Onko sinusta mukavaa että helteet jatkuvat?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa. Mitään ei jaksa tehdä ja kyllästyttää loputon kesä. Odotan kirpakkaa syyssäätä. Olen oppinut pitämään myös pimeydestä, märästä asfaltista kun katuvalot heijastuu siitä, ruskasta. Ainoa mitä inhoan on loskasää.
Loska on kyllä hirvein sää Suomessa
Ei ole kivaa, syyskuun helle on jotenkin epänormaalin kosteaa ja ulkona on vaikeaa hengittää.
Olen raskaana yliajalla. Supistaakin jo ja ei ole yhtään kivaa. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa jos yöllä on vaan viileää.
Koko kesän ollut kylmät yöt 12-16 astetta, kerran pari 18
Tämän voi ihan tarkistaa tilastoista. Pks meren rannalla
Ei oo kyllä ollut. Ja mitä vaikka olisikin? Ihmiset ei pääsääntöisesti elä öisin. Enkä minä asu merenrannalla, vaikka asun Helsingissä, eli täällä on ihan eri kelit.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kivaa, syyskuun helle on jotenkin epänormaalin kosteaa ja ulkona on vaikeaa hengittää.
Ilma on painostavaa ja olo on tukala.
Vierailija kirjoitti:
Olen raskaana yliajalla. Supistaakin jo ja ei ole yhtään kivaa. Päinvastoin.
Jaksamista sinulle! Kyllä se kääryle sieltä kohta syntyy:)
Kaipaisin jo viileämpiä säitä. Myös siksi, että ostin uusia syysvaatteita ja haluaisin päästä käyttämään niitä. :D Mutta aina vaan saa kulkea t-paidassa...
Sais tässä välissä tulla lyhyt pakkasjakso jotta hirvikärpäsistä päästäisiin eroon. Sitten pääsisi itsekin metsään.
Ihan sama,ilmastointi on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisin jo viileämpiä säitä. Myös siksi, että ostin uusia syysvaatteita ja haluaisin päästä käyttämään niitä. :D Mutta aina vaan saa kulkea t-paidassa...
Minäkin odotan, että pääsen käyttämään yhtä uutta takkia, joka syys- ja talvikäyttöön tarkoitettu. Ilmakin paljon raikkaampi silloin, kun viileämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa. Mitään ei jaksa tehdä ja kyllästyttää loputon kesä. Odotan kirpakkaa syyssäätä. Olen oppinut pitämään myös pimeydestä, märästä asfaltista kun katuvalot heijastuu siitä, ruskasta. Ainoa mitä inhoan on loskasää.
Loska on kyllä hirvein sää Suomessa
Liukkaat kelit ne vasta kamalia ovatkin.
Loppuis jo äkkiä, haluan talven jo!! Pakkasta ja pimeää!
No eivät ne enää pitkään voi jatkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa jos yöllä on vaan viileää.
Koko kesän ollut kylmät yöt 12-16 astetta, kerran pari 18
Ei oo kyllä ollut. Ja mitä vaikka olisikin? Ihmiset ei pääsääntöisesti elä öisin. Enkä minä asu merenrannalla, vaikka asun Helsingissä, eli täällä on ihan eri kelit.
No vaikka lentoasena - onko tarpeeksi sisämaassa?
Elokuun yöt 7-14 astetta
Heinäkuu 9-17
Kesäkuu 4-14
Luulisi tuon viilentävän kummasti kämpän päiväksikin! Eikä päivätkään ole olleet erityisen kuumia
Vierailija kirjoitti:
Sais tässä välissä tulla lyhyt pakkasjakso jotta hirvikärpäsistä päästäisiin eroon. Sitten pääsisi itsekin metsään.
No se kyllä.
Ei ole. Kaipaan kasarille tai ysärille takaisin, koska silloin oli neljä vuosdenaikaa, joista kukin kesti suunnilleen saman verran.
Nyt kesä kestää 5 kk, samoin talvi. Kevät ja syksy, joista olen aina tykännyt eniten, kestävät kumpikin sen kuukauden.
Jos ihan rehellisesti sanon, niin tämä pahentaa mun masennusta. Edes itselle mieluista säätä ei ole oikeastaan koskaan. Luonnossa liikkuminenkin jäänyt melkein kokonaan, vaikka se tekisi todella hyvää. Mutta ei huvita, kun aina on liian kuumaa tai kylmää. Tai helkutin liukasta.
Minulla on harrastus, joka vaatii kuivaa keliä ulkona, joten olen tyytyväinen näihin ilmoihin.
Ihanaa. Otin aurinkoa ja olin uimassa tänään. Kylmää on vielä huhtikuuhun saakka (lunta ollut edellisinä vuosina) niin kyllä kelpaa kun suomen kesä on usein niin surkean lyhyt. Kuitenkin sitten tammikuussa sitten haaveillaan etelänmatkoista.