Onko sinusta mukavaa että helteet jatkuvat?
Kommentit (118)
Pidän kyllä heteistä sinänsä, mutta se että niitä esiintyy syyskuussa kertoo erittäin huolestuttavasta ilmiöstä, jonka vakavuutta harva näyttää ymmärtävän. Eli ei ole mukavaa.
On ihanaa. Jos olisi varaa ja kielitaitoa, muuttaisin jonnekkin missä on aina hellettä.
Vierailija kirjoitti:
Pidän kyllä heteistä sinänsä, mutta se että niitä esiintyy syyskuussa kertoo erittäin huolestuttavasta ilmiöstä, jonka vakavuutta harva näyttää ymmärtävän. Eli ei ole mukavaa.
Minäkin olen itkenyt sen hirvittävän simpukoiden joukkomurhan takia ja olen yrittänyt päästä traumaterapiaan mutta en pääse koska naisviha on niin kovaa maailmassa😩😫
Kyllä, ei tarvitse napsauttaa kallista sähkölämmitystä päälle.
Tätä jatkuu vielä monta viikko!🌞🌻👙
Eläköön kitkerä kiveshiki ja intiaanikesä!
On ehdottomasti mukavaa. Saa j atkua vaikka koko talven.
Vierailija kirjoitti:
Kai saat apua ahdistukseesi?
Ei haittaa jos yöllä on vaan viileää.
Kyllä. Suomi kuuluu ilmastonmuutoksen voittajiin. Näin tämän kuuluukin mennä.
En mä nyt tiedä. Alkaa olla vähän tukalaa. Mutta en valita koska sää on mitä on.
Ei ole mukavaa. Odottelen jo rapsakoita syyspäiviä, toivottavasti luntakin saadaan jo marraskuussa. Onneksi yöt on viileitä sentään jo nyt.
Ei tätä kauaa kestä. En ole ikinä jaksanut hellettä elokuun jälkeen, mutta kyllä tämä tieto helpottaa asiaan suhtautumista.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olenkin tietoinen, en paheksu enkä huolestuneena suhtaudu, vaikka syyskuussa on näinkin lämmintä. Nautin, koska murehtiminen ei tilannetta muuta, sillä pilaa vain päivänsä. Sen miten suhtautuu asioihin, voi valita. Säitä ei voi, edes valittamalla. Talvi kyllä tulee, se on varmaa. Siitäkään en harmittele, enkä ahdistu.
Olisi kiva jos jatkuisi, mutta on jo aika kylmää
Kunhan ei ole pakkasta niin olen tyytyväinen säähän.