Onko juna-aseman lähettyvillä Helsingissä kirppareita?
Vai mitä keksin pariksi tunniksi odotellessani junaa. En osaa sanoa mistä johtuu, mutta joudun pakokauhun valtaan vieraillessani täällä. Olen jopa asunut ulkomailla suurkaupungissa, mutta mikä lie Helsingissä saa mut ihan hölmistyneeksi.
Kommentit (19)
Se steissin ympäristön nark kien ja neg gejen määrä saa kenet tahansa normaalin ihmisen pakokauhun valtaan. Lähes yhtä kuvottavaa kuin Rooman pääasemalla.
Taitaa olla lähimmät Töölössä tai Pasilassa.
Ei ole, mene Sokokselle tai Stockmannille.
Oma pullo ja Kaisaniemen puistoon nusasemaan.
Ai että, salamannopeasti tuli mieleen vastaus "VR:N varikot". Mutta nehän paloivat aikoja sitten, ja näin sen palon.
Vierailija kirjoitti:
Stokkalla on Relove ja käytettyjen vaatteiden liikkeitä löytyy myös Kampista ja Jätkäsaaresta. Jos taas etsii käyttötavaraa, on Korkeavuorenkadulla 1000m2 tiloissa Helsinki Secondhand.
Mene junalla Pasilaan. Siellä on nykyään kaikki liikkeet ja palvelut.
Kai tiedät ap, että Helsingin kirppareissa kaikki maksaa monta kertaa enemmän kuin muualla?
Stockalla on se käytettyjen vaatteiden kauppa. Taitaa olla nimeltään ReLove. Se taitaa olla lähimpänä kirpparia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stokkalla on Relove ja käytettyjen vaatteiden liikkeitä löytyy myös Kampista ja Jätkäsaaresta. Jos taas etsii käyttötavaraa, on Korkeavuorenkadulla 1000m2 tiloissa Helsinki Secondhand.
Painu vit-tuun lumppuhuora!!!
Vierailija kirjoitti:
Jos et muuta keksi kesäisessä Helsingissä, mene vaikka Oodiin lukemaan kirjaa terassille tai painattamaan Muumitalo kangaskassiin Muumien juhlavuoden kunniaksi.
1. Oodissa ei juuri kirjoja ole, narkkareita senkin enemmän
2. Oodin terassi on täynnä
3. Muumitalo on lapsille ja japanilaisille
Istu Espan puistoon syömään Kauppatorilta ostamiasi mansikoita ja laske lokkeja.
Vierailija kirjoitti:
Istu Espan puistoon syömään Kauppatorilta ostamiasi mansikoita ja laske lokkeja.
Espan lavalla saattaa olla myös ilmaista ohjelmaa jos satut oikeaan aikaan. Tarkista nettisivuilta.
Mä en tiedä, koska välttelen Helsinkiä, mutta mulla on ihan samat tuntemukset kun ap:lla! Jokin Helsingissä on, mitä en saa sanoiksi. Vaikka olen matkustellut paljon eikä isoissakaan kaupungeissa mene koskaan sormi suussa. Helsinkiä en tajua ollenkaan.
Helsingissä on monta juna-asemaa
katso kartalta kirppareiden sijainnit
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä, koska välttelen Helsinkiä, mutta mulla on ihan samat tuntemukset kun ap:lla! Jokin Helsingissä on, mitä en saa sanoiksi. Vaikka olen matkustellut paljon eikä isoissakaan kaupungeissa mene koskaan sormi suussa. Helsinkiä en tajua ollenkaan.
Joku ymmärtää mua, kiva. Mä jäin Itikseen ostoksille ja valitettavasti sieltä on lähtenyt Kontti-kirppis. Viime tipassa asemalle ja kyl on monta nuokkujaa pöllyissään näkyvillä. Nyt äkkiä kotiin! Kiitos kaikille.
Etkö muuta tekemistä keksi kuin vanhojen ryysyjen penkomista? Mene vaikka Kiasmaan tai torille tai lounaalle.
Jos et muuta keksi kesäisessä Helsingissä, mene vaikka Oodiin lukemaan kirjaa terassille tai painattamaan Muumitalo kangaskassiin Muumien juhlavuoden kunniaksi.