Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhukset ei käytä ip kassaa?

Vierailija
05.09.2024 |

Aina hirveä jono joka kaupassa marjattoja ja kaleveita jonottamassa normaalille kassalle kun ip kassat ammottaa tyhjyyttään. Itse pääsen koko jonon ohi alle minuutissa käyttämällä ip kassaa. Muuten menisi ainakin 10 Min.

Kommentit (240)

Vierailija
81/240 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa käytä itsepalvelukassaa, haluan että kauppa työsllistää myyjiä tarpeeksi. 

Vierailija
82/240 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vanhukset ei käytä ip kassaa.

Miksi nuoret vie auton korjaamolle eivätkä korjaa itse.

Miksi nuoret ei leikkaa tukkaansa itse.

Itsepalvelu ja siitä täyden hinnan maksaminen on hölmöä. 

No miksi sitten käyt kaupoissa jotka perustuvat täysin puhtaasti itsepalveluun?

Onko sulla joku aivovamma? Miten ne kaupat yhtäkkiä ip-kassojen myötä muuttui joksikin itsepalvelumarketeiksi joista sä tykkäät jankuttaa? Vuosia olleet kaupat muka muuttuneet joksikin muuksi vain joidenkin ip-kassojen myötä. Paskanvitut ole. Ne on ihan samoja ruokakauppoja kuin ennen ip-kassoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/240 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessahan kaikki palvelukassat poistuu ja jäljelle jää vain itsepalvelukassoja.

Vierailija
84/240 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Samoja ruokakauppoja ne on silti edelleen."

Niin. Ihan samoja itsepalveluruokakauppoja ne tosiaan ovat. Jolloin onkin erittäin hämmentävää miten joku löytää valittamisen aihetta siitä kun itsepalvelukaupassa on itsepalvelukassa.

Vierailija
85/240 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vanhus, mutta ne ip-kassat ovat ahtaita ja hankalia, niissä ei ole mitään tavaroiden laskutilaa. Paljon helpompi pakata tavarat kasseihin tavallisten kassojen leveistä laareista. Käytän ip-kassaa vain, jos on kiire ja ostettavia tavaroita on vain yksi tai kaksi.

Vierailija
86/240 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä höpötät? Prismoissa, K-Citymarketeissa, K-Supermarketeissa ja Salessakin palvellaan"

Ei palvella. Ihan itse otat sen korin tai kärryn. Ihan itse kuljet läpi kaupan. Ihan itse otat tuotteet hyllystä. Ihan itse pakkaat ne koriin tai kärryyn. Ihan itse nostelet ne kassalle. Ihan itse pakkaat ne kassiin. Ihan itse kannat ne kotiisi.

Sä voit ihan itse työntää pääsi perseeseen ja olla hiljaa.

Vierailija
87/240 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät kenenkään kaupassa käynneistä mitään vai oletko se bessewisser?

Siitä, että palvelumyymälöissä (lihakaupat, torimyyjät, kauppahallit) ei ole itsepalvelukassoja, joten jos ovat sellaiseen törmänneet, niin he ovat olleet ostoksilla itsepalvelumyymälässä.

Vierailija
88/240 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä, koska en ole siinä kaupassa töissä. Tykkään, että kauppa palvelee minua erittäin hyvin, sillä onhan ruokakin hinnoissaan. Minulla ei ole koskaan kiire, enkä ole vastuussa muiden ihmisten kiireistä, joten käytän asiointiin niin paljon aikaa kuin se vaatii. Käyn kaupassa silloin kun se itselle parhaiten sopii, vaikka ruuhka-aikana. 

Jos tykkäät palvelusta, niin miksi käyt itsepalvelumarketissa?

Eiköhän jokaisessa marketissa ole nykyään itsepalvelukassoja. Käyn Prismoissa, K-Citymarketeissa, K-Supermarketeissa, joskus Salessa, joskus torilla, joskus liha- ja kalakaupassa. Kaikissa paikoissa palvellaan, eikä itse tarvitse. 

Monissa paikoin niiden käyttöä on rajoitettu, koska niiden kautta liikkuneet ovat jättäneet osan ostoksista maksamatta. 

Vierailija
89/240 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ihan samoja itsepalveluruokakauppoja ne tosiaan ovat. Jolloin onkin erittäin hämmentävää miten joku löytää valittamisen aihetta siitä kun itsepalvelukaupassa on itsepalvelukassa.

Sä tässä vedät ihme kilareita ja jankutat tuota samaa paskaa. Mene hoitoon.

Vierailija
90/240 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla joku aivovamma? Miten ne kaupat yhtäkkiä ip-kassojen myötä muuttui joksikin itsepalvelumarketeiksi joista sä tykkäät jankuttaa? Vuosia olleet kaupat muka muuttuneet joksikin muuksi vain joidenkin ip-kassojen myötä. Paskanvitut ole. Ne on ihan samoja ruokakauppoja kuin ennen ip-kassoja. 

Sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä? Koko markettimyymäläkonsepti perustuu, ja on sen keksimisestä asti perustunut itsepalveluun. Oikeasti, sattuuko se? Nimittäin ihan saatanan tyhmä ainakin tunnut olevan.

Vierailija
91/240 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä höpötät? Prismoissa, K-Citymarketeissa, K-Supermarketeissa ja Salessakin palvellaan"

Ei palvella. Ihan itse otat sen korin tai kärryn. Ihan itse kuljet läpi kaupan. Ihan itse otat tuotteet hyllystä. Ihan itse pakkaat ne koriin tai kärryyn. Ihan itse nostelet ne kassalle. Ihan itse pakkaat ne kassiin. Ihan itse kannat ne kotiisi.

Sä voit taasen vaikka imeskellä veristä aidskyrpää tukehtumiseesi asti.

Vierailija
92/240 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ime persettä.

Vierailija
93/240 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vanhus, mutta ne ip-kassat ovat ahtaita ja hankalia, niissä ei ole mitään tavaroiden laskutilaa. Paljon helpompi pakata tavarat kasseihin tavallisten kassojen leveistä laareista. Käytän ip-kassaa vain, jos on kiire ja ostettavia tavaroita on vain yksi tai kaksi.

No tämä. Lisäksi se, että tavallisella kassalla myyjän piippaillessa tuotteita voi itse samalla jo pakata. 

Vierailija
94/240 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet itse vanhus kysyn miks et käytä qw kassaa

Vierailija
95/240 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ime persettä.

On sulla rankkaa. Olet kyllä sekaisin. 

Vierailija
96/240 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä voit taasen vaikka imeskellä veristä aidskyrpää tukehtumiseesi asti.

Olet sairas.

Vierailija
97/240 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin teillä Ei teillä ole varaa ruokaan ja nyt motkotatte ruokajauppojen hitaista kassoista?

Vttu mitä urpoja 😂

Vierailija
98/240 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin teillä Ei teillä ole varaa ruokaan ja nyt motkotatte ruokajauppojen hitaista kassoista?

Vttu mitä urpoja 😂

Kenellä ei ole varaa ruokaan? 

Vierailija
99/240 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiltä puuttuu ip-osoite.

Vierailija
100/240 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on aikaa. Äitini tekee kaikki asioinnit ns kasvotusten, ei osaa käyttää edes sähköpostia. He eivät tajua ettei kaikilla muilla ole aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi