Miksi täällä saa heti alapeukkuja jos kertoo olevansa pieniruokainen, pienikokoinen
Naisihminen ja sinkku. Ja että ruokaan ei paljon kulu rahaa kun ruokaa menee aika vähän määrällisesti.
Hirveä alapeukkusade heti. Miksi?
Kommentit (91)
Jos sillä pienellä naisella on vielä suuret rinnat, niin kiukku nousee potenssiin kaksi.
Läskit ahmatit haluaa ylläpitää uskoaan siihen, että kaikki hoikat ja jotka ei ahmi milloin mitäkin on epänormaaleja, syömishäiriöisiä ja keskittyvät vaan hoikkana pysymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Läskit ahmatit haluaa ylläpitää uskoaan siihen, että kaikki hoikat ja jotka ei ahmi milloin mitäkin on epänormaaleja, syömishäiriöisiä ja keskittyvät vaan hoikkana pysymiseen.
Tämä:9
Voisi olla ylläri huomata minkälaisia herkkusuita minä ja muut hoikat/normaalipainoniset ystäväni olemme! Annoskoot vaan on pieniä eikä ole jatkuvaa mättämistä vaan ruoka-ajat. Ai että - oikein odotan huomisia juhlia rapuineen, peuran filettä ja ihanaa jälkiruokaa!! Viinejä unohtamatta!
Usein nämä pieniruokaiset tykkäävät ruuanlaitosta ja leipomisesta ja sitten pakkosyöttävät ja pakkokahvittavat tuotoksillaan omaisiaan, lapsiaan ja tuttaviaan. Ja jos nämä eivät ota ja syö, loukkaannutaan ja ollaan naama norsunveenä.
Paskamaista tuo ruualla rakastaminen.
Kuulostaa lesolta ja hienostelulta kun ei ruoka kelpaa ja ollaan niin pientä ja herkkää. Siksi!
Ei varmaan seksikään kiinnosta muuten kuin lapsentekomielessä?
Kateutta. Pienikokoisella on halvempi elämä. XS- kokoisia vaatteita ja kenkiä saa alesta pilkkahintaan. Tutuilta voi saada pieneksi jääneitä vaatteita ilmatteeksi. Ruokaan menee paljon vähemmän rahaa.
Isojen koot menevät heti kaupaksi ja harvoin niitä on enää alemyyntiin. Iäkkäänä jalkoihin ei mene enää mitkä tahansa kengät. Varsinkin jojoileva paino tulee kalliiksi. Isokokoisilla kalliimpi elämä.
Vierailija kirjoitti:
Kateutta. Pienikokoisella on halvempi elämä. XS- kokoisia vaatteita ja kenkiä saa alesta pilkkahintaan. Tutuilta voi saada pieneksi jääneitä vaatteita ilmatteeksi. Ruokaan menee paljon vähemmän rahaa.
Isojen koot menevät heti kaupaksi ja harvoin niitä on enää alemyyntiin. Iäkkäänä jalkoihin ei mene enää mitkä tahansa kengät. Varsinkin jojoileva paino tulee kalliiksi. Isokokoisilla kalliimpi elämä.
Näinpä. Mutta miksi pienikokoiset vääntävät täällä puukkoa haavassa? Olisitte tyytyväisiä. Ei kai kukaan suuri voi pieneksi muuttua.
Siksi en kerrokaan täällä mitään, ap.
Ap koska huolesi on tyhjänpäiväinen
Vierailija kirjoitti:
Saman huomannut. Ja jos kehuu että jaksaa vetää kerralla koko pizzan ja vielä rullakebabin, sitä sitten kehutaan. Kai nämä sitten kuvittelee että me pienet myös jotenkin kehutaan kun ei tarvitse syödä paljon. Minä en kehu, mutta jos ketjussa kysytään, jaksatko syödä kerralla ison pizzan, miksi en saisi vastata siihen. Itse en edes kerro yleensä kuinka vähän syön joskus. Kun heti tulee negatiivista kommenttia. Joinakin päivinä ei vaan jaksa tai maistu. Joskus vedän sitten sen pizzan.
Mä olen reilusti ylipainoinen enkä kyllä jaksa syödä koko pizzaa kerralla ja tarkoitan nyt sellaista pizzerian normaalikokoista pizzaa. En myöskään pysty syömään esim. suklaalevyä tai jäätelöpakettia kerralla. Vastaavasti sitten tiedän ihmisiä jotka syövät helposti esim. pizzan tai litran jäätelöä. Ei ihmisen koko kerro sitä paljonko jaksaa syödä.
Ja kyllä, mulla on elämäntapamuutos menossa eli ei tarvitse tulla irvistelemään mun painosta. Tähän mennessä olen pudottanut painoa 18kg. Mulle on ihan sama miten muut syö, mä keskityn omiin syömisiini.
Tuskin kukaan on kateellinen ortorektikoille.
-eri