsoksi/töykeäksi tms. Mutta silloin kun seurassa syön niin alan tosiaan mainostamaan että kun minä nyt olen niin pieniruokainen. Kiitos viestistäsi, avasi silmäni näkemään asiaa myös vastapuolen kannalta  👍😁

Vierailija
73/91 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhea, minä teen juuri tätä 😂 En ole yhtään tajunnut että jonkun mielestä on ärsyttävää, mutta nyt kun sanoit mutta voin kertoa että tässä saattaa olla kyse väärinkäsityksestä puolin ja toisin. Minä teen tuota siitä syystä että pelkään esim emännän tms luulevan etten pidä hänen ruumistaan, enkä tahdo loukata, näin ollen usein yritän ylikorostaa, ettei ruuassa ole mitään vikaa vain minussa 😂  Itsellä on paljon ongelmia syömisen kanssa, enkä saa alas kerralla paljoa ruokaa. Yleensä yritän väl

ja sanomani piti että ruuistaan, ei ruumiistaan 😂😂😂

Vierailija
74/91 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneus on rumaa

Vierailija
75/91 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös, että jollakin on oikeasti ongelmia syömisen kanssa, johtuen esim.suolistosairaudesta tai muista vatsan alueen ongelmista. Kaikkea ei tarvitse raportoida, vaan voi sanoa itseään esim pieniruokaiseksi. 

Vierailija
76/91 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkaa nahkaa ja ole onnellinen

Vierailija
77/91 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katteus tietennii.

Vierailija
78/91 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli saat alapeukut tuon kirjoittamisesta, niin syynä voi olla se, että tuo ei oikein sovi keskusteluun.

Tuollainen tulkitaan hyvin usein kerskumiseksi ellei keskustelun aiheena ole kertoa itsestään tuonkaltaisia tietoja.

Vierailija
79/91 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tuollainen tarve kertoa asiasta kaikille kertoo epäterveestä suhtautumisesta ruokaan. Siksi niitä alapeukkuja tulee. Kyse ei ole hoikkuudesta tai syömisistäsi, vaan tuosta kertomisen tarpeesta, joka tutkitusti on yleisimpiä syömishäiriöiden oireita. 

Eli vain tietyt vastaukset sallitaan.

Ja ei ole syömishäiriötä. En vain elä syödäkseni vaan syön elääkseni.

Kun tuo jälkimmäinen lause on ihan älyttömän tyypillinen sellaisilta, joilla on epäterve suhtautuminen ruokaan ja omaan kehoon. Valitettavasti. Mutta ihminen on aika usein sokea itselleen. 

Tai ehkä olet vain kateellinen? Taidat itse kamppailla ylimääräisten kilojen kanssa

Vierailija
80/91 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa alapeukut?

Kyllä minua kiinnostaa alapeukut, jos Börje survoo peukulla minua alakertaan(perrsuiksiin) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi