Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko itsekäs jos hankin lapsen 38-vuotiaana miehenä? Nainen on 30v

Vierailija
05.09.2024 |

Hän on alkanut kovasti puhua siitä miten haluaa lapsen, mutta minua arveluttaa kun olen jo 38.

Olenko itsekäs jos teen lapsen tämän naisen kanssa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo yli 40v edelleen lapseton mies. Olisi ollut mahdollisuus hedelmöittää jo kolme naista mutta olen vastuullisesti (ja täysin virheellisesti) ajatellut että asioideni (talous, työ, yms.) pitäisi olla paremmassa kunnossa ennen kuin uskallan ryhtyä isäksi.

BIG MISTAKE, voin näin jälkeenpäin todeta.

Olisi pitänyt vaan laukoa maaliin, kun paikka oli halukkaan naisen kanssa. Kyllä se lapsi aina jotenkin tässä maailmassa selviää, jos vanhemmat ovat edes joten kuten tolkullisia ihmisiä.

Jos itselleni vielä tarjoutuu tilaisuus tässä elämässä, niin tulen siementämään ja nauttimaan isyydestä sydämeni kyllyydestä. Kannattaa sinunkin tehdä nyt niin, kun kerran paikka on.

Vierailija
22/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et!! 

Ihme kysymys... :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itselläni olisi 30v nainen niin panisin tämän mieluusti paksuksi. Monta kertaa päivässä.

30 täyttänyt alkaa vaan olemaan jo aika rupu. Viime hetket tulla raskaaksi.

Jos joskus sulkisit sen incel-palstan ja lukisit uutisia niin huomaisit että keskivertoensisynnyttäjä on jo reilusti yli 30.

Vierailija
24/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä oli juoppo, äiti uskovainen,

Siskoni tosi upee nainen

Mutta hüøra ja musta ei ollut mihinkään.

Nyt toiset tekee kapinaa kun raakut on kuolleet

Ja monet faijat itsensä hengiltä juoneet

Se on sama kuka päälleni sylkee

Teidän totuuksillenne käännän kylkee

Muttei mikään oo niin paha kuin yh nainen 

Hän juonittelee on paheellinen

Ilkeä, pirullinen, julma

Ja niin pitkävihainen

Niin se vaan menee..

Vierailija
25/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53v mies ja minulla on kolme lasta. Mun ty on 25 eikä halua lapsia. Onko väärin jos kuitenkin harrastan seksiä hänen kanssaan?

Vierailija
26/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itselläni olisi 30v nainen niin panisin tämän mieluusti paksuksi. Monta kertaa päivässä.

30 täyttänyt alkaa vaan olemaan jo aika rupu. Viime hetket tulla raskaaksi.

Jos joskus sulkisit sen incel-palstan ja lukisit uutisia niin huomaisit että keskivertoensisynnyttäjä on jo reilusti yli 30.

Niin no..

Älkää kysykö mistä johtuu ADHD.

Älkää kysykö mistä johtuu väkivalta..

Ylikypsän äidin läpimätä hedelmä.. mutta enpä sano nyt enempää,etten saa mammojen vihoja taas aiheetta päälleni.

Vierailija
27/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä voisin lapsen tehdä, mutta vain ikäryhmää 35-39,5 vuotiaan naisen kanssa koska minulla on jouluaattona syntymäpäivä ja täytän silloin 39 vuotta ja neljäkuukautta ja kolme päivää. Aika liki tasan, mutta vasta klo 22:38. Kyllä muuten on aina harmittanut kun olen syntynyt jouluaattona. Mieluummin olisin syntynyt vasta keväällä huhtikuun tienoilla..

Olisin voinut laulaa.. Oooo kesänlapsi mä oooon🎶 Oooo villi luonteeni oooon🎶

Vierailija
28/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä voisin lapsen tehdä, mutta vain ikäryhmää 35-39,5 vuotiaan naisen kanssa koska minulla on jouluaattona syntymäpäivä ja täytän silloin 39 vuotta ja neljäkuukautta ja kolme päivää. Aika liki tasan, mutta vasta klo 22:38. Kyllä muuten on aina harmittanut kun olen syntynyt jouluaattona. Mieluummin olisin syntynyt vasta keväällä huhtikuun tienoilla..

Olisin voinut laulaa.. Oooo kesänlapsi mä oooon🎶 Oooo villi luonteeni oooon🎶

Ei vttu Helminen!!😂 NYT NE LÄÄKKEET!!

Vierailija
29/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on 10v kun olet 49v ja 20v kun olet 59v, 30v 69v, 40v 79v jne. Mielestäni ihan ok. 

Vierailija
30/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta aloittaja pohtii fiksusti asiaa, jos on tosissaan. Olin itse ekan lapsen kanssa vähän päälle 30 ja tokan kanssa 37. Mietin silloin, että alkaa olla aikalailla viimeiset hetket monessakin mielessä. Lapsen kannalta ei ole kovin kivaa, jos isä on 60 kun lapsi on 20

MIten niin? Ei 60-vuotias ole nykyisin ikäloppu. Miehelläni ja yhteisellä pojallamme on ikäeroa vähän alle 39 vuotta. Heillä on aina ollut paljon yhteisiä juttuja ja kiinnostuksen kohteita. He olivat juuri yhdessä Lapissa, ja siellä isä 64 v ja poika 26 v kävelivät yhdessä 20-25 km päiväretkiä. Oli pojan idea, että hän lähtee mukaan.

Vierailija
31/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat sitoutua naiseen ja lapseen, aiot olla lapsen ja naisen elämässä vähintään toistakymmentä vuotta, niin ilman muuta alatte hankkia lapsia, mielellään useampia. Lapselle kun paras lahja vanhemmilta on sisarus tai sisarukset.

Vierailija
32/32 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ole se mies 38 jankkaaja vänisijä vinkuja, joka ei pysty edes itssestään huolehtimaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi