Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko juna-aseman lähettyvillä Helsingissä kirppareita?

Vierailija
12.07.2025 |

Vai mitä keksin pariksi tunniksi odotellessani junaa. En osaa sanoa mistä johtuu, mutta joudun pakokauhun valtaan vieraillessani täällä. Olen jopa asunut ulkomailla suurkaupungissa, mutta mikä lie Helsingissä saa mut ihan hölmistyneeksi.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et muuta keksi kesäisessä Helsingissä, mene vaikka Oodiin lukemaan kirjaa terassille tai painattamaan Muumitalo kangaskassiin Muumien juhlavuoden kunniaksi.

Vierailija
2/19 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se steissin ympäristön nark kien ja neg gejen määrä saa kenet tahansa normaalin ihmisen pakokauhun valtaan. Lähes yhtä kuvottavaa kuin Rooman pääasemalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla lähimmät Töölössä tai Pasilassa.

Vierailija
4/19 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mene Sokokselle tai Stockmannille.

Vierailija
5/19 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UFF City-käytävällä ainakin.

Vierailija
6/19 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pullo ja Kaisaniemen puistoon nusasemaan.

Vierailija
7/19 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, salamannopeasti tuli mieleen vastaus "VR:N varikot". Mutta nehän paloivat aikoja sitten, ja näin sen palon.

Vierailija
8/19 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stokkalla on Relove ja käytettyjen vaatteiden liikkeitä löytyy myös Kampista ja Jätkäsaaresta. Jos taas etsii käyttötavaraa, on Korkeavuorenkadulla 1000m2 tiloissa Helsinki Secondhand.

Vierailija
9/19 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene junalla Pasilaan. Siellä on nykyään kaikki liikkeet ja palvelut.

Vierailija
10/19 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedät ap, että Helsingin kirppareissa kaikki maksaa monta kertaa enemmän kuin muualla?

Vierailija
11/19 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalla on se käytettyjen vaatteiden kauppa. Taitaa olla nimeltään ReLove. Se taitaa olla lähimpänä kirpparia.

Vierailija
12/19 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stokkalla on Relove ja käytettyjen vaatteiden liikkeitä löytyy myös Kampista ja Jätkäsaaresta. Jos taas etsii käyttötavaraa, on Korkeavuorenkadulla 1000m2 tiloissa Helsinki Secondhand.

Painu vit-tuun lumppuhuora!!!

Vierailija
13/19 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et muuta keksi kesäisessä Helsingissä, mene vaikka Oodiin lukemaan kirjaa terassille tai painattamaan Muumitalo kangaskassiin Muumien juhlavuoden kunniaksi.

1. Oodissa ei juuri kirjoja ole, narkkareita senkin enemmän

2. Oodin terassi on täynnä

3. Muumitalo on lapsille ja japanilaisille

Vierailija
14/19 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu Espan puistoon syömään Kauppatorilta ostamiasi mansikoita ja laske lokkeja.

Vierailija
15/19 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istu Espan puistoon syömään Kauppatorilta ostamiasi mansikoita ja laske lokkeja.

Espan lavalla saattaa olla myös ilmaista ohjelmaa jos satut oikeaan aikaan. Tarkista nettisivuilta.

Vierailija
16/19 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä, koska välttelen Helsinkiä, mutta mulla on ihan samat tuntemukset kun ap:lla! Jokin Helsingissä on, mitä en saa sanoiksi. Vaikka olen matkustellut paljon eikä isoissakaan kaupungeissa mene koskaan sormi suussa. Helsinkiä en tajua ollenkaan.

Vierailija
17/19 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on monta juna-asemaa

katso kartalta kirppareiden sijainnit

Vierailija
18/19 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä, koska välttelen Helsinkiä, mutta mulla on ihan samat tuntemukset kun ap:lla! Jokin Helsingissä on, mitä en saa sanoiksi. Vaikka olen matkustellut paljon eikä isoissakaan kaupungeissa mene koskaan sormi suussa. Helsinkiä en tajua ollenkaan.

Joku ymmärtää mua, kiva. Mä jäin Itikseen ostoksille ja valitettavasti sieltä on lähtenyt Kontti-kirppis. Viime tipassa asemalle ja kyl on monta nuokkujaa pöllyissään näkyvillä. Nyt äkkiä kotiin! Kiitos kaikille.

Vierailija
19/19 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö muuta tekemistä keksi kuin vanhojen ryysyjen penkomista? Mene vaikka Kiasmaan tai torille tai lounaalle.