Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko enää tällaisia naisia?

Vierailija
31.01.2026 |

-Aamu virkku (Ei nuku joka aamu 11)

-Ei näe kotitöitä rasitteena vaan normaalina elämänä, joita tekemällä voi myös rentoutua (ei tarkoita että nainen tekee kaiken vaan mies ja nainen yhdessä tasavertaisesti) 

- On sitä mieltä että älylaitteet oli maailman huonoin keksintö (ainakin sosiaalinen media) ja ei vietä 24/7 älylaitteet kanssa

- Miettii ja ajattelee asioita - kehittyy ihmisenä 

- Pitää itsestään huolta koska se tekee hyvää 

- On huumorintajuinen ja suhtautuu yleisesti asioihin rennosti 

- Elää hetkessä ja on tyytyväinen, ei haikaile kokoajan jostakin "paremmasta/muusta"

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa multa.

Oletan tosin, että sä et salli oikein mitään huonoja puolia?

Mutta aika kiva kun et keskity ulkonäön painottamiseen vaan terveisiin henkisiin ominaisuuksiin.

Vierailija
2/106 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tollanen.

Pysyn vaa kotosalla toistaseks.

Tekstistä haiskahtaa tosin se että vietät liikaa aikaa netissä negatiivisten asioiden kanssa ja se on saanut sut vihaamaan toista sukupuolta vaikka huonoja ja hyviä ihmisiä on siitä riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Siirry miehiin. 

Vierailija
4/106 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini tai isoäitinikään eivät ole olleet tuollaisia että täyttäisivät sun koko listan. 

Vierailija
5/106 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten sopii minuun, paitsi etten ole sitä mieltä, että älylaitteet olisi maailman huonoin keksintö. En vietä älylaitteiden parissa koko päivää, mutta on niilläkin aikansa ja paikkansa ja on nekin tietyissä asioissa hyödyllisiä. 

Vierailija
6/106 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla kyllä todella yksinkertainen, jos pitää älylaitteita maailman huonoimpana keksintönä. Haluat siis tyhmän naisen?

T. IT-insinööri

Vierailija
7/106 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin enää? Nykyäänhän sitä enemmän on tuollaisia naisia, kun heillä on vapaus muokata elämästään omanlaista.

Vierailija
8/106 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kuulostat rasittavalta mieheltä. Onnea vain etsintöihin, mutta älä hirveästi pety jos jäät yksin.

Vierailija
9/106 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla kyllä todella yksinkertainen, jos pitää älylaitteita maailman huonoimpana keksintönä. Haluat siis tyhmän naisen?

T. IT-insinööri

Onhan ne huonoja, vievät pois hetkessä olemisen, terveen kommunikaation. Todellisuudessa ihmisen ei tarvitse olla yhteyksissä kuin niihin jotka asuu vieressä tai naapurissa. 

Vierailija
10/106 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla aamuvirkku?

Vierailija
11/106 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "enää"? Eivätkö itsestään huolta pitäminen ja rentous ole nimenomaan moderneja vaatimuksia naiselle? Menneisyydessä taas arvostettiin ahkeruutta ja nöyryyttä. Haluaisit naisen jossa on kaikki menneiden aikojen hyveet ja vielä tämänkin päivän. 

Vierailija
12/106 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen tällainen. Koko elämäni olen saanut olla yksin eikä ketään ole kiinnostanut. Olen täysin näkymätön miehille. 

Vierailija
13/106 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, katsos jos "tapaat" eli näet naisia vain netissä, ne naiset, kaikki niistä, yllätys yllätys, käyttävät somea. Somea käyttämättömiä tapaa tuolla t o d e l l i s u u d e s s a.

Vierailija
14/106 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tollanen.

Tekstistä haiskahtaa tosin se että vietät liikaa aikaa netissä negatiivisten asioiden kanssa ja se on saanut sut vihaamaan toista sukupuolta vaikka huonoja ja hyviä ihmisiä on siitä riippumatta.

No ei muuten mutta läpsitään aina välillä perse punaiseksi ja kunnon rynkytystä takapäin syvälle paalutusta pilluun. Ei perseeseen. Perse on paskan koti.

Vierailija
15/106 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisen kuuloinen nainen, joita on joka paikassa.

Vierailija
16/106 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tollanen.

Lukiko aloituksessa jotain vihaamisesta? 

Vierailija
17/106 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen tällainen. Koko elämäni olen saanut olla yksin eikä ketään ole kiinnostanut. Olen täysin näkymätön miehille. 

Minä taas pitkälti tuota kuvausta vastaavana haluan olla yksin. Yksinolo on huomattavasti stressittömämpää kuin parisuhteessa oleminen.

Vierailija
18/106 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuvailusi kaltainen. Pidän kotitöistä vaikka en aina suhtaudukaan niihin erityisen intohimoisesti. Liikun ulkona, urheilen, harrastan, syön terveellisesti ja on hyvä työpaikka. 

Lapset isoja koululaisia ja puoliso joka on jämähtänyt sinne sohvalle (osallistuu kyllä kotitöihin mutta muuten ei oikein harrasta mitään)

Vierailija
19/106 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa multa.

Oletan tosin, että sä et salli oikein mitään huonoja puolia?

Mutta aika kiva kun et keskity ulkonäön painottamiseen vaan terveisiin henkisiin ominaisuuksiin.

Minä sallin ja kestän että naisella on omalaatuinen persoona ja tunteet. Mutta olenkin poikkeus. Sitäpaitsi sähän olet aivan älyttömän upea. :)

M42

Vierailija
20/106 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa.

Missä luulit tapaavasi heitä? Somessa? 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän