Miksi vanhukset ei käytä ip kassaa?
Aina hirveä jono joka kaupassa marjattoja ja kaleveita jonottamassa normaalille kassalle kun ip kassat ammottaa tyhjyyttään. Itse pääsen koko jonon ohi alle minuutissa käyttämällä ip kassaa. Muuten menisi ainakin 10 Min.
Kommentit (240)
Miksi vanhukset ei käytä ip kassaa.
Miksi nuoret vie auton korjaamolle eivätkä korjaa itse.
Miksi nuoret ei leikkaa tukkaansa itse.
Itsepalvelu ja siitä täyden hinnan maksaminen on hölmöä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä missä ennen oli 5-6 kassaa on nykyisin vain 1-2 kassaa. Ne loput ei enää saa töitä eikä palkkaa. Säästyneillä palkkarahoilla omistajat ostaa itselleen jotain kivaa.
No ei, vaan siinä missä ennen oli 1-2 kassaa, on nykyisin 1-2 kassaa + 4-12 ip-kassaa.
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten käyt kaupoissa jotka perustuvat täysin puhtaasti itsepalveluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluamme palvelua, emme itsepalvelua.
No miksi olet eksynyt itsepalvelumarkettiin siinä tapauksessa? Sinunhan pitäisi olla kauppahallissa tai torilla ostoksinesi.
Itsepalvelukassoilla ajetaan henkilöstömäärää vähemmäksi eli lisää työttömiä, on siinä tuollainenkin pointti miksi käydään ihmiskassalla.
Eikä ajeta, vaan läpimenoa isommaksi. "Pointtisi" on ihan oman mielikuvituksesi tuotetta.
Pöh. Kyllä niistä kassoista on joka toinen ilman kassaneitiä. Läpimeno paranee kun on riittävästi kassaneitejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan noita kalman hajuisia kurppia tukkimassa kassoja ja käytäviä.
Nykyisin kaupat on auki yötäpäivää. Käy yöllä kaupassa niin ei ole vanhukset harminasi, eikä paljon muutkaan.
Ei joka paikkakunnalla ole kauppoja jotka on auki 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Sellanen oliskin hyvä että kampaajalla olis erikseen pikakampaamo missä voit ite ajaa ittesi kaljuksi edulliseen 20€ hintaan.
Ite piippailu on lasten ja lastenmielisten hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä, koska en ole siinä kaupassa töissä. Tykkään, että kauppa palvelee minua erittäin hyvin, sillä onhan ruokakin hinnoissaan. Minulla ei ole koskaan kiire, enkä ole vastuussa muiden ihmisten kiireistä, joten käytän asiointiin niin paljon aikaa kuin se vaatii. Käyn kaupassa silloin kun se itselle parhaiten sopii, vaikka ruuhka-aikana.
Jos tykkäät palvelusta, niin miksi käyt itsepalvelumarketissa?
Eiköhän jokaisessa marketissa ole nykyään itsepalvelukassoja. Käyn Prismoissa, K-Citymarketeissa, K-Supermarketeissa, joskus Salessa, joskus torilla, joskus liha- ja kalakaupassa. Kaikissa paikoissa palvellaan, eikä itse tarvitse.
En muista nähneeni ip-kassoja torilla tai lihakaupoissa. Ja nuo luettelemasi
Mitä höpötät? Prismoissa, K-Citymarketeissa, K-Supermarketeissa ja Salessakin palvellaan, ja myös liha- ja kalakaupoissa, sekä toreilla.
Vierailija kirjoitti:
Mikset sinä käytä ipkassaa? Normi kassat ovat todellakin vanhuksille.
Missä kohdassa kassoja on ikärajakylttejä? Aivan, olet nähnyt vain unta. Minne kassalle muuten ohjaat lapsen, jolla ei ole omaa pankkikorttia ja osaa kuitenkin tehdä pieniä ostoksia omin päinkin?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei käytä. Se vielä puuttuis et tukkis nekin ja unelmois siinä tunnin ja lopuksi pyytäisi henkilökunnan paikalle pysykööt normikassoilla et me nuoret nopeat ja notkeat päästää nopeasti ulos.
ties mikä vamma onnettomuus se sullekin satuu, räkä poskella pakkoliikkeites kanssa opettelet a j ööötä. susta tulee kömpelö vanhus,sun vanhemmista..on rollaa ja keppiä..jokainen ikääntyy ,mysö sun vanhemmat. Kyllä meille sopii jopa 40v vanhoille eri kassat, jopa kaupat, ei tarviis edes nähdä toisiaan. Aivoinfarkti jopa 42v, kaikki käy hitaammin.. Onko sulla aivoja, vai muuten vaan räkänokka. Itku pitkästä ilosta. Vielä elämä kolhaisee sua, loppuu virne pärställä..
