Miksi vanhukset ei käytä ip kassaa?
Aina hirveä jono joka kaupassa marjattoja ja kaleveita jonottamassa normaalille kassalle kun ip kassat ammottaa tyhjyyttään. Itse pääsen koko jonon ohi alle minuutissa käyttämällä ip kassaa. Muuten menisi ainakin 10 Min.
Kommentit (240)
Vierailija kirjoitti:
Mihin siinä ne setelit syötetään???
Samaa ihmettelin, nyt taas jonotan tavan kassalle... hah
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat ihmiset ymmärtävät palvelun päälle ja sen,että mitä enemmän asiakkaat käyttävät ip kassoja kauppias vähentää kassatyöntekijöitä ja työttömyys sen kun lisääntyy.
Miksi he sitten käyvät itsepalvelumarketeissa?
En käytä, koska en ole siinä kaupassa töissä. Tykkään, että kauppa palvelee minua erittäin hyvin, sillä onhan ruokakin hinnoissaan. Minulla ei ole koskaan kiire, enkä ole vastuussa muiden ihmisten kiireistä, joten käytän asiointiin niin paljon aikaa kuin se vaatii. Käyn kaupassa silloin kun se itselle parhaiten sopii, vaikka ruuhka-aikana.
Minulla on kaksi syytä. Toinen on se, että kaikki tuotteet joita ostan ovat punalappuisia ja toinen on, ettei ip kassaan saa maksettua oikealla rahalla.
Vierailija kirjoitti:
En käytä, koska en ole siinä kaupassa töissä. Tykkään, että kauppa palvelee minua erittäin hyvin, sillä onhan ruokakin hinnoissaan. Minulla ei ole koskaan kiire, enkä ole vastuussa muiden ihmisten kiireistä, joten käytän asiointiin niin paljon aikaa kuin se vaatii. Käyn kaupassa silloin kun se itselle parhaiten sopii, vaikka ruuhka-aikana.
Jos tykkäät palvelusta, niin miksi käyt itsepalvelumarketissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei käytä. Se vielä puuttuis et tukkis nekin ja unelmois siinä tunnin ja lopuksi pyytäisi henkilökunnan paikalle pysykööt normikassoilla et me nuoret nopeat ja notkeat päästää nopeasti ulos.
Mielestäni vanhuksille voisi olla jotkut laissa säädetyt kaupassa käynti ajat. Esim Ti ja pe klo 08.00-09.30.Pysyisivät poissa normaalien ihmisten tieltä.
Joo, ja alle kaksikymppisille täyskielto kaikkiin kauppoihin
Ja ääliöille myös🤭
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi syytä. Toinen on se, että kaikki tuotteet joita ostan ovat punalappuisia ja toinen on, ettei ip kassaan saa maksettua oikealla rahalla.
Voin kertoa että eivät ne mitään leikkirahaa huoli. Ihan oikealla rahalla on aina joutunut maksamaan.
Vanhukset nyt vielä ymmärtää, mutta sitä en koskaan tajunnut, miksi alle seniori-ikäinen välttämättä vaatii ostaa yhden karkkipussinsa tavalliselta kassalta kortilla. Joskus jopa jonottavat oikein huolella tähän tai hakevat vaikka toiselta puolelta kauppaa yksin tätä varten. t. entinen myyjä
Vierailija kirjoitti:
Laiskalla on aina selityksensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole toria eikä kauppagallia. Siksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei käytä. Se vielä puuttuis et tukkis nekin ja unelmois siinä tunnin ja lopuksi pyytäisi henkilökunnan paikalle pysykööt normikassoilla et me nuoret nopeat ja notkeat päästää nopeasti ulos.
Mielestäni vanhuksille voisi olla jotkut laissa säädetyt kaupassa käynti ajat. Esim Ti ja pe klo 08.00-09.30.Pysyisivät poissa normaalien ihmisten tieltä.
Ei onnistu. Minä nukun vielä tuohon aikaan.
Olen 60 v en mielestäni vanhus,
mutta käytän pikku ostoksissa pikakassaa s liikkeissä.
Mutta Lidl ja K ketjujen kaupoissa ipk on kökkö. On useinmiten toimimaton. Irtotuotteet ei mene läpi, Pullonpalautus kuitti tökkii, maksu ja kanta-asiakkuus ei mene läpi.
eli mielummin jonotan sen yhden maitopurkinkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole toria eikä kauppagallia. Siksi!
* hallia
Ei sinne iplle voi jättää veikkausta
Olen vasta 67v joten en genderöi itseäni vanhukseksi. Käytän aina kaunotarkassaa. Ajan mieluusti kauaskin lempikaunottaren palveltavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat ihmiset ymmärtävät palvelun päälle ja sen,että mitä enemmän asiakkaat käyttävät ip kassoja kauppias vähentää kassatyöntekijöitä ja työttömyys sen kun lisääntyy.
Miksi he sitten käyvät itsepalvelumarketeissa?
Ei ne ole mitään itsepalvelumarketeja. Ei sellaisia ole olemassa ainakaan Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiskalla on aina selityksensä.
Onhan se ihanaa tämä kiireettömän elämä, mutta ei se laiskuutta ole, vaan on oman elämänsä hallintaa kaiken maailman hätähousuista välittämättä. Jihuu!
Kauankohan kauan ap joutuisi odottamaan, kun hänen toiveensa toteutuisi ja kaikki mummot ja papat siirtyisivät ip-kassoille 😌
Mihin siinä ne setelit syötetään???