Opetelkaa nyt keittämään pastaa oikein kuten italialaiset tekevät
Ettei tarvitse hävetä.
Pastakastiketta laitetaan paistinpannulle kuumenemaan. Pasta keitetään minuuttia vaille Al denteksi ja sekoitetaan paistinpannulla. Ja annetaan kypsyä al denteksi.
Pastaa ja kastiketta ei koskaan yhdistetä lautasella.
Näin syötte kuin aidot italialaiset.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Pasta on kehitettävä täysin kypsäksi ja pehmeäksi. Muutoin se vaan turpoaa mahassa, aiheuttaa ilmavaivoja ja tuskaista oloa.
Voi itku teitä vulgaareja. Ette pärjäisi Italiassa päivääkään.
"Aina olen itse pastani paistanut"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole italialainen, miksi minun tulisi valmistaa kaikki italialaisittain?
Ettei tarvitse hävetä. Älä ole maalainen.
Eivät mun vieraani ole italialaisia joten ihan suomalaisittain heille kelpaa.-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät mun vieraani ole italialaisia joten ihan suomalaisittain heille kelpaa.-eri
Ette kai te nyt vieraille tarjoa pastaa väärin tehtynä? Vieraathan voivat olla kulinaristeja ja he saavat tuosta järkytyksen. Ja ei-kulinaristienkin on hyvä maistaa joskus oikein tehtyä hienostunutta pastaa.
Itse asiassa keittäminen ja kypsyysaste riippuu pastasta ja missä ruokalajissa se on. Mahdatko tietää asiasta oikeasti mitään?
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa keittäminen ja kypsyysaste riippuu pastasta ja missä ruokalajissa se on. Mahdatko tietää asiasta oikeasti mitään?
Se vaan trollaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vaan trollaa.
Kuinka vulgaaria :D
Vierailija kirjoitti:
Älä ole vulgaari.
Miksi mun pitäisi tehdä joku al dente numero, jostain hemmetin jauhomössöstä, joka ei millään tapaa ole mitenkään terveellistä.
Italian kielen ilmaus "al dente" tarkoittaa suomalaiseen suuhun hieman raakaa pastaa. Pasta siis hieman napsahtaa hampaissa purtaessa. Suomipoika ei tykkää raa'asta makaroonista. Noh raakakin makarooni menee runsaan viinin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Italian kielen ilmaus "al dente" tarkoittaa suomalaiseen suuhun hieman raakaa pastaa. Pasta siis hieman napsahtaa hampaissa purtaessa. Suomipoika ei tykkää raa'asta makaroonista. Noh raakakin makarooni menee runsaan viinin kanssa.
Siihen tottuu. Ja silloin liian kypsä pasta ei maistu hyvälle
Tiesitkö, että keittiössä kaikkea voi muunnella, niinhän ne huippukokitkin tekee.
Nimimerkillä Ananas kuuluu pitsaan (huom! kirjoitustapa)
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun pitäisi tehdä joku al dente numero, jostain hemmetin jauhomössöstä, joka ei millään tapaa ole mitenkään terveellistä.
Koska tällöin olet hienostunut kulinaristi.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että keittiössä kaikkea voi muunnella, niinhän ne huippukokitkin tekee.
Voi teitä vulgaareja. Kas kun ei homejuustoa.
Miten teille voi opettaa mitään oikeita tapoja kun väitätte aina vastaan?
Pasta heitetään seinään ja sen pitäisi pysyä siinä, silloin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette kai te nyt vieraille tarjoa pastaa väärin tehtynä? Vieraathan voivat olla kulinaristeja ja he saavat tuosta järkytyksen. Ja ei-kulinaristienkin on hyvä maistaa joskus oikein tehtyä hienostunutta pastaa.
Ystäväni eivät ole nirsoja ruoan suhteen ja sitä paitsi hallitsen kyllä oikeaoppisen pastan käsittelyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä vulgaareja. Kas kun ei homejuustoa.
Homejuusto kuuluu pizzaan.-eri
Mikä on al dente. Miksi juustojauhe puuttuu.
Sitä samaa PAS*AA siitä kuitenkin tulee.