On muka niin kiire hah -mihin. Me nuoret,, saanen nauraa, mölli sää oot
En saa palkkaa kassatyöstä. Suutari pysyköön lestissään😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat ihmiset ymmärtävät palvelun päälle ja sen,että mitä enemmän asiakkaat käyttävät ip kassoja kauppias vähentää kassatyöntekijöitä ja työttömyys sen kun lisääntyy.
Miksi he sitten käyvät itsepalvelumarketeissa?
Ei ne ole mitään itsepalvelumarketeja. Ei sellaisia ole olemassa ainakaan Suomessa.
Ne ovat juurikin sellaisia. Ihan itse kuljet läpi kaupan. Ihan itse otat tuotteet hyllystä. Ihan itse pakkaat ne koriin tai kärryyn. Ihan itse nostelet ne kassalle. Ihan itse pakkaat ne kassiin. Ihan itse kannat ne kotiisi.
Palvelumyymälät löydät toreilta, kauppahalleista, pienemmistä liha/kalakaupoista jne.
Mikä sulla on hätänä? Ei ole olemassa sellaisia kauppoja missä ei saisi maksaa tavallisella kassalla jos haluaa. Ei pitäisi kaivella toisten perseitä jos kaikki ei halua maksaa ip-kassalla. Eikä ne kaupat miksikään muuksi ole muuttunut vaikka on tullut lisäksi ip-kassoja. Samoja ruokakauppoja ne on silti edelleen.
Joka paikkakunnalla ei todellakaan ole toreja, kauppahalleja, pieniä liha/kalakauppoja. Täällä alle 5000 asukkaan kylässä on kaksi ruokakauppaa. Toisessa ei edes ole mitään itsepalvelukassoja.
olisiko siitä että on vuorovaikutusta?
sama kun puiston penkeillä olisi kaksi selät vastakkain, päädyissä ja kännykällä komuunikazione().
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten käyt kaupoissa jotka perustuvat täysin puhtaasti itsepalveluun?
Mistä sinä tiedät kenenkään kaupassa käynneistä mitään vai oletko se bessewisser?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluamme palvelua, emme itsepalvelua.
No miksi olet eksynyt itsepalvelumarkettiin siinä tapauksessa? Sinunhan pitäisi olla kauppahallissa tai torilla ostoksinesi.
Itsepalvelukassoilla ajetaan henkilöstömäärää vähemmäksi eli lisää työttömiä, on siinä tuollainenkin pointti miksi käydään ihmiskassalla.
Eikä ajeta, vaan läpimenoa isommaksi. "Pointtisi" on ihan oman mielikuvituksesi tuotetta.
Pöh. Kyllä niistä kassoista on joka toinen ilman kassaneitiä. Läpimeno paranee kun on riittävästi kassaneitejä.
Niin ne ovat olleet aina sen marketin avaamisesta asti.
Heillä ei ole kiirettä mihinkään. On aikaa odotella, mutta ei tarvetta hosua. Herää vain yksi kysymys.
Miksi sinä et käytä pikakassaa vaan jonotat siellä vanhusten joukossa? Muusta syystähän heistä ei sinulle olisi haittaa vaan päinvastoin hyötyä koska eivät täytä pikakassoja.
Sinulta on hyvä ihminen nyt koko pikakassan tarkoitus mennyt täysin ohitse. Sen tarkoitus on nopeuttaa kiireisten ihmisten asiointia kaupassa. Käytä sitä esimerkiksi silloin kun muilla kassoilla on ruuhkaa.
Vanhukset lähes yksinomaan maksaa käteisellä.Lähinnä ärsyttää nuo elämäntapa työttömät jotka arvuuttelee kummalla on sitten tilillä katetta maksaa kalja laatikkoa?
"Mitä höpötät? Prismoissa, K-Citymarketeissa, K-Supermarketeissa ja Salessakin palvellaan"
Ei palvella. Ihan itse otat sen korin tai kärryn. Ihan itse kuljet läpi kaupan. Ihan itse otat tuotteet hyllystä. Ihan itse pakkaat ne koriin tai kärryyn. Ihan itse nostelet ne kassalle. Ihan itse pakkaat ne kassiin. Ihan itse kannat ne kotiisi.