Miksi vanhukset ei käytä ip kassaa?
Aina hirveä jono joka kaupassa marjattoja ja kaleveita jonottamassa normaalille kassalle kun ip kassat ammottaa tyhjyyttään. Itse pääsen koko jonon ohi alle minuutissa käyttämällä ip kassaa. Muuten menisi ainakin 10 Min.
Kommentit (240)
Jos kaikki käyttäisivät itsepalvelukassoja, niin siinä loppuisi monelta opiskelijalta työt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhuksilla ei ole niin kiire etteivätkö kerkeäisi jonottaa. Haluavat varmistaa että tulee oikein, eivät ole tottuneet pikakassaan. Ja ostavat laputettuja tuotteita, ne ei mene pikakassasta.
Kyllä tällä saa alkoholit ja punalaput ip kassalla.
Meillä ei saa, S-market.
hälyttää ip jos siinä alkoholi livahtaa, oot vaikka 100 v, tulee häly ja myyjä tarkistaa onko ikä ok,aina aina,laki määrää
Eläkeläisillä on ostoskorissa lähinnä punalaputettuja tuotteita, eikä niitä voi rahastaa itse ip-kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan noita kalman hajuisia kurppia tukkimassa kassoja ja käytäviä.
Sinäkö et aio vanheta? No, onhan toki toinenkin vaihtoehto🤔
oksennat sun vanhenpiesi päälle. mä ainakin jos heidät tapaisin jos kasvatuskyky ollut moista. heikko on koulutustaso,kotikasvatus jne mölillä
Jos 75-v. on vanhus ja mukana 82-v. vanhus, niin kyllä käytimme viimeksi tänään, torstaina. Oli vain kaksi ostosta, jonoa oli oikeaan kassaan, joten oikaisimme.
Miksi käyttäisivät? Eihän siitä saa palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin siinä ne setelit syötetään???
mitä sitten. jokaisella aikakaudella on omat uutuudet. tuli mankat, taskulaskimet,,niitä iheteltiin, cd soitin, monen mummo osasi niitä käyttää ja sen ajan vanhus ihmetteli moisia kun oli vaan ne Lp levyt, vuorotellen,,mitä tuota irvailemaan, sä muuten vanhenenet
Itsepalvelukassa ei hymyile huonoille ja vanhoille vitseille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin teillä Ei teillä ole varaa ruokaan ja nyt motkotatte ruokajauppojen hitaista kassoista?
Vttu mitä urpoja 😂
Kenellä ei ole varaa ruokaan?
No just teillä, av-jonneilla ja -janitoilla. Niin ainakin väitätte kun hallitus vei tuet.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki käyttäisivät itsepalvelukassoja, niin siinä loppuisi monelta opiskelijalta työt.
Itsepalvelukassoilla varastetaan ja jokaisella kassalla näyttää olevan pari kolme vartijaa tsekkaamaan rosvoja, en suin surminkaan mene itsepalvelukassalle jos ei ole pakko.
Hauskaa muuten, kun EU määrää meidät käyttämään vain käteistä, siitä se vasta itsepalvelukassoilla riemu repeää ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei käytä. Se vielä puuttuis et tukkis nekin ja unelmois siinä tunnin ja lopuksi pyytäisi henkilökunnan paikalle pysykööt normikassoilla et me nuoret nopeat ja notkeat päästää nopeasti ulos.
Mielestäni vanhuksille voisi olla jotkut laissa säädetyt kaupassa käynti ajat. Esim Ti ja pe klo 08.00-09.30.Pysyisivät poissa normaalien ihmisten tieltä.
Mitäs ne työikäiset sitten tekee kaupassa samaan aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläisillä on ostoskorissa lähinnä punalaputettuja tuotteita, eikä niitä voi rahastaa itse ip-kassalla.
Alepassa voi.
En käytä itsepalvelukassoja koskaan, kannatan kotimaista työllisyyttä.
Nykyään pitää olla aina satasia lompakossa, koska korteilla ei pystykään maksamaan. Itse en ole koskaan ostanut punalaputettuja tuotteita, vaikka olenkin eläkeläinen. Jätän ne tuotteet muille ja ostan itse tuoreinta ja parasta mitä rahalla saa. Säästöniksi on se, että ostaa vain minkä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan punalaputettuja ja keltalaputettuja säästääkseni rahaa matkustaa ulkomaille. Aikaa on kokata heti kaupasta tultua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan noita kalman hajuisia kurppia tukkimassa kassoja ja käytäviä.
Sinäkö et aio vanheta? No, onhan toki toinenkin vaihtoehto🤔
oksennat sun vanhenpiesi päälle. mä ainakin jos heidät tapaisin jos kasvatuskyky ollut moista. heikko on koulutustaso,kotikasvatus jne mölillä
Niin sähän vaikutatkin todella älykkäältä, sivistyneeltä ja hyvin kasvatetulta. Peruskoulun olet päässyt läpi säälistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin teillä Ei teillä ole varaa ruokaan ja nyt motkotatte ruokajauppojen hitaista kassoista?
Vttu mitä urpoja 😂
Kenellä ei ole varaa ruokaan?
No just teillä, av-jonneilla ja -janitoilla. Niin ainakin väitätte kun hallitus vei tuet.
En mä ole mikään Jonne tai Janita. En myöskään saa tukia vaan olen ihan kokopäiväisessä työssä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ruoan hinta laskisi, vai mitä?
Hän on sinun äitisi. On myös toisenlaisia äitejä. Joillakin vanhemmilla äideillä on sähköposti, viimeistä huutoa olevat älypuhelin, läppäri, tabletti ja niissä kaikenlaiset appsit, ja on instagram, facebook, whatsapp, pankkikortit, luottokortit, pankin tunnuslukulaitteet. Silti voi tykätä palvelusta kasvotusten. Nuoremmat taitavat istua pimeissä kämpissä peläten ihmisten välistä kasvokkain tapahtuvaa vuorovaikutusta toisten ihmisten kanssa.