Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko itsekäs jos hankin lapsen 38-vuotiaana miehenä? Nainen on 30v

Vierailija
05.09.2024 |

Hän on alkanut kovasti puhua siitä miten haluaa lapsen, mutta minua arveluttaa kun olen jo 38.

Olenko itsekäs jos teen lapsen tämän naisen kanssa?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee 👴🏻👍🏻🥳

Vierailija
2/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENE TÖIHIN SAATANAN RAKKI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin tuossa tilanteessa eron.

Vierailija
4/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itselläni olisi 30v nainen niin panisin tämän mieluusti paksuksi. Monta kertaa päivässä.

Vierailija
5/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole, vertaa vaikka Rennyyn tai Sauliin

Vierailija
6/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et oikeasti haluaisi saada tämän naisen kanssa lasta, mutta tästä huolimatta kuitenkin hankitte lapsen, niin onhan se aika itsekästä. Tai jos ei itsekästä, niin ainakin ihan vaan typerää. 

Mutta jos haluat tulla isäksi, niin miksi se olisi itsekästä? Olen itsekin isä, ja se on yksi hienoimpia kokemuksia elämässäni. 

Vierailija
7/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no..

Minkä ikäisenä sitten ajattelit lapsen tekeväsi jos nyt ei ole oikea aika?

Vierailija
8/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et ole, vertaa vaikka Rennyyn tai Sauliin

Sauli on pressa ja renny stara. Ei voi verrata.

N29

Vierailija
9/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin sitten? Kauanko meinasit odottaa? Siemenen laatu huononee iän myötä.

Vierailija
10/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hankit lapsen valkoisena miehenä, olet viherpunikkien ja muslimien arkkivihollinen, kun estät väestönvaihtoa ja islamisaatiota tapahtumasta.

Vierailija
11/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vain, jos olet elänyt riittäävän terveellisesti. Yleisesti ottaen vasta 45 v tai vanhempana isäksi tulleiden lapsilla on enemmän kehityshäiriöitä, kuin tätä nuorempana isäksi tulleiden.

Vierailija
12/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aloittaja pohtii fiksusti asiaa, jos on tosissaan. Olin itse ekan lapsen kanssa vähän päälle 30 ja tokan kanssa 37. Mietin silloin, että alkaa olla aikalailla viimeiset hetket monessakin mielessä. Lapsen kannalta ei ole kovin kivaa, jos isä on 60 kun lapsi on 20, saati jos isä on vielä vanhempi. Sen kyllä huomaa, että nuorempana isänä jaksaa ehkä paremmin. Toisaalta, vanhempana isänä ehkä ymmärtää paremmin mitä se lapselle tärkeä läsnäolo on. Mutta ainahan siinä on se huoli (lapsella) kuinka pitkään isä elää ja ehtiikö olla mukana. Itsekkäinä syinä taas itsen kannalta voi miettiä, että haluaako olla "kiinni" lapsen huollossa vielä vajaa kuusikymppisenä, vai että olisiko se mukavampaa jos lapset alottaa oman elämän jo silloin kun itse on viisikymppinen.

No, kukaan ei tiedä kuinka pitkään kukakin elää, ja mitä elämä tuo tullessaan. Kun lapsia ajattelee hankkivansa, niin olennaista on että niistä haluaa huolehtia ja että parisuhde on kunnossa.

Kyllä minä vahvasti suosittelen lapsien tekemistä, kyllä ne vaan niin paljon onnea ja iloa tuo elämään. Kohdelkaa niitä rakkaudella ja lämmöllä ja huolella, jos niitä päädytte tekemään.

m50

Vierailija
13/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Minä olin viime vuonna 41 ja pistin 22 v naisen tiineeksi, panin siis paksuksi, hedelmöitin, siitin, tai miten kukakin asian nyt haluaakin ilmaista.

Entä jos Mitä sitten ja so what.?

Sinne vaan rojut ränniin rohkeasti. Jos kuvittelet, että edes puolet suomalaisista lapsista syntyisi muihin kuin tuleviin eroperheisiin tai muuta kuin suoraan yyhhoo äidin kasvatiksi niin olet niin hvetin väärässä. 

Se ämmmä lähtee just silloin kun sulta fyrkat vähenee tai loppuu. Thats it!

Vierailija
14/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat perustaa perheen, teillä oikein hyvät iät siihen juuri nyt. Itse naisena synnytin 38v.

Vierailija
15/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itselläni olisi 30v nainen niin panisin tämän mieluusti paksuksi. Monta kertaa päivässä.

30 täyttänyt alkaa vaan olemaan jo aika rupu. Viime hetket tulla raskaaksi.

Vierailija
16/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai mitkä geenit siirrät lapselle tai äiti. Ja mitä tämä politiikka tekee ihmisille. Lapsi voi kärsiä maapallolla ellei ole hyvä elämä yleensäkin, täytyy luoda hyvää ja turvaa. On suuri vastuu kaikilla. Älä työnnä myrk.piikkejä lapselle ainakaan, voiko vanhemmilta siirtyä niitä aineksia. Usein tarvitsee rahaa myös jos on lapsi ja aikaa, ymmärrystä. Pitää osata ohjata lasta turvallisuuteen jo pienenä iälle sopivalla tavalla.

Vierailija
17/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Ap olisi erityisen itsekäs? Siitä vaan. Oudompaa olisi estää naista hankkimasta lasta.

Vierailija
18/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se ikäero mihinkään liittyy?  En minäkään 10 vuotiaana surrut, että äitini oli 25 ja isäni 38 ikäinen. Hölmöjä olette kun tuollaisia mietitte edes. Ikä on vain numeroita.

Vierailija
19/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä palstalta nyt viimeisenä kannattaa kysyä. Jos haluat lapsen, tee lapsi, jos siihen on tilaisuus.

Miehellä ei ole Suomessa mahdollisuutta kohdunvuokraukseen, mutta naisille on keinohedelmöitykset, pelit ja vehkeet. 

Miehen on vaikea olla itsekäs, kun miehillä on asevelvollisuuttakin paljon räikeämpi tasa-arvoepäkohta eli lapsen saa vain silloin, jos hurmaa hedelmällisen naisen. 

Vierailija
20/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalin ikäisiä olisitte saamaan lapsia jos parisuhde olisi oikeasti olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi