Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syys04 ja talvinen viikonloppu!

10.02.2007 |

lili:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9558519&p=&mpage=2&tmode=…

Aamukahvit online seurassa. Mukavaa!

Lähettäkää ukemista ;)

hipeli

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempo, ei tuollaisen jälkeen ole mitää lupia kaikota. Heti sieltä kolosta tunnustuksille tai kieltämyksille!!!! :)

Voi kuinka ihania olette, kukkeli ja Lempo, en minä nyt kyllä mikään pro ole, mutta välitän kyllä paljon, yritän hoitaa hommat parhaani mukaan ja punnita eri vaihtoehtoja tarkaan mutta pro hmm... ei vielä tällä kokemuksella.

Ihanaa kuulla teidän 10v suunnitelmia. Itse näen parikin vaihtoehtoista tulevaisuutta. Ainakin lapsi on ajatteleva ja toiminnallinen esimurkku, jolla on kova oma tahto, mutta jonka kanssa voi keskustella asioista monipuolisesti. Minä olen töissä opena, ehkä olen erityisluokanope. Valmistelen ilmiökeskeistä oppimateriaalia parin hyvän opiskelukaverin kanssa. Asun kerrostalossa urbaanisti. Olen hyvissä väleissä siskoni kanssa ja vietän välillä viini-iltoja hyvässä seurassa. Olen ehkä löytänyt itselleni sopivat polut ja hyvissä hengen ja sielun voimissa.

ääh. nyt joudun katkaisemaan ajatuksen.

KYlpymaakarin täytyy päästä aina äidin syliin pyyhkeen kanssa,

pusi ja hali

hk

Vierailija
42/47 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule kertomaan,heti nyt!

JEEEEEE,ROSA :-) Voi kurjuus hoitajaa,kuinhan käy lähteekö vai jääkö?

Paljon nukkuu teidän 6vuotiaat yössä???Poika senku lyhentää vaan öitään..ei hyvä!

Iltapuuhiin,lapset sänkyyn...

jatu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatu, luulen että hoitaja lähtee. :-( Emme pysty millään kilpailla vakipestiä ja bussityömatkoja vastaan. Ketuttaa, tytöt tykkää hirmuisasti hoitajasta, kuten me vanhemmatkin. Mutta tätä vähän pelkäsinkin. Hyvällä hoitajalla on vientiä.

Vierailija
44/47 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveita vain - vielä. Toivottavasti ei enää kovin kauaa. Saattaa olla, että laskin pieleen, mutta ajattelin, että 3. luokalla ollaan 9-vuotiaita...

Melkein harmittaa nyt teidän puolesta :)

Kauniita unia.

Vierailija
45/47 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se että Rosa on saanut ensimmäisen kiinteänsä!!!Päivän paras uutinen:)))) Onnittelut koko perheelle!

Kurjaa kyllä, jos Rosa ja Sini heti joutuvat luopumaan hoitajastaan, ei ole reilua ei:(

G:10vuoden päästä meillä on lapsi, joka nukkuu yönsä.

Olen niin väsy, etten kykeni mihinkään järkevään:/

Aavis ja Motti

Vierailija
46/47 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Lemppari että tulit päästämään meidät piinasta.Toivotaan haaveet todeksi :-)

Ei tosiaan ole reilua Lilan tyttöjen hoitokuviot :-(

jatu

Vierailija
47/47 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin minäkin heti Lempin viestiä lukiessani :) Meillä on muuten 9-vuotias tokaluokkalainen, joten minäkin laskin yks ja yks, jotta hyvä että tulit päästämään pälkähästä. Peukkuja!

Kävimme 9-vuotissynttäreillä tänään. Näin pitkästä aikaa ystäväni, joka on sairastellut vakavasti. Vaikutti pirteämmältä :) Alan uskoa, että elämä voittaa :)

Nyt täytyy mennä katsomaan Idolsin tulokset (minäkö tv:n orja? ;))

SaaMa