Miksi vanhukset ei käytä ip kassaa?
Aina hirveä jono joka kaupassa marjattoja ja kaleveita jonottamassa normaalille kassalle kun ip kassat ammottaa tyhjyyttään. Itse pääsen koko jonon ohi alle minuutissa käyttämällä ip kassaa. Muuten menisi ainakin 10 Min.
Kommentit (240)
Ip kassat on huonoja, surkeita ja erittäin ahtaita kärryjen kanssa. Menen vain pakotettuna, kun tavallisilla kassoilla on jono.
K-supermarketin satunnaistarkastus on ikävää. Joudun siihen usein, myyjää saa odottaa, kun on jossain ihan muualla. Turha mennä nöyryyttää itseään.
Mikset sinä käytä ipkassaa? Normi kassat ovat todellakin vanhuksille.
Vierailija kirjoitti:
En halua käyttää ip-kassaa, eikä minulla ole kiire minnekään. Ihmettelen vain, että miksi avaaja ei käytä ip-kassaa, kun hänellä tuntuu olevan kiire jonnekin. Juuri hänenlaisiaan kiireellisiä vouhottajia varten jätämme kyseiset kassat vapaaksi, että joutuvat nopsasti taas pisnestä tekemään, jos vain äly riittäisi nopean kassajärjestelmän valitsemiseen?
Meidän lähicittarissa pääsee nopeammin kaupasta ulos normikassojen kautta. Siellä on ammattitaitoiset kassat ja ip-kassajonoissa sählää kaiken maailman tumpelot asiakkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei käytä. Se vielä puuttuis et tukkis nekin ja unelmois siinä tunnin ja lopuksi pyytäisi henkilökunnan paikalle pysykööt normikassoilla et me nuoret nopeat ja notkeat päästää nopeasti ulos.
Mielestäni vanhuksille voisi olla jotkut laissa säädetyt kaupassa käynti ajat. Esim Ti ja pe klo 08.00-09.30.Pysyisivät poissa normaalien ihmisten tieltä.
Onneksi te normaalit olette kuitenkin vähemmistönä yhteiskunnassa.
Höh, mä nukun yhteentoista saakka, älä unta nää ,että kauppaan menisi noin aikaisin . Ja stäpaitsi olen jo vuosia tilannut ruokakassit cittarista kolmen vk välein kotiin. Helppoa ja edullista , suosittelen Olemme 77v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhuksilla ei ole niin kiire etteivätkö kerkeäisi jonottaa. Haluavat varmistaa että tulee oikein, eivät ole tottuneet pikakassaan. Ja ostavat laputettuja tuotteita, ne ei mene pikakassasta.
Kyllä tällä saa alkoholit ja punalaput ip kassalla.
Sellaisissa kaupoissa yleensä saa joissa itsepalvelukassoille on varattu oma työntekijä. Niissä joissa, sellaista ei ole, ei saa koska periaatteessa silloin itsepalvelukassalla voi asioida myös tilanteessa jolloin palvelukassa ei ole miehitetty.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan noita kalman hajuisia kurppia tukkimassa kassoja ja käytäviä.
Nykyisin kaupat on auki yötäpäivää. Käy yöllä kaupassa niin ei ole vanhukset harminasi, eikä paljon muutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat ihmiset ymmärtävät palvelun päälle ja sen,että mitä enemmän asiakkaat käyttävät ip kassoja kauppias vähentää kassatyöntekijöitä ja työttömyys sen kun lisääntyy.
Miksi he sitten käyvät itsepalvelumarketeissa?
Ei ne ole mitään itsepalvelumarketeja. Ei sellaisia ole olemassa ainakaan Suomessa.
Ne ovat juurikin sellaisia. Ihan itse kuljet läpi kaupan. Ihan itse otat tuotteet hyllystä. Ihan itse pakkaat ne koriin tai kärryyn. Ihan itse nostelet ne kassalle. Ihan itse pakkaat ne kassiin. Ihan itse kannat ne kotiisi.
Palvelumyymälät löydät toreilta, kauppahalleista, pienemmistä liha/kalakaupoista jne.
Jos on alkoholia ostoksissa, on pakko mennä ihmiskassalle ainakin Lidlissä. Miksi muuten useissa aloituksissa yritetään ahdistella vanhukset nurkkaan ? Missä iässä ihmisestä tulee mielestänne vanhus ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä, koska en ole siinä kaupassa töissä. Tykkään, että kauppa palvelee minua erittäin hyvin, sillä onhan ruokakin hinnoissaan. Minulla ei ole koskaan kiire, enkä ole vastuussa muiden ihmisten kiireistä, joten käytän asiointiin niin paljon aikaa kuin se vaatii. Käyn kaupassa silloin kun se itselle parhaiten sopii, vaikka ruuhka-aikana.
Jos tykkäät palvelusta, niin miksi käyt itsepalvelumarketissa?
Meillä ei ole toria eikä kauppagallia. Siksi!
Missä ihmeen köyhälistössä oikein asutte? Hyi saatana.
Ne on vähän arkoja, mutta yhtenä päivänä huomasin, että kaikki muut pikakassalla olijat olivat vanhoja harmaapääpariskuntia.
Ymmärsin että joillekin ihmisille kassoissa on vielä ongelmia.
-Ne pitävät kovaa mekkalaa ja ääntä. Huutaa kuin hinaaja?
-Tasot liian alhaalla tai ylhäällä.
-Ei tilaa tarpeeksi?
-Piipparissa liian lyhyt johto. Tai sitten nostellaan tavaraa, asennot. Kirkas valo silmissä?
-Onko maksu helppo ja selkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä, koska en ole siinä kaupassa töissä. Tykkään, että kauppa palvelee minua erittäin hyvin, sillä onhan ruokakin hinnoissaan. Minulla ei ole koskaan kiire, enkä ole vastuussa muiden ihmisten kiireistä, joten käytän asiointiin niin paljon aikaa kuin se vaatii. Käyn kaupassa silloin kun se itselle parhaiten sopii, vaikka ruuhka-aikana.
Meillä ei ole toria eikä kauppagallia. Siksi!
No sitten varmaan muutatte sellaisen lähelle, jotta saat sitä peräänkuuluttamaasi palvelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokaisessa marketissa ole nykyään itsepalvelukassoja. Käyn Prismoissa, K-Citymarketeissa, K-Supermarketeissa, joskus Salessa, joskus torilla, joskus liha- ja kalakaupassa. Kaikissa paikoissa palvellaan, eikä itse tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluamme palvelua, emme itsepalvelua.
No miksi olet eksynyt itsepalvelumarkettiin siinä tapauksessa? Sinunhan pitäisi olla kauppahallissa tai torilla ostoksinesi.
Itsepalvelukassoilla ajetaan henkilöstömäärää vähemmäksi eli lisää työttömiä, on siinä tuollainenkin pointti miksi käydään ihmiskassalla.
mee pois, tajuutsää miksi, vee mikä molopää
IP-kassahullut: Miksi te sitten vingutte, kun erityisesti naisalojen ja palvelualojen työpaikat vähenevät? Olisiko yhtenä syynä oma ylimielinen käyttäytymisenne? Sitten, kun on vain IP-kassallisia marketeja, sitten se teidän vinkuna ja rääkynä vasta alkaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokaisessa marketissa ole nykyään itsepalvelukassoja. Käyn Prismoissa, K-Citymarketeissa, K-Supermarketeissa, joskus Salessa, joskus torilla, joskus liha- ja kalakaupassa. Kaikissa paikoissa palvellaan, eikä itse tarvitse.
En muista nähneeni ip-kassoja torilla tai lihakaupoissa. Ja nuo luettelemasi marketit perustuvat (mahdollista palvelutiskiä lukuunottamatta) kaikki puhtaasti itsepalveluun, joten luonnollisesti niissä on myös ip-kassat.
Siinä missä ennen oli 5-6 kassaa on nykyisin vain 1-2 kassaa. Ne loput ei enää saa töitä eikä palkkaa. Säästyneillä palkkarahoilla omistajat ostaa itselleen jotain kivaa.
Parempi etteivät käytä, menee muuten nekin jumiin kun ihmetellään maailman menoa.
Odotamme mielenkiinnolla, kun itse vanhenet ja lakkaat olemasta normaali...